grappig mijn gyn vroeg ook al of ik het 3 weken uithield. En dat ze in principe zijn altijd open zijn, dus als er iets is. Haha
Ceilo wat fijn dat het hartje klopt! heerlijk idee! @ hier: Inderdaad als ik gewerkt heb ben ik ook gebroken s'avonds.. Niet erg gewoon lekker vroeg op bed. En ik weet niet meer wie het zei maar heb verder ook niet echt kwaaltjes. Beetje last van borsten en moe. Verder niets. Heb a.s maandag een echo en KAN NIET WACHTEN! Pff heb het idee dat allemaal meiden hier al wel voor een echo zijn geweest! hahaha Fijne dag meden!
Ik slaap al een paar dagen erg slecht, kan niet in slaap kome en word super veel wakker. Ook moet ik er veel uit om te plassen. Als ik op sta in de ochtend moet ik als eerste spuigen. Nou nog een paar dagen vrijdag gelukkig een 2e echo. Ik hoop zo dat het goed is. De echo is trouwens op mijn zoontje zijn verjaardag!!
Net terug van het ziekenhuis bloedgeprikt voor combitest en echo Alles was prIma ben 1 dag verder gezet dus mijn uitgerekende datum mag naar 19 juli en mijn datum voor de nekplooimeting is 8 januari Ik zag de kleine gewoon bewegen op de echo echt mooi om te zien !!
@ayase, gefeliciteerd met je moooie echo. Maar dit was toch niet je termijnecho? Ik zou voor het veranderen van de datum even de termijnecho afwachten. De dan uitgerekende datum wordt namelijk dan definitief (zei mijn vk)
Melanie dat vele wakker dat ken ik helaas.. hier ook nachten dat ik lig te draaien, krijg dan weer een knie van mn man in mn rug of hij ligt te snurken *verkouden* haha
Ceilo wat een fantastisch nieuws. Top. Hoe is het bloedverlies nu? Hoe is het met de andere meiden die bloed verloren. Alles weer gewoon? Ik mag vanmiddag naar de vk. Zo geen zin in. Voor de derde keer is dat eerste gesprek echt mega saai. Er is niks veranderd hopelijk hebben ze al wat voor werk gedaan.
Hier vooralsnog redelijk. Bruinverlies lijkt nu ff minder. Verder geen kwaaltjes vandaag. Daar kan ik nog steeds niet aan wennen
Hier gelukkig nog 'maar' 2 keer een bloeding gehad en nu niets meer. Voel me nog wel erg moe en veel overgeven enzo.. maar ja shit happens Gisteren werd ik weer lui door mn vent genoemd hahaha.
Ik weet het niet meer haha maar moest je bij de nekplooimeting nou met een volle blaas komen of niet? Zie je de dementie heeft toe geslagen haha. Ik vind wel dat deze zwangerschap sneller en redelijk ongemerkt voorbij gaat dan de zwangerschap van J... Misschien omdat ik nu meer om handen heb?
Dames, een vraagje.. Ons is gevraagd of wij een combitest willen laten doen. Omdat ik nog geen 36 ben zou dat voor ons 156 euro kosten. Wij vragen ons af of het zo belangrijk is deze test te laten doen. Ik ben 22, mijn partner 24 ook komen er geen rare dingen voor in onze familie. Maar voor wij besluiten of we het wel of niet moeten doen zouden we graag wat advies van jullie hebben
@misslegend je hebt geen aanvullende verzekering die dat vergoed? Ik heb er wel een en laat het wel doen, maar ik ben inmiddels weer 33. Een nichtje van mij vond het ook een hoop geld (even oud overigens) en die heeft toen alleen de nekplooimeting laten doen. Dat koste niks verder. Blijkbaar kost de lab-bepaling een hoop geld. Op zich met jouw leeftijd... en als er dan ook niks raars voorkomt in de familie... Ik kan me voorstellen dat je het laat zitten. Las laatst in een ander topic; iemand die een kans van 1:2000 had gekregen, echter haar kindje bleek down te hebben. Nou dat verwacht je dan ook niet. En een paar waar de kans hoog was bleek alles ok na zo'n extra test. Tja kansen zijn ook lastige dingen
Hallo Dames Mag ik me bij deze club voegen?? 18 juli is mijn uitgerekende datum. Ben nu 9 wkn en 5 dagen zwanger. Groetjes Deetje
@misslegend .ik heb het bij mijn zoontje niet gedaan ik was 31 en de nekplooi meeting was goed. nu ben ik 36. dus krijg het vergoed. dus doe ik het nu maar wel. al komt het niet in onze familie voor. als de uitslag van de combitest niet goed is, ga ik daarna voor een vruchtwater punctie. @ deetje welkom en gefeliciteerd!!!!
Gefeliciteerd Deetje!! zelfde datum als ik haha @misslegend: het is een keuze van jullie zelf. Bij J hadden we het gedaan en bij deze ook weer. Je kunt altijd proberen om het terug te krijgen. Het komt juist vaker voor bij jonge gezonde dames ipv de dames boven de 36 die de verzekeraar voorhouden. (had ik weer gehoord van de 2 vk's waarbij ik loop). Ik heb iig de factuur opgestuurd naar mn zorgverzekeraar, nee heb je, ja kun je krijgen.
Wij doen nu denk ik wel de combinatietest. 1e zwangerschap niet en bleek trisomie te zijn. Deetje welkom! Gefeliciteerd. 3 echo's vlak naar elkaar?
@Bouwjaar, nee ik ben niet extra aanvullend verzekerd. Wij waren ook nog niet bezig met kindjes. Beebje komt als een verassing dwars door de pil. Het zal altijd een gok blijven denk ik, we hebben het er uitvoerig over gehad. Wij neigen meer naar geen test dan wel, toch bleven we twijfelen. Ook al heeft het kindje down, het kan naar mijn mening net zo gelukkig worden als ieder ander kindje. @ Deetje, welkom en gefeliciteerd!
HEy meiden! zo te lezen alles goed hier.. hier is het bruin/bloedverlies nog steeds niet over maar niet veel.. net zo iets als voor de goede echo.. en ik mocht alleen bellen als het meer werd.. dus ik blijf hoop houden!!! net als sprits heb ik eigenlijk ook geen last van kwaaltjes.. gisteren heeel even eheeeel misselijk.. maar dat was het.. min buikje is wel wat opgezet van de darmen denk ik.. maar of dat nou iets wil zeggen weet ik niet af en toe heb ik uren dat ik denk dat het zooo super goed gaat en soms denkik dat het slecht gaat.. vooral dat stomme bruinverlies... dat gaat maar niet weg.. en ikw eet dat er meerdere zijn die dit hebben en een goede zwangerschap gehad hebben maar wil zo graag genieten en dit blijft toch altijd in je achterhoofdje zitten.. en dan ook nog eens nergens last van... pfff moest ik even kwijt na een lange dag werken! xx