Ik heb besloten wat van mijn eindjaarsuitkering ook aan zo'n ding te spenderen. Dat je gewoon ff wanneer je wilt het hartje kan horen. Ik heb ook wel zitten struinen op mp en op ebay. Geen idee of meer of minder vetjes invloed heeft en vanaf wanneer je eht kan horen. Er staat al wel eea over die dingen en onder ff topicje openen Ik ga m trouwens pas kopen na de echo van 7 januari denk ik.
Als we het toch over die angelsound hebben, kan het nu wel of geen kwaad? Hoor wel eens dat het schadelijk zou zijn... Btw, ik plas sinds gisteravond voor MvM. Heb het eindelijk aangedurft me aan te melden en had een mooi knaltest. Beetje wennen, dat plassen in de kan, maar alles voor het goede doel. Heb wel sinds gisteravond buikpijn. Volgens mij zijn het mijn darmen die me plagen. Fijne middag
Stiekem ben ik nu plassen voor MvM nu alweer zat, dit is pas mijn 3e week . Ik laat die witte kan overigens meestal voor wat het is, ik hurk gewoon (op de vloer) boven de blauwe bus, dan is het in 1x daar waar het zijn moet, niet meer overgieten en niet meer kan spoelen Het ruikt toch niet echt prettig Geen idee of die angelsound kwaad kan. Misschien ff aan gyn of vk vragen. Op zich is het toch niet heel anders dan een gewone echo of wel? Site zelf zegt van wel, maar ja dat is logisch: Angelsounds
hiii was ik ook weer even.... @angelsound: ik heb m bij mn jongste gehad... kvond het wel leuk,maar kweet niet of ik er nu weer een ga aanschaffen..... scheelde wel dat ze een heel bewegelijk kindje was,dus ik hoofde me daarover geen zorgen te maken.... je kan m geloof ik al vanaf vrij vroeg gebruiken... dat weet ik niet meer! @ego: bloedverlies met vlagen... zo is t helderrood.... zo ist bijna nix of bruinig .... Probeer me er niet te druk meer om te maken... maar laatt maar gewoon weggaan.... zit nu al op dag 15.... kwestie van afwachten he ...
@ ceilo jeetje zeg wat irritant dat bloedverlies. Hoop toch dat het snel wegblijft! Sterkte want ik weet ook al probeer je je neit druk te maken, het knaagt toch
ja zwaar irritant is het wel... en iedere x die confrontatie ermee als je "ff" naar de wc gaat..... en daar ga ik nog al s heen
Dat is het he Ceilo, je moet naar de plee dus je wordt er hoe dan ook mee geconfronteerd. kan moeilijk alles me je ogen dicht doen. Hier nog een klein beetje bruine afscheiding af en toe. *klopt af*
ik hoop dat het gauw weg is Ceilo! @Angelsounds, ik heb hem van mijn stiefzus gekregen. Nog niet geprobeerd. Wachten nog mooi een paar weekjes daarmee.
Ceilo vervelend dat het zo door blijft gaan. Die confrontatie is inderdaad niet leuk. Hoop dat het nog stopt de komende maanden. Angelsound. Ik heb twee dopplers liggen. Een gaat de verkoop in. Heb niks aan twee stuks. Heb een bf 500 en een sonotrax. Die laatste kost 280 euro en word door vk's gebruikt. Ik heb mazzel gehad en kon hem voor 30 euro nieuw kopen. Denk niet dat het veel kwaad kan. Zijn geluidsgolven. Sprits ik heb ook sinds gisteren avond een zeurende buik. Heel irritant. Mvm ik zet de kan in de wc en plas dan gewoon zoals altijd.
@sprits: ik hoop ook dat t bij jouw gauw ophoud! ik was net (weer s een x) piessuh en had helemaal nix!! wow... 1e x in 15 dagen,geen rariteiten op mn wcpapier!! LOL @misslegend: thnx meis.... meer dan dat kunnen we niet doen he?! @merryl: jaaaaa jij hebt daar echt een gelukje mee gehad!! ach... als beebje nou gewoon even goed gaat groeien,maakt me dat bloed nog nix uit ook.. als t maar geen ellendige voorbode is,dan vind ik het prima! ( ja liever niet natuurlijk en goed is anders).... kben dr ondertussen wel vrij wiebelig door hoor!!
