16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ja ikkuh... ik weet t niet... kheb een heel dubbel gevoel en heb het min of meer al afgesloten voor mezelf ( ja klinkt erg) maar er is ook iets wat het niet kan.... ik kan ook niet meer dan afwachten en duidelijkheid krijgen en die ga ik me morgen maar eens proberen te verschaffen!!

Als ik maar duidelijkheid heb... het liefst positief dan,maar dit is ook KILLING!!!!

manouk jij ook heeeeeeel veel sterkte morgen!!

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Moguh allemaal,

@ceilo hopelijk kun je snel terecht. Een bij mijn laatste echo stond ik met weer 5 min buiten. Terwijl hij echt rustig goed keek en ook nog het hartje liet horen. Hopelijk kun je ergens tussendoor. Succes, jou situatie lijkt me idd echt killing.

Hmm ja met 4 jaar valt het uit te leggen, maar leuk is het niet voor haar. Misschien toch een positieve draai aan geven. De tweeling heeft misschien op de grote kamer per persoon minder ruimte dan zijzelf op haar oude kamer?
    Wij hebben nog noppes, wordt de eerste. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan verlopen allemaal als t kindje er eenmaal is. Vriend is niet zo'n planner/vooruitdenker en ik heel erg. Dus ik heb al over alles nagedacht terwijl het bij hem dan nog niet eens is opgekomen.;)

@manouk succes vandaag

Zelf voel ik me momenteel eigenlijk zo goed dat ik me er weer zorgen over maak. Het is ook nooit goed ;)

Oja wij gisteren de MvM kratjes inleveren bij depot, zijn er geen lege meer. (geen ophaalservice bij ons) Zucht. Ik meteen consulente gebeld, zodat ze melding kan doen. Zij kan er niks aan doen maar ik was best wel geïrriteerd en ik heb zo'n gevoel dat volgende week dinsdag hetzelfde gaat gebeuren. Vandaag wordt t opgehaald dus vanavond maar weer heen. (5 min lopen)

3. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo bijna 9 weken alweer zou blij zijn als we allemaal op de 12 weken zitten 😃

4. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    g'morning...

@zonnetje: ik heb 2 meiden van 7 en 4

@bouwjaar: je gewon lekker goed blijven voelen :D hahaha gek he... dat je je zo goed kan voelen? of nuja gek... t is fijn!!
    balen van je lege MvM-flessen....

@manouk: toytoytoy voor jouw!

@ echo's vandaag: zijn die er? kweet t even niet,maar succes diegene die moeten!! :D

@ego: heb de huisarts gebeld... kreeg de assistente... belt na 11:00 terug,ze moest overleggen...

wéér afwachten dus....
    vanmorgen echt ma 3 drupjes verloren... net na t stofzuigen en dweilen weer wat meer..... ksnap dr geen bal van hoor... kga maaruit van t ergste....:(

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ceilo Nou hopelijk helpen ze je gewoon. Als ze je gaan afschepen misschien maar vermelden dat je door de stress niet meer normaal kan functioneren (ik denk dat ik daar serieus last van zou hebben in jouw situatie)

6. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Goede morgen meiden!!

@ceilo: hopelijk wordt je snel vooruit geholpen dat je uit die onzekerheid bent! En het lijkt me toch positief dat je bloedverlies mindert. En ze zeggen wel dat het normaal is dat het wat meer wordt als je druk bezig bent.
    @Bouwjaar: Wat zonde van mvm, dan wil je ze helpen en dan kan je niet. Hopelijk heb je snel je lege kruiken :)
    @Zonnetje: Ik heb twee jongens van 9 en 7.
    @manouk: succes vandaag!
    @ayse: Ik hoop ook dat we allemaal snel op de 12 weken zitten. En dat is over een weekje of 5, dat moet toch zo daar zijn hé :D

Ik ben vandaag het verjaardag kadootje gaan kopen voor mijn zoontje, die is er 9 vandaag. En heb er in één weg maar de kerst pakjes ook aangekocht! :) Ben ik daar vanaf.
    Voor ventje lief heb ik dat doptone apparaatje gekocht van angel geloof ik? Kunnen we er samen van genieten!

