16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat vreselijk manouk, sterkte!

2. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.455
    372
    83
    in een huis
    Manouk: Heeel veel sterkte gewenst! Vreselijk zeg! We leven hier allemaal met je mee!

@ Ceilo: OOk jij heel veel sterkte! Hoop dat je maandag met positief nieuws kan komen!

@hier: Gaat het prima. Lekker 4 dagen vrij. Even heerlijk van gaan genieten! Nog meer meiden die nog steeds heel weinig kwaaltjes hebben? Ben daardoor soms nog steeds erg onzeker.

Xx Meis

3. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Manouk, onwijs veel sterkte toegewenst!

@ Meis, hier ook nog steeds geen echte kwaaltjes, ben wel wat moe. Maar of dat door de enorme werkdruk op het werk komt weet ik niet.

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Manouk wat verschrikkelijk. Kippevel staat op mijn lijf. Heel erg veel sterkte en een dikke knuf.

Ceilo die onzekerheid is killing, maar ze kunnen nu waarschijnlijk toch niks voor je doen. Je onzekerheid weghalen kunnen ze niet voor je doen. Begrijp dat het onwijs balen is die vreselijke onzekerheid. Dikke knuffel

Missx ben jij inmiddels alweer thuis? Ik hoop dat het ondanks alles toch goed met je gaat.

Zonnetje je meid zal het vast wel snappen hoor. Ze is straks mega trots op twee broertjes/ zusjes. Moet zeggen dat ik je uitspraak wel hard vind dat je hoopt dat het er toch maar een is. Het is een wonder.

Ayse ja bijna 9 weken. Ben blij als iedereen die nare weken voorbij is.

Misselijkheid blijft lekker hangen. Ene dag gaat het beter als de andere. Vooral bij vervelende luchtjes komt het weer erg op. Met een beetje mazzel is het over een week of 3 al een stuk minder.

5. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    maandag om 13.30 moet ik in het ziekenhuis zijn...

ze belden net nog of ik nog een gesprek met de betreffende VK wou,maar daar heb ik even geen behoefte aan...

Ik zat net op de fiets naar de winkel met de meiden en ik heb me er bij neergelegd..... ik zie wel hoe het afloopt... ga mezelf niet gek lopen maken!!

Dikke Knuffel voor iedereen!!

6. Alice April

3 dec 2012
    43
    0
    0
    Onze ukkepuk! :)
    1e echo, gisteren 11-12

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,8 KB
      Weergaven:
      7
  7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @Manouk..... oh nee dat meen je niet :(:(:(
    Wat klote, waardeloos, sjit. Ik wil je heel veel sterkte toewensen en weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.

Nu ben ik helemaal doodzenuwachtig voor de echo van morgen, terwijl ik vorige week maandag redelijk zeker en zelfs in mijn eentje heen ging.

@meis hier ook weinig klachten wordt nu helemaal een zenuwachtige stuiterbal ervan.

8. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Manouk ook voor jou vreselijk nieuws...Ik weet hoe je je voelt, ik zit er ook nog midden in. Heel veel sterkte de komende dagen. Ik kan er inmiddels over praten zonder gelijk te moeten huilen. Sterkte!

9. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.962
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Manouk heel veel sterkte! Wat ontzettend naar nieuws en verdriet zul je hebben!! Wens je het allerbeste.

Hier sinds gisteren thuis en nog lichamelijk herstellende van de operatie.
    Emotioneel veel zwaarder dan gedacht en heel veel verdriet ondanks het ander hartje wel nog klopt. Erg dubbel gevoel en zou dit allemaal een plekje moeten geven denk ik xx

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @miss x sterkte met opknappen en hopelijk kun je het verlies van het ene vruchtje een plekje geven.

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @miss x sterkte met opknappen en hopelijk kun je het verlies van het ene vruchtje een plekje geven.
    Operatie verder goed gegaan?

12. Zonnetje007

Zonnetje007 Actief lid

3 dec 2012
    123
    0
    0
    Verzorger
    Amstelveen
    Wat erg zeg.
    Heel veel sterkte gewenst !!!!

