Fijn Kelly! Hopelijk lukt het je nog de echo te plaatsen! Was weer een goede echodag vandaag hier in het clubje! Nu maar hopen dat het morgen net zo voortzet! Ben ineens erg zenuwachtig, zo lekker douchen en dan hopelijk goed slapen! Ik moet best vroeg, maar moet direct daarna door. Dus als jullie pas eind van de middag of begin avond wat van me horen hoeft dat niks te zeggen. Ik hou jullie op de hoogte! Ik ben benieuwd naar mijn uitgerekende datum (ervan uitgaande dat het goed is natuurlijk). Volgens mn ongi is het 19 maart, ii denk zelf 21 maart, want mn ei was later als normaal. We zullen het zien morgen! Wel een mooie datum de 21e, eerste dag van de lente! Haha, maar goed laat het maar allemaal goed zijn, veel belangrijker! Welterusten dames en andere meiden morgen met echo ook succes!
Dank je, Nienes! Mijn lief blogt al jaren, dus leek het ook het meest logisch om het op die manier aan te kondigen. Ik heb wel eerst een aantal vriendinnen persoonlijk op de hoogte gesteld, liep over van de adrenaline, haha! Derde: succes, duim voor je!
Halllo dames, ff een snel bericht van mij: Ik heb vrijdag op een uur tijd beslist om van werk te veranderen. Ik ben gisteren begonnen met lesgeven ( heb ik voor gestudeerd). Maar nu heb ik dus ook een opzegtermijn op mn ander werk en moet dit combineren met de lesuren... Erg druk dus, want heb ook nog niks van lesmateriaal... Verder alles goed, hoop voor jullie hetzelfde!
Wow Bajou, wat een verandering! Knap hoor! Wel enorm zwaar nu, lijkt me. Let je wel goed op jezelf? Liefs!
♥ 16-31 Maart mama`s 2015 ♥ 16-03: ♥Kim1988, 26 jaar, 3e kindje, ZH, BV 17-03: ♥Wnsdg, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV ♥Elke12345, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV ♥ Pippeke, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV 18-03: Little feet, ?? jaar, 4e kindje ♥Lizz1981, 32 jaar, 1e kindje, ZH 19-03: ♥Muisje89,24 jaar, 1e kindje, ZH, FV Derde, 33 jaar, 3e kindje, BV ♥Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV ♥Sax, 30 jaar, 2e kindje, ZH 20-03: ♥Anna8, 28 jaar, 2e kindje, ZH, FV Maris87, 27 jaar, 2e kindje, Thuis ♥LaVitaBella, 33 jaar, 2e kindje, Thuis, BV ♥Truelove, 27 jaar, 3e kindje, ZH ♥Wondertjenr3, 26 jaar, 3e kindje, Thuis, BV ♥Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV 21-03: ♥Laura1986, 28 jaar, 2e kindje, Thuis, BV ♥Brabomama, 34 jaar, 2e kindje, ZH, BV ♥Fleur24, 30 jaar, 3e kindje, FV 23-03: ♥Zally, 33 jaar, 3e kindje, Thuis, BV ♥Bregt, 32 jaar, 2e kindje, ZH ♥Anneke86, 28 jaar, 1e kindje, ZH ♥Merlijntje83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV ♥Mariskaatje, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV 24-03: ♥Imp, 30 jaar, 2e kindje, BV ♥Novastar, 32 jaar, 1e kindje, GH, BV 25-03: Kakoe, 27 jaar, 2e kindje, ZH 4Meidenmama, 33 jaar, 5e kindje, ZH, FV 26-03: Drieka, ?? jaar, 1e kindje ♥Prikkeldraad, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV ♥Arual83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 27-03: ♥♥Cicey, 34 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling!), ZH, BV LoveShineALight, 25 jr, 1e kindje ♥Mysa, 30 jaar, 1e kindje Gigi86, ?? jaar, 1e kindje ♥Nienes, 33 jaar, 1e kindje, ZH, BV 28-03: ♥Speranza83, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV ♥Ansji, 36 jaar, 2e kindje, ZH, FV ♥Charmedknorrie, 32 jaar, 3e kindje, Thuis, BV 29-03: ♥Jaatje, 31 jaar, 1e kindje 30-03: Sterretje2013, 32 jaar, 2e kindje, ZH, FV ♥Bajou, 28 jaar, 2e kindje, ZH, BV 31-03: Sizow, 27 jaar, 1e kindje ♥Lizanne84, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV 01-04: ♥Kim008, 26 jaar, 1e kindje ஐ Vlindermama's ஐ Heel veel sterkte... ★Victoire ★Innas ★SteffieD 0 meisjes, 0 jongens, 6 verrassingen/geheim Afspraken 02-09: Derde, 1e echo 02-09: Mysa, 2e echo 02-09: 4Meidenmama, 1e echo 02-09: Sizow, 1e echo 03-09: Brabomama, termijnecho 03-09: Arual83, termijnecho 03-09: Imp, termijnecho 03-09: Elke12345, combinatietest 04-09: Kaaskroketje, 2e echo + nekplooimeting 17:00 04-09: Lizz1981, combinatietest 04-09: Kim1988, nekplooimeting 05-09: Pippeke, combinatietest 05-09: Nienes, termijnecho 08-09: LaVitaBella termijnecho 08-09: Merlijntje83, combinatietest 08-09: Wondertjenr3, combinatietest 09-09: Mariskaatje, termijnecho 09-09: Laura1986, termijnecho 11-09: Zally, controle vk 11-09: Kim1988, geslachtsbepaling 11-09: Nienes, controle + termijnecho 11-09: Fleur24, combinatietest 15-09: Merlijntje83, controle vk 15-09: Nienes, nekplooimeting 15-09: Cicey, combinatietest 17-09: Prikkeldraad, nekplooimeting 18-09: Wondertjenr3, controle vk 18-09: Bajou, combinatietest 19-09: Jaatje, termijnecho + combinatietest 20-09: LaVitaBella, geslachtsbepaling 22-09: Echo + controle gyn 24-09: Truelove, controle vk 26-09: Truelove, geslachtsbepaling 27-09: Kelly1609, geslachtsbepaling 27-09: Wondertjenr3, geslachtsbepaling 30-09: Charmedknorrie, controle vk 01-10: Arual83, controle vk 27-10: Kim1988, 20 wkn echo 01-11: Wondertjenr3, 20 wkn echo ♥ = kloppend hartje op echo! Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het aub in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop Als het niet in kleur staat wordt er overheen gelezen!!!
Hey dames, Probeer even in te haken. Ben nog steeds zo misselijk, bah. Met de kids gaat het gelukkig weer wat beter! @Geslachtstest met zout: Sorry maar vind het zo'n bullshit... is gewoon toeval als het juist is haha. @Zally: Fijn dat dat infuus heeft geholpen! @Kelly1609: Wat gek dat het geen blaasontsteking is.. Moet wel zeggen dat als ik blaasontsteking kreeg in de zwangerschappen, ik het niet voelde. Schijnbaar zou je die pijn vaak niet voelen tijdens een zwangerschap. Ik rook het echter wel aan mijn urine. Wat fijn dat de echo nu goed was!! @Pippeke: Prachtige echo! Al echt een heel compleet kindje he?! @Namen: We gaan pas weer brainstormen zodra we het geslacht weten. Teveel twijfels over namen!! @Cicey: Wauw! Prachtig die 2 kleintjes!! @Brttdnny: Jammer dat je hier weg gaat. Maar wel bedankt dat je je netjes afmeldt. Ik wens je een hele fijne zwangerschap!! @Prikkeldraad: Mooi, jij ook al zo'n prachtige echo! En leuke aankondiging! @Wolfje87: Volgens mij heb ik iets gemist? Zie je nergens op de lijst staan haha. Als je je gegevens in kleur zet in je bericht dan zet ik je erbij, mocht je dat willen. @Bajou: Wow wat een verandering! Hoe kwam dat zo? @Lijst: Na vandaag heeft iedereen uit de lijst de 1e echo gehad dus dan ga ik pb's sturen. Denk dat ik alleen de mensen een pb stuur waar ik over twijfel, of die erg weinig posten. De hele actieve posters ga ik gewoon vanuit dat ze graag in de lijst blijven haha. @Echo's vandaag: Heel veel plezier! @Baby voelen: Hier 99% zeker dat ik heel af en toe mijn kleintje kan voelen! Nog geen schopjes uiteraard maar wel plopjes. Herken het zo van mijn andere 2. Bij mijn zoon voelde ik ook al beweging rond 12 weken, heerlijk! Bij de 1e overigens met 17/18 weken. Scheelt ook wel dat ik hele gevoelige baarmoeder heb en placenta gunstig ligt. @Buik: groeit ineens mega! Kan m niet meer inhouden oid haha.
