16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
  2. Quatane

Quatane Actief lid

13 feb 2014
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi maart-mama's! Ik ben zelf ook in maart uitgerekend en zou veel behoefte hebben aan een gezellige kletsclub met andere mama's die rond dezelfde periode zijn uitgerekend. Als je zin hebt om deel te nemen in onze geheime fb-pagina, stuur me dan zeker een berichtje!
    gr,
    Q

3. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Proficiat!
    Niet verkeerd bedoeld maar je hebt hier al gevraagd voor fb-leden.
    Zie dat je bijna alle maanden aan het afgaan bent. :)
    Hier heeft zover ik begrepen heb niemand behoefte eraan.
    Iig niet met 'vreemden'.
    Succes verder!

4. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    Gefeliciteerd iedereen met een goede echo of een mooie heartbeat!

Hier ben ik zo duf als een konijn. Wekker ging vanochtend om 3.30 uur omdat man om 4.00 uur vertrok om te gaan werken. Natuurlijk werd ik ook wakker en viel pas tegen 6.00 uur weer in slaap en zoon melde zich netjes om 7.30 uur want de dag was begonnen. Gelukkig was hij zo braaf dat hij een uur lang naast mij op bed Sesamstraat heeft zitten te kijken zodat deze mama nog eventjes bij kon slapen. Maar geloof dat ik de hele dag weinig waard ben en man komt pas morgennacht thuis. Zucht... nu hopen dat zoon heel veel wil slapen vandaag zodat ik ook nog wat bij kan slapen.
    *Einde klaagmodus*

5. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Wnsdg: Hoelaat is het nu bij jullie? Vraag me dat altijd af haha.
    Vermoeiend he als je nog een kindje hebt rondlopen!!

6. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    @Wondertje: het is hier nu net 12 uur, dus begin net met de middag.
    Moet zeggen dat m'n zoon erg makkelijk is, maar ik ga niet even slapen als hij wakker is dus moet echt wachten op zijn slaapjes maar dat lijkt momenteel niet lang genoeg voor mij te zijn. Ach

7. Quatane

Quatane Actief lid

13 feb 2014
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat ik het in de andere gevraagd had van 1-15? Maakt niet uit, bij deze ben ik zeker :)
    Ik kan het maar vragen he. Als niemand er behoefte aan heeft, so be it en anders net zo gezellig :)

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    He dames, ik heb vandaag een keer gerommeld met een aankondiging voor op facebook, maar ben niet zeker van de tekst. Willen jullie eens je eerlijke mening geven? Of als je een ander leuk idee hebt... Shoot. Ik hou niet zo van de alom- gebruikte zinnetjes, maar tekst vind ik lastig!

Denk trouwens dat het cicey dr aankondiging was waar ik mn inspiratie haalde, waarvoor dank!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,9 KB
      Weergaven:
      8
  9. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Bajou: denk dat je de mijne bedoeld hihi. Ik had met schoenen iig :p
    Vind m heel leuk hoor!

Dit is uiteindelijk de mijne geworden na nog wat aanpassingen

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    Ohhh ja, sorry, Het was de jouwe! Vind ik nog steeds heel mooi :)

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Wondertje heel mooi. De onderste zin staat alleen zo onder en "tussen" de bovenste woorden dat je dat snel als 1 zin gaat lezen (denk ik)

Andere aankondeging vond ik ook erg leuk
    Die van mij is ook af. Zal m ff onherkenbaar maken dan plaats ik m wel

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Onze aankondiging

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,3 KB
      Weergaven:
      13
  13. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Heeft niemand last van gehad volgens mij.. Staat al n paar dagen op fb
    Hele leuke reacties gehad. Maar snap indd wat je bedoeld, had ik anders moeten doen.
    Die van jou vind ik geweldig. Het is dat ik geen krijtbordje had, had t ook zo willen doen

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Oh je hebt het al bekend gemaakt. Nou ja dan lezen degene zoals ik m 2 x dan is het duidelijk haha.
    Ik heb ook 6 winkels mieten afgaan om vervolgebs m via internet te bestellen. Nergens te krijgen

15. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Snoepig, Bajou! En Kim88: ook heel gaaf! Begreep pas later dat jij #3 bent, maar dat zal anders zijn als men jullie hoofden wel kan zien, haha! Tof!

16. Riannevh

Riannevh Lid

30 jul 2012
    19
    1
    0
    Hoi dames.
    Ik lees al vanaf het begin mee, maar ivm onzekerheid niks geplaatst.
    Ik ben Rianne heb een zoontje en ben na een jaar ivf gestopt met de behandeling.. Ik heb 3 puncties gehad, waarvan 1 zonder vangst en 2 vrij minimale vangsten en heb in totaal 5 embryo's gehad. 2 mislukte terugplaatsingen en 1 goede wat fout ging en dus een miskraam met 7 weken. Na de miskraam hebben we nog 1 embryo laten terugplaatsen, maar geestelijk en lichamelijk was ik helemaal gesloopt en dus besloten om onze laatste embryo een tijd te laten staan en zeker een jaar geen ivf meer te gaan doen. Begin juni heb ik een burn out gekregen en na gesprekken besloten dat we met zijn 3tjes blijven want ivf is toch echt erg zwaar (klap kwam pas na dat ik stopte met de behandeling) en plots heeeeeel plots stond ik ineens met een positieve zwangerschapstest en dat terwijl we al heel veel waren aan het verkopen. Volgens de kliniek ben ik een aparte ;) bij zoontje had ik alleen hormonen nodig, voor ons 2de ivf en dan nu plots ineen zwanger. Ik geniet van elk moment, al heb ik 2 weken terug een erge bloeding gehad, maar na een paar echo's toch weer gerustgesteld en zit alles goed op zijn plekje.
    Ik ben nu 9.4 weken zwanger en ben uitgerekend op 30 maart
    Heb me volgende echo op 1 september, ga fv geven..

17. pippeke

pippeke Niet meer actief

oh wow! Van harte gefeliciteerd!!

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ riannevh wat een bijzobder verhaal. Erg zwaar ook. Niet gek dat je erdoorheen zat en wat een wonder dat het dan toch zo spontaan gelukt is. Geniet van je zwangerschap

19. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

Wat een verhaal Riannevh, maar wat een goed nieuws! Van harte en welkom bij de club!

Gisteravond en vanmorgen toch weer de wc-pot geknuffeld, en dat terwijl ik dacht dat het beter ging... :(

20. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    Ook heel leuk!

@riannevh: wat een bijzonder verhaal! Welkom hier!

Deel Deze Pagina