16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Oh meiden wat een slecht nieuws allemaal...
    @Manouk heel erg veel sterkte wat erg..
    @Ceilo.. iig kun je maandag terecht.. snap dat het nog lang duurt maar positief blijven voor je ukkie in je buik!! :)
    @boujaar1979... beter idd om niet te testen.. maar ik had het ook gedaan hoor... de vk zei dat als je heel erg veel hcg hebt de testen het niet goed aan kunnen en dus niet zo knal worden ofzoiets.... of je heb gewoon veel gedronken? maar een streep is een streep ej!

En ja.. ik ben ook onzeker en na al deze verhalen eigenlijk nog meer....
    ik heb alleen nog maar bruinverlies op dit moment dus dat is niet zo ramp.. aangezien het op de echo ook te zien was waar dit vandaan komt... maar toch.... ik heb verder nergens last van.. niet misselijk... vorige week deden mijn borsten echt ontzettend pijn en nu zijn ze gewoon wat 'gespannen' . pffffffff en ik moet nog zoooooo lang wachten...
    en ik zie dat ik al een buikje heb en mn broeken zitten wat strakker maar dat kan toch zeker nog niet??? dat is denk ik mijn verbeelding.... watn ik hoop zoooo dat het goed zit...

2. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Oja miss x .. sterkte met het bijkomen van de operatie en het verlies

en zonnetje... bloedverlies in het eerste trimester is eigenijk best 'normaal' zoals ik altijd begrijp.
    maar die buikpijn erbij?? ik zou toch even de vk bellen hoor

3. Skt

Skt Lid

12 nov 2012
    91
    0
    6
    Manouk, sterkte!

Wat heftig allemaal zeg, ik word hier ook erg onzeker. Nog 1 weekje... Kloppend hartje gezien, klachten, het wil dus niets zeggen, pas een echo maakt wat duidelijk..

En tweeling nieuws, is inderdaad even schrikken, snap ik goed. Door hé bericht ben ik nu ook bang haha.
    En operatie, jeetje meiden toch..

Kom op dames

4. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    manouk--> shit he wat ontzetten rot! heel veel sterkte voor jullie en neem de tijd met het verwerken...

ceilo--> tot maandag wachten kan me voorstellen dat het lang zal duren ja... mijn duimen zullen draaien en ik hoop dat de dagen snel voorbij zijn. ik kan me voorstellen dat je die andere niet hoeft te spreken nee tggg geen tijd nemen en dan zou jij nu de tijd voor haar moeten nemen om te kunnen praten...

meis--> hier valt het opzich ook wel mee met kwaaltjes heb alleen nu dat ik echt kapot ben als ik uit me werk kom maarja ook hier begint de drukte echt op het werk.

missx--> sterkte en doe rustig aan met het verwerken...
    meg--> gleukkig ben je weer thuis maar lekker rustig aan doen!

alice--> mooie echo!

bouwjaar--> ik moet bekennen dat ik ook wel een paar testen versleten heb hoor maar de ene keer was die feller dan de andere keer.

een buikje--> me broeken zitten in de avond wat strakker dus doe dan maar me knoop open maar overdag doe ik dat natuurlijk niet en gaat het wel gewoon

meiden allemaal heel veel sterkte in deze rotperiode met alleen maar onzekerheid voor iedereen doe allemaal rustig aan en neem overal de tijd voor.

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #1465 Bouwjaar1979, 12 dec 2012
    Laatst bewerkt: 12 dec 2012
    @sunflower ik had niet echt veel gedronken, urine was ook best donker. Laat ik dat van te veel hcg maar in m'n hoofd houden als verklaring.

@ikkuh oh dat stelt me een iniminie beetje gerust

6. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    positief blijven denk he bouwjaar1979.... komt vast goed! morgen de echo toch? succes!! Mijn duimen draaien... voor jullie allemaal trouwens

7. SAM3

SAM3 Lid

11 nov 2012
    60
    0
    0
    Poosje niet online geweest en wat een onzekerheid hier zeg.
    Niets aan..
    En dan ook nog zo'n droevig nieuws van Manouk. Zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Heel, heel veel sterkte meid.

Hoop van harte dat we niet meer nare berichten gaan krijgen, maar juist mooie echo's, waardoor we ons wat zekerder gaan voelen. Ik mag trouwens dinsdagochtend voor een echo. Heel spannend. Hier inmiddels ook nagenoeg geen klachten. Wat mij idd juist ook weer heel onzeker maakt. Probeer er niet te veel bij na te denken.

8. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden toch,
    Wat gebeurt er hier allemaal?

Manouk, ik leef echt met je mee! In April hetzelfde meegemaakt. Het is verschrikkelijk om zoiets mee te maken. Heel veel sterkte gewenst voor jou en je man!

Celio, meid ik hoop zo erg dat je volgende week geweldig nieuws krijgt. Wat jij en man moet meemaken is ook echt killing. Sterkte met wachten!

