Heb geen duidelijke foto meegekregen. Die zit in mijn dossier. Die ik heb is wazig en een zoekplaatje. Maar maakt niet uit, alles is goed!
Ooooohhh ik heb net super nieuws gekregen! Wil het even kwijt!! Hebben goedkeuring van de bank om mijn ex uit te schrijven op de hypotheek en nieuwe vriend als borg te nemen! Dus kan Godzijdank in mijn huisje blijven!!!
Echo was oke, al zag ik er weinig in. Was ook erg wazig vond ik. Maar mijn vriend en de vk zagen een hartslag... Wel was de kleine een week minder oud dan ik dacht?? Hoe rekent de apparatuur van de vk dit uit? Weet iemand dit? Eerste dag van de laatste menstruatie was 7.5 weken geleden, maar telt de vk ook vanaf dat moment? Of van moment van innesteling? Volgens vk 6.2 weken. Mag gelukkig de 28ste weer voor een extra echo!
Fijn dat de echo goed was juffie.! Ze rekenen vanaf laatste dag menstruatie op basis van een 28 dagen cyclus. Meten met dit termijn is lastig. Niet goed meten kan zomaar paar dagen schelen. Zou de berekening vd vk kunnen kloppen? Dat je minder ver bent? Fijn dat je over 2 wk weer mag.
Uitgerekende datum juli mama's 14. (1) Bouwjaar-1e-j/m 15. (1) Deb27-1e-j/m 16. (2) Sam3-3e-j/m narcisje80 - 4e-j/m 17. (1) Ikkuh1985 - 1e j/m 18.(1) 1983Tineke-1e-j/m Trudy76- 1e-j-m 19.(8) Intermoos-3de-j/m Marjoleinart- 1e-j/m Corina83-2e-j/m UmmAbderrahman - 1e j/m Misslegend - 1e j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt-2e-j/m Fortuna - 1e - j/m Jony - 3e - j/m 20. (3) Merryl-3de-verrassing Ayse1980- 3e-j/m Eb-2e-j/m 21. (4) Meis1987-1e-j/m Thir28 - 2e j/m melanie76 -2e j/m 22. (3) Baby1984 - 1e j/m Babsie - 3e j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. (3) Christen - 4e j/m LizzieP - 1e - j/m Esila - 3e -j/m 26. (3) Vwpolo88 - 2e - j/m Kikoe - 3e -j/m Meg1982, 2e kindje j/m 27. (4) Ceilo - 3e j/m happy3 - 2e -j/m MIss X - 3e j/m juffie85 - 1e --j/m 28. (3) Natascha78 - 2e-j/m rhea karels - 2e-j/m Catootje86 - 1e- j/m 29. (2) Sprits 2e - j/m Alice April ?e - j/m 30. 31. sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Sterkte lieve meiden! TOTAAL:40 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken December 13-12 Bouwjaar echo; juffie85 1e echo+vk; Catootje86 1e echo; corina83 1e echo 14-12 Misslegend echo; happy3 gyn. merryl vk 17-12 Thir28 Gyn; Natascha78 echo;Ceilo D-DayEcho-Gyn 18-12 Fortuna intake vk+2e echo; Christen VK; Ayse1980 echo; Sam3 1e echo. 19-12 Skt vk+echo; Meg1982 termijnecho 21-12 Melanie 2e echo 24-12 Narcisje echo merryl echo;1983tineke termijnecho 27-12 Christen echo 28-12 Meg1982 intake vk 31-12 1983tineke Gyn Januari 03-01 Corina83 2e echo 07-01 Meis87 termijnecho; Jony termijnecho 16-01 happy3 echo; Bouwjaar 2e afspraak vk 21-01 Meis87 2e afspraak vk Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed. Heb mijn afspraak voor 1e echo ook maar even toegevoegd. En wat fijn dat er vandaag ook weer goede berichten zijn. Manouk nogmaals sterkte!!
