Ceilo: wat fijn zeg. Een dapper kloppend hartje lijkt mij zeker een heel goed teken. Ik mag morgen... Pfff eindelijk. Ben heel benieuwd....
Ceilo: Waauuuwieeeee!! Wat super nieuws!! Ben zoooo super content voor je! Gelukkig heb jij nooit opgegeven, zo zie je maar. En die vk zou toch iets tegen gedaan moeten worden!! wie weet hoe vaak die het zo flikt!! Ik ga zo vertrekken nr demonstratie bij een vriendin. Heb er eigenlijk weinig zin in, maar we doen haar dat plezier. Veel liever onder men dekentje op de bank, mjah... we gaan er maar voor Fijne avond iedereen!!
Zonnetje, wat Klote! Sterkte Celio, super, vertrouw op je gevoel, en kijk aan, wat super en hartje Dames wat maken we het spannend voor elkaar. Veel hebben deze weken de eerste echos spannend. Ik heb woensdag mijn 2e echo, maart officieel de eerste, ben wel weer zenuwachtig. Ik ben dab rond 10 weken. Wanneer vertellen jullie het aan de buiten wereld, bijvoorbeeld facebook. Ik twijfel nog. Vertel het mijn naaste collega woensdag, endan vakantie. 12 weken valt daar ook in, dus ga het zeker in vakantie vertellen. Succes met de echos. Fijne avond
Bij mij weet iedereen het door de operatie.. Ergens wel blij om Ik lig lekker onder de deken op de bank en kom er niet meer van af. Heerlijke cake gebakken en ga ik helemaal opeten
alle meiden met de echo`s morgen succes!! missx--> heerlijk een cake klinkt goed heb ik vandaag gekocht ook maar nog niet gebakken hoop dat het gesmaakt heeft maar dat zal vast wel! skt--> leuk hoor het vertellen. hier weten bij mij op me werk al me collega`s het al ik moest regelmatig vrij nemen ervoor (werken met zijn 5en) en verder ouders broer zusjes en nog een paar maar bekend maken op facebook gaan we waarschijnlijk met oud en nieuw doen dan plaatsen we gewoon heel simpel de beste wensen en dan veel liefs ikkuh, ikkuhman en ? ze mogen dan zelf verder nadenken
Ceilo, wat ongelooflijk fijn!!! Ik ben in 1e instantie ook teruggezet (10 dagen), maar gaat nu goed. Ik ben ontzettend blij voor je!
Grappig idee ikkuh... Kijk ook enorm uit voor de echo. Heb een snelle echo gehad toen ik net wist dat ik zwanger was. Niks te zien wel dat ik zwanger was. (Twijfelde nl heel erg) En vorige week dan bij de gyn. Maar dat gaat razendsnel omdat ze wat anders zochten. En na de operatie ff een echo. Maar ging ook zo snel en was nog suf. Kijk dus heel erg uit naar de 31e. Had liever zoals eerder gepland bij mijn vertrouwde vk de echo gehad. Ze nemen daar enorm de tijd. Vond de gyn ook niet heel warm persoon Gelukkig mag ik daarna door naar de VK voor controle gewoon.. Btw de cake was heerlijk.. Ff een snelle pak waar je alleen water hoeft toe te voegen.. Zijn best oké
