@Cielo, wat een stomme verpleegkundige zeg. Je komt daar omdat je zekerheid wil maar vertrekt nog onzekerder... Als ik jou was zou ik een ziekenhuis, ander verpleegkundige in de buurt bellen en het verhaal uitleggen en om een second opinion vragen. Of anders via je huisarts door laten verwijzen. Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt, heel veel sterkte!
achnee ceilo! Wat is dat vreselijk zeg! En idd! had ze niet een beetje vriendelijker en rustiger kunnen doen. Op die manier ben je toch nog geen reet geholpen!! Als je er echt niet gerust in bent zou ik ook gaan voor een second opinion! En zeker van te voren aangeven dan dat je wil dat ze alles zeeeeer goed bekijken! Heel veel sterkte meis!!
Oohh neee Ceilo! Wat belachelijk.. wat een stom mens zeg. Zou zeker een second opinion vragen. Wat zal je je kut & onzeker voelen. Vind het echt erg voor je. Rustig aan en houd ons op de hoogte. Dikke knuffel!! Bah ben ook zo bang..
missx--> heftig meid! gelukkig geen bbz maar hoop dat er ook niks anders ergs is... nieuwe meiden welkom! meg--> ik hoop dat je snel naar huis mag weer klinkt allemaal niet fijn maar gelukkig gaat het weer iets beter ceilo--> shit he wat ontzettend k*t!! niet te begrijpen dat mensen niet even de tijd nemen het is niet niks ofzo... ik zou ook even bellen ergens anders heen om te vragen voor een second opinion en dan het liefst ook vandaag nog... ik zou zowiezo niet wachten hoor tot eind van de week nu zit je alleen maar jezelf op te vreten van onzekerheid vooral omdat je gevoel al zo dubbel is. sunflower--> mooie echo meid! helemaal leuk ayse--> dat is fijn een mooie echo helemaal super. manouk--> spannend ik hoop dat het snel woensdag is voor je! hier vandaag dus een echo gehad en alles was goed zaten al armen en beentjes ik wil best de echo hier plaatsen voor de mensen die het willen zien maar voel me zo rot na al die ellende hier dat ik het even eerst wil weten of er wel behoefte naar is.
@ikkuh1985: gewoon die echo posten!!! hoppa!! alles is zoals het is en meeleven met een ander is helemaal super,maar je mag je eigen geluk ook delen hoor!!
en nogmaals thnx meiden... kweet ff niet waar ik t zoeken moet.... kom morgen wel weer even om het hoekkie gluren hier!
Ceilo wat naar zeg.. ik zou zeker te weten second opinion vragen... dit is toch heel raar gegaan... ze moeten er wel tijd voor nemen zeg.. wantja het is nog zo klein dat dat altijd wel even duurt toch? pff Ikkuh fijn dat je een goede echo gehad heb, ik ben er wel benieuwd naar hoor.. hoe ver ben je?
