16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik krijg over een uur een echo.
    Bruinverlies wordt meer en ik steeds gekker.
    Pfffff. Hoop met goed nieuws terug te komen.

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Manouk kippevel van je bericht!
    Dikke knuffel!

3. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Spritsje... ik leef met je mee en denk aan je... khad gisteren voor Manou ook al een kaarsje aangedaan,zal er dadelijk ook een voor jouw aansteken!

4. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Ja we willen absoluut weer gaan samenwonen,maar.. uuh tsja... *teveel dingen om maarzo online te zetten*....

Onze liefde is iig onvoorwaardelijk en t komt allemaal op den duur wel weer goed met samenwonen...... mjah het is verd*mde k*t dat mijn autootje het vorige week begeven heeft...... hahaha stond ik daar in t donker aan de kant van de weg met mn 2 meisjes in de auto.... BRRR........ helaas....nu kan ik ook niet meer maarzo even daarheen....gelukkig hebben we whatsapp,skype,telefoon en al dat soort dingen! :D

VL heeft nog geen kids en hij wil ook wel heel graag 1 of 2....,maar zoals ie zegt "eerst maar 1 ,dan hebben we er 3.... hahahaha en dan zien we wel verder!

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Sprits heel veel succes zometeen.

Ceilo we hoeven niet alles te weten hoor. Ben in elk geval blij voor jullie dat jullie wel weer samen willen wonen. Toch makkelijker straks. Wie weet komen we elkaar nog eens tegen in een topic zwanger van de vierde hihih.

Ik weet dat het idioot klinkt, maar sinds eergisteren voel ik op dezelfde plek die wel bekende plopjes. Net voelde ik het weer. Mijn eerste voelde ik al met 12 weken de tweede met 10 weken. Van de buitenkant was het ook al met 16 weken te voelen.

6. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hahaha laten we t hopen.... wss ik dan voor mn 3e en jij voor je vierde? kheb er zo geen vertrouwen meer... sorry!

betreft samenwonen: t is niet dat we het niet meer wouden,maar het kon door de omstandigheden gewoon niet meer. moeten eerst dingen opgelost worden enzo ;) zo lastig al die dingen nix met je relatie te maken hebben hahaha

owww heerlijk die plopjes.... doordat ik dus al meerdere mk's heb gehad is mn bm al best veel opgerekt en voel ik het ook vrij snel..... bij de laatste ook al zo rond de 10 tot 12 weken geloof ik..... GENIET ERVAN!! :D

IK GA MAAR S EEN LIEDJE ZINGEN....

**ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE... fluit een wijsje**

7. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    OOh sprits succes strakjes ik zal ook een kaarsje aan steken!!

Ik word wel onzeker van jullie hoor meiden... na mijn mk in februari was ik dat sowieso al.. en nu met af en toe wat bruinverlies word je het vanzelf weer.. grrr ik word gek van mezelf....
    Misschien beter als ik wat kwaaltjes zou hebben maar daar heb ik ook geen last van dus ben zo bang dat er van alles fout gaat..... :(:(:(

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ceilo houd moed. Kan alle kanten op. Ik blijf duimen.
    Heel vervelend dat het niet anders was of is. Soms lopen dingen niet Zoals je wilt helaas. Herken de plopjes echt als de Eerste bewegingen. Zo maf

Sunflower wat een ellende dat je zo onzeker gemaakt word. Kwaaltjes geven ook geen enkele zekerheid helaas. Sterkte met deze onzekerheid.

9. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Inderdaad een hoop ellende en onzekerheid hier, sprits, manouk , celio en nog veel meer meiden: een dikke knuffel !!
    Om het toch wat positief te houden spam ik hier ook nog even mijn echo van vanmorgen. adrenaline giert nog door mn lichaam!

Bijgevoegde bestanden:

10. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Mooiiiiiiii Catootje!!! :D

11. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Mooi catootje... wat leuk!!!!

merylll... thx.. ik weet dat kwaaltjes idd ook geen zekerheid geven hoor!!! maar liefst zou je toch gewoon elke dag een echo hebben om te zien hoe het met het minimensje gaat ? :) .. pff 27 december duurt nog lang

12. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Mooi catootje gefeliciteerd.

Sunflower het liefst zou je elke dag even een kijkje nemen inderdaad. Het moment dat je de kleine goed voelt is zo een geruststelling. Een doppler kan ook veel rust geven, maar ook veel onrust als je het hartje niet kunt vinden. 27 dec duurt zeker nog lang. Ik mag de 24ste.