Voor iedereen ook een fijne woensdag!! Het zonnetje schijnt hier dus komt wel goed, en heb gelukkig niet zo een baaldag als gisteren!

7. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ceilo probeer even rustig te doen aangezien jezelf aan geeft dat het gaat bloeden als je wat doet en gewoon eisen dat ze vandaag even kijken !!

8. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Owja... Ikkuh! Bijna vergeten!

Ik moet de 7e weer rond 19-20u gaan. Dus weer in de avond! :)

9. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook last van die koop drang haha !!

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ayse ik heb alleen kijkdrang. :) Kopen durf ik nog niet

11. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Ik heb verwonderlijk nog niets gekocht voor het kleintje.
    De meter daarentegen kan zich moeilijk beheersen!
    Die heeft al een knuffel gekocht, een rompertje en zo een banaan kussen! hahahaahha.

Ik denk dat ik na de echo van 12 weken me een klein beetje ga laten gaan. En als we dan het geslacht weten ga ik helemaal los! :D

12. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Ceiloo: spannend dat afwachten. Hopelijk kunnen ze je helpen vandaag om uit de onzekerheid te komen.

@zonnetje: ik heb een dochter van net 1 jaar.

@missx: inmiddels al thuis?

@Manouk: succes met de echo! En de rest van de dames ook natuurlijk die een echo hebben vandaag.

Koopdrang?: eerst even afwachten wat het wordt. Voor een meisje heb ik eerst al wel veel kleertjes. Heb gisteren op marktplaats bijna 4 nieuwe positiebroeken kunnen kopen voor incl verzendkosten 27 euro!

Van een collega hoorde ik dat ze ook voor haar baby veel kleertjes op marktplaats koopt. Dan kun je pakketten kopen en betaal je ook niet veel en wat je niet wilt verkoop je of gooi je weg. Daar zit soms ook echt goed spul nog tussen. Heb daar ook even naar gekeken. Heb alleen nu al veel kleertjes maar mss in de toekomst. Of mochten we een jongen krijgen dat ik het eerste half jaar ook zo een aantal kleertjes koop. Want ze zijn er zo uit.

13. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Helleuh,

Ceilo, weeeeeeer wachten, ze moeten je wel hebben hoor.
    Ik zou ook als het moet zeggen dat je waanzinnig gestresst bent enz enz. Ze mogen best wel moeite voor je doen hoor!

Bouwjaar, ik koop ook nog niks, heb ook een soort van afwachtend beleid. Maar mss werkt de struisvogeltactiek wel beter....

Manouk, heel veel succes vandaag!! Hoe laat moet je?

14. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hee meiden,

Blghh ben op van de zenuwen.. voor mijn gevoel weet ik al wat ik vanmiddag te horen krijg: sorry, ik zie geen hartje. In augustus ook mee gemaakt en die woorden komen nu steeds bij me naar boven. Ben heel bang.
    Bloedverlies blijft steeds hetzelfde, 's nachts niks en met plassen druppels in mn plas en met afvegen.. ziet er elke keer wel eng uit.
    Ik mag om 14.00 uur. Mn vriend komt daar heen van zijn werk en mn moeder gaat met mij mee met de auto.

Anderen die ook een echo hebben, succes!

15. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    meiden met een echo heel veel succes vandaag.
    manouk ik zal voor je duimen.
    voor de rest een fijne woensdag!!!

16. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik dus wel heb bijna alles al op bed en box en kleren na ml word gek van me geloof ik

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Even de lijst er weer bijgepakt :)

@Alice jij had gisteren een echo stond in de lijst. Is alles oke? Kan me geen bericht herinneren/ zo 1,2,3 terugvinden.

