16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 3 !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door doowspenniej, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doowspenniej

    doowspenniej Actief lid

    7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou jongens we zijn inmiddels alweer aan deeltje 3 toe haha

    dus bij deze ;)

    He dat is vervelend pooh zon lelijke schaafplek op je buik :O
    hier gelukkig ook nog striem vrij ,
    heb alleen zon stomme uitpuilende navel
     
  2. FB1984

    FB1984 VIP lid

    17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    O hij is er al zie ik! Mooi :)
     
  3. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    zo lijst 3 wat gaan we hard zeg..

    hè pooh wat rot en vervelend zeg die schaafplek
     
  4. Grumpy

    Grumpy Niet meer actief

    Geen idee hoe de lijst moet, had iets geprobeerd maar op de IPad krijg je niet de juiste opmaak...
     
  5. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ik ben daar ook niet in thuis hoe je dat doet.. dus laat het liever over aan iemand die het vaker heft gedaan ben niet zo'n computerwonder
     
  6. Grumpy

    Grumpy Niet meer actief

    Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013
    Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers)

    12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - :cool:

    16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - :cool:

    17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cbibi - :cool:
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis -Cvibi - :cool:

    18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cvibi
    ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I.

    19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - Cbibi -:cool:

    20 juni
    ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- :cool:
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis
    ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV – Thuis- Cvibi - :cool:
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH

    21 juni
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum- :cool:
    ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

    22 juni
    ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - CIF

    23 juni
    ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - :cool:

    24 juni
    ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV – ZKH

    25 juni
    ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - :cool:
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS)
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★) - BV - ZKH - Cbibi - :cool:
    ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - FV- ZKH -:cool: - Cbibi

    26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbibi - :cool:

    27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH - Cbbbi

    29 juni
    ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH Cbibi

    30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ? - :cool:
    ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

    31 juli (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH

    (13) Meisjes (15) Jongens (7) Verrassing/Geheim!

    Afspraken

    Mei:
    23 Wensdroom Gyn, Bl0empje Liggingsecho, Leo85 VK en liggings-/groeiecho, Kleinmonster Groei echo, Tiempje VK, Malaika Gyn
    24 Pinkster Bevalgesprek Jojo liggingsecho
    27 Maggi 37wkn echo, Jojo VK, Ingeltje liggingsecho
    , Tiempje Gyn en datum ks bekend
    28 Doowspenniej VK, Koesterhoop VK, Pooh85 VK en liggingsecho
    29 KaatjesbabyVK, Liesjuh1977 VK en liggingsecho
    30 Pinkster echo, Wensdroom VK, Jeszss VK en liggingsecho
    31 Jossie81 start verlof!, Doowspenniej Liggingsecho, Zwangernr2 VK, Grumpy VK en liggingsecho

    Juni:
    3 RooDje infoavond bevallen
    5 Beertje1987 Controle VK
    19 Zeester start verlof!

    BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad!
    ★ = kindje verloren... :cool: = verlof begonnen!
    Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald.
    Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald.
    Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald.
    CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging

    ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)
    sterretje van Carientje78 (6 wk)
    sterretje van Vlinder1309 (8 wk)

    Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer ter!ugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil!


    Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
     
  7. Grumpy

    Grumpy Niet meer actief

    Toch gelukt:D:D:D Dit is de laatste lijst die Bloempje heeft aangepast, dus kan zijn dat er foutcodes in staan (Ingeltje;))
     
  8. kleinmonster

    kleinmonster Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    roodje: wat super leuk nieuws!!!
    strijkertje: oooh het komt zo wel heel dichtbij, denk dat als ze elke dag komen de dagen voor je gevoel ook wel snel gaan.
    pindakoek: 30 km?! zelf zonder zwanger te zijn had ik daar moeite mee gehad :D.
    pinkster: mijn ouders zijn dit jaar 20 jaar getrouwd en meestal ben ik de gene die ze er aan herinnerd :D. wel lief dat hij het zich toch herinnerd, nog gefeliciteerd!!!!
    linie: grappig wij gaan misschien ook naar texel met de kleine.
    pooh: ja er steekt tegenwoordig wat uit he? :D hier al een keer klem gezeten omdat ik ook dacht dat het wel paste.

    ben weer voor een half jaar door de tandenkeuring heen :D. voelde me vanmorgen iets beter, heb gisteren niet gebeld naar de vk, toen vl thuis kwam was de kleine erg actief ( papa's kindje :D) en verder met de pijntjes bleef het een beetje het zelfde dus maakte me niet zo veel zorgen.
    daarna even met moeders bij de intratuin geweest, dat was toch net iets te enthousiast merk ik nu.

    volgende week zondag zit ik op 37 weken en merk dat ik daar een beetje naar toe leef. oohh wat zal ik het zwaar hebben als de kleine overtijd is :).


    morgen naar de telefoonwinkel om een nieuwe telefoon uit te zoeken. Heb 2 maanden geleden perongeluk terpetine over mn telefoon gegooit en kan nu alleen nog bellen met mn headset, gezien hopelijk het einde er bijna is voor mij is het wel handig als ik gewoon kan bellen met mn telefoon als het nodig is. ook mn boodschappen maar naar morgen verhuisd. ohh en niet te vergeten morgen de echo!!

    zo me net even boos gemaakt bij onze oude tussenpersoon voor huis/inboedel verzekering. Resultaat een zere buik maar ook 70,- terug krijgen. hij heeft het een keer goed en snel opgelost jammer dat hij dat in de tijd dat hij onze tussenpersoon was niet deed.
    __________________


    perongeluk nog in de oude geplaatst
     
  9. beertje1987

    beertje1987 Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Jeej nieuwe lijst! We kletsen wat af met zijn allen zeg!

    Pooh vervelend van je buik! :(

    Kleinmonster gelukkig dat het weer wat afzakte. Hier ook een papa's kind hoor. Zejer als we in bed liggen en ik tegen zijn rug aan lig gaat ie lekker tekeer!
     
  10. doowspenniej

    doowspenniej Actief lid

    7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #10 doowspenniej, 22 mei 2013
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
    zal vast goed gaan met de lijst :p ( zie al dat het gelukt is ahhaha super ! )

    zo is bij ons de situatie nu , wiegje en commode nu klaar :) is bij ons op de slaapkamer trouwens
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. doowspenniej

    doowspenniej Actief lid

    7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En dit is het kamertje van mijn eerste zoontje :) , maar is eigenlijk nog steeds niet echt af
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. KaatjesBaby

    KaatjesBaby Fanatiek lid

    7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooie kamertjes mama's!
    Oh Pooh, rot van je schaafwond. Calendula?
    Leuk zo'n papa's kindje kleinmonster! Hier gaat ze altijd stil liggen als papa komt ;)
    Spontaan filmavondje hier! Tot later!
     
  13. Ingeltje

    Ingeltje VIP lid

    16 nov 2007
    20.510
    2.426
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Bloempje Ik kan dat met die lijst pas checken als ik eerst al die codes weer verwijderd heb. Echter kost me dat een half uur dus ik doe dat niet meer tenzij de lijst te vol is met tekens.

    een hormonster dag gehad en kids die er lekker in mee gingen. Dus nu effe chillen met een serie en lekker slapen.

    XXXX
     
  14. Grumpy

    Grumpy Niet meer actief

    Ingeltje: alles past nog prima in de lijst hoor:)
    Ga maar lekker chillen na je hormonsterdag:D
     
  15. pooh85

    pooh85 Bekend lid

    15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goh ja deel 3 alweer! Wat gaat dat lekker hard!

    Ingeltje: sterkte met je hormonsters!

    Doowspenniej: Leuk kamertje en wiegje met commode!

    Dank je wel voor de lieve reacties op de schaafwond op mijn buik. Tja zal het ermee moeten doen. Heb inderdaad al zalfje erop gedaan maar elke keer als ik er langs af kom voel ik hget toch, en ook als ons meisje zich erlangs beweegt. Ach ben allang blij dat het bij de schaafwond is gebleven!
     
  16. Maggi

    Maggi Niet meer actief

    Wooow een deel 3 alweer!

    Leuke kamertjes!

    Pooh wat vervelend die schaafwond :( De kleine zal er niks van gemerkt hebben maar voor jezelf wel pijnlijk. Hopelijk heelt het gauw. Zijn altijd gemene wondjes die schaafwonden.

    Kaatje veel filmplezier :)

    Ingeltje rust maar lekker uit vanavond en hopelijk slaap je een beetje. Dan houden de hormonsters zich morgen hopelijk een beetje koest :)

    Hier rustig dagje achter de rug; wat administratie, wasje gedaan, bezoekje van vriendin en vanavond geskyped met mijn zusje. Nu nog even lekker op de bank en dan op tijd naar bed. En hopelijk morgen dan weer op tijd eruit zoals vandaag. Even een wat gezonder ritme :)

    Fijne avond lieve mama's en slaap lekker!
     
  17. Bl0empje

    Bl0empje Bekend lid

    9 mei 2012
    763
    0
    16
    Hier even een baalberichtje...

