Hier ook zat met MvM Krijg ook niet twee kratten vol.. Zucht En iedereen nog een fijn nieuwjaar!!!! Morgen weer voor het eerst werken. Kijk enorm tegenop
Ik heb 26 januari ( 15 w en 1 dag) de geslachtsecho kan er in de buurt geen vinden dan een die het eerder doet als 15 weken !! Kan iemand mijn afspraak van de 26e geslachtsbepaling en 8 januari nekplooimeting erbij zetten
O fijn MissX! Hier af en toe ook beetje zat van MvM. Maar ik doe het met liefde, ik vind het wel heel belangrijk. Wij zaten nog maar 1 cyclus van zelf gebruiken af... Ben blij dat ik nu kan leveren in plaats van gebruiken. Afgelopen week meer van huis geweest dus had maar 1 kratje vol, maar alle beetjes helpen toch? Nu de feestdagen weer voorbij zijn zal ik mijn twee kratjes wel weer gevuld krijgen.
Uitgerekende datum juli mama's 14. (1) Bouwjaar - 1e - j/m 15. (1) Deb27 - 1e - j/m 16. (2) Sam3 - 3e - j/m narcisje80 - 4e - j/m 17. (1) Ikkuh1985 - 1e - j/m 18.(2) Trudy76 - 1e - j/m 19.(10) Intermoos - 3de - j/m Marjoleinart - 1e - j/m Corina83 - 2e - j/m UmmAbderrahman - 1e - j/m Misslegend - 1e - j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt - 2e - j/m Fortuna1983 - 1e - j/m Jony - 3e - j/m Ayse1980 - 3e - j/m Tineke - 1e - j/m 20.(2) Merryl - 3de - verrassing Eb - 2e - j/m 21. (3) Meis1987 - 1e - j/m Thir28 - 2e - j/m melanie76 - 2e - j/m 22. (3) Baby1984 - 1e - j/m Babsie - 3e - j/m Christen - 4e - j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. () LizzieP - 1e - j/m Esila - 3e - j/m 26. (3) Vwpolo88 - 2e - j/m Kikoe - 3e - j/m Meg1982 - 2e kindje - j/m 27. (3) Ceilo - 3e - j/m happy3 - 2e - j/m juffie85 - 1e - j/m 28. (3) Natascha78 - 2e - j/m rhea karels - 2e - j/m Catootje86 - 1e - j/m 29. (2) Sprits - 2e - j/m Alice April - ?e - j/m 30. 31. (1) MIss X - 3e - j/m Sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Zonnetje SunFlower85 Sterkte lieve meiden! TOTAAL:40 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken Januari 02-01 Thir28 Gyn; Christen echo 03-01 Corina83 2e echo, melanie76 VK 04-01 Misslegend termijnecho, melanie76 3e echo 07-01 Meis87 termijnecho; Jony termijnecho; Bouwjaar termijnecho/nekplooi; ikkuh1985 termijnecho 08-01 Ayse1980 Nekplooimeting 09-01 narcisje80 1e echo+combitest; 11-01 Trudy76 vk; Catootje 86 termijnecho 14-01 skt termijnecho; 15-01 Merryl vk; Christen vk 16-01 happy3 echo; Bouwjaar 2e afspraak vk 18-01 melanie76 termijnecho + combitest 21-01 Meis87 2e afspraak vk 24-01 MissX echo 26-01 Ayse1980 geslachtsbepaling 28-01 Misslegend Vk Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed. @christen hoe was jou echo? @missX fijn een goede echo (heb je verplaatst naar de 31e ok?) Ik begin me toch beetje zorgen te maken om Ceilo EDIT: christen ik kon je nog verplaatsten
Hi dames, Hier was gelukkig alles prima. Hartje klopte mooi en het zag er allemaal goed uit. Alleen de kleine was aan het slapen. Mijn dochtertje was altijd aan het trappen tijdens een echo, maar ze is ook echt een bezig bijtje. Misschien nu een wat rustig kindje . En ben 3 dagen vooruit gezet en nu 22 Juli uitgerekend! echo foto...
Ik ben nog opzoek naar een goed echobureau voor de geslachtsbepaling. Kan er in Almere maar één vinden en heb daar niet echt fijne verhalen over gehoord. Dat wordt uitwijken naar een andere plaats denk ik.
