ceilo--> jeetje wat vreselijk... ik hoop dat het toch niet het vruchtje was maar iets anders... weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen...
hi meiden,daar was ik weer... uiteindelijk nog geen steek verder! ik liet de foto als eerste zien,daar vroeg ze naar want dat had ik verteld aan de telefoon.... nou dat kon idd wel eens het vruchtje zijn ze ,maar we gaan kijken... bmm nog netjes gesloten.... geen bloedverlies en dr zat ACHTER in mn bm een vruchtzak met een vruchtje.... dat kon ze zien,maar het was heel moeilijk in beeld te brengen... en een hartslag was heel moeilijk te zien dus omdat ze het niet goed in beeld kon krijgen.... opmeten was dus bijna onmogelijk kon zijn door een gekantelde baarmoeder of iets? kheb geen idee... alsnog de 31 terug komen..... dus.... dr zit nog een vruchtje,maar hoe en wat... gewoon wéér afwachten dus! bedankt voor het medeleven en allll het duimen!!
Ach jeetje ceilo, wat moet jij door achtbaan van emoties gaan. En nu weer onzekerheid, ook nog eens tijdens de feestdagen. Ik blijf in ieder geval voor je duimen meis. Dikke knuffel voor jou!
thnx tineke.... kzit dr inderdaad even flink doorheen.... kbelde VL gisteren,maar die weigerde gisteravond te komen,had vandaag ook andere dingen te doen en ging dus niet hierheen komen en ook niet mee naar t ziekenhuis.... *BOOS* kvoel me echt even heel erg alleen.....
Jeetje meid wat een ellende. Nu weet je dus helemaal niks meer. Het bloedpropje was dus duidelijk niet het vruchtje. Wat zul jij je kl.te voelen nu. Ook niet erg leuk van je vriend dat hij niet mee wilde. Mijn duimen blijven voor je draaien.
merryl: ze dacht wel dat het een vruchtje was,maar tijdens de echo zag ze dus nog gewoon een vruchtje in vruchtzak zitten... misschien toch een 2ling geweest ofzo.... die apart van elkaar zitten,want deze zit ACHTERIN mn baarmoeder die ze ontdekte en die andere echo's waren heel makkelijk ... anyway... kweet t nie meer en wacht gewoon af tot de 31e... scheelt dat ik er om 9:00 smorgens al moet zijn!
Zou inderdaad een tweeling geweest kunnen zijn en dat je die andere niet zag. Moeilijk hoor. Heb ontzettend met je te doen.
Jeetje Ceilo ik vind het zo waardeloos voor je! Niks is zo killing als onzekerheid. Een hele dikke knuffel voor jou!!
ow... ik hoef geen medelijden ofzo hoor en kwil anderen ook echt niet (nog) onzeker(der) maken.... kvind het gewoon een raar gedoe in zn geheel...kan dr zelf met mn kop niet bij hoor!! heb VL ondertussen (net) ook gesproken en die moest t zelf even allemaal verwerken enzo die heeft t Alle Dagen Heel Druk in zn hoofd,dus kreeg t zelf even allemaal niet op een rijtje,maar de 31e gaat ie gewoon mee..... enne thnx Sprits... ja je hebt helemaaal gelijk... it's killing!!
Nee je maakt andere vast niet onzeker. Jouw verhaal is wel heel bijzonder natuurlijk. Je hoeft geen medelijden te hebben met iemand om het rot te vinden. De situatie lijkt me moordend voor je. Beetje steun op afstand.
Ceilo... Wat en ellende allemaal zeg en wat je zegt je bent nu niet veel wijzer maar misschien een tweeling ja... Ik hoop dat je de 31 Ste snel meer zekerheid hebt ik zal voor je duimen en hopen dat de dagen voorbij vliegen. En het zaak niet veel helpen misschien maar je bent echt niet alleen hoor we zijn er hier ook met zijn allen om je te steunen
Poeh zeg wat een verhaal. Die onzekerheid waar je nog steeds in zit.... Nou ik blijf duimen en ik hoop toch ook dat je snel zekerheid krijgt (in positieve zin natuurlijk) er hebben wat mij betreft al te veel dames moeten afhaken.
Wat vreemd allemaal ceilo! Lijkt idd wel op een tweeling geweest. Wordt weer een heel dubbele en lange tijd voor jou voor je wat meer weet. Niet te geloven dat alles zo gek kan gaan. Niet gemakkelijk voor je! en jammer dat VL er niet was voor je.. dikke knuf van ons voor jou!!
ja,jullie steun doet me goed... het idee toch nog iets begrepen te worden in een situatie die ik zelf niet begrijp is wel fijn hahaha always look on the bright side of life! en als het niet zo moet zijn,dan moet het niet zo zijn.... als de tijd daar is ( hopende op NU) dan zal alles goed komen! thnx allemaal!!
Sjonge Ceilo wat een verhaal! Hopelijk geeft de 31e meer duidelijkheid zeg, blijft aan de gang.. Dikke knuf