Wow je hebt echt al een buikje ja! Wow bij mij zie je nog niets hoor... Vanavond dan EINDELIJK een echo... fingers crossed dat alles goed is, ik ben stiknerveus en ook nog eens dikke verkoudheid te pakken grrrr
Even ego: Lang weekend was heerlijk en vandaag het 12 weken dansje!!! Ben super zenuwachtig voor de combinatietest morgen... Iedereen met goede berichten; van harte! en iedereen die vandaag moet; veel plezier!
Hoi allemaal! Even een stilte geweest van mijn kant, ik heb het even heeeel druk met werk/bruiloften etc.. Maar vanmorgen termijn echo gehad en alles zag er goed uit! Het spartelde er vrolijk op los, armpjes, beetjes, handjes alles zag je al! En ben iets verder na het meten, ben nu 11 weken en mijn uitgerekende datum is nu 24 maart! Zo opgelucht! Nu mag iedereen het weten
@Elke: Gefeliciteerd met 12 weken! Hoe werkt dat met een combinatietest...krijg je dan direct de uitslag of moet je daar dan ook nog weer op wachten? @Wondertje: Fijn weer wat van je te horen. Balen dat je nog steeds zo misselijk bent zeg. Succes daarmee! Gaaf dat je de baby al kan voelen! Hier sinds 3 dagen ineens best een buikje, voelt ook heel opgeblazen. En ik wil wel in de lijst blijven... @Bajou: Respect! Lesgeven is niet iets wat je er zo even bij doet...maar als daar je hart ligt: ga ervoor! Op internet is veel lesmateriaal te vinden. Geef je les op de basisschool of voortgezet onderwijs...of hoe werkt dat in België eigenlijk? @Prikkeldraad: wat een originele manier van vertellen! Erg leuk! En gefeliciteerd met de mooie echo! @Derde: Ik hoop dat alles goed gegaan is! Ben benieuwd. Fijn dat je even meld dat je niet gelijk in staat bent om te reageren, dan hoeven we niet zo in spanning te zitten. @Pippeke: gefeliciteerd met de goede echo! Wat een prachtige baby! @Cicey: Wow 3.5 uur in het ziekenhuis, wat zul je kapot geweest zijn. Wat een gave foto's van de baby's! @Brabomama...moet nog even aan je nickname wennen. Hilarisch die reactie van de buurvrouw! En fijn dat je geen blaasontsteking blijkt te hebben. @Zouttest: geloof ik niet zo in geloof ik. Ik ben daar te nuchter voor. @Brttdnny: Jammer dat je gaat, maar wel begrijpelijk. @Kelly: fijn dat je echo goed was! Gefeliciteerd! Wat naar...die wel/niet blaasontsteking. Sterkte! Meiden met echo's: succes vandaag. Ik moet nog even wachten tot morgen. Nou begonnen met dit bericht om een uur of 11, na een doorgelekte pamper, een fruithap, een omgetrokken plant en een (eindelijk) slapende baby kan ik dit bericht eindelijk afronden. Maar als ik wat dingen dubbel heb gezegd: sorry! Hier: Vanochtend wat misselijk maar mag geloof ik geen naam hebben. Ik heb erg mazzel.