Toch fijn dat je een positieve echo gehad hebt juffie! En als manlief & vk het hartje zagen zal het er zeker ook geweest zijn Ik weet niet hoe ze bij vk tellen. Hier tellen ze vanaf de ltst menstruatie, maar zo gauw ze het vruchtje kunnen meten wordt daarop de duur berekend. Die van ons was er 3 dagen op vooruit gegaan
Hoi Meiden Even een berichtje van mij! Gaat goed, heel moe, veel geslapen.. Vriend is gelukkig weekje vrij en erg lief. Buik is nog gevoelig van hechtingen en kan nog niet veel doen. Best vervelend als je nog twee kids heb lopen. Gisteren hebben ze wel samen met papa de kerstboom opgetuigd. Erg gezellig. Ze hadden een kerstbal hartje gekocht voor de baby en we hebben van mijn schoonouders een wensballon gekregen voor het vruchtje die niet verder kon groeien. Dat was lief en natuurlijk heerlijk stof voor de hormonen en emotionele labiliteit op het moment Ik heb 31 december een echo bij de gynaecoloog. Toevallig had ik ook al de 31e bij de verloskundige een afspraak voor echo. Vind het wel jammer dat ik nu bij de gyn een echo heb. Als ik verder bij de verloskundige blijf ga ik daarna gewoon door naar controle bij VK. Onderhand is dit mijn 4e echo al maar zie dat toch als officieel eerste echo en hoop dat alles goed gaat. Ben toch best onzeker geworden door de operatie. Verder heb ik hier alles gevolgd op het forum en een mooie echo's gezien. Heel fijn!!! Helaas ook veel onzekerheid. Blijf duimen en hoop houden hoor! Reageer even uit mijn hoofd en zal vast ern hoop vergeten zijn.. @manouk... Wat bijzonder je verhaal en wens je veel sterkte met de verwerking! @ceilo... Blijf voor jou ook duimen @sprits...wat fijn dat de echo goed was. Geef je toch een gerustellennd gevoel. Hoop dat we allemaal snel 12 weken zijn met gezonde kids. @juffie..fijn dat ook jouw echo goed was en hopelijk zie je volg x wat meer en beter. @Jony... Gefeliciteerd met je huis. Zal vast een opluchting zijn. @ bouwjaar.. Ook jij gefeliciteerd met kloppend hartje. @catootje.. Fijn ook voor jou een goede echo. Toch fijn wat positieve berichten
Hoi Miss Fijn dat je weer thuis bent he. Laat je lekker verwennen. Heb zelf 2x bbz operatie gehad en herstel moet je tijd voor nemen. Zeker met het beebje in je buik. Blijf het een heftig verhaal vinden. knuf
@ bouwjaar: whiiiii!! super nieuws!! Benieuwd naar het foto'tje! Ben je weer een heel pak geruster denk ik hé!
@missx: Doe maar lekker rustig en laat je maar lekker verwennen... Komt allemaal vast goed. Super lief gedacht van je ouders zo een wens ballon... Kan je op een mooie manier afscheid nemen!
Op 2 weken moet je wel rekenen. Wondjes ad buitenkant genezen snel maar ze rommelen aardig in je buik he. Ik ging na 2 weken weer rustig aan werken.
Hoi... Hier alles oke, wil iemand mij even op de lijst zetten? 3de echo 21 dec 11 jan afspraak Verloskundige...het lukt me even niet
Hallo meiden, Wat een verschillende emoties hier. Allereerst Manouk, sterkte met het verwerken hier van. Ceilo, ik blijf hier duimen voor je. Hopelijk krijg je maandag goed nieuws! Sprits, juffie, catootje, bouwjaar (hopelijk niemand vergeten), wat fijn dat jullie goede echo's hadden!! Jony... Gefeliciteerd met je huis. Zal vast een opluchting zijn. Ik lig in winterslaap hier geloof ik. Ik kan hele dagen slapen en als ik niet slaap dan heb ik nergens fut voor. Ik geef er maar gewoon aan toe en ach dat huishouden komt wel weer of zo...
Dat heb ik dus ook! Stoort me zo dat er dingen blijven liggen, maar kan er ook de fut niet voor vinden om wat te doen!
De 6.2 weken van de vk waren na de meting van de kleine, dus dit is dan niet vanaf de laatste menstruatie neem ik aan? Dan zou ik juist iets langer zwanger zijn... Nouja we wachten wel af. Had er denk van te voren meer van voorgesteld, dus was een beetje down na de echo... 1983tineke ik heb daar ook last van, nergens puf voor... Hier stond de kerstboom al sinds zondag en heb m pas vanmiddag opgetuigd... Bouwjaar, catootje en sprits fijn dat jullie ook goede echo's hadden! Miss x, wat een heftig verhaal, hoop dat je je snel beter voelt en alles een plekje kan geven!