Uitgerekende datum juli mama's 14. (1) Bouwjaar-1e-j/m 15. (1) Deb27-1e-j/m 16. (2) Sam3-3e-j/m narcisje80 - 4e-j/m 17. (1) Ikkuh1985 - 1e j/m 18.(1) 1983Tineke-1e-j/m Trudy76- 1e-j-m 19.(8) Intermoos-3de-j/m Marjoleinart- 1e-j/m Corina83-2e-j/m UmmAbderrahman - 1e j/m Misslegend - 1e j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt-2e-j/m Fortuna - 1e - j/m Jony - 3e - j/m 20. (3) Merryl-3de-verrassing Ayse1980- 3e-j/m Eb-2e-j/m 21. (4) Meis1987-1e-j/m Thir28 - 2e j/m melanie76 -2e j/m 22. (3) Baby1984 - 1e j/m Babsie - 3e j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. (3) Christen - 4e j/m LizzieP - 1e - j/m Esila - 3e -j/m 26. (3) Vwpolo88 - 2e - j/m Kikoe - 3e -j/m Meg1982, 2e kindje j/m 27. (4) Ceilo - 3e j/m happy3 - 2e -j/m MIss X - 3e j/m juffie85 - 1e --j/m 28. (3) Natascha78 - 2e-j/m rhea karels - 2e-j/m Catootje86 - 1e- j/m 29. (2) Sprits 2e - j/m Alice April ?e - j/m 30. 31. sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Zonnetje Sterkte lieve meiden! TOTAAL:40 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken December 18-12 Fortuna intake vk+2e echo; Christen VK; Ayse1980 echo; Sam3 1e echo. 19-12 Skt vk+echo; Meg1982 termijnecho 21-12 Melanie 2e echo; Trudy76 3e echo 24-12 Narcisje echo merryl echo; 1983tineke termijnecho; Meis87 Echo 27-12 Christen echo;babsietermijnecho + intake VK 28-12 Meg1982 intake vk; Sprits 3e echo; juffie85 2e echo 31-12 1983tineke Gyn; Ceilo echo gyn;MIss X echo gyn en VK Januari 02-01 Thir28 Gyn; 03-01 Corina83 2e echo 07-01 Meis87 termijnecho; Jony termijnecho; Bouwjaar termijnecho;ikkuh1985 termijnecho 09-01 narcisje80 1e echo+combitest; 11-01 Trudy76 vk Catootje 86 termijnecho 16-01 happy3 echo; Bouwjaar 2e afspraak vk 21-01 Meis87 2e afspraak vk Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed.
kheb even bijgelezen vanaf de lijst..... drukke avond gehad en kben keimoe,maar wou nog even reageren... voor alle reacties van voor de vorige lijst... THNX... ik moet nu nog afwachten en rustig aan doen en hopen dat "het motertje blijft lopen en we geen moterpech krijgen" ( zoals VL zei vanavond toen ie het tegen een vriend vertelde hahaha ) SAM3:ja was t eerste wat de gyn zei: ik zie een hartje! nou ik pinkte wel een traantje weg,was dr voor 99%^vanuit gegaan dat t mis was. heel veel succes morgen!! jony: ja idd super he de Gyn ging nog even contact opnemen met de VK en ik zit er aan te denken om ze aan te klagen ivm mn geestelijke gesteldheid! whahahaha Hoe was de demostratie?? waar was het van?? Skt: ja en dan te bedenken dak het eigenlijk al wel had opgegeven door die stomme VK!! @ vertellen: Ik wacht de echo af van de 31e en dan maar s verder kijken.... MIss X: Hoe was je cake? Lees al dat ie lekker was Hoelaat moet je de 31e?? Wij om 9 uur.... VL heeft de smaak te pakken... hij vroeg aan de assistente of t om 8 uur kon.... hij wou zo vroeg mogelijk,dan hoefden we ook niet te wachten!! De maf Jij was ook 2 weken teruggezet bij de 1e... haha grappig he.... kheb denk ik gewoon een slome groeier ayse1980: succes morgen!! kben benieuwd!! ikkuh1985: Grappig!! Misslegend: 10 dagen?? ja zoiets zou ik nu ook zitten....,maar dit zit dan weer iets gecompliceerder omdat ik 10 en 6 december ook al een echo heb gehad...... Bedankt voor je blijdschap..... ik vind het nog onwerkelijk! Ik wens jullie een fijne nacht en kom morgen weer even spieken!
