He meiden! Ben net terug van mn werk, Ff relaxen op de bank en zo weer eten koken. Heb het weekend lekker vrij genomen. HEERLIJK! Gelukkig vandaag alleen goede verhalen gelezen! Fijn dat het goed gaat met iedereen. @ s.e.k.s: Ik denk iets minder vaak als anders. En dat komt idd dat ik moe ben s avonds. Als ik vrij ben voel ik me veel fitter. afgelopen nacht 4x er uit geweest om te plassen! pff en een honger! ben er gewoon uitgegaan om te eten. Werd er misselijk van. Nou weer genoeg over mij zelf Fijne avond! xx
Ik zou het liefst nu mn bed in willen kruipen.. Over een half uurtje klaar met werken, dan hond uit laten, zwemspullen pakken en luiers voor J *blijft een nachtje langer bij opa en oma slapen* daarna eten bij ze, dan met sma zwemmen en dan hopelijk mn bed in haha, manlief is darten. Ik ga zo weer over mn nek pffffff, ben zo moe.. kan haast wel janken.. Gisteren stond ik ook weer te huilen onder de douche en te trillen van vermoeidheid, stom lijf...
Dank je! Ik ga na het zwemmen lekker slapen, dan istie toch weg en krijg ik niet naar mn hoofd dat ik lui ben haha.
Hallo meiden, Vandaag ineens het besef dat ik morgen al 10 weken ben. Hoewel sommige dagen de tijd voorbij lijkt te kruipen tot de termijnecho en de 12 weken, komt het nu ineens toch wel dichtbij. Ik heb vol vertrouwen in onze ukkepuk, maar vind het natuurlijk super spannend dat de echo steeds dichterbij komt. 10 weken klinkt wel heel erg goed vind ik haha... klinkt veel verder dan 9 weken en 6 dagen toch? Haha... Ik vind het weer zo'n psychologische grens... Zit heerlijk tussen mijn oren haha... Hopelijk gaat het verder met iedereen ook goed. Gelukkig wat minder bloedverlies zo te lezen bij de meeste.
@bouwjaar1979 waar ben jij verzekerd dan. Lees net dat die van mij het ook niet vergoed onder de 36. Ben nu even de verzekeringen aan het doorkijken om te zien of ik komend jaar niet even moet overstappen.
@Bouwjaar is inderdaad rot maar ik blijft het positief inzien zolang ik geen waterval aan bloed heb .. .. op dit moment valt het erg mee maar het is wel vervelend dat het er is! .. en tja wachten .. ik mag nog even wachten maar erg dat we al niet eens een paar weken kunnen wachten he hihi Sex .. tja.. manlief heeft daar erg veel behoefte aan mara aangezien ik wat bruin en bloed verlies vind ik dat niet zo lekker fris dus verwen ik manlief maar.. maar goed ik heb er zelf ook niet heel erg veel behoefte aan dus dat scheelt
Het is verschrikkelijk, heb een aftel widget op mijn telefoon gezet: nog 19 dagen. De ongeduldigheid komt ook omdat ik nu lastig vind met hoe ver ik ben. Mijn eigen berekening (obv eisprong) zegt dus 10.3, maarja als de gyn vorige week donderdag op 9.0 kwam zou ik morgen pas 10 weken zijn. Juist omdat ik zo weinig voel wil ik eigenlijk wel weten of het wel goed groeit dan (bij 8.1 was het nog op schema)
He meiden! Ja tien weken klinkt toch echt al een stuk beter! Ben echt blij dat we zelf een aspraak hebben gemaakt voor de echo ipv pas op 7 jan. Nu hopen dat de echo goed is! Vind het super spannend. Mocht het tegenvallen dan zou de kerst toch een stuk minder leuk worden gok ik. Ik ga lekker slapen! Tot morgen! xx
Yeah alles is goed. Bewoog al goed zag er goed uit. Volgens mijn berekening klopte het zo goed als helemaal. 14 januari termijn echo, dan ben ik 13,5 week 10 weken is inderdaad mooi rond. Slaap lekker dames
Hey, heb zo'n beetje hetzelfde hoor. Dacht dat ik dinsdag bij de echo ook op 10 weken zou zitten. Weet vrij zeker hoe ver ik zou moeten zijn, maar was volgens de echo ook nog maar 9 weken. Ik mag volgende week donderdag gelukkig weer. Zou wel heel fijn als het dan in elk geval weer wat gegroeid is, want dit maakt mij ook wel wat onzeker. Hoewel volgens de VK het er verder prachtig uitzag. Probeer me er dan ook maar niet te druk over te maken. Als ze maar heel iets meer of minder meten, scheelt zo een paar dagen...
