Haha, ik ga er wel voor strijden denk ik, dan plant ik op mijn deel gewoon als statement een reuze-treur-wilg Echt serieus, onze tuin is eigenlijk zelf veel te groot, hij mag me die bloemen best wel gunnen. Weet je, je moet niet blijven hangen in "had ik maar..." Is verspilde energie. Je kan niet alles voorzien. Niet met dieren, niet met kinderen. Je hebt geen glazen bol. Ongelukken gebeuren. Klinkt wel eng hoe je het zegt van dat blootliggen, maar honden kunnen best wel wat hebben. Gewoon goed verzorgen idd. En schuldgevoelens opzij zetten. Er gaan nog zaken gebeuren die je had kunnen vermijden, als je het geweten had. Je bent geen superwoman. Veel beterschap voor het beestie! @kelly, veeeeel succes met vertellen. Ik heb daar geen zin in, zie er tegen op. Zeker aangezien ik van plan ben om zo lang mogelijk thuis te zijn na de geboorte. Dit is mn laatste baby, ik wil relaxed BV geven en gewoon mama zijn zolang ik kan. Ben benieuwd hoe ze dat opnemen op mn werk.
@Balou Wat vervelend van je tuin ! En idd alleen gras is ook maar zo saai ! ik zou ook echt in huilen hebben uitgebarsten. Nee gelukkig is de tuin hier zoals wij het beiden willen, dus komt goed uit. @Pippeke Wat sneu van je hondje, maar gelukkig gaat het de goede kant op. Zojuist wezen uiteten met vriendlief, heerlijk genoten weer. Ondertussen begon hij zelf steeds over de tweeling en hun toekomstig kamertje etc, zo schattig als hij dat doet. Positiekleding moet ik ook bij gaan halen, met 1 broek, een rok en een legging kom ik niet meer ver hahaha.
Dank jullie dames! Lief! Lief die man van jou cicey! Ik heb met uit eten dat ik veel te snel teveel eet en dan daar weer last van heb. We waren naar een pizzeria.. au au mn buik een uur erna! Moet leren gedoseerd te eten, miss ei-wijs.. het was zo lekker! Mn man is ook van het schattige lieve soort. Heeft tie toen straks bedacht: Hou je vast (naam) ... ik ga mama even kietelen!!!!
@bajou... Ik zie er ook tegenop. Ben er op vervangende basis tot februari en daarna zou ik mogelijk vast in dienst komen. Ze zullen niet blij zijn dat er nu weer een vervanger moet komen in die 2 groepen. En zeker voor 1 groep is het niet ideaal omdat daar al 3 leerkrachten op staan. Maar ja dat is niet mijn probleem.
Hallo allemaal! Ik ben weer terug van een heerlijk relaxte vakantie! @wolfje: welkom! @iedereen met mooie echo's: gefeliciteerd! @aankondigingen: gaaf! @huilbuien: gelukkig (nog?) geen last van @beesten: och, die arme hond! Gelukkig gaat het beter. Wij hadden bij onze laatste locatie een poesje van 8 weken... Smelt! Mijn moedergevoelens kwamen in alle hevigheid naar boven! Straks onze katten ophalen en morgen de hond; fijn om alles weer compleet te hebben! @buik: mijn lief was stomverbaasd toen ik op de heenweg vertelde dat ik afgevallen was. Hij vindt mij er overduidelijk zwanger uitzien, terwijl ik dacht dat er nog niets te zien was, haha!
Hoi meiden sorry moet veel werken waardoor reageren de komende dagen erg moeilijk zal worden.. Maar hier gaat alles goed!
@Huilbuien, yep, bij de meest stomme dingen net nog bij het programma one Born every minute... @wolfje, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! @pippeke, arme hond, doe hem maar goed verzorgen geef jezelf niet de schuld. Helaas kan het beestje zoiets oplopen in een onbewaakt moment... Hier, nog steeds moe, ik lig al 2 avonden om 20.00 uur op bed...
He Bajou, Ja, ik ga het kindje zeker over zijn/haar oom vertellen. Mijn broer was echt een superleuke gast en we deden veel samen (mijn man en hij ook) dus leuke verhalen genoeg. Daarnaast zal hij of zij hem ook wel veel op foto's zien en dan gaat ie uiteindelijk toch vragen wie dat is. Ook krijgt hij of zij mijn broers naam als tweede naam. De kinderen van mijn zus maken wel eens een knutsel voor op het graf terwijl de oudste pas vier weken oud was toen mijn broer verongelukte. Het hoort er gewoon bij en er wordt niet geheimzinnig over gedaan.
