Missx wat heftig zeg. Gelukkig gaat het met UK goed. Lijkt me heel gek om mee te maken. Beterschap en sterkte is toch best een klap. Zonnetje de praktische dingen maken het er allemaal niet makkelijker op. Voor een ander is het inderdaad makkelijk praten. Het komt vast met passen en meten allemaal goed. Is geen ideale tijd nu.
@zonnetje kan me voor stellen dat je bent geschrokken een tweeling. geniet ervan. @jony mooie echo hoor. @miss x hefitg hoor veel beterschap en rust lekker uit.
@1983tineke Ik heb ook wel gekeken voor spullen, maar ik durf echt nog niks te kopen. Gaan we pas volgend jaar doen. En ach als er nu iets weg is komt er vast wel iets neiuws. Zo'n box trouwens, ik zou niet weten waar ik m neer moet zetten... We wonen niet heel klein, maar woonkamer is nu efficient ingedeeld, dus ding zou altijd in het looppad staan @ikkuh mooie echo! @zonnetje zo kan me voorstellen dat je in shock bent. Ik zie bij m'n broer dat een 2-ling wel druk is, maar ook wel heel leuk. Maar goed jij hebt er al 1. Gelukkig heb je nog ff de tijd om er aan te wennen. Hopelijk kun je wat spullen lenen ofzo? Trouwens wel grappig mijn broer scheen gezegd te hebben toen hij hoorde dat het er 2 waren: "owh daar was ik al bang voor" (zwanger via ivf) Qua kosten, broer zoekt goed uit waar het het goedkoopste is en koopt groot in. Laat zei hij 300 luiers op voorraad te hebben. @ jony jij ook mooie echo! @missX Jeetje zeg wat een nieuws.. Heftig hoor. Raar om te bedenken dat er 2 waren. Gaat nu verder alles ok met de ene? Hoe gaat het nu met jou? Nog pijn? Moet je nu voorlopig onder controle blijven?
Poeh missx, wat heftig. Lijkt me zoiets raars om mee te maken. Tuurlijk ben je blij dat de uk waarvan je het bestaan wist er nog zit, maar er zat er dus nog 1... Sterkte meis, ook met het lichamelijke herstel....
He meiden! NU ff geen tijd om bij te lezen en veel te reageren. Maar wilde jullie even een fijne dag wensen! xx Meis
Jeetje Miss, wat bizar zeg! Gelukkig gaat het goed met de kleine in je buik. Wat heftig voor je. Rust goed uit en herstel van de operatie, laat je lekker verwennen meis! Wauw Zonnetje, een tweeling, das een heel andere wending zeg! Kan me voorstellen dat je erg moet wennen aan dat idee. Hoe ver was je met de 1e echo? Omdat ze het toen niet gezien hebben? Bijzonder hoor, 2 mensjes.
Goedemorgen! Wat een verhalen zeg allemaal! Ikkuh, Gefeliciteerd met je mooie echo! Zonnetje, Gefeliciteerd met je tweeling! Wat een schrik zeg! Ik heb er ook bij stil gestaan dat het hier mogelijk is. Maar als de moment er is, dan is het toch ERG wennen! Wat ik wel extra speciaal vind is een eeneig tweeling. En het komt allemaal wel goed. Het leven kan je zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk. Het enige wat je kan doen is het beste ervan maken! Jony, Gefeliciteerd met je mooie echo! MisX, wat een nieuws! Misschien heel naar van mij om te denken, maar ik dacht: wow, ondanks een bbm toch een zegen om straks thuis te komen met een kindje in je buik. Heftig wat je meemaakt, maar toch een geluk. Beterschap toegewenst! Bouwjaar, hoe gaat het met jou? Meis, jij/jullie ook een fijne dag toegewenst. Als je moet werken: werk ze! Hier gaat alles zn gangetje...heb de normale kwaaltjes. Ik ga weer verder, even boodschappen doen.
Bij de eertse echo was ik 6 weken volgens de menstruatie telling en volgens het zh 5 weken. Gister bij de echo was ik dus 7 weken volgens de menstruatie telling en volgens het zh was het bij eentje 6w1d en bij eentje 6w0d Ik ga er toch vanuit dat het bevallen word in juli en vooral als het er 2 zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat goed kan uitdragen, weeg amper 50 kilo en bij de 1e was ik al 25 kilo aangekomen laat staan bij 2 300 luiers op voorraad jeetje das wel heel veel hahaha Mijn dochter heeft pas een hele nieuwe kamer gekregen met nieuwe behang, meubels en alles erop en eraan , ik vind het heel zielig voor haar want als het er echt 2 zijn dan moet ze terug verhuizen naar haar oude baby kamer want daar passen helaas geen 2 bedjes op en dan moeten we dus ook haar kamer wederom nieuw maken , dat zie ik echt niet zitten !!!