@ceilo goed nieuws wat fijn. Dat qua hoe ver je bent...Ik weet het niet met die metingen hoor, tot nu toe. VL zei al als t kindje net niet loodrecht in beeld hebt lijkt t al kleiner, in principe leek ik de laatste keer ook 4 dagen minder ver dan eigen berekening, terwijl 1,5 wee ervoor het nog precies op schema lag. Het knaagt wel een beetje...groeit het wel goed. Maar voor de termijn echo zijn niet voor niets een aantal criteria die in beeld moeten zijn. Ik ben benieuwd hoeveel veranderingen er komen na de termijn echo's. Oja hehe wat ik gisteren had: Ik had als kerstkado (moeder getrokken) een kadobon bij een sauna besteld. Nou kwam gisteren binnen. Envelop helemaal gekreukt, ik gauw naar boven omdat het in principe geheim is, viel de inhoud er al uit (envelop was dus stuk) Nou ik kijken, folder, plattegrond, proefmonstertje van shampoo....he waar is bon? Ik nog eens kijken of ik m niet verloren was...en nogmaals envelop checken. Nou de kadobon zelf bleek een A4-tje uit geprint in grijs waarop met de hand was geschreven dagentree. A4 was dus ook gekreukt. Ik was verbijsterd en mega-teleurgesteld. Deze nieuwe sauna pretendeert luxe te zijn, de folders waren ook mooi...maar dan het contrast van die kadobon...Dit is toch geen visitekaartje voor je bedrijf (serieus het kan echt niet). Moet ik dit voor kerst geven aan mijn mama? Ik wil dit helemaal niet geven, het voelt niet als een kado. Dus ik bellen...voordat ik wat kon zeggen moest ik al huilen Ik was zo teleurgesteld (maar t past eigenlijk meer bij me dat ik boos zou zijn). Ik vertellen (al huilend) en zei al als ik dit geweten had had ik t niet gedaan. Oke zij kunnen er niets aan doen als het gekreukt wordt in de post, maar dat was t niet alleen. Dame aan de telefoon zou het bespreken en mij terugbellen. Gisteravond hebben ze iig niet meer terug gebeld. Ik was wel zo gefrustreerd dat ik mijn kado verklapt heb aan vl, ik moest eht ff delen. Maareh hoezo emo-kip.
@Bouwjaar: ja,die metingen..... volgens de gyn zou ik nu op een frummeltje van zo'n 1,5 cm zeker moeten zitten,die van mij is maar +/- een 0.5 cm! in een week tijd zeeeeer minimaal gegroeid 0.05 - 0.1 cm dus maar..... maar de gyn zei ook als t anders gemeten is de vorige keer of het is nu meer "gekromt"..... het blijft moeilijk als het zo klein is en zolang het hartje nog klopt moeten we gewoon moed blijven houden.... Kdoe mn best! --> kerstkado: Niet zo fruitig dat ze dan zo'n simpele kadobon toesturen.... dat het er zo balebberd uitziet door de post is daarnaast ook nog flink balen! Kan je niet zelf een mooi (gekleurd) A4tje met tekst en eenplaatje ofzo in elkaar zetten en als ze/jullie dan gaan,dan die kadobon afgeven?? Ja het is niet de bedoeling geweest natuurlijk en ik hoop eigenlijk dat de sauna je terugbelt en dat je een mooie kadobon krijgt... of 2 ter vergoeding!! emo-kip?? wie wij allemaal?? hahaha VL zei gisteren nog.... das t enigste wat dr afgelopen weken aan jouw veranderd is.... je bent mijn "kleine emo-bitchie" met mood-swings! ( ja hij is ruim 2 M en ik kom net ver de 1.65 heen en ik jank om t minste of geringste ook ,maar kan ook ZO weer omslaan :S )
Feitelijk gezien als ik dus achterloop/teruggezet word,dan hoor ik bij de augustus mama's! Booooo !!! IK BLIJF BIJ JULLIE HOOR,als alles gewoon goed gaat! hahaha maar eigenlijk is het onmogelijk.... omdat VL en ik elkaar niet dagelijks zien,weet ik precies wanneer we elkaar wel zagen en het gedaan hebben .... het is echt op 1 november gemaakt! hahaha
nu eerst nog 2 "killing weeks" of het gegroeid is .... ownee we zijn als weer een dag verder hahahah 1w6d ..... aaawh dat zei die lieve Gyn nog wel..... als er iets was tijdens de feestdagen ofzo,ik ocht rechtstreeks bellen naar hun en hoefde me niet in te houden... hahah hij gaf nog net zn 06 niet