Hoi dames, Ik ben momenteel weinig actief, omdat ik weer ontzettend misselijk ben en ZO weinig energie heb dat werken ook helaas niet gaat... Ik vind het wel heerlijk om jullie gebabbel te lezen en zo met iedereen mee te leven, dus ik hoop dat ik niet uit de groep word gegooid . Jullie horen van me als het weer beter gaat, voor nu iedereen veel geluk, plezier, goed nieuws en een fijne zwangerschap gewenst!
Dames heb alles gelezen hoor. Ben alleen even niet zo heel erg actief. @huilbuien hier niet ben ik geen type voor denk ik. Heb het de vorige 2x ook niet gehad. Hoewel ik wel mega kwaad zou zijn geworden over de bloemetjes in de tuin. Geloof me dat hoeft vl hier niet te doen want denk dat ik ontplof. @hondje met de nagel (weet niet meer bij wie ) das wel sneu voor de hond maar zo te lezen houden jullie het goed in de gaten. @degene die terug zijn van vakantie welkom thuis. Degene die nog gaan of nog op vakantie zijn veel plezier nog. @Werk ben toch zo blij dat ik niet werk. Had ook niet eens gekund nu maar goed. Hoop dat ze wel goed reageren kelly zou wel fijn zijn als je gewoon een vaste aanstelling krijgt. @Hier vreselijk beroerd nog steeds ondanks med. Geef soms bloed op Door het overmatige overgeven. Gisteren wel redelijk geweest dus snel ervan geprofiteerd en met vl en kids een dagje weg geweest erg fijn er even uit te zijn. Morgen eindelijk weer een echo om 1745 dus wel laat. Ga er eigenlijk vanuit dat gewoon alles goed is maar je weet maar nooit natuurlijk. Morgen ook 10wk dansje
Haha die met dat hondje was ik! Lief dat jullie meeleven! Vandaag heeft ze goed mee gelopen naar de punt van de berg! Dus het gaat al beter gelukkig! Wel een hoop koeienstront tegen gekomen dus zo even goed spoelen met een betadinebadje. En niet denken dat ik nou zo super sportief ben hoor... we zijn met 2 gondelbanen naar boven gegaan. Het laatste stukje was denk ik 3 kwartier nog. Wel flink omhoog. Moest om de 10 meter ofzo heel even stoppen haha. Maar het uitzicht was geweldig! Boven op een bergtop en aan beide kanten naar het dal kunnen kijken zeg! Gaaf! Daarna zijn we naar een pizzeria gegaan en ik heb - heel verstandig vind ik zelf - de helft op en de andere helft in laten pakken. Kan echt niet meer zoveel eten tegelijk... gaat mn buik heel raar van doen. Dus straks in de oven! Heb er nu al zin in! Misselijke dames wat serieus super erg dat jullie er nog steeds zoveel last van hebben! Hopelijk duurt het nu echt nog Max 2 weken. Dat de 12 weken wonderen doet. Hou je taai!! Xxx
Misselijkheid is hier nog met vlagen.. Niet zo erg meer gelukkig! Moet zoveel werken momenteel dat ik met koppijn opsta! Erg fijn Voor de rest groeit me buik enorm!! Kan het niet meer verbergen.. Zal van de week een foto maken als het lukt!
Morgen 10 weken 😄 lijkt alsof je een stapje verder bent als het eenmaal de 10 weken heeft bereikt.. Vandaag wel last van lichte krampen in de buik af en toe en ook wel eens rugpijn. Vandaag boodschappen gedaan en een berg kleding gestreken misschien dat het daardoor komt
Groot gelijk, vind het ook mooi als er zo open over kan gedaan worden. Ik praat ook nog met mn kindje over zijn "tatti" (mijn mama dus). Soms zegt hij ineens zo de meest onverwachte dingen zoals: "mama, tatti vond jou héél lief, he." Zomaar uit het niets, vind dat zo bijzonder. Hij was 2,5j als ze stierf dus heeft wel nog een vage herinnering aan haar. @zally, wat erg voor je... Zo beroerd zijn. Ik voelde het vandaag ook ff en dacht toen aan jou. Echt hoedje af hoor. @pippeke, slim met die pizza! Heb vanavond net hetzelfde gedaan. Halve pizza voor morgen. Kan ook niet zo'n grote hoeveelheden binnen krijgen. Baal wel van mezelf, want ik ben anders wel een rauwkost/groentenfreak maar kan er nu dus niks inkrijgen. Met lange tanden ja... Heb ongezonde trek. @ truelove, buikfoto doen! Ben benieuwd! @hier: morgenavond de echo, eindelijk! spannend toch wel.
