Ze meten dan gewoon het HCG dat is alles. Het geeft me niet meer zekerheid maar een geruster gevoel... De vorige keer krijg ik namelijk op 5 weken last van bloedverlies , op 5.3 weken een echo gehad toen, en daar was alles goed op te zien niets bijzonders. Dokter kon zelfs begin van hartje zien... Dus alles bleek in orde ... Maar alsnog kwam op 6 weken de miskraam op gang en op 6.2 heeft het vruchtje mijn lichaam verlaten. Ik wil gewoon wat geruster zijn dat is alles en natuurlijk geen 100 % zekerheid maar gewoon het gevoel dat alles in de gaten wordt gehouden.
Hey allemaal, Allereerst allemaal van harte met jullie zwangerschap! Ik wil me hier ook graag aanmelden. Als het goed is ben ik nu 4 weken en 4 dagen zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een dochter van ruim 2 jaar. Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan, maar meer om uit te sluiten dat ik zwanger was. Had namelijk vorige week gedurende 3-4 dagen wat (donker-)bruin bloedverlies en dacht ongesteld te zijn. Maar ineens twijfelde ik of het wel een menstruatie was geweest. Niet dus haha! Ook al ben ik héél bang dat het weer mis gaat (dat is ons het afgelopen jaar namelijk al drie keer overkomen, zie mijn banner), ik probeer positief te denken en ik heb er deze keer een extra goed gevoel bij. Voor de lijst: Uitgerekende datum: 22 maart Leeftijd: 34 jaar 2e kindje Ik moet sowieso bevallen in het ziekenhuis (vanwege pre-eclampsie aan het einde van mijn eerste zwangerschap) Ik wil zeker weer borstvoeding gaan geven! 1e afspraak (intake + echo): 6 augustus 9:15 uur
Hoi hoi, ook ik wil me graag bij jullie aansluiten! Ook wij zijn net zwanger, nu ongeveer 4,3 weken. Pril en daarom zijn jullie nog de enigen die het weten Voor de lijst: uitgerekende datum: denk 22 of 23 maart 2015 Leeftijd:32 jaar Het wordt ons 2e kindje Door keizersnede bij de 1e, verplicht zh voor de 2e Verder nog geen contact gehad met de verloskundige
Welkom en gefeliciteerd!! Hoe voelen jullie je? Hopelijk mooie zwangerschappen met prachtige, gezonde baby's als resultaat in maart! @cicey: Wat fijn, dan voel je je toch wat geruster he? @lizz1981: Pff wat schrikken he, is het nu nog steeds gestopt?
♥ 16-31 Maart mama`s 2015 ♥ 16-03: Anneke86, 28 jaar, 1e kindje 17-03: Victoire, 37 jaar, 2e kindje, ZH 17-03: Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV 17-03: Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV 18-03: Pippeke, 31 jaar, 1e kindje 18-03: Little feet, ?? jaar, 4e kindje 18-03: Lizz1981, 32 jaar, 1e kindje, ZH 19-03: Muisje89, 24 jaar, 1e kindje 19-03: Truelove, 27 jaar, 3e kindje, ZH 19-03: Wondertjenr3, 25 jaar, 3e kindje, Thuis, BV 20-03: SteffieD, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV 20-03: Sax, 29 jaar, 2e kindje, ZH 20-03: Maris87, 27 jaar, 2e kindje, Thuis 20-03: LaVitaBella, 33 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 21-03: 22-03: Mamavlinder, 34 jaar, 2e kindje, ZH, BV 23-03: Zally, 33 jaar, 3e kindje, Thuis, BV 23-03: Bregt, 32 jaar, 2e kindje, ZH 24-03: Imp, 30 jaar, 2e kindje, BV 25-03: 26-03: Charmedknorrie, 32 jaar, 3e kindje, Thuis, BV 27-03: Cicey, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV 28-03: 29-03: 30-03: 31-03: 0 meisjes, 0 jongens, 2 verrassingen/geheim Afspraken 29-07: Pippeke, 1e echo fert. kliniek 29-07: Truelove, 1e echo (echopraktijk) 29-07: Victoire, 1e echo fert. kliniek 30-07: Kaaskroketje, 1e echo + intake gyn 10:45 31-07: Kelly1609, 1e echo 31-07: Wondertjenr3, 1e echo 20:45 04-08: Kelly1609, intake 06-08: Mamavlinder, 1e echo + intake 9:15 07-08: Maris87, 1e echo 08-08: Truelove, 1e echo gyn 08-08: Lizz1981, 1e echo + intake 12-08: Anneke86, 1e echo 13-08: LaVitaBella, 1e echo 18-08: Anneke86, intake 21-08: Wondertjenr3 2e echo + intake 20:00 Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het aub in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop
Hebben jullie later nog een cb test gedaan? Ik zit te denken om er nog 1 te doen van de week en hoop dat ik dan een 3+ zie.. Maar twijfel enorm ben zo bang dat ie dat niet aangeeft en dan zit ik weer in de stress... Wat zal ik doen?
