@ayse1980: wat fijn!! hopen dat het zo mooi blijft gaan!! ik fiets er even heen.... praktijk zit "gelukkig" bijna om de hoek... ToyToyToy!!
O meid, wat duurt woensdag dan nog lang he! Jeetje, kruip lekker in bed met een kruik of zo. Probeer toch wat te ontspannen, meer kan je nu even niet doen! Hoe laat mag je woensdag? Ik blijf voor je duimen hoor, voor iedereen met bloedverlies incl. me Knuffel!
Ayse, wat fijn een goede echo! Nog aanleiding gevonden voor bloedverlies? Zet em op Ceilo *duim duim duim*
Ohh fijn een goede echo voor Ayse en Sunflower. Ik ga verder met duimen voor de rest van de meiden. Ceilo zal nu al wel onderweg zijn... *duim duim* Manouk, goed dat je even voor jezelf gekozen hebt. Als je merkt dat het niet lukt met werken, dan lukt het niet. Logisch dat je nu je koppie even vol hebt zitten. Fijn dat je woensdag echo krijgt, al duurt dat voor jouw gevoel natuurlijk nog heel lang... Welkom Meg en gefeliciteerd! Wat vervelend dat je zulke heftige klachten hebt. Laat maar even goed voor je zorgen en inderdaad dromen over heerlijke bbq's in de zomer...
Alle meiden met echo heel veel succes! Hier in ZK echo gehad en hartje klopt geen buitenbaarmoederlijk zwangerschap. Wel opgenomen, straks kijk operatie en Bloeduitslag afwachten..
Wow Miss, fijn dat het geen bbz is en het hartje klopt. Maar wel een kijkoperatie?? jeetje....waar denken ze aan dan?
@ sprits, ik mag om 14.00 uur woensdag. Ben nu lekker thuis op de bank. Ik duim ook heel hard voor jou..is het bij jou veel bloedverlies? Bij mij neemt het toch wel wat toe.. heb echt een slecht gevoel Iedereen met een goede echo gefeliciteerd! @ de rest ik zal later even alles terug lezen.
Manouk, ik heb niet meer zoveel verloren als afgelopen donderdag. *klopt af* Vanaf vrijdag voornamelijk bruinverleis wat steeds minder en lichter van kleur lijkt te worden. * klopt weer af* Het is zo moeilijk dat je er gewoon helemaal niks aan kan doen he. niet opgeven hoor, vertrouw op je ukkie.
nou daar ben ik weer.... ik vrees dat ik afscheid moet gaan nemen van jullie,ookal heb ik er zelf nu een heel dubbel gevoel over.... ik had nu een andere vk en had niet echt het idee dat ze moeite deed om naar het hartje te kijken.... het ging allemaal snel snel... eerst inwendig gevoeld.... bm-mond was netjes gesloten,dat was prima.... toen de inwendige echo... vruchtje was maar heel iets gegroeid zei ze.... ja,tis ook net 4 dagen geleden.... maargoed... t ging van roetsj roetsj,nee ik zie zo geen hartje,denk dat t een beginnende miskraam is. punt. ik kon me aankleden ben ik aangekleed,zegt ze... kheb geen foto voor je... nee duuh,dat had ik al begrepen. nou khad beter niet kunnen gaan... kvoel me nu nog ellendiger. haar verwachting was dat t deze week er allemaal wel uit zou komen,nou ze zal er wel verstand van hebben. Belde VL net op en die zei ook al.... raar gedoe... Aan de ene kant denk ik het is idd mis... aan de andere kant ook weer niet... Kben in twijfel ofk mss het ZH in de andere stad zal bellen voor een second opinion....als er halverwege/ eind van de week nix is veranderd of is dat raar? wat vinden jullie? sorry voor mijn hele verhaal
O Ceilo, kan me voorstellen dat je hier niks mee kunt!!! "nee ik zie zo geen hartje" ????? Heb je het gevoel dat ze niet de tijd voor je heeft genomen? Ik zou, al was het maar voor je eigen gemoedsrust, een second opion aanvragen. Deze vage onzekerheid kun je er ook niet nog eens bij hebben hoor! Ik zou nog niet eens wachten tot eind van de week! Meid, wat ontzettend kl*ten dit, weeet niet wat ik moet zeggen.
Getsie ceilo, o wat moet jij je vreselijk voelen. Ik zou ook proberen second opion te krijgen. Het is al heftig genoeg als het mis is, maar om nu ook nog met die twijfels rond te lopen bah.... Het is belangrijk om te weten waar je aan toe bent. Dikke knuffel voor jou!
Celio,wat ergl! En wat een onduidelijk mens! Natuurlijk is de kleine binnen 4 dagen niet flink gegroeid...!! Heb je ook mee kunnen kijken op het echo beeld? Verschrikkelijk dit!
ja ik weet t ook allemaal even niet hoor.... het zal wel gewoon mis gaan... zoveelste keer! Bah!! Ja ze hebben een klein schermpje hangen,maarja zonder bril,maak ik daar ook niet veel van. bedankt voor het medeleven meiden..... ik zal vast nog meelezen met jullie en als ik meer duidelijkheid heb,op welke manier dan ook laat ik het weten,maar denk toch dat ik ga proberen eventjes wat afstand te nemen van hier....
Ceilo wat vreselijk dat je nog niks wijzer bent. Dit is killing zo. Bah. Ayse fijn dat de echo goed was. Missx sterkte daar in het ziekenhuis. Meiden wat een nare berichten toch allemaal hier.
@ceilo NOu jaaa zeg wat absurd!! Wat een [piep]-mens. Idd tuurlijk is dat frutseltje in 4 dagen geen 2 cm gegroeid, duh. En jeetje wat zag ze dan wel?Ze had toch op z'n minst even haar best kunnen doen om rustig te kijken (of het iig zo laten overkomen) Wat zag jij? Of ging het daar te snel voor? Wat ongelofelijk waardeloos dit voor je. Heeft ze überhaupt nog gezegd wat je kunt verwachten? Jemig zeg, stel dat het mis is dan heb je toch een rollercoaster aan emoties?! Beetje empathie aub. Je kan je verhaal nog even doen bij je huisarts en anders idd zelf het andere ziekenhuis bellen voor een second opinion. Sterkte ceilo, houd ons op de hoogte x