Alle dames met echo's en/of intake vandaag: veel plezier en succes!! Wat leuk gedaan Wondertje! Ik herken de onzekerheid. Ben sinds de echo vorige week niet meer misselijk. Nog wel moe, maar alle klachten verder zijn weg! :-S Gelukkig de 29e weer een echo. Hopelijk is er niets aan de hand. Maar kan niet wachten totdat frummeltje gaat schoppen en bewegen (en ik het ook voel)..
Wondertje erg leuk , ik heb dit gedaan met kousen . Boven elke kous de naam onder elke kous geboortedatum en als laatste boven de minikousjes ?? En eronder maart 2015 echos suvces en veel plezier kwaaltjes nemen hier nog niets af en hier ook 10weken dansje !!
@10 Weken: Van harte gefeliciteerd !!! @Echo dames : Veel succes !!!! @Echo hier weer een mooie echo gehad. Weer twee mooie wondertjes met hartactie mogen bewonderen. Baby 1 8+5 en baby 2 8+4 Volgende week donderdag 28 augustus weer een echo. Toch raar ... volgende week laatste echo bij de fert. kliniek... En ik zei vandaag tegen lieve dokter wissmann, dat ik het toch zal missen daar .... Vanaf 1 sept dus voortaan naar de gyn.
Goed nieuws Cicey, wat fijn dat ze het beide zo goed doen! Ik vond het ook heel gek om na ruim 15 afspraken daar ineens voor de laatste keer daar weg te lopen. Maar toen bedacht ik maar dat er daar nog heel veel mensen zitten die heel hard hopen dat zij binnenkort ook niet meer terug hoeven... P.s. klopt je banner niet of bedoelde je in je bericht "6" ipv "8"?
@Elke bericht klopt en banner klopt, baby 1 loopt een dag achter en baby 2 loopt 2 dagen achter. Maar kan maar net de ligging zijn etc , dus maak me niet druk
Cicey heerlijk!!!!! Pfff als ik al die echo's zo lees wil ik ook zo graag!!!! Volgende week vrijdag eindelijk.....
Wondertje, leuk! Intakes/echo's vandaag: succes!!! Cicey, wat fijn weer een goede echo! Lijkt me raar om daar voor de laatste keer te zijn maar wel heel erg fijn dat het in jullie geval inhoudt dat jullie in verwachting zijn. Wij zijn gisteren naar mijn broer & schoonzus en nar schoonouders gegaan om het te vertellen met chocolaatjes in babythema (versierd met roze en blauw). Hebben maar niet van te voren gebeld dat we zouden komen (ja bij mijn broer gebeld om te vragen of ze thuis waren en of ik iets af kon geven en toen direct daarna op de bel gedrukt want we stonden al voor de deur). Ze waren allen blij verrast! Vandaag aan mijn zusje verteld, die vroeg zich af waarom ik geen koffie nam dus ik vroeg haar of ze dat bericht in de krant niet had gelezen? Toen heb ik dat artikel van 2 dagen geleden opgezocht over cafeine en ongeboren kind en viel het kwartje. Ze zag hem echt niet aankomen! Ik ga even rustig wat in huis doen, straks even op de koffie bij een vriendin met onze dochter. Zo nog maar even iets lekkers voor bij de koffie halen onderweg. Gisteren echt ineens weer behoorlijk beroerd geweest, enorm misselijk 's avonds. Gelukkig gaat het overdag wel aardig (bij de vorige zwangerschap had ik ook vooral avondmisselijkheid). Vandaag alweer 9 weken!
@ Cicey; in je bericht heb je het over 8 weken en in je banner staat 6 toch? Of staat hij bij mij stil ofzo? 2 dagen achter lopen is in deze fase echt geen probleem inderdaad, ik had twee CRL metingen achter elkaar en op 1 kwam er toen 2 dagen jonger uit dan op de andere haha @ Charmed; ik snap dat wel ja, je moet ook wel heeeeel lang wachten... Hopelijk voor jou is het snel vrijdag!
Wat fijn dat alles goed was Cicey! En Arual, leuk dat vertellen he!? Ik ga het vanavond tegen mijn zusje zeggen. Weet nog niet precies hoe, maar komt vast goed! Hebben jullie ook last van lage onder rug pijn? Zou het bandenpijn kunnen zijn?