@Pippeke : Ik zeg goed bezig !!! @Truelove ik doe op mijn officiële NOD dag nog een test dan vind ik het prima. @wondertjenr3 ja zeker voel ik me wat geruster. Nu kunnen ze het met zijn alle goed in de gaten houden en kan ik genieten Althans dat hoop ik natuurlijk. Aan de nieuwe meiden: Van harte welkom !
Treulove ik heb ht niet gedaan 1ne met 2-3 bloedprikken en klaar . Cicey , ik hoop echt dat de bloedonderaoeken je gaan gerusttellen en dat het goed mag blijven gaan !!
Dus jullie zouden het niet doen? Ben zo benieuwd of die 3+ er komt te staan dat geeft me een goed gevoel..
Ik twijfel ook enorm.. Misschien moet ik ook gewoon eens gaan genieten.. Waarschijnlijk ga ik me druk maken om niks als er 2-3 komt te staan..
@truelove, ik zou het ook niet doen. Zonde van je geld En indd misschien ben je net te vroeg, geeft hij 2-3 aan en zit jij in de stress. Pfff wat een nacht zeg. Dat vreselijke vliegtuigongeluk laat me maar niet los. Heb er onrustig van geslapen en nu kan ik niet meer slapen
ik ga dat wel doen. Ik ben door mn mk ook erg onzeker. Ik had woensdag nog getest ondanks ik had gezegd dat niet te doen maar was zo nerveus erover. Leek bijna of ik die rij testen gedroomd had. En ik was super blij dat ik dat gedaan had en nu had ik me toch een knalstreep! Ik ga zondag testen en dan wil ik de 3+ zien.
Ik wil hem ook nog een keer doen hoor heb hem dinsdag gedaan midden op de dag en na gedronken te hebben toen kwam er 1-2 te staan wat ook prima klopt. Maar wil graag zien of het gewoon netjes verdubbeld geen mk gehad ofzo maar voor gemoedsrust wel fijn. Ben vandaag trouwens officieel 1 dag overtijd goh wat kan je daar blij mee zijn hè. Vandaag maar het water op gaan zoeken met mijn kleine meisje. Mijn grote meisje gaat met vriendinnen naar het zwembad haha daar heb ik weinig omkijken naar die gaat haar eigen gang.
Eigenlijk zou ik het ook nog willen doen.. Bij mijn mk zat ie met 5 wkn nl op 2-3, paar dagen later was het afgelopen. Zou nu zo graag 3+ willen zien. Maar het zijn indicaties en het is veel geld dus ik laat het toch maar.
Hey dames, ik heb even niets van mij laten horen sorry. mijn aanvullende info ik ga in het zh bevallen en waarschijnlijk geen bv beide door medicatie. En 11-8 heb ik mijn intake ik zou geen cb meer doen.Wat als er niet het gewenste resultaat geeft ? Hier krijg je onnodig veel stress van en dat is echt slecht voor jou en beeb. Maar dit moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk