16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeke

pippeke Niet meer actief

Even ego hoe mn afspraak was: goed!!!
    Was weer erg zenuwachtig offcourse . Maar een heel mensje. En druk! Echt druk aan het spartelen! Elke keer zijn buik omhoog gooien en draaien zodat ze het weer niet goed kon zien. Zo grappig.
    Ik ben 2 dagen vooruit gezet en morgen nu 12 weken! Straks mn banner maar eens aanpassen. Nu vrijdag de nekplooimeting nog en
    As dinsdag afspraak vk, oa hartje luisteren.
    Mijn uit gereken de datum is nu 17 maart.

Wondertje de tablet wil de kleur nu niet pakken. Maar ik dorhet straks wel over als ik de banner aanpas.

Bijgevoegde bestanden:

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Kelly wat vervelend zeg, sterkte!

Zally, hopelijk voel je je nu nog steeds ietsje beter zonder spugen. Hopelijk neemt de misselijkheid snel wat af, lijkt me echt heel erg rot.

Derde, spannend!!!

Kim, jeeh 12 weken!

Ik heb overmorgen mijn termijnecho, ben benieuwd of de datum blijft staan.

Ben nog steeds erg moe en gedeelten van de dag misselijk. Net even boodschappen gedaan en straks even naar een vriendin toe.

Namen echt nog niet mee bezig, zie er een beetje tegenop omdat we vorige keer al geen namen meer wisten voor eventueel een volgend kindje en een jongensnaam zijn we uberhaupt nooit uitgekomen. Vind het echt moeilijk!

Dochter doet een dutje, ik ga even verder met opruimen hier. Vanavond ook nog een afspraak staan dus een gevulde dag vandaag.

3. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Zo eindelijk thuis na 3,5 uur in het ziekenhuis te hebben gezeten.

Eerst een echo gehad van ongeveer een half uur, toen gesprek met gynaecoloog en daarna nog een gesprek met de verloskundige.

1. Echo

Beebs doen het super goed, ze bewogen zelfs op de echo wat leuk om te zien ! Hartactie ook prima in orde. Ze liggen kwa grote nu beiden iets voor op schema maar natuurlijk helemaal niet erg.
    Op dit moment hebben beide een wat dikker begin van de navelstreng maar dat schijnt op dit termijn dood normaal te zijn, als het maar bij de 12 weken weer wat dunner is. Niets om me druk over te maken.

2. Gynaecoloog

Niets bijzonders, schrok alleen van het feit dat landelijk gezien ongeveer 10 % van tweelingen te vroeg geboren worden (tussen 24 en 31 weken). In dat geval zouden ze proberen de bevalling te stoppen, en als dat niet gaat door gestuurd worden naar Eindhoven of Maastricht. Moet er niet aan denken, maar goed het is maar dat ik het weet.

3. Verpleegkundige

Wat meer informatie over combinatie test etc. Bij een tweeling zwangerschap ( of meer) is een NIPT niet mogelijk. Dus die valt zo ie zo af... Gezien leeftijd en ICSI standaard waarde 1:200. Maar dit kan aan de hand van bloeduitslag en nekplooimeting gelukkig nog veel hoger uitvallen, maar ook lager .... We hebben besloten om de combinatietest toch maar te doen. Moet ik morgen afspraak voor maken.
    De 20 weken echo is bij ons niet zoals standaard maar krijgen een uitgebreide versie dit ivm de ICSI behandeling. Dan heet de echo een Guo.

Daarnaast moet ik worden geprikt op zwangerschapssuiker ... dus dat ook maar doen als ik 12 weken ben.

Wat veel informatie vandaag gekregen, nu even bijkomen.

De andere meiden met echos : Erg veel succes en plezier vandaag !

Bijgevoegde bestanden:

4. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @truelove: die urinetest lijkt me wel grappig om eens te proberen, ga ik morgen op m'n vrije dag even doen! Mijn gevoel zegt sowieso nog steeds heel duidelijk een meisje, ben benieuwd wat deze test gaat zeggen...
    De Chinese geslachtskalender klopte bij mijn dochter trouwens ook. En volgens deze kalender krijg ik nu weer een meisje (overigens was dit het geval bij iedere conceptie tussen april en oktober dit jaar voor mijn leeftijd!)

@kelly: wat een ellende zeg, met dat bloedverlies. Maar probeer je niet teveel zorgen te maken, al is dat natuurlijk moeilijk! Doe maar even lekker rustig aan. Hopelijk vanavond gewoon een kerngezond kindje op de echo! Dikke knuffel voor jou!

@zally fijn dat het zofran-infuus wat verlichting brengt, hopelijk mag je er inderdaad vaker aan als dat helpt!! En ik duim met je mee dat het vandaag gewoon je 11-weken dansje was! :cool:

@derde: ik duim heel hard voor je dat morgen alles goed blijkt te zijn, je hebt er in elk geval lang genoeg op moeten wachten!!

@prikkeldraad: en, al nieuws?

@kim: gefeliciteerd, je bent de eerste hier die de magische 12 weken-grens heeft bereikt! ;)

@pippeke: wat heerlijk dat jouw echo ook goed was! Mooi plaatje hoor, begint inderdaad al een heel mini-mensje te worden!

@Cicey: zozo een heel programma hebben jullie gehad, kan me voorstellen dat je even moet bijkomen! Maar...geweldig dat jullie kleintjes het allebei zo goed doen!! Mooie echo's ook weer! Probeer je niet teveel zorgen te maken over te vroeg geboren kindjes, het komt bij tweelingen natuurlijk iets vaker voor dan bij eenlingen maar de kans is nog steeds niet enorm groot.

