@Melanie: jij hebt ook een echo vandaag?!! Hoelaat mag je? Of ben je al geweest?? @Christen: geen dank waarheid mag gezegt worden toch!!
Skt bedoel de 12 weken grens. Heb teveel zwangerschappen van andere gezien die nog voor de 20 weken hun kindje verloren. 3 stuks in anderhalf jaar tijd. Maar 10 weken of 12 weken voelt iets veiliger. Christen wat een top echo en wat een mooie meid heb je. Ceilo wat balen dat het weer terug is. Juffie veel plezier.
Sunflower, nee hè. Heel veel sterkte en kracht gewenst voor de aankomende tijd. Dikke knuffel. Christen, wat een mooie echo! En wat een plaatje van een dochter! Leuk hoor. Zo hadden wij het bij de jongste ook verteld.
Jaaaaaaaaaaaa ben geweest. hij/zij doet het ben zo blij. het bewoog lekker dus kon mooi een handje en voetje/ been zien. nou ja een soort van dan . volgens de echo ben ik ook minder ver dan gedacht. 8w en 5d. maar het maakt me helemaal niets uit. ik mag over 2 weken en 4 weken weer terug. ze zegt dat vind je toch niet erg he. nou hoe meer foto's hoe beter. ik probeer zo de foto's te plaatsen ze zijn niet super mooi hoor!!! en wat een mooie dag. mijn zoontje is vandaag 5 jaar geworden.
wil iemand mijn gegevens aanpassen op de lijst 03 Jan 2013 afspraak Vk 04 Jan 2013 3e echo 18 Jan 2012 termijn echo volgens het echo buro ben ik uitgerekend op 28 Juli ipv 21 juli
Melanie gefeliciteerd met je mooie echo en je zoon zijn verjaardag. Het is altijd leuk om even te kijken.
christen geeft toch niks.. ik ben sowieso nog heel blij voor jullie allemaal! fijn dat je echo iig goed was....
Sunflower, heel veel sterkte meis! Hopelijk hen je gauw beter nieuws en mag je in 2013 evengoed een kleintje verwelkomen!
@ sunflouwer! Wat verschrikkelijk nieuws. Groot gelijk dat je je hebt ziek gemeld. Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies!!! @ cristen. Mooi echo. Ik heb maandag een echo en ben super nieuwschierig!! Hoop echt dat alles goed zit! xx Meis
Hi meiden, Bedankt! Schoonouders waren zeer enthousiast. Schoonmoeder bleef maar vragen of het ' echt waar' was. Schoonvader roept nu dat ik dit en dat niet meer mag doen haha.. Ik heb mijn eigen moeder nog niet verteld, dat ga ik straks doen . Ben echt benieuwd naar haar reactie (zal wel positief zijn hoor). Het is fijn om een mooie echo te hebben, maar de mijlpaal is nog niet bereikt. Ik denk dat ik echt pas na de 28 wkn kan gaan genieten. Nu ik een miskraam heb meegemaakt, besef ik pas hoe extra kostbaar, ingewikkeld en kwetsbaar zo een klein mensje is. Melanie, jij ook gefeliciteerd met je mooie echo! Ik lag te huilen van geluk hihi.. Nu ga ik lekker op de bank niksen...ben zoooo moe...
Sunflower: Och meis toch. Wat heftig!! Sterkte meis voor jou en je partner komende tijd!! Christen: Gefeliciteerd met je goede echo!! Wat leuk dat je het verteld hebben. Heerlijk moment!! Melanie: Ook jij gefeliciteerd met je echo. Wat fijn dat je op deze manier toch even hebt kunnen kijken! Jony, jaaaaaahhh op de grote 10 hihi... ik vond het toch wel weer geruststellend moment gister!
sunflower--> heel veel sterkte... wat ontzettend kl*te allemaal zeg... doe rustig aan en ik hoop dat jullie snel een ander wondertje mogen gaan verwachten. christen--> mooie echo! geniet ervan. sorry had te veel om te lezen en verder niet echt iets onthouden... ik zal snel weer wat meer komen lezen en bijhouden maar heb het nogal druk op me werk met de feestdagen dus ben in de avond kapot...
Hoi meiden... jullie allemaal de dag overleefd. wat een hoop stress op niets hé Ik wordt een beetje ambetant. heb nog steeds dat knappende gevoel in men buik. Ben bij de HA langs geweest. Hij kon niet echt iets vinden, maar zei me van op te letten of het op één plaats is en heeft een echo voorgeschreven voor gescheurde buikspier. Nu heb ik dus eens goed opgelet, en het is dus niet op één plaats. daarnet al gewoon met diep zuchten verschoof het weer onderin men buik. Lijkt net of men darmen verschuiven om plaats te maken voor de baarmoeder, maar lijkt me zo vroeg om daar last van te hebben, en heb het bij de vorige zwangerschappen niet gehad. Erg vreemd allemaal Ik ga nu lekker men knorrende ventje wakker maken langs me, en ons bedje induiken. morgen het verjaardagsfeestje van men zoontje. Dus wordt een drukke dag!