hey meiden... even een egoberichtje... gisteren hele dag geen bloedverlies meer gehad... ietsje bruinig,maar dat was het.... gisteravond na het plassen,geen bloed,geen bruin,maar volgens mij het vruchtje!! *shock* Ik mag om 15.30 in het ziekenhuis komen.... de dienstdoende gyneacologe vind het heeeeel vreemd hoe dit allemaal verloopt...eerst al dat gedoe met de vk die geen hartje zag en nu helemaal omdat het wss vruchtverlies verder ook niet gepaard ging met bloedverlies en geen buikpijn en nu ook alleen iets rozige afscheiding... terwijl het echt wel bloed had moeten zijn in haar opinie... ik zei ook al,kheb al 8 eerdere mk's gehad en dit ken ik ook niet zo hoor.... kben geen echte spoed en ze hebben geen poli dienst,maar ze wou me wel dus zien vanmiddag..... ik laat het weten als ik terug ben,maar ben dr bang voor.. ben 99% zeker van dat dat t vruchtje was..... kheb dr nog wel een foto van gemaakt met mn foon... (stom he?!)
Ceilo neeeeeeeeee. Ik hoop echt dat het niet het vruchtje was. Heel goed dat je er een foto van hebt gemaakt. Kun je het ook even laten zien. Ik ga voor je duimen al weet je het zelf al bijna zeker. Dikke knuffel. Jony alles is zeker al aan het verplaatsen vandaar ook de darmbuikjes.
achneee, ceilo.... Het klinkt behoorlijk verwarrend allemaal. Pfff.. als zelfs de gynaecoloog het al vreemd vind. Goed dat je een foto genomen hebt, echt wel eens benieuwd wat en hoe er nu net gebeurd is. iig veel sterkt als je straks moet gaan! *knuf*
Huh?? Ceilo nee......was het niet een klompje afscheiding of zo?? Dit mag gewoon niet zo zijn. Ik duim voor je. Pffff meis, knuf!!!
Hmm ceilo ik hoop toch echt dat het wat anders was...jeetje zeg jouw achtbaan houdt maar niet op. Succes vanmiddag
Celio, meid succes vanmiddag. Hopelijk was het niet het vruchtje! Wel een rare verhaal.....normaal heb je altijd veel bloedverlies bij een miskraam. Daarom blijf ik hoop houden voor je/jullie! Sterkte!!
Ceilo, ook hier wordt voor je geduimd. Wat heb jij al veel onzekerheid moeten doorstaan deze zwangerschap...