Andere meiden met echo morgen: Hopelijk mooie knipperlichtjes!

Hier: misselijk en moe! Ik kan de hele dag wel slapen en eet constant kleine hapjes om de misselijkheid te onderdrukken...en dat helpt maar even.

buikje: ik heb al jaren een buikje. zelf dacht ik dat het wel mee viel, totdat ik een broek aan deed (heb meestal rokken aan). Dus, ik heb een extra buikje...maar goed, het word hopelijk nog groter.

Ik ga weer zielig op de bank forums scrollen.

Fijne avond allemaal. Trusten voor straks!

9. kikoe

kikoe Actief lid

13 apr 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, vind het zo erg voor je Manouk...Sterkte meid!!

Ceilo heel veel sterkte en hoop dat je maandag verblijd word met geweldig nieuws..

Liefs Kikoe

10. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Bouwjaar, ik heb laatst ook een test gedaan, ik werd ook erg onzeker want hij was lichter dan daarvoor. Maar een paar dagen later knalde hij er weer vanaf! Ondanks dat ik nu een dood vruchtje in mijn buik heb heb ik nog steeds symptomen. Het hcg is niet zomaar uit je lichaam, daar moet je echt nu niet vanuit gaan of je een miskraam krijgt of niet.

11. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje .. Manouk sterkte wat erg voor jullie weet verder ff niet zo goed wat te zeggen

Ceilo hoop op een kloppend hartje maandag

Hier alles goed ... Pfff wou dat we een maandje verder waren

12. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    @bouwjaar: Veel succes vandaag met je echo!! Hoe laat mag je gaan?

Ik heb een vreselijke nacht achter de rug! Pfff.... om half twee wakker geworden met heel erge buikkrampen, gelukkig waren het mijn darmen. Half uur doorgebracht op toilet met als resultaat diarree en overgeven.
    Voel me nog steeds niet echt lekker, maar het gaat al beter.

13. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    #1473 Ceilo, 13 dec 2012
    Laatst bewerkt: 13 dec 2012
    Uitgerekende datum juli mama's

14. (1)

Bouwjaar-1e-j/m

15. (1)
    Deb27-1e-j/m

16. (2)
    Sam3-3e-j/m
    narcisje80 - 4e-j/m

17. (1)
    Ikkuh1985 - 1e j/m

18.(1)
    1983Tineke-1e-j/m
    Trudy76- 1e-j-m

19.(8)
    Intermoos-3de-j/m
    Marjoleinart- 1e-j/m
    Corina83-2e-j/m
    UmmAbderrahman - 1e j/m
    Misslegend - 1e j/m
    mamvanbijnavier - 4e - j/m
    Skt-2e-j/m
    Fortuna - 1e - j/m
    Jony - 3e - j/m

20. (3)
    Merryl-3de-verrassing
    Ayse1980- 3e-j/m
    Eb-2e-j/m

21. (4)
    Meis1987-1e-j/m
    Thir28 - 2e j/m
    melanie76 -2e j/m

22. (3)
    Baby1984 - 1e j/m
    Babsie - 3e j/m

23. (1)
    Y84-1e-j/m

24.

25. (3)
    Christen - 4e j/m
    LizzieP - 1e - j/m
    Esila - 3e -j/m

26. (3)
    Vwpolo88 - 2e - j/m
    Kikoe - 3e -j/m
    Meg1982, 2e kindje j/m

27. (4)
    Ceilo - 3e j/m
    happy3 - 2e -j/m
    MIss X - 3e j/m
    juffie85 - 1e --j/m

28. (3)
    Natascha78 - 2e-j/m
    rhea karels - 2e-j/m
    Catootje86 - 1e- j/m

29. (2)
    Sprits 2e - j/m
    Alice April ?e - j/m

30.

31.

sterretjes
    Anna123
    Woeza
    elisabethbas
    Bernou
    ManoukSpoor
    Sterkte lieve meiden!

TOTAAL:40
    jongens:
    meisjes:
    verrassing:2
    ================================================

Afspraken

December

13-12 Bouwjaar echo; juffie85 1e echo+vk; Catootje86 1e echo; corina83 1e echo
    14-12 Misslegend echo; happy3 gyn. merryl vk
    17-12 Thir28 Gyn; Natascha78 echo;Ceilo D-DayEcho-Gyn
    18-12 Fortuna intake vk+2e echo; Christen VK; Ayse1980 echo
    19-12 Skt vk+echo; Meg1982 termijnecho
    21-12 Melanie 2e echo
    24-12 Narcisje echo merryl echo;1983tineke termijnecho
    27-12 Christen echo
    28-12 Meg1982 intake vk
    31-12 1983tineke Gyn

Januari

03-01 Corina83 2e echo
    07-01 Meis87 termijnecho; Jony termijnecho
    16-01 happy3 echo; Bouwjaar 2e afspraak vk
    21-01 Meis87 2e afspraak vk

Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed.