@hier: vanmorgen m'n urine laten testen bij de huisarts, hier kwam niets uit dus ik heb geen blaasontsteking. Fijn!! Ook bij mij zal het zeurende gevoel in m'n onderbuik dus waarschijnlijk komen door oprekkende banden. Toch zal ik maar wàt opgelucht zijn als we woensdag weer een kerngezond wiebelend kindje op de echo zien! Want man, wat blijven we bezorgd bij ieder pijntje, om gek van te worden! Soms wil ik echt m'n gedachten even uit zetten!!

Gisteravond gezellig wezen borrelen bij de buren, al viel ik tegen tienen bijna in slaap...op een gegeven moment kregen we het over niet drinken vanwege zwangerschap, toen zei de buurvrouw: "Ik vraag me af hoe mensen dat maskeren, je kunt toch niet elke keer doen alsof je een antibioticakuur hebt?" Dus ik moest moeite doen om m'n gezicht in de plooi te houden want ik had net daarvoor ook gelogen dat ik bij het eten al een paar wijntjes op had en dat die niet zo lekker waren gevallen hihi!

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    De urine test heb ik gedaan en er komt een derde jochie bij zoals hij aangeeft..
    Mijn Chinese geslachtskalender geeft aan een meisje..
    Zoals lk er nu uitzie denk ik ook een meid maar mijn gevoel roept me elke keer terug..

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    BrAbomama haha grappig dat je dan je lach moet inhouden he.

Cicey mooie echo fotos

Pippeke ook een hele mooie foto. Schelen wij maar 1 dag

Hier vandaag minder misselijk ik roep telkens bij de jongens was het stipt met 12 w over dus ik hoop nu ook

Zouttest. Ik heb m van de week ook gedaan. Gebeurde niet veel dus duidde op een meisje.. Nog 1,5 weekje dan weten we het hopelijk

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Truelove. Werd het troebel?

Chinese kalender klopte de eerste 2 x hier.
    Zegt nu jongetje dus geen idee wat nu zou kloppen.

8. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ga het zo denk ik nog een keer proberen.. Volgens mij is het larie koek

9. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Heey meiden even een update van mij!

Vandaag echo gehad.. Het doet het goed.. Nou ik heb exact de zelfde foto als cicey de bovenste..
    Zo bijzonder!!

Vrijdag afspraak bij verloskundige.. En dan eindelijk klaar bij het ziekenhuis.. (Tot aan de bevalling)

Maar je mag me uit het lijstje schrappen ik kom hier nog maar weinig ik kwam heel veel toen ik met zwanger was en had veel steun bij de mmm maar nu wil ik hier niet veel meer zijn en genieten!!

Ik wens iedereen een voorspoedige en leuke zwangerschap !!

10. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Jeej, allemaal mooie echo's! Die van ons ook; er werd vrolijk naar ons gezwaaid, haha! En we hebben het hartje gehoord!
    image.jpg

Vandaag heb ik het ook aan vriendinnen verteld. Zit helemaal vol adrenaline!

De uitgerekende datum blijft 26 maart

Op 17 september hebben we de nekplooimeting

11. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Gefeliciteerd met de mooie echo's!!!

Ik mag over 2.5uur.. nog even geduld dus. Voel me beter dan vanochtend alleen vind ik het nog steeds raar dat het geen blaasontsteking is. Plassen is nu echt geen pretje! Maar goed komt wel weer goed.

Morgen in principe wel weer werken. Directrice heeft geregeld dat de invaller er sowieso is dus ik ben dan niet alleen. Erg fijn!

12. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Owja .. 22 september Echo en gyn + uitslag combinatietest

13. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Gefeliciteerd met de geweldige echo's meiden!!!
    Heel veel succes en plezier zo meteen Kelly! Zit allemaal vast goed!!

@plastest: ik denk niet dat ik het ga doen. Lijkt me zo'n onzin haha sorry! Daarentegen ben ik wel HEEEEEEEEEEEL nieuwsgierig of er nu een jongetje of meisje in m'n buik groeit!

Morgen al mijn collega's vertellen! Ben cupcakes aan het bakken en versier ze met glazuur en roze en blauwe muisjes! :)

14. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Oh, leuk Sax!

Succes en plezier zometeen, Kelly! Wel raar idd dat het geen blaasontsteking is. Zo misschien nog even navragen? Knuf!

15. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
  16. nienes

nienes Lid

31 jul 2014
    56
    0
    0
    Hoe was het Kelly?!

Wat een gave aankondiging Prikkeldraad! Wij zijn ook hard aa het verzinnen naar iets origineels, maar word wrs "gewoon" een echo foto met "Het is ons eindelijk gelukt!!!!" Maar vind die van jullie ook erg gaaf bedacht!

17. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Mijn hele verhaal weg toen ik de echo wilde plaatsen :(

Het liep behoorlijk uit maar alles was goed met onze lieve stuiterbal!!!
    De navelstreng uitgang was van 6,5 naar 3,3 wat helemaal goed is.

Mijn definitieve uitgerekende datum is nu 20 maart 2015
    Bannen zal ik morgen aanpassen :)

18. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ben ook benieuwd kelly

19. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Joehoe!! Super!! Tegelijk uitgeteld 😊

20. Wolfje87

Wolfje87 Actief lid

7 jul 2014
    143
    0
    16
    Wat leuk al die echo fotos ik kan moeilijk wachten tor 11 september. Vandaag een controle afspraak achter de rug maar die was min
    der spannend :)))

Deel Deze Pagina