Wow wat is er weer veel gescheven, ik weet nu al dat ik weer vanalles vergeten ben dus alvast sorry... Allereerst: dames met goede echo's gefeliciteerd, wat fijn weer!!! Inderdaad, houden zo en hopelijk blijft het bij ons allemaal goed gaan!! @Lavitabella: wat een ontzettend heftig nieuws, ook al is het maar een kennis, het komt dan toch heel dichtbij hè, vooral omdat je zelf net zo ver bent. Dit soort berichten maakt mij ook extra bang voor onze echo van morgen, al weet ik verstandelijk dat het nergens op slaat want we hebben ons kleintje nu al 4 (!!) keer mogen zien en alles lijkt erop en eraan te zitten. @namen: wat leuk dat sommigen van jullie er al echt uit zijn! Wij hebben het er het afgelopen jaar natuurlijk al regelmatig over gehad omdat dit al de 4e keer in een jaar tijd is dat ik zwanger ben. Vooral één meisjesnaam vind ik er zó met kop en schouders bovenuit steken dat ik hoop dat mijn man die straks, net als eerst, ook nog steeds leuk vindt. Ik ben bang dat ik geen afstand meer kan doen van die naam... @buikjes: jeetje wat hebben sommigen van jullie al een mooi zwanger buikje zeg! Bij mij begint het ook wel te komen maar volgens mij is ie nog niet zo groot. @kindje voelen: mijn mond valt echt open als ik lees hoe vroeg sommigen hun kindje al voelen. Maar ik geloof ook wel dat het inderdaad zo vroeg kan, zeker bij een 2e of volgende kindje. Volgens mij heb ik die van ons nog niet gevoeld, maar wat zal ik blij zijn wanneer ik hem/haar voor het eerst voel 'aaien' (Elke, zo kan ik de eerste keer dat je het kindje voelt het beste beschrijven! Ik vond het geen 'kriebels' of 'plopjes' maar echt een sort aaien). Overigens voelde ik ons eerste kindje ook pas met 17 weken en dat was volgens mij al relatief vroeg, dus maak je geen zorgen als je een eerste kindje pas rond de 20 weken voelt! @Bajou: klinkt erg leuk je nieuwe baan! Inderdaad wel erg hectisch om 2 banen te combineren, hoe lang is je opzegtermijn bij je andere werk? En wat fijn dat je man nu zoveel bijspringt! @hier: alles goed en rustig, sinds een paar dagen echt nauwelijks tot niet meer misselijk. Ik weet dat dit normal is rond de 11-12 weken, maar toch maakt het me een beetje bezorgd (maar ik ben nou eenmaal een bezorgde muts). Morgenmiddag weten we zeker hoe het met ons kleintje gaat, ik kan niet wachten!!
Oh en Prikkeldraad, ik wilde tegen jou nog zeggen dat je man echt fan-tas-tisch schrijft!! Echt heel leuk, hij komt over als een ontzettend leuke vent en straks een hele lieve trotse papa!
Dank je wel Brabomama! ❤️ Ik zit helemaal te glimmen, haha! P.S. Ik lees en schrijf eigenlijk alleen maar op mijn telefoon en mijn geheugen was voor de zwangerschap al zo'n ramp... Als ik niet op sommige dingen reageer, is dat daardoor en niet uit desinteresse!
Hoi Hoi! Hier dan ook eindelijk een berichtje van mij! EEN KLOPPEND HARTJE!!! ik ben wel een week teruggezet dus nu 9w3d en ben dus 4 april uitgerekend. Mag ik nog wel hier blijven want ik voel me hier thuis en heb het gevoel dat ik jullie al een klein beetje ken De echoscopiste was helemaal verrast dat de uk met 9w3d al zo enorm bewoog wou gewoon niet stilliggen. ook zag ze een hartje en al het begin van neusje/kaken. mijn placenta ligt aan mijn rugkant en zou moeten betekenen dat ik de baby straks goed ga voelen whoehoeeee Overigens heb ik 18 september een combinatietest echo en ga ik volgende week ergens bloedprikken. En ik heb 29 september controle vk nu ga ik even genieten met mn mannetje! Liefs!
Lavitabella wat vreselijk echt daar krijg je kippenvel van en niet de goede natuurlijk Voelen van baby het is meereen soort nagel wat langs je huid kietelt bij mij maar dan aan de binnenkant. Het voelt niet als je darmen zoals die ploppen. Het kieteld een beetje
Mogguh! Sizow wat een goed nieuws!! Mooie echofoto! Leuk dat hij/zij al zoveel bewoog. En wat mij betreft blijf je ook gezellig hier mee kletsen hoor! Vandaag is weer een spannende dag voor me, vanmiddag termijnecho /intake prenatale screening. Helaas moet ik nog wachten tot 15:30... Arual, Imp en Elke ook veel succes en plezier met jullie afspraken vandaag!!