Ceilo heel veel sterkte! Echt raar hoor hoor dat ze er zo makkelijk over doe. Het is een ontzettend bijzonder iets. Ze moeten je met respect behandelen. Ik leef met je mee, net als alle andere meiden hier! @ pret echo: Ik ga zo toch nog even een afspraak maken. Vind het fijn om te weten dat alles goed zit voor de feestdagen! Liefs Meis
Wat een roerige dag op dit deel van het forum! Allereerst Ceilo, wat vreselijk k#t zeg! Je wilde graag meer zekerheid hebben maar dat mens heeft je alleen maar onzekerder gemaakt. Wat moet jij je rot voelen nu! Ik zou inderdaad ook voor second opinion gaan. Mijn duimen draaien speciaal voor jou! @sprits wat leuk dat we gelijk opgaan! Als alles goed blijft gaan mogen we hopelijk samen gaan aftellen! Fijn dat ik met jullie mee mag doen op dit forum, ik zie dat ik al op de lijst ben aangemeld, het wordt ons 1e kindje! Ik heb morgen mijn eerste echo en ik vind het eerder eng dan dat ik er naar uitkijk vooral na alle nare verhalen! Ik ben er gewoon echt bang voor! In het kort is dit mijn verhaal: Januari 2009: de pil de deur uit Juni 2011: emigratie van Turkije naar België Januari 2012: remigratie van België naar NL Maart 2012: afspraak HA i.v.m. uitblijven zwangerschap Juli 2012: eerste gesprek met gyn in LUMC Augustus 2012: 1e ronde IUI met 50mg clomid, mislukt September 2012: 2e ronde IUI met 50 mg clomid en otrivelle, mislukt Oktober 2012: 3e ronde IUI met 50mg clomid en otrivelle, mislukt November 2012: verplichte rustperiode i.v.m. geplande kijkoperatie in eileiders 1 December 2012: bizar maar waar positief getest SPONTAAN zwanger! 3 December 2012: bloedtest in zkh bevestigd zwangerschap 11 December 2012: 1e echo! Liefs, Alice
Poeh Alice, wat een weg heb jij achter de rug. Ik ben altijd weer even extra dankbaar als ik zulke verhalen lees. Nu heeft het bij ons ook even geduurd maar gelukkig is ons de IUI e.d. bespaard gebleven. En wat bijzonder om dan bij jullie te lezen dat het uit eindelijk toch spontaan gekomen is. Succes morgen met de echo en veel plezier. Ikkuh, gefeliciteerd. Wat een geweldig nieuws. Ik ben ook benieuwd naar een mooie foto van jullie uk!! Wij hebben onze eerste aankoop al gedaan... Ik zag zo'n mooie box, hij past helemaal in onze inrichting. En ik had nog nooit zoiets voorbij zien komen. Hij is via MP, maar die houd ik al weken (en eigenlijk al wel langer ) in de gaten om te kijken wat er allemaal is. En nu stond er een box helemaal naar mijn smaak voor het eerst voor paar tientjes... We gaan hem aankomende weekend ophalen. Ergens voelt het beetje raar zo vroeg al, maar ik heb goed gevoel over ukkepuk!
Moest even bijlezen. @Ceiloo, wat vervelend voor je! Hier ben je idd niets mee opgeschoten. Je ziet een hartje kloppen of niet, en als het niet duidelijk is moeten ze beter kijken... Hoop dat je idd ergens een 2nd opinion kunt krijgen! @Ikkuh, mooi dat je een goede echo had, we zien de echo wel verschijnen!
dank je dames... sprits-sunflower--> woensdag word het 9 weken alice--> jeetje wat heb je een weg afgelegd ook zeg... maar gelukkig is het gelukt nu hoe lang hebben jullie er eigenlijk over gedaan om zwanger te worden? wij hebben er dus 4,5 jaar over gedaan waarvan 2,5 jaar zh. hier dan de echo:het is dan wel een inwendige echo geweest weer.
Mooie echo Ikkuh! Wel fijn die bevestiging! Tineke heerlijk toch at je er al zo'n goed gevoel bij hebt dat je al spulletjes durft te kopen! Ik kan eerlijk gezegd ook niet wachten en struin ook regelmatig (oké eerlijk is eerlijk, non-stop, haha) het internet af op zoek naar mooie spulletjes voor de beeb. Ik wacht alleen eerst nog even de 1e echo af, die ik heel eng vind. Fijn dat je een box hebt kunnen vinden, helemaal naar je smaak en voor een zacht prijsje! Liefs, Alice
Mooie echo ikkuh!! Wij zijn over twee uurtjes aan de beurt... Nu beginnen de zenuwen pas echt goed te komen..
Spannend Jony! Is het ook jouw eerste echo? Ik ben morgen om 13.45 uur aan de beurt.... Laat je ons weten hoe het is gegaan meis?
@ Ceilo, jeetje hier ben je helemaal niet mee verder geholpen. Wat een ***wijf. Ik zou zeker gaan voor een second opinion. Iemand die even rustig de tijd neemt om goed te kijken.