Uitgerekende datum juli mama's

14. (1)

Bouwjaar-1e-j/m

15. (1)
    Deb27-1e-j/m

16. (3)
    Manouk-1e-verrassing
    Sam3-3e-j/m
    narcisje80 - 4e-j/m

17. (1)
    Ikkuh1985 - 1e j/m

18.(1)
    1983Tineke-1e-j/m
    Trudy76- 1e-j-m

19.(8)
    Intermoos-3de-j/m
    Marjoleinart- 1e-j/m
    Corina83-2e-j/m
    UmmAbderrahman - 1e j/m
    Misslegend - 1e j/m
    mamvanbijnavier - 4e - j/m
    Skt-2e-j/m
    Fortuna - 1e - j/m
    Jony - 3e - j/m

20. (3)
    Merryl-3de-verrassing
    Ayse1980- 3e-j/m
    Eb-2e-j/m

21. (4)
    Meis1987-1e-j/m
    Thir28 - 2e j/m
    melanie76 -2e j/m

22. (3)
    Baby1984 - 1e j/m
    Babsie - 3e j/m

23. (1)
    Y84-1e-j/m

24.

25. (3)
    Christen - 4e j/m
    LizzieP - 1e - j/m
    Esila - 3e -j/m

26. (3)
    Vwpolo88 - 2e - j/m
    Kikoe - 3e -j/m
    Meg1982, 2e kindje j/m

27. (4)
    Ceilo - 3e j/m
    happy3 - 2e -j/m
    MIss X - 3e j/m
    juffie85 - 1e --j/m

28. (3)
    Natascha78 - 2e-j/m
    rhea karels - 2e-j/m
    Catootje86 - 1e- j/m

29. (2)
    Sprits 2e - j/m
    Alice April ?e - j/m

30.

31.

sterretjes
    Anna123
    Woeza
    elisabethbas
    Bernou
    Sterkte lieve meiden!

TOTAAL:41
    jongens:
    meisjes:
    verrassing:2
    ================================================

Afspraken

December

12-12 Manouk intake vk
    13-12 Bouwjaar echo; juffie85 1e echo+vk; Catootje86 1e echo; corina83 1e echo
    14-12 Misslegend echo; happy3 gyn. merryl vk
    17-12 Thir28 Gyn; Natascha78echo; Manouk 2e echo
    18-12 Fortuna intake vk+2e echo; Christen VK; Ayse1980 echo
    19-12 Skt vk+echo;Ceilo 2e echo; Meg1982 termijnecho
    21-12 Melanie 2e echo
    24-12 Narcisje echo merryl echo;1983tineke termijnecho
    27-12 Christen echo
    28-12 Meg1982 intake vk
    31-12 1983tineke Gyn

Januari

03-01 Corina83 2e echo
    07-01 Meis87 termijnecho; Jony termijnecho
    16-01 happy3 echo; Bouwjaar 2e afspraak vk
    21-01 Meis87 2e afspraak vk

Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed.

18. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Morgen wordt een druk dagje met een hoop (hopelijk) mooie echo fotootjes!! :)

19. Alice April

3 dec 2012
    43
    0
    0
    Hi meiden,

Lief dat er aan mijn echo wordt gedacht! Ik had gisteren geen tijd ivm eters in de avond en pas laat naar huis gingen, sorry!

Gisteren had ik om 13.45 de eerste echo, het is nog een heeeeeel klein wurmpje maar het hartje klopt! Wat een opluchting, moest er gewoon een traantje van wegpinken, zo mooi! Manlief ook helemaal in zijn nopjes!

Vandaag word ik ergens in de middag door mijn gyn van het LUMC gebeld, en we bespreken wat het verloop wordt en ik weer een nieuwe echo krijg!

Ik ben dus meer dan gelukkig!

Spannende dag voor alle andere meiden die vandaag een echo hebben, ik hoop at jullie vlug positief nieuws horen!

Liefs, Alice

20. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ceilo al gebeld?

Deel Deze Pagina