    Vandaag weer erg last gehad van de bekende "flauwtes". Dus even snel de stad in en daarna de hele dag in huis gerommeld. Moeder even lekker op de koffie geweest. Vl kwam thuis van zijn werk met een SUPER lieve grote kaart. Voorop een foto met een ooievaar. Aan de binnenkant een heel lieve tekst, geschreven uit naam van mevrouw Ooievaar. Dat ze al 35 wkn onderweg was, dat ze af en toe flink wat tegenwind had gehad, maar dat ze haar vleugels uitslaat en de laatste weken nog flink door zal vliegen, want ze heeft iets heel Moois en liefs bij zich voor ons. Nou ik vond het zo lief van hem!!!

    Maar ineens vanavond sloeg ineens "de twijfel" toe. Weet niet of ik het zo goed verwoord... Maar ineens is er een stukje angst, of we het wel allemaal goed doen, of we het wel allemaal aankunnen. Of dit het juiste moment is om aan kindjes te beginnen. Ik weet het, het klinkt vast héél onnozel; hier hebben we van te voren natuurlijk uitgebreid over nagedacht en overgepraat. Maar toch........ Ik ben natuurlijk ook meteen in ronde 1 zwanger geraakt. Waar ik SUPER blij mee ben natuurlijk, ik klaag niet. Want ik weet hoe moeilijk sommige van jullie het gehad hebben totdat ze eindelijk zo ver waten. Maar mijn gevoel is zo raar op dit moment..... Hopelijk is het vlug weg hoor!!

    Sorry voor mijn enorme ego bericht...
    Xx
     
  18. pooh85

    pooh85 Bekend lid

    15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    He vervelend van je "twijfel" bloempje.... Al is dat niet zo raar. Heb ik hier ook wel eens last van! Je bent nu al 8 maanden zo'n goede moeder voor je kindje en dat zal echt niet veranderen als ie straks in je armen ligt ipv in je buik zit. Natuurlijk kunnen jullie het aan en de perfecte ouders bestaan niet, zolang jullie zelf maar achter je beslissingen staan!

    Wel heel lief van het kaartje.. kreeg er tranen van in mijn ogen!
     
  19. zwangernr2

    zwangernr2 Fanatiek lid

    21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    jeeeej deel 3 :D

    bloempje: dat is niet zo raar.. ik herken het wel.. kan laatste dagen ook aardig in een dip zitten als het moet.. komt denk omdat we nu naar het eind gaan en alles heel dichtbij komt en die hormonen wekken de boel extra op.. ik kan niet wachten tot mn meisje er is en alles achter de rug is :)

    pooh: vervelend van de schaafwond :(

    doowspenniej: leuke kamer :)

    kleinmonster: leuk een papa's kindje :D de kleine reageert hier goed op de kat en de kinderen :) haar broer kent ze al goed :) en op de dochter van mijn huisgenoot reageert ze op het gezang :)

    ingeltje: sterkte met de hormonsters!

    hier even 2dagen niet aanwezig geweest.. druk met mezelf en begin beetje door de zwangerschap heen te zitten.. word al paar dagen veel wakker van soort slapende armen.. en doet aardig zeer dan.. had met mijn zoontje ook veel last van dus baal dat ik deze kwaal weer heb.. maarja nog even doorbijten :) verder hebbikbofficieel verlof :D en vrijdag krijg ik mn bellypaint! heb er zin in :)
     
  20. Jojo12

    Jojo12 Actief lid

    18 okt 2012
    382
    0
    0
    Ha dames,

    Paar dagen afwezig geweest (gelogeerd bij mijn vader omdat ml lang weekend weg was) en ondertussen zijn we alweer bij deel 3 zie ik, gaat hard zeg!

    Bloempje; twijfels/onzekerheid is erg herkenbaar. Wij hebben ook lang nagedacht en ruim van te voren bepaalt of dit het juiste moment voor een kindje zou zijn enz. Vervolgens ook in ronde 1 (maar misschien had ik dit gevoel ook in ronde 9 Nog gehad) zwanger geworden. Nu af&toe toch wel angst of we het wel aankunnen etc. Denk dat dit eigenlijk gewoon koud water vrees is die versterkt wordt door de hormonen, ml heeft er namelijk veel minder last van. Ga er dus maar gewoon van uit dat als de kleine er straks is dit gevoel weg is.

    Pooh; balen van je schaafwond, hoop dat het snel hersteld. Kan me voorstellen dat het naar aanvoelt als de kleine beweegt.

    Kaatje; welke film heb je gekeken?

    Ingeltje; zijn de hormonsters weer gaan liggen.

    Hier ligt de kleine denk ik flink op mijn darmen want heb al dagen buikpijn. Bagage was wel echt het top punt dus al mijn plannen maar omgegooid en lekkerrustig aan gedaan op de bank en in bed. Nu lekker slapen en hopelijk gaat het morgen wat beter!

    Slaap lekker allemaal!
     

Deel Deze Pagina