@ zonnetje, waar zat dat bloedstolsel dan? Ik heb ook bloedstolsels in mijn baarmoeder maar onderin. Frummeltje heeft daar geen last van die zit verder naar boven. Daarom heb ik nog steeds dat bruinverlies. Mss dat dat bij jou oorzaak is van het bloedverlies. Ik zou nog een echo vragen en hoop zo dat ze het verkeerd heeft gezien.
De bloedstolsel zat bovenaan bij de baarmoeder. De frummelkes onderaan tegen elkaar aan. Weet ook niet of dat invloed heeft ??? Zelf heb ik het idee dat diebloedstolsel komt doordat er n adertje is gesprongen bij t harde niezen maar zeker ben k daar ook niet van. Weet jij dat?
Ik weet het niet. Volgens mijn gyn kwam het door groeien vd placenta die bloedvaatjes raakt icm oprekken vd baarmoeder. Moeilijk he!! Ga je nog navraag doen morgen?
Ik vind het ook heel moeilijk Ik weet het nog niet. Als ik heel eerlijk ben had ik al het gevoel zaterdag dat het fout was en die bevestiging heb ik dus gehad. Ik kan wel morgen gaan maar ook dan is het denk k alleen weer een bevestiging. Ik zal toch nu een paar dagen moeten afwachten of het afkomt. Zo niet dan kan ik einde vd week meteen een afspraak maken om weg te laten halen , dat is meer mijn idee. Want stel ik ga morgen vd echo dan denk ik ook weer, ik kom toch donderdag nog eens terug maar dat komt dan omdat je hoop hebt dat t goed komt en ik moet ook de realiteit onder ogen zien.
@zonnetje ja daar valt ook wel wat voor te zeggen. Nou lastige situatie hoor. Sterkte komende dagen. Bah vannacht slecht geslapen..liggen piekeren. Vanavond meer weer opt tijd naar bed.
Mijn huidige contract loopt tot eind mei 2013. Dan ben ik 3 jr in dienst en moet er sowieso 3 mnd tussen uit. [Ze hebben een deel vaste geldstroom en verder moet alles bij elkaar geharkt worden met subsidies dus ze geven mensen niet gauw een vast contract] Nou vallen die 3 maanden bijna geheel in mijn verlof. Meerdere collega's komen ook gewoon weer terug hoor, en sommige krijgen een papieren constructie en werken ergens anders door, maar stel dat er geen geld is om mijn terug te laten komen.. Pff wanneer ga je dan weer solliciteren enzo. In mijn gebied heb je nou eenmaal niet snel wat vasts (maar ja wat betekend vast nog tegenwoordig) en ik heb denk ik mijn kinderwens deels uitgesteld omdat ik geen zekerheid heb, maar ja dan kun je nooit wat in je leven. Dus een hele tijd het los kunnen laten maar nu komt het toch weer boven borrelen. Er werken hier overigens veel vrouwens, vorig jaar 11 kinderen geboren dus wat dat betreft zal de huidige werkgever niet om die reden iemand laten gaan.
Lastig bouwjaar! Ik ben nog herstellende en door operatie weet mijn werk al dat ik zwanger ben. 13 januari loopt mijn contract af. Weet niet zo goed wat verstandig is nu. Erover beginnen terwijl ik nog thuis zit. Of vlak voordat het contract eindigd in onzekerheid zitten. Ergens denk ik er weinig aan en mijn gedachten ergens anders liggen. Maar toch onbewust een stress momentje. Weet dat ze 'voorlopig' vervanging zoeken. (Ander collega burn out) Zo lang had ik niet het idee weg te blijven... @zonnetje... Sterkte begrijp je verhaal. Heel lastig. Gevoel blijven volgen denk ik. Blijft moeilijk natuurlijk .
Zonnetje wat vreselijk deze onzekerheid. Wordt er vandaag nog gekeken. Een leerling kan het natuurlijk ook verkeerd gezien hebben. Ik wens je hoe dan ook sterkte. Tijdens een echo bij mijn zoontje met 9 weken was er heel even geen hartslag. Dit was normaal zei de echoscopiste toen. Gebeurt vaker dat het heel even stopt. Dit mag tot een bepaalde tijd. Bouwjaar, wat lastig dat je geen zekerheid hebt. Ik heb gelukkig die werkstress niet. Missx hoe voel je je nu? Gaat het lichamelijk al een beetje beter met je?
@merryl. Lichamelijk wel nog wel verschrikkelijk moe en wattig in mijn hoofd. Emotioneel vandaag wat zwaarder misschien omdat het precies een week geleden is..
zonnetje--> moeilijk allemaal... ik hoop dat de leerling ernaast zat... kijk gewoon goed naar je gevoel dat zegt het meest. bouwjaar--> vreselijk hoor die onzekerheid kan me voorstellen dat je ervan in de stress ligt, de timing is niet prettig voor je maar je kan niet alles volledig plannen he en zoals je zegt tegenwoordig is er zowiezo geen zekerheid meer.
@ikkuh ik heb er ook niet echt stress van maar moest er vannacht opeens weer aan denken. Beetje jammer van mijn nachtrust
Missx het is ook niet zomaar iets natuurlijk. Niet alleen een kindje maar ook een eierstok missen is wel veel. Hopelijk voel je je snel beter.
Hoi meiden, wat een hoop stress hier.... pfffff Heb sinds vrijdag ook serieus in de stress gezeten en dat gaat nog wel even blijven duren. Zit met een hele hoop twijfels over wat ik nu net moet doen en wordt er gek van. en die stress is net wat we nu wel kunnen missen hé Brengt in mijn geval een hoop huilbuien mee, maar daar profiteren de hormonsters ook van hé maar om misschien een beetje op te vrolijken?? een heel origineel geboorte kaartje. Het meest briljante geboortekaartje ooit Dikke knuf aan alle meiden met stress, verlies, onzekerheid, pijn,....
Zonnetje, vervelende situatie. Hoop dat er snel duidelijkheid/bevestiging is voor je. MissX hopelijk voel je je snel weer beter. Vandaag voor een echo geweest. Geen plaatje meegekregen en dacht er zelf ook pas aan toen we al weer aan tafel zaten. Maar de echo was goed. Erg beweeglijk hummeltje. Over twee weken opnieuw een termijn bepaling. Was nu 2 dagen vooruit gezet. Maar wacht maar met aanpassen van de lijst, mss over twee weken wel weer anders.
Ik ben toch net na het zh geweest voor n echo. Ze leven toch echt niet meer, allebei niet Ontzettend veel bloed in de baarmoeder, ik weet bijna zeker dat het komt door vorige week ( keihard moest niezen ) waardoor ik hele heftige pyn heb gehad waardoor ik niet meer kon lopen ~Schijnbaar zijn ze niet sterk genoeg geweest. Morgen moet ik terug , beslissen wat ik doe, curratage of pillen. Fijn kerstkado :x:x:x:x:x:x Ben zo verdrietig, weet helemaal niet wat ik moet kiezen, wil er niet eens aan denken. Ik wens jullie veel geluk allemaal, voor mij is dit t laatste berichtje, is me toch te pijnlijk om hier te blijven kletsen Liefs
@zonnetje heel veel sterkte! Ik vraag me af of het door het niezen komt, al is nu niet belangrijk waardoor het komt. Verder ... weet ik ook niet wat ik moet zeggen