16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Heerlijk he! Als iemand het nu bij een 1e zou voelen zou ik ook twijfelen.. Want ze weten niet hoe het precies voelt.
    Maar vooral bij een 2e/3e is het zo herkenbaar voor je... dus geloof ook gewoon dat het de kleine is hoor.
    Kan niet wachten tot het vaker gebeurd en duidelijker!

2. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Wat fijn om te horen dat meerderen de baby al voelen. Ik voelde vrijdag met precies 11 weken de bekende plopjes.

En toch blaasontsteking! En dus antibiotica.

Gefeliciteerd met de mooie echo's!!!

3. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

Kan iemand vertellen hoe dat precies voelt dan? Ik ben zo'n eerste die het dus niet weet haha! Voelt het net als gerommel in je darmen, luchtbelletjes, klotsend water ;)?

4. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Ik voel het ook sinds een aantal dagen !!
    Echt vlakbij men schaambot

goedeechos gefeliciteerd !
    Nieuwe dames , welkom en gefeliciteerd .
    blaasontsteking balen nit fijn beterchap !

Ik probeer de draad weer op te pikken als jullie ht goed vinden ?
    Hoe gaat het met de kwaaltjes ? Hier nog ontzettend misselijk en moe , en vaak ook drqaierig en hofdpijn .

5. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Wondertje3 gezien dat jullie al opzoek zijn naarleuke namen ?
    Vind je kindjes wel een mooie naam hebben ;)

Nog dames die al namen ebben of zoeken ?

Hier hebben we een jongesnaam Z.Y.A.N.O

6. Merlijntje83

3 aug 2014
    62
    0
    0
    Den Bosch
    Hi dames, beetje late update maar de termijn echo was goed. Beebje zien bewegen, zo schattig! Mn uitgerekende datum is wel 1 dag verschoven naar de 22e.

Sinds dit weekend weer meer misselijk, nu zelfs al een aantal keer overgegeven. Zit dus ook niet veel achter de pc, vandaar mn late reactie.

Vandaag mijn manager gebeld en verteld dat ik zwanger ben. Hij reageerde gelukkig heel positief. Nu hij op de hoogte is gaan we het deze week verder bekend maken denk ik :)

7. pippeke

pippeke Niet meer actief

ik wil ook plopjes voelen !!! Maar de placenta lijkt bovenaan te zitten (dacht ik, ofzo) dus zal ws niet snel iets voelen vls verloskundige

8. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Mooie en aparte naam kaaskroketje!

Wij hebben nog echt geen idee welke naam
    Het wordt. Bij een meisje stond Saar hoog maar kan helaas niet. Voor een jongen nog geen Wow naam. Ik vind Quinn, Guus of Raf leuk.

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    #2369 Truelove, 2 sep 2014
    Laatst bewerkt: 2 sep 2014
    Hier voel ik de plopjes ook hoor :)
    Bij mijn tweede voelde ik het ook vrij snel!

Fijn dat jullie echo's goed waren!

Mijn buik groeit ook al wel vind ik :)
    Om mij heen denkt bijna iedereen dat we een meisje krijgen

10. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Wow wat hebben jullie al mooie buikje!

11. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Wow, inderdaad al echte zwangerbuikjes! Dat heb ik nog niet, maar ik zit ook net pas op 10+2. En van vriendinnen heb ik ook wel eens begrepen dat je bij een 2e of 3e eerder niet meer in je broeken past dan bij je eerste. Dus ik hoef nog ff niet te shoppen denk ik. Hoewel, lijkt me gewoon wel leuk eigenlijk :).
    @ namen: hier ondertussen redelijk uit over een meisjesnaam, maar jongensnaam vinden we lastiger. Zag net Guus voorbij komen. Vind ik echt een leuke vrolijke naam, maar die wil VL niet, dus helaas...
    @kwaaltjes: sinds een paar dagen af en toe wat misselijk, dus wel boven de wc gehangen, maar zonder dat er iets uitkwam. Blijft een beetje bij kokhalzen. En moe ook ja! En rommelende darmen ;)

Hier waarschijnlijk het weekend onze ouders inlichten. Gewoon, hoppa vertellen, zonder originele aankondiging ofzo. Daarna broer/zus en goede vrienden. Hoop dat ik het vol kan houden om pas na de combinatietest/termijnecho collega's en de rest in te lichten, maar dat duurt nog bijna 3 weken.

12. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Namen wil mijn man pas over nadenken wanneer we het geslacht weten.. Hij zegt dat scheelt een hoop gedoe haha

13. kaaskroketje

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Mooie buikjes !! Hier groeit het ook aardig

volgende maand gaan we het geslacht wten normaal op 16 weken

14. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Leuk al die buikjes!!
    Ik krijg inmiddels ook alweer een behoorlijke buik en krijgdagelijks de vraag of er wel echt 1 inzit ;)

Zyano, mooie naam daar hou ik wel van!
    Een meisjesnaam hebben wij natuuurlijk al, over die jongensnaam ben ik al uit, alleen mijn vriend nog niet helemaal hahaha.
    Is ook weer net zo'n aparte als Reaven dus ja...

@kwaaltjes, nog steeds erg moe en regelmatig hoofdpijn. Op tijd naar bed en proberen zoveel mogelijk gezond te eten...
    al is dat niet altijd even makkelijk op dit moment....ik wil vooral veel SNOEPEN!!!

Vanmiddag even een verschrikkelijk berichtje gekregen.
    Een lieve kennis van mij (zij heeft een pup bij mij gekocht een paar maanden geleden) is bijna even ver als ons...en heeftvandaag de 12 weken echo gehad.
    Het is helaas gruwelijk mis....kindje blijkt geen goed schedeltje te hebben en ook uit het buikje komen verschillende dingen...helemaal misvormd dus.
    Ik vind het zo erg voor hun....1e kindje...er zo op verheugd en nu dit. Lichaam had al lang het kindje af moeten stoten en dat gebeurde dus niet. Nu gaat er bevalling opgewekt worden de komende dagen.
    Vind het zo heftig..
    Sta weer even met beide benen op de grond..

15. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Kelly1609: Zeker voor Raf gaan hoor haha, zo heet mijn zoon ook ;)

@Pippeke: Bij een 1e voel je meestal pas rond de 18-20 weken iets hoor.. ;) als je placenta aan de voorkant ligt nog veel later helaas :(

@Truelove: Ook al zo'n mooie buik!

@Buik: Bij de eerste duurde het wel even voordat mijn buik goed zichtbaar was. Bij de 2e en nu dus gaat het zoooo snel.

@LaVitaBella: Ohnee wat een verschrikkelijk nieuws. Pfff wat mogen we dankbaar zijn dat alles goed lijkt (laten we hopen dat het ook zo blijft bij iedereen!)

16. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Bij mijn eerste duurde het heel erg lang voor je überhaupt iets zag. Nu zie ik wel wat maar het is nog geen 1 geheel.. onderbuik flink gegroeid de rest niet.

Alle collega's weten het inmiddels. Ik wilde het eigenlijk pas donderdag vertellen maar omdat ik vorige week naar de dokter was en nu ziek hadden er een aantal al een vermoeden.. dus heb ik het vandaag maar op de mail gegooid met de foto van mijn zoontje ipv donderdag bij de vergadering. Reacties waren erg leuk. Wellicht dat ik het morgen aan de kids vertel.

17. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Lavitabella: wat een verschrikkelijk nieuws! :(:(

18. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Lavitabella, heel veel sterkte! Wat een vreselijk nieuws!

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    #2379 Bajou, 2 sep 2014
    Laatst bewerkt: 2 sep 2014
    nieuw werk :

Heel plots melding gekregen van openstaande uren en op 2u was het gepiept.

:) superblij natuurlijk. Alleen nu die combinatie met mn andere werk is wel zwaar, als zwangere. Ben echt moe..
    Gelukkig neemt mijn man ineens veel taken op zich, hij is ook super blij met mn nieuwe werk.

Heb al leuke lesdagen achter de rug. Zo fijn met die kinderen!

20. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    LaVita, wat naar zeg. Dat gun je toch niemand.

Echo's: gefeliciteerd!

Buik: bij mij is er nog bijna niets te zien (of te voelen), ik ben gewoon iets dikker. Nou is het natuurlijk ook de eerste, dus ik wacht rustig af. :)

Gisteren hoorde ik van de gyn dat ik niet met 38 weken word ikgeleid. Dat deden ze wel altijd, omdat ik door de diabetes kans heb op een groot kindje. Nu zijn ze er achter dat vroegtijdig inleiden ook niet ok is, want het gebeurt regelmatig dat het lijf nog niet klaar is en vrouwen dan 3 dagen achter elkaar liggen te bevallen. Tja, dat is ook niet de bedoeling! Ben zó nieuwsgierig naar hoe de komende maanden gaan verlopen!

Deel Deze Pagina