Bajou, wat vreselijk van je bloemen!!! Was compleet uit m'n vel gesprongen denk ik! Hebben jullie er nog over gepraat? Pippeke, fijn dat het beter gaat met de poot van je hond, zijn vervelende dingen. Wat verstandig van die pizza! Herken het wel dat ik erg last krijg als ik teveel eet nu. Zally, hopelijk neemt de misselijkheid binnenkort af, lijkt me echt heel erg rot als je er zoveel last van hebt. Wolfje, je was van de week toch grieperig? Alweer beter? Gisteren een feestje gehad overdag en 's avonds. Vandaag was ik echt zo ontzettend moe. Ook een enorme stapel overhemden weggestreken en nog wat wasjes gedraaid. Ook nog even op visite geweest. Nu lig ik in bed en doe ik niks meer, morgen weer een dag! Misselijkheid nog met vlagen. Vermoeidheid nog wel flink aanwezig. Nesteldrang is er ook alweer flink, wil van alles weg uit huis, kasten opnieuw opruimen, alleen de tijd en energie ontbreekt me momenteel om het ook uit te voeren. Van de week ga ik even kraamzorg regelen, kan maar vast van mijn lijstje af zijn .
He Arual83, nog steeds lichtjes verkouden. Vandaag loopt me neus leeg 😁 dus gaat de betere kant op. Geen koorts gelukkig. Wanneer moet je eigenlijk kraamzorg, ziekenhuis etc uiterlijk geregeld hebben ?
Fijn dat het beter gaat wolfje! Ben een paar weken geleden ook ziek geweest en vorige zwangerschap ook in het eerste trimester. Misschien toch die verminderde weerstand? Hopelijk knap je snel helemaal op! Kraamzorg willen ze hier bij voorkeur voor 12 weken dacht ik. Ik wil graag zorg afnemen bij dezelfde kraamzorgorganisatie als vorige keer, volgens mij kon dat gewoon online.
Ohh dat is dus binnen nu en twee weken, ik weet echt helemaal van niks. Heb 1 september controle afspraak bij de vk was van plan om daar 1 en andere na te vragen. Ala t zo is moet ik ook zsm dingen gaan regelen
oh wat een vroeg gedoe, nu al kraamzorg regelen. Zo vroeg! Ik zou niet weten bij welke organisatie ik wil. Hoe moet ik daar achter komen? Pompiedom... Ik ben wakkuuuhrrr! Mis mn eigen bed nu.... Hebt koud en dit matras is hard. En kan niet terug in slaap komen na het plassen.....
Wat is er weer veel bijgeschreven hier!! Ik zal proberen op zoveel mogelijk dingen te reageren. @Bajou, van dat akkefietje over de tuin zou ik ook uit m'n slof zijn geschoten! Doet me denken aan een actie van m'n eigen man, die begon ooit zomaar ineens reppen behang van de muur in de huiskamer (!!) te trekken, ja toen moesten we natuurlijk wel verder gaan en uiteindelijk hebben we de hele boel maar laten stucen...Niet dat ie even overlegt van tevoren! (Goed dat ik toen niet zwanger was, dan had ik m wat aangedaan haha!) @pippeke: meisje toch wat naar dat je je zo schuldig voelt over dat ongeluk met je hond...Ik begrijp het, maar het is écht niet nodig hoor! Zoals iemand anders hier ook al zei: En ongeluk zit in een klein hoekje en het is zo gebeurd. Dat zal je met je kleintje ook vast wel eens gaan overkomen. Probeer het los te laten en je te richten op het vertroetelen van je hond, maar zo te horen doe je dat al! @extreem misselijke dames: Ik leef met jullie mee!! Hier lijkt het langzaam aan iets minder erg te worden gelukkig. Maar ik herken wel het niet veel tegelijk kunnen eten. @kraamzorg: volgens mij hoeft dat echt niet per se vóór de twaalf weken (maar misschien is dat afhankelijk van waar je woont?) Wij gaan het in elk geval ook niet regelen voor de combinatietest en die hebben we pas tussen de 12e en 13e week. @hier: zometeen om 8:30 weer een echo...ben niet zo gespannen als de afgelopen keren maar toch zal ik weer erg opgelucht zijn als alles er goed uit blijkt te zien.