Christen heb je in de vorige lijst nog kunnen verplaatsen, mooie echo hoor. Wat leuk dat je nu al zoveel meer ziet! Nou ben ik helemaal benieuwd naar de mijne maandag, vind t ook wel eng.
Dames, dankje wel! Missx, gelukkig was alles goed! Laat ons niet meer zo lang in spanning Bouwjaar, het blijft spannend! Mijn hart ging tekeer toen ik daar zat/lag. Eerst was die mevrouw helemaal vergeten de scherm aan te doen. Dus ik zag helemaal niks, maar gelukkig had ze al een hartje gezien. Sprits, ik ben nu 11w en 2dgn inplaats van 10w en 6d. Ik had gelijk mijn handtekening veranderd. Dus het staat nu goed. Wel fijn om een aantal dagen vooruit gezet te worden. Geslachtsbepaling: dat willen wij ook gaan doen, maar pas met 16 weken. dus, nog ruim een maand wachten!
juffie--> en lekker geshopt in de babywinkel? manouk--> gelukkig gaat alles lichamelijk goed met je dat is al heel fijn... zou helemaal super zijn als je over 2 weken kan vertellen hier dat je zwanger bent! en gewoon gezellig mee blijven praten hoor je hoort er toch bij. merryl--> spannend hoor ben benieuwd wanneer je de geslachtsbepaling hebt wij hebben hier geen datum voor nog zou niet weten wanneer ik dat zou gaan doen... missx--> super dat je echo weer goed was en dan nu weer verder genieten! mvm--> ben het ook wel zat hoor maarja voel me er wel verplicht naar ook heb het zelf ook nodig gehad dus dan ben je ook blij dat anderen het hebben gedaan... ik ben ook wel heel benieuwd naar ceilo... ik hoop dat ze toch wel goed nieuws gehad heeft... christen--> wat een mooie echo geniet er lekker van! en altijd fijn als je vooruit gezet word groeit goed dus misslegend--> je kan eventueel naar die van amsterdam (komen ook de bekende mensen) is niet zo ver van almere vandaan en staat heel goed aangeschreven (weet niet of ik de naam hier mag vermelden) na de echo van christen ben ik ook wel heel benieuwd naar volgende week deze week ben ik lekker een weekje vrij dus allemaal leuke dingen doen is de week snel voorbij
Geslachtsbepaling. Amsterdam is dokter papa toch. Hoofddorp zit er een, maar dat is best een stuk rijden. Ik wil het liefst de 19de al. Ben dan 14 weken en dan zouden ze het kunnen zien. Week later heb je natuurlijk meer zekerheid, maar ohhhhhh wil het zo graag weten. Christen wat een mooie echo. Helemaal top. Mvm opgezegt. Heel erg schuldig voel ik me, maar goed volgende keer misschien weer.
Ik wacht er mee 18 jan krijg ik eerst de cominatie test, mocht deze uitslag niet goed zijn ga ik voor een vruchtwater punctie. Daar kunnen ze ook het geslacht bepalen. En ik ga voor een pret echo. Deze word dan in 2 keer gedaan met ongeveer 16/17 weken en met 25/26 weken . Maar eerst vrijdag weer een echo.
Babywinkel was wel leuk, niets gekocht nog, wel goed georiënteerd. Weet al welke kinderwagen ik wil en heb een leuk kamertje gezien, binnenkort maar eens met vriendlief gaan kijken! Vind het bedenken hoe ik het kamertje wil wel heel lastig haha, had eerst een heel duidelijk idee met een holland thema, maar zie nu steeds andere leuke dingen hihi, gelukkig hebben we nog even MvM doe ik ook nog steeds al is het wat minder trouw dan voorheen... Komt ook omdat ik het vorige week niet deed ivm de vakantie, moet weer even in het ritme komen denk ik haha.
jeeetje 198 pagina's : S haha ik hoop dat ik jullie bij kan houden maar bij deze ga ik het proberen : ) Hallo allemaal : ) nieuwe mommy2be hier : ) 28juli uitgerekend en tot nu toe ziet alles er goed uit : ) als jullie het niet erg vinden ga ik niet terug lezen maar ik leer jullie vanaf hier wel kennen : )