Vervelend Ceilo!!! Als de beeb idd maar blijft groeien. Hier wel bij MvM in de witte kan hoor, kan dat ook niet rechstreeks. Ben het wel zat Is voor goed doel maar aan de andere kant ook blij aks die kratten en potten weer weg zijn. Nogal klein huisje en vooral krap toilet. Best een handeling.. Ophalen kan ook niet bij ons dus breng de kratten naar mijn moeder
@10 weken: whiiii ikke morgen ook! Klinkt echt wel een stuk beter @corina: beterschap! hopelijk ben je snel van je griepje verlost! @melanie: ook jij beterschap met je blaasontsteking @angelsound: ik heb er eentje onder de boom liggen voor VL zijn kerstmis! Ben echt benieuwd vraag me eigenlijk ook af vanaf wnnr we die kunnen gebruiken, maar komen we vanzelf wel achter denk ik. Hoe lang kom je eigenlijk toe met die gel? lijkt me niet zo een grote fles... @ceilo: Hopelijk blijven je wc bezoekjes zoals het laatste! hier gaat het allemaal zijn gangetje... met vlagen misselijk, wel veel moe. Maar gaat ook al beter dan een tijdje terug. Gisteren verjaardag oudste zoontje gehad in de binnenspeeltuin. was toch wel erg vermoeiend, dan beginnen de banden wel erg op te spelen als ik me 's avonds op de bank leg. kaakontsteking is precies weer aan het opsteken, pfff, als het blijft maar weer nr de HA voor medicatie, geraak er precies niet goed vanaf, erg vervelend! En dan het feitje dat ze zeggen dat zwangere vrouwen het altijd warm hebben.... ik dus absoluut niet!! Ik krijg het gewoon niet warm, heb de hele dag koud, en vooral koude voeten, brrrr...
@Jony, je bent niet de enige. Ik heb het ook heel de dag alleen maar koud. Lig op de bank onder een dikke deken te rillen. Hier 2 nieuwe afspraken voor op de lijst: 4 januari, 12 weken echo en 28 januari vk
@ceilo vervelend zeg... lijkt precies op wat ik heb.. ene keer veel andere keer niks.. soms zelfs paar dagen echt minimaal... denk dat het ook een beetj met de inspanning te maken heeft.. als weet ik niet of dat kan.. als ik hele dag niks doe heb ik ook niet veel.... pff fkan niet wachten tot ik hoor of alles goed zit!
Zit ik vanmiddag op te scheppen dat ik zo'n mooie kanltest had bij MvM, kijk ik net weer es in dat doosje...is de teststreep lichter dan de controlestreep....schiet gelijk weer in de twijfel. Ze zei gister wel mooie test, toen leek hij ook donkerder. Whhhaaaaaahhhhhh, waarom wordt ik hier nou zo onzeker van...verwachtte denk meer met 8.3 weken? Zucht...
Uitgerekende datum juli mama's 14. (1) Bouwjaar-1e-j/m 15. (1) Deb27-1e-j/m 16. (2) Sam3-3e-j/m narcisje80 - 4e-j/m 17. (1) Ikkuh1985 - 1e j/m 18.(1) 1983Tineke-1e-j/m Trudy76- 1e-j-m 19.(8) Intermoos-3de-j/m Marjoleinart- 1e-j/m Corina83-2e-j/m UmmAbderrahman - 1e j/m Misslegend - 1e j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt-2e-j/m Fortuna - 1e - j/m Jony - 3e - j/m Ayse1980-3e- j/m 20. (3) Merryl-3de-verrassing Eb-2e-j/m 21. (4) Meis1987-1e-j/m Thir28 - 2e j/m melanie76 -2e j/m 22. (3) Baby1984 - 1e j/m Babsie - 3e j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. (3) Christen - 4e j/m LizzieP - 1e - j/m Esila - 3e -j/m 26. (3) Vwpolo88 - 2e - j/m Kikoe - 3e -j/m Meg1982, 2e kindje j/m 27. (4) Ceilo - 3e j/m happy3 - 2e -j/m MIss X - 3e j/m juffie85 - 1e --j/m 28. (3) Natascha78 - 2e-j/m rhea karels - 2e-j/m Catootje86 - 1e- j/m 29. (2) Sprits 2e - j/m Alice April ?e - j/m 30. 31. sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Zonnetje Sterkte lieve meiden! TOTAAL:40 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken December 21-12 Melanie 2e echo; Trudy76 3e echo 24-12 Narcisje echo merryl echo; 1983tineke termijnecho; Meis87 Echo 27-12 Christen echo;babsietermijnecho + intake VK 28-12 Meg1982 intake vk; Sprits 3e echo; juffie85 2e echo 31-12 1983tineke Gyn; Ceilo echo gyn;MIss X echo gyn en VK Januari 02-01 Thir28 Gyn; 03-01 Corina83 2e echo 04-01 Misslegend termijnecho 07-01 Meis87 termijnecho; Jony termijnecho; Bouwjaar termijnecho;ikkuh1985 termijnecho 08-01 Ayse1980 Nekplooimeting 09-01 narcisje80 1e echo+combitest; 11-01 Trudy76 vk Catootje 86 termijnecho 16-01 happy3 echo; Bouwjaar 2e afspraak vk 21-01 Meis87 2e afspraak vk 28-01 Misslegend Vk Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed. __________________
Uitgerekende datum juli mama's 14. (1) Bouwjaar-1e-j/m 15. (1) Deb27-1e-j/m 16. (2) Sam3-3e-j/m narcisje80 - 4e-j/m 17. (1) Ikkuh1985 - 1e j/m 18.(2) 1983Tineke-1e-j/m Trudy76- 1e-j-m 19.(10) Intermoos-3de-j/m Marjoleinart- 1e-j/m Corina83-2e-j/m UmmAbderrahman - 1e j/m Misslegend - 1e j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt-2e-j/m Fortuna - 1e - j/m Jony - 3e - j/m Ayse1980-3e- j/m 20.(2) Merryl-3de-verrassing Eb-2e-j/m 21. (3) Meis1987-1e-j/m Thir28 - 2e j/m melanie76 -2e j/m 22. (2) Baby1984 - 1e j/m Babsie - 3e j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. (3) Christen - 4e j/m LizzieP - 1e - j/m Esila - 3e -j/m 26. (3) Vwpolo88 - 2e - j/m Kikoe - 3e -j/m Meg1982, 2e kindje j/m 27. (4) Ceilo - 3e j/m happy3 - 2e -j/m MIss X - 3e j/m juffie85 - 1e --j/m 28. (3) Natascha78 - 2e-j/m rhea karels - 2e-j/m Catootje86 - 1e- j/m 29. (2) Sprits 2e - j/m Alice April ?e - j/m 30. 31. sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Zonnetje Sterkte lieve meiden! TOTAAL:40 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken December 21-12 Melanie 2e echo; Trudy76 3e echo 24-12 Narcisje echo merryl echo; 1983tineke termijnecho; Meis87 Echo 27-12 Christen echo;babsietermijnecho + intake VK 28-12 Meg1982 intake vk; Sprits 3e echo; juffie85 2e echo 31-12 1983tineke Gyn; Ceilo echo gyn;MIss X echo gyn en VK Januari 02-01 Thir28 Gyn; 03-01 Corina83 2e echo 04-01 Misslegend termijnecho 07-01 Meis87 termijnecho; Jony termijnecho; Bouwjaar termijnecho;ikkuh1985 termijnecho 08-01 Ayse1980 Nekplooimeting 09-01 narcisje80 1e echo+combitest; 11-01 Trudy76 vk Catootje 86 termijnecho 15-01 Merrylvk 16-01 happy3 echo; Bouwjaar 2e afspraak vk 21-01 Meis87 2e afspraak vk 28-01 Misslegend Vk Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed.
hey meiden... ik heb weer een accuute aanval van onzekerheid en heb een TOPIC geopend in de hoop dat er iemand is dit het ook zo gehad heeft en t liefst dat positieve verhalen voorbij komen Dikke knuffel voro iedereen! ik duik zo mn bed in!
Hoi allemaal!! Vandaag alweer de derde echo gehad ipv morgen,ben nu 10 weken!! De kleine maakte al drukke bewegingen...en was 27.6mm.. Alles zag er perfect uit,zei de Gyn.. 11 Jan naar de verloskundige,een week daarna voor een echo..en dan daarna zo rond de 20-21 weken een Structuele echo,ivm suikerziekte!