16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeke

pippeke Niet meer actief

Vandaag weer een mooi wandeling gemaakt in de bergen. Morgen word veel regen verwacht. In de buurt zit een grote shopping mall.. incl een hm ... hihi ik ga manlief mee sleuren....

2. Wolfje87

Wolfje87 Actief lid

7 jul 2014
    143
    0
    16
    Net maar de ziekenhuis gebeld voor kraamhotel. Dacht ik ga even wat informeren, en die gaf aan dat ik het via mijn vk moet regelen. Ook een gedoe. Vk heeft hierover nog niks gezegd. 1 september afspraak dus dan maar 1 en ander navragen

3. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Dank je voor de update en beterschap, wondertje!

Pippeke: groot gelijk, haha! Geniet ervan! ;)

4. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Beterschap wondertje!

Gefeliciteerd met de goede echo's! Ik heb morgen om 15.40 mijn termijnecho :) kan niet wachten!

Vanmiddag de directrice het grote nieuws verteld en er viel een last van mijn schouders. Wel stond ik helemaal te trillen toen ik het vertelde maar ze was nog best enthousiast. Pfieuw!

Zoonlief moet ook weer wennen aan het nieuwe ritme.. bij de opvang hartstikke goed gegaan maar nu wil hij al een uur niet slapen.

5. nienes

nienes Lid

31 jul 2014
    56
    0
    0
    Vanmiddag voor het eerst ons hummeltje gehoord, oh wat een mooi geluid maar oh wat onwijs onwerkelijk dat dit óns kindje is/wordt! Héél bijzonder!

6. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Aaah wat leuk he Nienes! Het is zo bijzonder!!!!

Sorry, voor de rest een paar dagen zo druk geweest (ben jarig geweest!) en dus echt een hoop gemist!

MORGEN ECHO!!!!! Zo ontzettend spannend.... hoop zo dat alles goed zit... heb natuurlijk 2/3 weken terug 3 dagen bruin bloedverlies gehad.. maar daarna niet meer en voel me wel 'zwanger' qua moeheid en af en toe misselijk... maar ja... ik kan niet wachten om een hopelijk goede echo te hebben!!! Moet nog wachten tot morgenavond, maar het komt nu echt dichtbij!!! Yes!

7. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    O, ben nu helaas ook geen twintiger meer............ dus de lijst mag aangepast Sax 30 jaar... :( :O

8. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    @Wondertje: Beterschap, hoop dat je je snel beter mag voelen.

@MamaVlinder: gefeliciteerd en wat mooi om al die bewegingen te zien.

@ Nienes: gefeliciteerd en wat bijzonder.

@Sax: nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een leuke dag gehad hebt. Succes met wachten op morgenavond op je echo. Duim voor je.

@Kraamzorg: zou ik hier wel willen regelen maar kennen ze niet. Zit hier echt in een familiecultuur dus de familie neemt die taak op zich om voor moeder en kind te zorgen. Maar moet zeggen dat deze ‘familie-taak’ steeds minder goed uit gevoerd wordt. Tja en wat ons betreft... niet echt familie om de hoek wonen. Gelukkig krijgen vaders meestal twee of drie weken vrij dus dat compenseert wel weer redelijk.

@Hier: alles gaat z’n gangetje. Niet veel bijzonders te melden. Heb afgelopen weekend mijn echo’s en bloeduitslagen aan een bevriende dokter laten zien. Blijkt allemaal goed te zijn. Verder proberen we zoveel mensen te skypen die we het persoonlijk willen vertellen maar wat een gedoe. Normaal is iedereen op skype en heeft iedereen tijd en nu zijn we al een week bezig om de ouders en broers/zussen het te vertellen... pfff schiet ook niet op!

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie echo's: gefeliciteerd!!! Fijn weer!

Sax, gefeliciteerd, leuke verjaardag gehad?

Kelly, fijn dat ze zo enthousiast reageerde!

Wnsdg, heel anders dan hier, maar fijn dat man dan een paar weken vrij is!

Wolfje, plaats van bevallen hoeft nu nog niet vast te staan volgens mij, komt allemaal nog ter sprake bij de verloskundige en er de volgende keer naar vragen is denk ik vroeg genoeg. Komt vast goed!

Kraamzorg inmiddels geregeld, wil ook graag dezelfde als vorige keer maar kunnen we ook aangeven met de intake.

Was net helemaal de kluts kwijt en heb lunch staan maken voor man... die morgen vrij is... Handig! Verder de weekboodschappen gedaan en op visite geweest. Hou vandaag ineens weer vocht vast (vorige zwangerschap ook al meteen in het eerste trimester), hopelijk trekt het met wat rust weer wat weg.

10. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Misschien een rare vraag: in andere topics lees ik dat niet iedereen geboortekaartjes stuurt na de geboorte van een kindje. Ik dacht altijd dat dit zo'n beetje standaard was. Weet iemand waarom mensen het niet doen, bv geloofsovertuiging of cultuur ofzo. Ik vraag dit omdat ik er nog nooit van heb gehoord, niet omdat ik het afkeur ofzo. 😊

11. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Jahoe!! Morgen eiiiinnnndelijk de 1e echo, ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig! Of het hartje klopt en dat alles zo op het eerste moment goed lijkt.
    Verder nog niets geregeld :) nog geen kraamzorg, zal ik binnenkort toch eens om moeten kijken. Ook krijgen we het feest van de namen en de kaartjes weer, heerlijk als je zo besluit vast bent als ik :D(NOT)
    Deze week nog 2 daagjes werken en dan eindelijk heerlijk op vakantie!!

12. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Oh, eindelijk @ Bregt en Sax! Zal voor jullie duimen, en uiteraard ook voor de andere dames die morgen weer mogen.

Ik ben ook nog helemaal niet met kraamzorg bezig. Bijkomende uitdaging is dat de kans best aanwezig is dat we nog verhuizen voordat de kleine komt... Nuja, loopt vast wel los.

Verder ben ik moe en wordt het even druk, daar zie ik wel tegenop.

Bregt: wat heerlijk! Ga je naar het buitenland? Hopelijk ga je ergens heen waar het zonnetje iets beter doorkomt dan hier!
    [edit:] Haha, onze banners zijn precies gelijk! Ben wel jaloers op jouw 10 weken en 1 dag! ;)

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    #2133 Bajou, 25 aug 2014
    Laatst bewerkt: 25 aug 2014
    Dames, ik kom even melden dat we een goede echo hadden!
    Hartje zien kloppen en 18/09 volgende afspraak echo!

Beebje is nu 2,3 cm, ben 4 dagen achteruit gezet, wat komt op: 30 maart uitgerekende datum

Hoop echt wel dat het een maart-baby blijft! :D

14. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Gefeliciteerd Bajou, wat een opluchting!!!

15. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Dank je! Ja he, het wordt toch een beetje meer werkelijk als je dat knipperlichtje ziet! :)

@sax: gelukkige verjaardag! Tram 3, moest ervan komen, ik mag nog ff.. ;)

16. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    @Bregt: veel plezier met je echo vandaag.

@Bajou: gefeliciteerd wat een fijn nieuws. Geniet ervan.

@Prikkeldraad: wauw misschien nog eventjes verhuizen. Zou er niet aan moeten denken. Man gaat hier nog het een en ander verbouwen/opknappen etc. tijdens de zwangerschap. Kijk er nu al niet naar uit al dat ‘gerommel’ in mijn huis de komende maanden.

17. nienes

nienes Lid

31 jul 2014
    56
    0
    0
    Spannend Sax en Bregt! Sterkte nog ff met wachten tot het zover is maar dan kunnen jullie ook vast wel gaan genieten!

@Bajou,, super nieuws! Kun je weer even opgelucht ademhalen hè? Zo ervaar ik het althans steeds wel.

@prikkeldraad, zou er niet aan moeten denken maar jullie krijgen vast veel hulp? Succes er alvast mee!

nienes 27 maart uitgerekend ipv 24 maart en 11 sept weer echo (12 weken)

18. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Hier ook een goede echo gehad is er echt maar 1. Hartje gehoord alleen ben ik een hele week terug gezet wat dus niet kan. Testte 4 dagen voor nod positief en als ik dus die echo geloof dan testte ik 11 dagen voor nod positief. Oké een paar dagen kan maar een week ga ik niet mee akkoord zal maar over tijd gaan lopen dan kan dat wel gevolgen hebben. Plus ik heen mijn eisprong heel duidelijk gevoeld dus vind het echt niet oké. Ga ook mooi de vk bellen en dan hoop ik dat ze of de datum laten staan of dat ik nieuwe echo mag.
    Ik maak ook helemaal geen grote kindjes dus zal wel allemaal. Mag gewoon op de 23ste blijven staan op de lijst hoor voorlopig.
    Nou goed klaar klagen

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Bedankt dames!

@zally, nou een week is idd wel veel zeg... Dat kán eigenlijk toch niet. Ik zou ook een nieuwe echo vragen.
    Ik vond 4 dagen al veel, maarja, dat klinkt nog aannemelijk met mijn langere cyclussen (33 dagen).
    Maar wel heel leuk dat alles goed is met je kindje!

20. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Zally wellicht kan ik je geruststellen .... ik teste zelf ook een week voor mijn NOD positief... zelfs 8 dagen voor NOD , wel erg licht. 4 dagen na TP een postitest... Dus op papier zelfs 10 dagen voor NOD. ( aangezien mijn officiële testdatum 14 dagen na TP was ) het kan echt ;)

@Kraamzorg had er zelf ook niet bij stil gestaan, dus gister mezelf meteen even aangemeld.

@Mooie Echo's : YAY allemaal van harte !!!!

Deel Deze Pagina