Voor allemaal een mooi, gezond en voorspoedig 2013 toegewenst. Ceilo en missX ik hoop op goed nieuws van jullie!
Ook van hieruit een gelukkig en gezond 2013 gewenst!! Dat iedereen een goede bevalling mag hebben met een gezond ukje!! Ben ook wel erg benieuwd naar nieuws van Ceilo... Hopelijk wil geen nieuws goed nieuws zeggen! Gisteren lekker druk gevierd met de familie, wel buiten vuurwerk gekeken, was bijna niet door gegaan met de felle wind, maar het is gelukt! VL even aan herrinert dat hij DIT jaar papa wordt Vandaag is het lekker oliebollen eten bij men ouders, daar kijk ik elk jaar naar uit!! Fijne dag nog iedereen!!
Voor jullie ook allemaal de beste wensen! Dat dit jaar maar een hoop gezonde baby's geboren mogen worden! Ceilo, hopelijk heb je gister goed nieuws gehad!
Hey dames jullie ook allemaal een heel gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst! Ik hoop dat jullie en leuke avond hebben gehad En hoe is het gegaan met de dames die het nu officieel verteld hebben? Leuke reacties gehad? Hier vrienden en familie en berichtje gestuurd en er waren er wel 4 die Hey begrepen Haha. Ik ben ook heel benieuwd naar ceilo en missx ik hoop dat ze hier snel goed nieuws komen vertellen
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik lag al om half 1 in bed ongeveer haha was kapot! Wilde eigenlijk om 8 uur al slapen... Vanavond ook maar weer lekker vroeg mn bedje in en morgen met mijn moeder naar een grote babywinkel, alvast kijken wat er allemaal te koop is ^^
Ceilo, hopelijk ben je te druk bezig goed nieuws te verspreiden. Maarreh hier loopt de spanning op. Pff hier gaat de wekker morgen weer om 6u, zal dat ff tegenvallen Nu nog ff relaxen in bad, hopelijk slaap ik dan als een roosje
Hee meiden, Ik wil jullie allemaal nog een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2013 wensen! Ik hoop dat jullie allemaal in juli een gezond kindje zullen krijgen. Met mij gaat het inmiddels wel redelijk goed. Lichamelijk is het herstel snel gegaan. We wouden een paar maandjes even rustig aan doen maar merken toch dat dit erg moeilijk is. Dacht vandaag mn eisprong (?) te voelen dus toch net nog geklust.. ach ja, we zien het wel. We doen waar we ons goed bij voelen. Ga eind deze week de huisarts bellen voor een afspraak om wat dingen te bespreken en voor eventuele onderzoekjes. Ik had gehoopt dat Ceilo hier vandaag een positief bericht zou posten, helaas nog niks gehoord. Hoop op een positief nieuws meid! Ik lees hier toch nog regelmatig mee, moeilijk om er ineens afstand van te doen, al is het soms ook heel moeilijk om alles te lezen. Ik hoop dat wij in 2013 ook nog een kindje mogen krijgen, we hebben een rot jaar achter de rug en hopen zelf dat 2013 ons jaar wordt! Heel veel succes met jullie zwangerschappen & geniet!
Dames, ik wens jullie allemaal ook een voorspoedige jaar toe! Dat we allemaal gezonde baby's gaan vasthouden! Manouk, hopelijk kom je over 2 weken met geweldig nieuws Celio en Misx, waar zijn jullie? hopelijk aan het genieten! Vandaag rond 12 uur een echo. De zenuwen beginnen weer op te spelen. Ik houd jullie op de hoogte!
Succes met de echo Christen! Manouk hoop dat dit jaar ook jullie jaar wordt! Echomeiden van maandag.....hopenlijk aan het genieten?
Christen veel succes en plezier vandaag. Ceilo en missx jullie maken het nu wel heel erg spannend. Zijn er al meiden die een datum hebben voor geslachtsbepaling? Ik ga vandaag even bellen denk ik.
@Merryl Ik dacht dat jij het niet wilde weten? Vanaf wanneer kan dat eigenlijk? Hier zijn we er nog niet over uit. VL zei gisteren nou ehh nee en ik dacht eerst ja. Ik weet het nog niet, kan altijd nog.
Willen het wel weten, maar vertellen niks. Kan vanaf 14 weken dus al bijna. Heb geen zin meer in mvm, maar voel me schuldig. Ben mee gaan doen omdat ik dat bij de andere twee ook deed en het gevoel had dat ik het moest doen vanwege bad karma. Maar staan twee kratten met een plasje erin.
Owh zo. Vandaar dat er verrassing op de lijst staat (toch?) Die mvm, ik doe het nog wel hoor, maar ik ben er eigenlijk ook wel klaar mee. Dan denk ik weer aan de vrouwen die het nodig hebben en tel ik af tot de keer dat ik alleen nog maar weg hoef te brengen (=29/1) En op m'n werk kan ik gewoon naar de wc, dat scheelt
Nog maar vier weekjes dan ben je inderdaad klaar. Heb de vorige twee keer van week 5 tot 16 meegedaan dus heb al een behoorlijke bijdrage geleverd. Ken twee mensen die beide in de mmm zitten en niet mee gaan doen of bij hun vorige zwangerschap hebben gedaan omdat ze het teveel moeite vinden.
Hi dames Sorry heel druk geweest en lui tegelijk! Alles was goed hartje klopt, groeit goed. Ben nu 31 juli uitgerekend. Dus iets terug gezet.. 24 januari weer een echo!! Xxx Succes die vandaag moeten!