Gisteren toch nog heerlijk gezwommen! Voelde goed. Daarna alleen bek af mn bed in gegaan hahaha. Heb nu een griepje te pakken pff hij heeft helaas doorgezet.. zit te rillen op mn werk. Ben alleen tot half 11, daarna komt mn collega erbij en werk ik nog tot 12 uur. Dan is het vakantieeeeee voor mij! Maar heb vanmiddag een afspraak staan bij de blauwe enveloppen maffia..
@SAM aan de ene kant stelt het me gerust dat meer dames dit hebben. En inderdaad een paar mm maakt veel uit in deze periode. Maar je wilt idd wel weten of eht dan goed groeit
10 weken klinkt al een heel stuk verder dan 8 weken. Dan duurt het nog 2 weekjes voor de 12 weken voorbij zijn, maar dat wil ook niet altijd iets zeggen. Als je straks de kleine voelt voel je je een stuk zekerder. Wat zijn wij allemaan blij als het juli is en we mogen bevallen. Nou ja ook dat heeft zo zijn mindere kanten hahaha. Wat is het koud vandaag. Staat hier veel wind ( aan de kust) mvm kwam de flessen omwisselen brrrrr. Wat een kou zeg.
En ik maar denken, waarom heb ik al een paar dagen last van mijn rug en buikpijn. Vanmorgen pijn bij het plassen. Blaasontsteking, dit heb ik nog nooit gehad. Hopen dat ik er snel vanaf ben. Morgen gelukkig een echo
He meiden! Hier niets bijzonders te melden! Ik wens jullie een hele fijne dag! Bijna weekend! Yippieee! Mag van mij al wel maandag zijn (echo)! xx Meis
Uitgerekende datum juli mama's 14. (1) Bouwjaar-1e-j/m 15. (1) Deb27-1e-j/m 16. (2) Sam3-3e-j/m narcisje80 - 4e-j/m 17. (1) Ikkuh1985 - 1e j/m 18.(1) 1983Tineke-1e-j/m Trudy76- 1e-j-m 19.(8) Intermoos-3de-j/m Marjoleinart- 1e-j/m Corina83-2e-j/m UmmAbderrahman - 1e j/m Misslegend - 1e j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt-2e-j/m Fortuna - 1e - j/m Jony - 3e - j/m Ayse1980-3e- j/m 20. (3) Merryl-3de-verrassing Eb-2e-j/m 21. (4) Meis1987-1e-j/m Thir28 - 2e j/m melanie76 -2e j/m 22. (3) Baby1984 - 1e j/m Babsie - 3e j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. (3) Christen - 4e j/m LizzieP - 1e - j/m Esila - 3e -j/m 26. (3) Vwpolo88 - 2e - j/m Kikoe - 3e -j/m Meg1982, 2e kindje j/m 27. (4) Ceilo - 3e j/m happy3 - 2e -j/m MIss X - 3e j/m juffie85 - 1e --j/m 28. (3) Natascha78 - 2e-j/m rhea karels - 2e-j/m Catootje86 - 1e- j/m 29. (2) Sprits 2e - j/m Alice April ?e - j/m 30. 31. sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Zonnetje Sterkte lieve meiden! TOTAAL:40 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken December 21-12 Melanie 2e echo; Trudy76 3e echo 24-12 Narcisje echo merryl echo; 1983tineke termijnecho; Meis87 Echo 27-12 Christen echo;babsietermijnecho + intake VK 28-12 Meg1982 intake vk; Sprits 3e echo; juffie85 2e echo 31-12 1983tineke Gyn; Ceilo echo gyn;MIss X echo gyn en VK Januari 02-01 Thir28 Gyn; 03-01 Corina83 2e echo 07-01 Meis87 termijnecho; Jony termijnecho; Bouwjaar termijnecho;ikkuh1985 termijnecho 08-01 Ayse1980 Nekplooimeting 09-01 narcisje80 1e echo+combitest; 11-01 Trudy76 vk Catootje 86 termijnecho 16-01 happy3 echo; Bouwjaar 2e afspraak vk 21-01 Meis87 2e afspraak vk Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed.
Vandaag helemaal geen echo's? Ik ben op marktplaats aan het struinen naar zo'n angelsound. Lijkt me toch wel erg leuk. Alleen ik vraag me af, ik heb best wat overgewicht. Kun je het dan wel goed horen? Of pas veel later? Weet iemand van jullie dat?