Gister MvM geweest en het was een fijn gesprek. Uitgelegd betref de echo en ze wou graag de foto zien. Toen ik zei dat ik volgende week terug moest om te kijken of het indd een tweeling is zei ze: Vraag me af waar ze aan twijfelen , dat is toch wel duidelijk te zien. Voor mij een bevestiging natuurlijk. Vanalles gekregen en wou vandaag relaxen en het boekje gaan lezen wat ik had gekregen. Maar helaas werd de planning spontaan gewijzigd. Heb vandaag de hele dag in bed gelegen. Ontzettende pijn in mijn onderbuik. Na 1x hard niezen vanmorgen voelde ik ontzettend veel pijn wat niet weg ging. Kon niet meer lopen en ben blijven liggen.
    Heb zowat heel de dag in bed geslapen met pijn in mijn onderbuik. Nu net opgestaan maar nog steeds pijn. Ben net naar de wc geweest ( ik plas in kannen voor MvM ) en zag dat de urine gekleurd was door bloed. Uiteraard de urine niet in de kan gedaan voor MvM maar toen ik in mijn onderbroek keek zag ik ook wat kleins zitten van bloed (wat je ook wel eens hebt bij een beginnde menstruatie ) Ik ben toch wel geschrokken
    Ik heb sterk het gevoel dat het niet lang goed gaat. Vreselijk !!! Iemand een idee wat het kan zijn. Innesteling is toch allang voorbij. Dat kan het toch niet zijn.

13. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Dankjewel allemaal.
    Het leven is zo oneerlijk en ben er echt kapot van. Twee keer binnen 4 maand is echt te veel. Waarschijnlijk weer een curettage aangezien het er niet op lijkt dat het echt doorzet. Voorlopig nemen we even een pauze met alles want hebben in een achtbaan gezeten van emoties, geluk, verdriet, spanning en teleurstelling.

Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap met gezonde kindjes. Laat het maar snel het nieuwe jaar zijn, dan zijn de meeste van jullie de 12 weken voorbij.

Liefs Manouk

14. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Alice April, mooie echo hoor geniet er van.

15. Meg1982

Meg1982 Lid

13 nov 2009
    85
    0
    0
    Hoi meiden,

ik ben weer thuis. Heel blij want stomme infuus begon aardig te irriteren en mn zoontje 1 uurtje per dag zien was veel te weinig.

Ben erg moe dus duik lekker mn bedje in, ga ik morgen op mn gemakje even alles teruglezen en reageren.

Fijne avond!

16. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    wat een trieste verhalen hier.
    Als je nog niet onzeker bent wordt je het wel.
    Hier elke dag nog wel bruinverlies. Ene x meer dan de andere.
    Ben ook extra nerveus voor echo van vrijdag.

Zonnetje bloedverlies wil je nooit zien. Wat het is weet je bijna nooit zeker.
    Ik snap er zelf ook niks van. Vrolijk wordt je er niet van.
    Als je t niet vertrouwd gewoon bellen!

17. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    @manoukspoor: Heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet!!

@zonnetje: jeetje wat een verhaal, pffff het is niet te geloven hé zoveel angst en onzekerheid in dit forum. veel succes en ik hoop dat het gewoon een geknapt adertje is van het niezen en niets ernstig.

@alice april: mooie echo!

@bouwjaar: veel succes morgen! hopelijk bij jou wel alles oké en een mooi knipperlichtje!

Ik had me voor een uurtje neergelegd, en voel me nu slechter dan de rest van de dag. Misselijkheid is erg opgekomen. En doodmoe nu.
    Mosseltjes aan het maken voor ml, maar ben ik blij dat hij er alleen van eet want de geur alleen al...
    Fijne avond allemaal!

18. Zonnetje007

Zonnetje007 Actief lid

3 dec 2012
    123
    0
    0
    Verzorger
    Amstelveen
    Ja dat hoop ik maar dan zou het toch vers bloed moeten zijn? En het vervelende is dat ik nu constant pijn in mijn buik heb met lopen.

Ik vroeg me wel eens af, hebben jullie al een klein buikje of niet ?

19. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Ik heb wel al een buikje... vooral 's avonds. Had dat bij mijn tweede zwangerschap ook redelijk snel, kon ik op 8-9 weken ook niet meer in mijn gewone kleren...

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @meg nou hopelijk blijft het verder goed gaan

@zonnetje sterkte, dodelijk die onzekerheid

Wat een gehannes hier dames.
    Ik word echt met de minuut gestrester. Omdat ik zou weinig voel dacht ik: laat ik nog es een test tegen aangooien (ter geruststelling om even een duidelijker streep te zien) Had er nog 1 liggen dus ach, nou je raad het al: test knalt helemaal niet. Test streepje staat er wel maar veel lichter dan dat mijn allereerste test was. Ik heb echter geen bloedverlies meer gehad.
    Aaaargh ik weet het ook niet meer, ik vind het allemaal helemaal niet leuk meer momenteel. Stel dat het wel goed zit, komt er dan nog es een moment dat ik kan genieten en blij kan zijn?
    Fuck was t maar 2013.

Deel Deze Pagina