:) ik ben maar even zo'n "held" geweest om de lijst erbij te pakken:(:(
    Manouk.... meis.... nogmaals heeel veel sterkte!!!!!

14. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.455
    372
    83
    in een huis
    Ooh meiden.
    Wat toch vreselijk al die onzekerheid! Bah!
    Ik ga me maar even met andere dingen bezig houden vandaag. Ff lekker opruimen en misschien nog ff shoppen. Altijd leuk!

Fijne dag meiden!

xx

15. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    @Bouwjaar,@juffie85 ,@Catootje86 @corina83 : Veel Plezier bij de echo!!

@Jony: Gelukkig maar dat t je darmen waren.... ik schrok toen ik begon met lezen!!!

16. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Bedankt iedereen voor de lieve woorden.

Blijkbaar staan lichaam en geest zo sterk met elkaar in verbinding.. een poosje nadat ik thuis was van de slechte echo kreeg ik al wat buikpijn. Daarna begon ik te vloeien op de wc en na een paar hevige buikkrampen ging ik weer naar de wc en zag ik het vruchtzakje liggen. Er zat een prachtig vruchtje in met armpjes en beentjes. Vond het zelf heel mooi om dit te zien maar ook heel pijnlijk.
    Mijn lichaam kon het waarschijnlijk niet loslaten omdat ik het zo graag wou en nog hoop had.
    Ben toch 'blij' dat het spontaan is gekomen en dat ik niet weer een curettage en alle ziekenhuisbezoeken mee hoef te maken. Ben nu bij het toiletbezoek nog flink aan het bloeden maar de buikpijn valt mee.

Dit was voorlopig mijn laatste berichtje. Wou jullie dit nog even vertellen omdat ik het zelf erg bijzonder vond hoe snel het dan ineens kan gaan.

Veel geluk en gezondheid met jullie zwangerschap.

Liefs Manouk

P.s. Ceilo ik duim nog voor je.

17. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    @Manouk:
    Aah meissie..... kvind het echt zoooo vreselijk sneu voor je!!

Wél fijn dat het idd uit zichzelf los is gekomen.... moest je het nog naar de gyn/pathaloog brengen?? Ik moest het namelijk wel invriezen als ik het zou verliezen en maandag meenemen....voor onderzoek

Ik hoop dat als jullie er weer aan toe zijn,het snel weer raak mag zijn en het dan mag blijven plakken!! Potverdikkie heej... wat een stom gedoe!!

Hier trouwens,vanaf gisteren, enorm verminderd bloedverlies.... ik heb me er bij neergelegd dat het mis is,maar ergens klopt dat voor mn gevoel weer niet... zóó dubbel!!

Hopelijk kan VL maandag mee naar het ziekenhuis.... Kmoet alles al "alleen" verwerken en dat valt eigenlijk niet mee:),met die 2 meisjes van me die ook veel aandacht nodig hebben!!

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Manouk de tranen branden in mijn ogen. Je verteld het zo liefdevol. Klinkt misschien gek, maar zo komt het over. Fijn dat de natuurlijk de juiste weg gekozen heeft en je toch een soort van afscheid hebt kunnen nemen van je oh zo kleine mensje. Heel veel sterkte en ik hoop evengoed een 2013 baby voor jullie.

Ceilo wat een fijn nieuws dat het bloeden minder is. Houd moed lieverd. Wel erg moeilijk dat je het alleen moet doen. Mijn man gaat met alles mee. Bij de eerste is hij op de paar laatste na elk bezoek aan de vk meegeweest. Niet alle mannen kunnen vrij nemen natuurlijk.

Meg jij lag n het ziekenhuis toch? Al die namen hihi. Fijn dat je weer thuis bent, hoop dat je je een stukje beter voelt.

Missx gaat het met jou al een beetje beter. Ik hoop het wel.

Ik voel me goed vandaag. Morgen naar de vk. Niet echt spannend voor de derde keer hahaha. Bloedprikken heb ik wat minder zin in. Mijn man begon gisteren over een vierde?? Ik was echt verbaast.

19. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    @merryl:

fijn dat je man altijd met je meegaat!! Mijn exvriend deed dat ook altijd tijdens de vorige zwangerschappen...

Kheb nu een nieuwe vriend en helaas wonen we momenteel door omstandigheden niet (meer) samen en woont hij niet in dezelfde woonplaats als ik. Dat maakt het op dit soort momenten wel een stuk moeilijker terwijl ik het er normaal niet (meer zo) moeilijk mee heb....

Een vierde trouwens?? hahaha hij laat er geen gras over groeien!! hihihi

20. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Willen jullie wel weer samen gaan wonen? Lijkt me erg lastig. Kan dan ook geen dag zonder mijn man:). Tja een vierde. Hij twijfelde al aan een derde en ineens zegt hij vier. :D. Hier in de buurt zijn het bijna allemaal gezinnen met twee of drie.

Deel Deze Pagina