16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Super goed toch tineke. Ik zit de heletijd met mijn broek open. Vandaag maar mijn kleeding kast leeg gehaald. ik had nog een spijkerbroek van de zwangerschap van mijn zoontje. Wie wat bewaard heeft wat. Ben ondertussen ook 3kilo afgevallen. Dat scheeld straks weer.

2. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Vriendin is gisteren middag bevallen van een dochter: Hailey, 47cm en 3.170kg...

Ik ben er nu pas weer omdat ik vandaag hele dag in het ziekenhuis heb gezeten met mijn zoontje, niets ernstig, maar hebben zijn flapoortjes laten corrigeren, nu heeft hij "mooie oortjes" zoals hij zelf zegt :)

Fijne avond nog allemaal, ik kruip vroeg onder de wol want het is een slapeloze nacht en vermoeiende dag geweest

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    pel--> jeetje wat rot voor je... doe rustig aan en heel veel sterkte...

ceilo--> nog even! paar dagen nog :) ik denk dat je moeder gewoon gelijk heeft en ik hoop dat het andere vruchtje er goed warm in zit en goed groeid

jony--> wow het hartje gehoord! wij hebben een doppler met kerst gekregen alleen kunnen niks vinden... vind dat toch wel eng dan... hoe lukt het jou om het te vinden? heb je er een bepaalde manier voor?
    ahhh wat schattig... gelukkig vind ie het zelf ook mooi :D
    gefeliciteerd met je vriendin altijd leuk he babytjes.

sprits--> hier goed de feestdagen doorgekomen ook niet veel gegeten word misselijk als ik te veel eet dus ik eet nu nog minder dan ik al deed...spannend morgen veel succes zal vast goed komen.

tineke--> leuk is dat he dat het geen groot geheim meer is dan kan je je ook niet meer verspreken.

ayse--> ook jij al het hartje gehoord wat super zeg :D hpe heb jij het kunnen vinden? hoe lang zoeken

hoe lang zoeken jullie ook eigenlijk? misschien zoek ik gewoon veel te kort haha te weinig geduld...

4. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet onder bij je schaambot links of rechts zoeken ik had hem zo gevonden.

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ikkuh je moet in het begin flink laag zoeken en hem dan ook in je buik drukken. Ik vond hem aan de linkerkant vandaag, maar wel al boven kijn schaambot. Mijn baarmoeder zit hoog.

Jony jij voelde de plopjes toch ook al laatst. Ik voel het nu meerdere keren per dag. Heerlijk.

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    dank je dames! ik ga het strakjes even proberen :)

7. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Leuk om te lezen dat de meeste toch wel een goede kerst heeft gehad. Wij hebben ook heerlijke dagen achter de rug. Allemaal vol gepland met familie. Onze ouders weten nu dat we nog een baby verwachten. Het was erg schrikken voor ze, maar zijn wel blij voor ons.

Afgelopen maandag de termijnecho gehad. De uitgerekende datum is nu officieel verplaatst naar 20-07-2013Mooie echo nog cadeau gehad van de vk. De baby lag er mooi voor en zwaaide even. Als ik zo kijk, lijkt het wel alsof die aan het duimen is. ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17 KB
      Weergaven:
      4
  8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Narcisje mooie echo. Gezellig ook de 20ste net als ik

9. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    @narcisje: Mooie echo!

@ikkuh: ik zoek ook onderaan tegen mijn schaambot... heb soms ook wel moeite om te vinden maar de aanhouder wint! :)

@merryl: Ja ik voel idd de plopjes ook goed... Ook nu vaker per dag als ik me wat stilletjes houd. Hij/zij vind het zelfs geweldig om wild te gaan doen als we hartje willen luisteren, want dan voelde ik het enorm fel door de druk :D

10. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Narcisje, gefeliciteerd met de mooie echo!!

Ik bedacht me vanochtend dat de eersten al binnen een paar dagen de 12 weken voorbij zijn. Ik ben vandaag 11 weken, dus hier nog een weekje. Hoewel ik de termijn echo zelf een belangrijker punt vind, blijft die 12 weken toch weer reden toch een feestje. Ik denk dat ik volgende week lekker met manlief uiteten ga als ik precies 12 weken ben.

11. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo weer terug van een weekje vakantie, erg gezellig maar ook vermoeiend, ga toch later naar bed dan ik de laatste paar weken deed... Ik heb niet alles bijgelezen, maar hoop dat het goed gaat met iedereen!
    Wel las ik iets over Ceilo, wat een nare ervaringen steeds, hoop dat je maandag meer duidelijkheid krijgt!
    Wij gaan zo naar de verloskundige voor de tweede echo, vind het wel heel spannend, hoop dat de kleine goed gegroeid is!

12. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    @ juffie: succes met de echo!!

@tineke: wij zijn vandaag ook 11 weekjes, dus ook nog een weekje geduld dan hebben ook wij de 12-weken kaap gehaald.