Even ego! Eindelijk mag er dan ook een hartje voor mijn naam!!!! Ben zo blij, het wilde geen seconde stil liggen, haha, nu al een kind van zn vader, die kan ook niet stilzitten! uitgerekende datum op basis van termijnecho 20 maart, een dagje korter dus dan volgens ongi Toen ik de gel had afgeveegd zei ik tegen de echoscopiste dat ik ook gelijk een afspraak voor de combinatietest moest maken (op eigen kosten trouwens), oh zei ze, maar dat kan nu gelijk al. Dus weer terug de stoel op. Vind het ergens beetje jammer, want had liever volgende week nog een echo gehad, haha. Ook gelijk bloed laten prikken. Over een week hoor ik via de vk de uitslag, spannend dus. Eerstvolgende afspraak bij de vk is pas over een maand, dus nu wordt het tijd het aan iedereen te gaan vertellen! Alleen onze kids en de opa's en oma's weten het nu pas. Wilde het vanmorgen tegen twee zussen vertellen na een kraambezoek, maar ze bleven daar langer hangen en ik moest de kinderen van school halen. Ik wilde het niet in bijzijn van de rest zeggen, dus moet nu wat anders verzinnen. Jeahhhhh, ik zou het wel van de daken willen schreeuwen!!!! En ik weet zo snel niet wie het zei, maar ook ik dacht gisteravond toch echt duidelijk plopjes te voelen! Inderdaad heel herkenbaar van de vorige zwangerschappen. Alleen toen ik dat zei van orgen bij de echo lachte ze er een beetje om, want volgens haar kon dat nog echt niet en waren het mn darmen, maar ik weet het zo net nog niet. Ik snap dat het geen schopjes zijn, daar zijn de beentjes nog veel te klein voor, maar ik denk echt dat als het kleintje zich helemaal omdraait ofzo dat ik dat gevoeld heb. Kan niet wachten tot je het echt gaat voelen! Heerlijk dat gekriebel in je buik
@Derde: Super!!! Gefeliciteerd!! En ja er wordt vaak gezegd dat het niet kan maar weet het toch echt wel zeker. Mijn darmen zitten niet steeds alleen onder mn schaambot dacht ik zo. Als mn darmen het zijn voel ik het hoger. Daarbij heb ik een 'woesj' met de doppler gehoord (een beweging dus) en voelde het tegelijkertijd, dus vertrouw maar op jezelf hoor
@ derde; super goed, gefeliciteerd! fijn he om dat zo te zien! ik hoorde ook dat je zeker al wel gerommel in je buik kan voelen hoor. mbt de combinatietest; hebben ze je wel al de lengte van de nekplooi gegeven? als die onder de 3mm was is dat iig positief toch? @ imp; voor zover ik weet krijg je dus de dikte van de nekplooi meteen te horen en komt het bloedonderzoek later. Op basis van je leeftijd kun je vaak online e.e.a. vinden. Maar het duurt waarschijnlijk wel iets van een weekje voordat ze echt de kansberekening geven.
Gefeliciteerd Mysa en Derde!!! Bedankt voor de info Elke.. Hier: te vroeg gejuicht...ik voel me belabberd...moet zo ook weg...naja moet eigenlijk nu weg...dat gaat dus niet lukken...
Oh Elke, nee ze heeft niets gezegd over het aantal mm, ze vertelde uberhaupt maar weinig helaas. Ik wilde graag het hartje goed zien kloppen, dat zag ik eerst helemaal niet, maar pas nadat ik het vroeg liet ze het goed zien. Ik heb haar ook helemaal niet gehoord over de dikte van navelstreng oid. Nouja, ik ben nu al blij en de uitslag van de combitest horen we volgende week, dat duurt gelukkig niet zo lang.
Hoi hoi iklees nogmee maar heb het even duk om te reageren , school weer begonnen voor ons mopje . Donderdag echo en combinatietest .
Wondertjenr3 ik voel de kleine al 1,5 week. Weet heel zeker dat het de baby is. Mn darmen voel ik ook maar dit is het bekendd gekietel langs de wand en ook maar heel kort. Zo fijn want heb nu 3,5 week geen echo gehad maar weet gewoon dat de baby in orde is