Anna8, succes met vertellen!!! Bij mijn broer/schoonzus en schoonouders had ik al van te voren een idee en dat vond ik wel heel makkelijk. Vanmorgen met mijn zusje zat ik echt het juiste moment af te wachten en dan nog hoe. Dus toen ze over die koffie begon had ik eindelijk een openingetje. Ik had even spijt dat ik niet ook gewoon van die leuke geboortechocolaatjes had meegenomen voor haar, was een stuk makkelijker geweest haha. Cicey, ik zie ook 8+6.
Jeetje wat wordt er hier veel geschreven! Ik heb even getwijfeld of ik mss alleen zal gaan meelezen, maar vind het ook leuk om mijn verhaal (en mijn onzekerheden) met jullie te delen. Als eerste even het officiële gedeelte in kleur: Nienes zwanger van de eerste en uitgerekend op 24 maart 2015 BV Ik heb weinig te klagen deze zwangerschap (4 miskramen gehad), maar doordat ik geen kwaaltjes heb wordt ik ook méga onzeker! Heb het wel veel koud en had de afgelopen dagen ietwat zere/gevoelige boobies en in de ochtend kon ik blijven eten. Alsmaar trek en als ik niets nam werd ik gewoon naar van binnen. Sinds vanmorgen deze 2 kwaaltjes niet meer gehad. Vorige week donderdag was de echo nog prima. Het vreemde was alleen dat we die week ervoor dinsdag (5 aug) de 1e echo hadden en ze me op 6wk en 4dg schatte en afgelopen donderdag meette een andere gyn 7wk en 3dg, terwijl ik dan (gezien de eerste berekening) op 7/5 had moeten zitten. Zou het dan mss toch mis gaan? Dat is wat steeds door mijn hoofd spookt, al klopte het hartje wel en zei de arts niets verontrustends..... A.s. maandag weer een echo!
Welkom en gefeliciteerd! Een paar dagen verschil is heel normaal hoor! Ik was bij de 1e echo volgens mijn berekening precies 7 weken (weet wanneer eisprong is geweest ook). Echo zei 6+4 dagen. Allemaal heel normaal, tenzij het verschil echt heeeeeel groot is.. maar dan hadden ze iets gezegd en dat is met 2 dagen echt niet hoor Voortaan gewoon aan de arts vragen hoor, dan kunnen ze je onzekerheid weg proberen te nemen en spookt het niet steeds door je hoofd
Ik moet zeggen dat ik nu echt pas gerust ben over de zwangerschap! Heb drie keer een echo gehad en alles ziet er super uit.. Dus ik probeer nu echt te genieten! Mijn buikje begint nu ook echt flink te groeien.. Van de week hebben we de kinderwagen zo goed als besteld.. Eind sept alleen de kleur nog doorgeven ivm geslacht
Thnx voor je snelle reactie. Ik heb gewoon snel het idee dat "het wel weer mis zal gaan". Ik ga as maandag ook vragen of ik elke week een echo mag tot de 12 a 13 weken, gewoon voor onze eigen gemoedsrust. Fijn Truelove dat het goed gaat! Nu indd lekker gaan genieten! Wat voor kinderwagen heb je besteld?
@ Cicey; vreemd, dan zal het wel aan mij liggen @ Nienes; allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Je zit al bijna op 1/4! ik begrijp je onzekerheid zo goed, zeker gezien je verleden. Maar er kunnen zeker een paar dagen tussen zitten aan het begin hoor, dus dat hoeft echt niets te betekenen. De precieze lengte is gewoon heel moeilijk te bepalen. Iedere week een echo vragen lijkt me zeker een goed plan, die geruststelling kun je goed gebruiken denk ik. @ Truelove; goed bezig! leuk dat de wagen al besteld is, dat maakt het wel helemaal echt . Die levertijd is nog best wel lang geloof ik he?
Over wagens gesproken: Als iemand nog een Joolz Day Earth Edition van een jaar oud wilt kopen.. Ik heb er nog een in de aanbieding!