Succes vandaag brabomama en alle andere met een afspraak/echo! Ik heb vannacht eindelijk weer een beetje doorgeslapen. Lang leve de antibiotica! Het gaat echt al na 2 pilletjes een heel stuk beter. Fijne dag allemaal!
♥ 16-31 Maart mama`s 2015 ♥ 16-03: ♥Kim1988, 26 jaar, 3e kindje, ZH, BV 17-03: ♥Wnsdg, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV ♥Elke12345, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV ♥Pippeke, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV 18-03: ♥Little feet, ?? jaar, 4e kindje ♥Lizz1981, 32 jaar, 1e kindje, ZH 19-03: ♥Muisje89,24 jaar, 1e kindje, ZH, FV ♥Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV ♥Sax, 30 jaar, 2e kindje, ZH 20-03: ♥Anna8, 28 jaar, 2e kindje, ZH, FV Maris87, 27 jaar, 2e kindje, Thuis ♥LaVitaBella, 33 jaar, 2e kindje, Thuis, BV ♥Truelove, 27 jaar, 3e kindje, ZH ♥Wondertjenr3, 26 jaar, 3e kindje, Thuis, BV ♥Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV ♥Derde, 33 jaar, 3e kindje, BV 21-03: ♥Laura1986, 28 jaar, 2e kindje, Thuis, BV ♥Brabomama, 34 jaar, 2e kindje, ZH, BV ♥Fleur24, 30 jaar, 3e kindje, FV ♥Merlijntje83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 23-03: ♥Zally, 33 jaar, 3e kindje, Thuis, BV ♥Bregt, 32 jaar, 2e kindje, ZH ♥Anneke86, 28 jaar, 1e kindje, ZH ♥Mariskaatje, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV 24-03: ♥Imp, 30 jaar, 2e kindje, BV ♥Novastar, 32 jaar, 1e kindje, GH, BV ♥Mysa, 30 jaar, 1e kindje 25-03: Kakoe, 27 jaar, 2e kindje, ZH 4Meidenmama, 33 jaar, 5e kindje, ZH, FV 26-03: Drieka, ?? jaar, 1e kindje ♥Prikkeldraad, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV ♥Arual83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 27-03: ♥♥Cicey, 34 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling!), ZH, BV LoveShineALight, 25 jr, 1e kindje Gigi86, ?? jaar, 1e kindje ♥Nienes, 33 jaar, 1e kindje, ZH, BV 28-03: ♥Speranza83, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV ♥Ansji, 36 jaar, 2e kindje, ZH, FV ♥Charmedknorrie, 32 jaar, 3e kindje, Thuis, BV 29-03: ♥Jaatje, 31 jaar, 1e kindje 30-03: Sterretje2013, 32 jaar, 2e kindje, ZH, FV ♥Bajou, 28 jaar, 2e kindje, ZH, BV 31-03: ♥Lizanne84, 30 jaar, 2e kindje, ZH, BV 01-04: ♥Kim008, 26 jaar, 1e kindje 04-04: ♥Sizow, 27 jaar, 1e kindje ஐ Vlindermama's ஐ Heel veel sterkte... ★Victoire ★Innas ★SteffieD 0 meisjes, 0 jongens, 6 verrassingen/geheim Afspraken 03-09: Brabomama, termijnecho 03-09: Arual83, termijnecho 03-09: Imp, termijnecho 03-09: Elke12345, combinatietest 04-09: Kaaskroketje, 2e echo + nekplooimeting 17:00 04-09: Lizz1981, combinatietest 04-09: Kim1988, nekplooimeting 05-09: Pippeke, combinatietest 05-09: Nienes, termijnecho 08-09: LaVitaBella termijnecho 08-09: Merlijntje83, combinatietest 08-09: Wondertjenr3, combinatietest 09-09: Mariskaatje, termijnecho 09-09: Laura1986, termijnecho 11-09: Zally, controle vk 11-09: Kim1988, geslachtsbepaling 11-09: Nienes, controle + termijnecho 11-09: Fleur24, combinatietest 15-09: Merlijntje83, controle vk 15-09: Nienes, nekplooimeting 15-09: Cicey, combinatietest 17-09: Prikkeldraad, nekplooimeting 18-09: Wondertjenr3, controle vk 18-09: Bajou, combinatietest 18-09: Sizow, combinatietest 19-09: Jaatje, termijnecho + combinatietest 20-09: LaVitaBella, geslachtsbepaling 22-09: Echo + controle gyn 24-09: Truelove, controle vk 26-09: Truelove, geslachtsbepaling 27-09: Kelly1609, geslachtsbepaling 27-09: Wondertjenr3, geslachtsbepaling 29-09: Sizow, controle vk 30-09: Charmedknorrie, controle vk 01-10: Arual83, controle vk 27-10: Kim1988, 20 wkn echo 01-11: Wondertjenr3, 20 wkn echo ♥ = kloppend hartje op echo! Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het aub in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop Als het niet in kleur staat wordt er overheen gelezen!!!
@Sizow & Mysa: Proficiat met jullie mooie echo!! @Echo's vandaag: Succes en veel plezier! @Lijst: Heb merendeel van de lijst (behalve de hele regelmatige posters) een bericht gestuurd of ze in de lijst willen blijven. Er waren er een paar bij die alleen in de lijst wilden en daarna nooit meer zijn geweest.. dusja zie ik het nut niet van in Dat maakt de lijst alleen maar onnodig lang. Er waren er ook die wel soms eens kwamen schrijven dus eventjes kijken wat ze willen.
@Sizow YAY !!!! gefeliciteerd met de mooie echo !! En natuurlijk blijf je Je hoort erbij @Echo's vandaag: Super veel succes !!! @borstvoeding We beginnen hier thuis een kleine discussie te krijgen wat betreft borstvoeding. Nou ja niet zo heel erg ... Eigenlijk best heel erg lief van VL. Hij wil mij namelijk ontlasten doordat hij ook de baby's de fles wil geven, zodat ik dat niet alleen hoef te doen etc ... Erg schattig... Maar wat ik heb begrepen is dat het wisselen van fles en borst niet zo goed is omdat te doen vanaf de geboorte ivm borst/speen verwarring of zo iets. Dus dacht ik dan kolf ik vanaf het begin toch alles af, maar dat schijnt ook weer een een heel gedoe te zijn .... Pfffff Gelukkig hebben we nog ff om te beslissen
Ik heb in de kraamweek ook al afgekolfd zodat vl de kleine de fles kon geven.. Met een tweeling zou ik persoonlijk niet eens beginnen aan borstvoeding pfff. Moet er niet aan denken. Respect als je dat aan durft hihi. Zou gewoon eens naar zo'n informatieavond over borstvoeding gaan oid en daar eens navragen wat het beste is.
Ik vond met 1 kindje de borstvoeding al een hele opgave.. Denk dat het met twee echt super druk zal zijn.. Weet niet of ik daar dan voor zou kiezen. Meiden met echo of combinatietest succes! Wij hebben stiekem de geslachtsbepaling verplaatst naar een andere datum Ik ga de datum niet posten want weet niet of ik meelezers heb Laat 26 sept er maar gewoon opstaan en jullie zien vanzelf mijn berichtje hahaha
Heel goed idee om even te kijken wie nou actief hier mee klets en wie niet want zijn echt een hoop vrouwen en dan zie je door de bomen het bos niet meer terwijl de actieve kletsers bijna continu hetzelfde is. Dan heb ik het niet over mensen die op vakantie zijn of druk zijn met werken en dus af en toe komen maar echt diegene die nooit poste Ik word nu wel zenuwachtig voor morgen. Ik moet trouwens nuchter om half 10 voor de nekplooimeting en urine en bloed inleveren. Zag dat iemand m morgen pas om 5 uur heeft is dat niet zwaar. Hier doen ze dat alleen in de ochtend
Ik moet morgen om 17uur maar mot niet nuchter hoor , enkel de suikertest rond de 26weken is nuhter . Cicey , respect als je mt een tweeling bv wil geven 1 vind ik al meer dan voldoende Lijst mooi om te zien hoeveel kloppende hartjes etc . Meiden met een echo succes en veel plezier !!! Treulove , ook zo benieuwd naar ht geslacht ? Ik ga het de volend echo wten
@Sizow: Tuurlijk mag jij blijven hoor! @Combinatietest: Ik moet maandag, ook meteen bloedprikken dan maar ze hebben me niet gezegd dat het nuchter moest hoor? Ik ben ook zo benieuwd naar het geslacht ohhhh. 27 sept weten wij het!!
27september is ook nit heel lang meer !!! Ben benieuwd hoeveel jongens en meisjes we op de lijst gaan lrijen . ik vermoed dat als ht nuchter moest ze dat wel gezgd hadden