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #1493 Bouwjaar1979, 13 dec 2012
    Laatst bewerkt: 13 dec 2012
    @jony balen dat je zo'n rotnacht gehad heb
    Ik heb de echo om 15:35 uur, moet zo al weg van m'n werk anders red ik t niet.

@manouk bijzonder wat je verteld. Nogmaals sterkte!!

@sprits hoe is eht? Wordt zenuwachtig bij geen bericht

@catootje mooie echo

Blegh ik weet het niet meer wat voel ik wel wat niet. Dat ik voelde dat het mis gegaan was klopte ook niet. Dus m'n gevoel moet ik misschien maar aan de kant schuiven. Garanties heb je toch niet maar om mezelf een beetje uit de put te praten:
    * geen bloedverlies meer gehad
    * inmiddels al 3x een hartje gehoord
    * vorige week maandag zei de gyn dat duidelijker was geworden
    * ukkie was iig gegroeid tussen echo 2 en 3 (0.7 cm in 5 dagen dus hij doet zijn best :))
    * weinig klachten maar niet iedereen heeft die

Weet alleen niet of ik nou echt veel moeier ben of omdat deze periode van het jaar (donker/kort daglicht) mij toch al nooit licht. Komt het gapen van die moeheid of van de spanning voor de echo?

14. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hallo meiden,

Zijn weer terug. Alles ok:)
    Frummeltje zat er nog en deed het goed. Mooi op schema en hartje klopt.:)
    Heb bloedstolsels in mijn baarmoeder. Was ook te zien op de echo. Frummeltje trekt zich hier niks van aan.
    Dit is ws van de innesteling en het groeien van de placenta.
    Ik kan dus nog meer bloedverlies verwachten, maar het lichaam kan het zelf ook opruimen/opnemen. Hoef dus niet gelijk in paniek te raken als er meer komt, maar mag ter geruststelling tussendoor desnoods weer langs komen.
    Moet rustig aan blijven doen en 28 december weer een echo.
    Ben 10 kilo lichter nu lijkt wel. Pffff

15. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    @ Bouwjaar, vorige week had ik ineens geen pijnlijke borsten meer enz. In combinatie met dat bleodverlies leek me dat niet ok...toch had ik een hcg van 43 duizend huppeldepup dus dat zegt helemaal niet zoveel. Daar hou ik me maar aan vast.
    Ik hang ook niet kotsend boven de wc en zo, voel ook niet zo heel veel geloof ik....hahahaha wat willen we toch altijd veel bevestiging in de vorm van kwaaltjes he...gewoon erg!
    Heel veel succes en ik duim voor je, komt goed!!

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ spits ah gelukkig goed bericht! :)
    Nou hopelijk kun je dit goede gevoel voorlopig vasthouden.

Tja bij het maken van het vrouwelijk lijf zijn ze gewoon een eisprong alarm en kijkluikje vergeten. Je zoekt toch bevestiging dat t goed zit, maar er valt geen pijl op te trekken lijkt wel.
    Hopelijk kan ik gewoon gaan genieten dat ik me goed voel. Kotsend boven de plee hangen wordt je tenslotte ook niet blij van.

17. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Aaaah sprits..... fijn om te lezen!! :D Goedzo!!

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Hmm gyn is net weggeroepen voor een keizersnede. Duurt meestal half uur. Wachten dus.
    Al zit ik hier momenteel met een redelijk rustig gevoel.

19. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Hoi meiden! Hier zijn we weer na een heerlijke ochtend op de markt maar toch oh zo vermoeiend na mijn half nachtje!

@manouk: Wat fijn toch wel dat je lichaam zelf in actie geschoten is, dat je idd die hele rompslomp ook niet hoeft mee te maken. Wat speciaal dat je jou mini mensje al zo goed kon zien, en dan ook afscheid kan nemen.

@ceilo: Het maakt het allemaal nog spannender, maar minder bloedverlies is toch altijd beter hé!

@bouwjaar:toi toi toi, het is NU zo ver!! Hoop voor je op een mooi gegroeid vruchtje en een prachtig knipperlichtje

@ sprits: Wauwie! super nieuws!! Wel fijn dat je nu een verklaring heb voor je bloedverlies, en dat je niet meteen moet paniekeren als er nog komt! We willen wel een foto'tje zien hé :D

Ik ga hier wat opruimen en me dan even op de bank smijten voor nr2 van school komt want dan is het weer tijd om eten te maken enzo, en voor je het weet is de dag weer om.
    Owja wel even melden dat ik twee super mooie zwangerschapsbroeken heb gekocht en dat ze heeeerlijk zitten. En ook wat ondergoed. en de meter heeft al een badje gekocht,weer een zorgje minder :)

20. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Heb jij weer
    Succes. * Duim duim*

Deel Deze Pagina