Oh zonnetje, ik snap je zorgen. Maar mss moet je het eerst even laten bezinken...komt tijd komt raad. Ik ben er van overtuigd dat het zijn weg wel vind. Verder denk ik dat je lichaam goed in staat is zich aan te passen aan een tweelingzwangerschap, al zal dat niet zonder slag of stoot gaan. Er is een topic over tweeling mama's to be...mss kun je daar alvast wat ervaringen lezen. Komt vast goed! *knuf*
goeiemiddag dames! hoe gaat het met iedereen? @zonnetje: Ik kan begrijpen dat het iets heel ingrijpends is wat er nu allemaal gebeurt, en hopelijk kan je dochtertje het een beetje begrijpen als er twee baby'tjes komen. @missx: Hopelijk is alles weer in orde vandaag en kan je thuis verder herstellen! @aliceapril: Veel succes met je echo! Ik ga zo met een vriendin haar auto ophalen. Heb vandaag nogthans nergens zin in, buiten op de bank liggen en slapen! Zijn jullie ook zo vreselijk moe??? Kan me gewoon geen halve dag wakker houden! Ook het misselijke gevoel is erg hevig, maar na ons wondertje gisteren gezien te hebben weet ik weer waar ik het voor doe!
@ zonnetje, wat een verassing! Snap dat je wel heel erg aan het idee moet wennen. Pff alles dubbel.. maar komt vast helemaal goed. @ miss x, jeetje wat heftig zeg. Ben toch heel blij voor je dat een van je ukkies op zijn plek zit en het hartje klopt. Hier lekker thuis van mn werk. Merk dat als ik druk bezig ben, ik ook meer bloed. Aangezien ik met kindjes werk is dat nu echt niet te doen. Daarbij is het geestelijk ook nogal zwaar op het moment. Op mn werk zijn ze er niet blij mee maar ik moet nog maar 2 weken werken want dan is mn contract afgelopen. Dusss op dit moment gaat mijn gezondheid en hopelijk mijn ukje toch echt voor. Het bloed is er nog steeds, ene moment wat meer dan het andere. Heb het eigenlijk alleen met plassen een paar druppels en vooral met afvegen. 's Nachts heb ik altijd helemaal niks. Schrik wel elke keer weer als ik naar de wc ga, het lijkt ook altijd heel veel doordat er een paar druppen naar beneden in je plas vallen.. alles is dan rood Morgen gelukkig een echo, durf niet te veel hoop te hebben.. dan is het straks een nog grotere klap. Ik hoop zooo dat alles goed is. Fijne dag iedereen!
Wat is het hier stil vandaag... Allemaal zo druk bezig? En het is nog wel mijn enige afleiding op een dag (als ik niet lig te maffen)
Wow wat is er hier een hoop gebeurd! Alle meiden met een goede echo gefeliciteerd! @ Ceilo, wat een vervelende ervaring met die echo! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! @ Zonnetje, dat is wel schrikken, 2 kindjes terwijl je het niet verwacht! Hier zit die kans er ook in, hoop dat het er toch maar 1 is, maar anders ben ik al een soort voorbereid (als je dat ooit kan zijn op een tweeling..) Hier erg moe de laatste dagen, gisteren ook enorm misselijk de hele dag, vandaag ging het beter. Volgens mij te weinig gegeten gisteren... Nog twee dagen en dan hebben we eindelijk de eerste echo gehad!
Ze is 4 jaar. Ze zal het zeker een beetje snappen maar ik vind het toch echt heel erg zielig. Ik denk dan wel eens had ik haar maar meteen op die kleinere kamer laten liggen , ze heeft er amper een paar maandjes gelegen dus ja dat zal zeker sneu zijn om dan weer terug te moeten. Ergens heb ik dan toch hoop dat het er gewoon 1 Hebben jullie al kinderen ?
hai meiden... wat een stilte hier... heb even snel bij gelezen,maar wat een verhalen over een zwangerschap in een eileiden en een wss 2 ling..... jeej... sterkte meiden!! hier vandaag... hoe raar het ook is... enorm minder bloedverlies gehad...geen stolsel verloren ofwat... wat er wat was alleen met t afvegen en mooi schoon.... en ik ben er over uit ik ga morgen mijn HA bellen en een verwijzing naar de gyn vragen.... ben dan een week aan het bloeden en vind het mooi geweest... ik wil duidelijkheid! kom eerdaags weer even langspiepen hier!! dikke knuff voor jullie allen!!!
Heb vandaag een super kort lontje zeg. Arme man van me, hij is echt de sjaak vandaag. Voor de rest veel misslijk en zo moe. Morgen tot 15:00 lekker alleen thuis. Thijs is eerst op school en dan bij oma. Ook morgen naar de tandarts familie afspraak.
*Breek even in* Zonnnetje, misschien is het voor je kindjes juist wel ideaal dat je niet werkt. Heb je alle tijd voor ze. Werk en een tweeling lijkt me nog lastiger. Snap dat geld een issue is, maar is aandacht en tijd niet ook heel belangrijk. Hé en qua kosten, als je de eerste tijd borstvoeding geeft scheelt het al veel. (naast de gezondheidsvoordelen). Snap wel dat het je overvalt hoor. Succes met alles een plaatsje geven! Knuf
jony--> mooie echo! en super dat je het hartje hebt gezien en gehoord ben jaloers leuk hoor 7 januari volgende echo dan mogen wij ook weer hoe laat moet jij dan? missx--> jeetje wat naar allemaal zeg... zal wel moeilijk zijn doe maar rustig aan en ik hoop dat je vandaag weer thuis gekomen bent. zonnetje--> zal zeker wel even moeilijk zijn allemaal maar het zal vast allemaal goed komen. ceilo--> klinkt al weer iets positiever... hoop dat dat het ook is ben heel benieuwd morgen! hoop dat je laat weten als je weer meer weet. manouk--> spannend morgen! succes en ik ben heel benieuwd!