Voel me een beetje dubbel vandaag, met kleine ventje op controle geweest bij de arts en zijn oortjes zijn super mooi!! Nu nog een weekje verband en dan is hij er vanaf, maar ze moeten straks naar hun papa, en zou zoveel liever mijn kleine schat zelf nog verzorgen en vertroetelen, dus het doet wel pijn dat hij zo ver weg van me zal zijn! :(

13. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ach Jony, ik kan me dat voorstellen. Lekker je knulletje bij je houden. Maar gelukkig was controle wel goed en heeft hij zijn "mooie oortjes".

Juffie, succes bij de echo!

Ik heb net kraamzorg geregeld. Kon tussen 3 instellingen kiezen maar staan allemaal goed bekend. Beetje ienemienemutte gevoel zo met kiezen haha... Maar uiteindelijk toch keuze kunnen maken. Meteen maar verzekering gebeld. En dat is ook weer geregeld. Het is natuurlijk wel hectische periode in juli met de vakanties...

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nou de kerstdagen weer overleefd. Was gezellig, maar vond het ook wel druk/ vermoeiend. Afgelopen nachten slaap ik ook weer dramatisch slecht dus dat helpt ook niet mee.
    Eerste kerstdag de rest van de schoonfam het nieuws maar verteld. iedereen vond t leuk. Hoewel ik niet echt blij kan zijn omdat ik er nog steeds niets van merk. Soms vraag ik me af of ik het gedroomd heb.
    2e kerstdag: Ik had de botervloot even op de verwarming gezet, met nog iets ertussen, zodat de roomboter beter smeerbaar zou zijn. Aan de kerstlunch.. oja de boter. Nou is ons hendeltje er af dus je moet m een beetje schuin houden om de deksel eraf te kunnen halen. Nou jullie raden het wsl al: hoppa daar ging de boter die inmiddels volledig gesmolten was :( Zucht.

Ik heb 2e kerstdag de halve dag het mijn rokrits los rondgelopen. Die darmen stonden op ploffen, ook al tijdje niet meer naar de wc geweest. Inmiddels weer wat rustiger. Ik heb wel de neiging comfort- kleding te kiezen. Maar verder ga ik voor de 7e nog helemaal niks kopen.

Ik twijfel nog over de doppler. Nadat Jony schreef het hartje te hebben gehoord dacht ik ik koop m meteen. Maar eens op youtube gekeken en soms moet je best lang zoeken en hard duwen om m te vinden. Dus wacht nog maar even. Als ik dan niks kan vinden geeft het alleen maar weer stress.

@narcisje mooie echo

@juffie fijne vakantie gehad?

Pff ik ben as zondag (volgens mijn berekening) 12 weken, maar ik kan dan toch nog niet echt opgelucht ademhalen hoor. Eerst maar es die termijn echo..de 7e pas :( Ben benieuwd wat er dan uitkomt als termijn (zou dan 13.1 moeten zijn) Daarna ga ik ook pas dingen regelen.

15. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    @bouwjaar: Ik heb gisteren nog met VL geluisterd, en vond em nu redelijk snel. de eerste keer is het zeker wat zoeken. wou het ook bijna opgeven, maar nu vind ik em sneller omdat ik nu weet waar ik ongeveer moet zoeken :)

Mijn kleine schatjes zijn nu weg :( wordt een ramp wachten tot volgende week vrijdag om ze weer te zien... pfffff
    Ik heb dus heel veel moeite met afgaan.. kan ik eens gaan, dan zitten er weer twee of drie dagen tussen.
    Nu ook weer 2 dagen niets gehad en dan wringt mijn buik heel erg.
    Ik draag nu wel al 2 weken zwangerschapsbroeken en vind het ook een zaligheid! Kan ook gewoon niets strak verdragen op men buik.

16. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoi meiden.
    Nou echo gehad. Alles ok:)
    2 dagen vooruit gezet dus morgen 10 weken.
    9 januari weer naar gyn.

Liefs

17. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bouwjaar, snap dat je naar volgende echo uitkijkt en niet zozeer naar de 12 weken.

Sprits, Gefeliciteerd met je goede echo!

18. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goede echo gehad ben weer gerustgesteld :) ben 9.2 kan ook wel kloppen aangezien mn vorige cyclus 32 dagen was... Kleintje bewoog echt mega veel, zag je niet vaak op deze termijn volgens de vk.
    17 januari termijn echo daarna ga ik denk alles regelen, van te voren even informeren bij vrienden hoe de kraamzorg bevalt, die hebben afgelopen week een zoontje gekregen, binnenkort even langs :D

19. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh fijn Juffie. Gefeliciteerd!

20. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Mooi juffie. Hier was kleintje idd nog niet zo actief maar was normaal zei de gyn.
    Hij zag het wel bewegen. Ik niet. Zat er gelijk over in want had verwacht een druk minimensje te zien. Gyn wist me wel gerust te stellen. 1e zwangerschap had ik gelijk een druk kindje maar dat was dan ook met 11.1
    en nu nog niet zover natuurlijk.
    Heb opdracht vd gyn om nu te genieten.

Deel Deze Pagina