Gefeliciteerd allemaal met de goede echo's!!! @brabomama: knuf voor die stomme hormonen! Je dochtertje zal het je echt niet kwalijk nemen. Hier: doodmoe van weer een lange dag werken. Maar nu weekend en bedenken wat ik morgen met mijn kleine mannetje ga doen. Ik vind 4 dagen werken echt teveel dus wil dan de vrijdag(ochtend) om echt even samen iets te gaan doen.
Fijn al die mooie echo's!! Herkent iemand dit? Heb al 2 weken enorme hoofdpijn 's avonds, zo erg dat ik voor 22.00 in bed lig want anders trek ik het niet meer. Maandag heb ik de termijnscho, maar ik zit eraan te denken om morgen even te bellen voor de zekerheid.
Ben net thuis . Baby is 6cm 12weken en 3dagen . Nekplooi was,8 helemaal goed , neusbeentje was aanwezig .blaasje was mooi , hartje was mooi . En het zwaaidede hyn xas er 99%zeker van dat het een zoontje word . En moet zeggen iedereen die ik ken die bij haar was heeft ze het goed gehad ben benieuwd volgende echo , 2oktober mag ik weer __________________
Lavitabella wat rot dat je zo'n hoofdpijn hebt. Drink je genoeg? Kaaskroketje kon de echoscopiste dat zien dat het een jongetje word? Welke geslachten hebben jou kids? En nekplooi ,8 staat er?? Bedoel je 1,8?
0,8 is heel laag. Mooi hoor. Is ze uitgegaan van de nub ? Hier had ik de foto op het nub topic geplaatst maar weet niet of er iets te zien is.
Geen idee waar ze van uit gegaan is ze was echt zeker van haar stuk . Ze was er van overtuigd , nu denken ik en mijn man ook wel van in begin dat hey een jongen is , ben benieuwd 2 oktober
Lang geen bericht meer geschreven, dus ik heb een flink aantal pagina's door moeten spitten... @kelly, dus toch blaasontsteking! Goed dat de antibiotica aanslaat, en na de kuur gelijk je plasje weer inleveren. Ik heb er ook mee te maken gehad de vorige zwangerschap en moest na de eerste kuur weer een aansluitende kuur volgen omdat er nog steeds sporen te vinden waren in mijn urine. @cicey, respect voor jou dat je het wil proberen met borstvoeding. @borstvoeding, ik twijfelde nog bij de eerste, maar toen werd door de hellp en infusen die ik kreeg de beslissing door het ziekenhuis genomen, ik moest gelijk met flesjes beginnen en ben toen gemakshalve doorgegaan met de flesjes. En ik moet zeggen dat ik dat toch wel handig vond, doordat onze dochter dysmatuur was moesten we lang om de 3 uur voeden en wist ik ook precies wat ze binnen kreeg wat nauwlettend in de gaten gehouden werd de eerste paar weken door het ziekenhuis... Dus nu ook maar weer flesjes omdat mij dat heel erg is bevallen. @zally, wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad, en dat je uitgerekende datum nu vast staat! Ik hoop voor je dat je je snel beter gaat voelen! @pippeke, oeh, jij bent echt goed bezig! Wij gaan dat pas regelen na de combinatietest... @Combinatietest, die heb ik volgende week woensdag 10 september. Ik ben er wel zenuwachtig om, ook wel vanwege mijn leeftijd. Wij krijgen ook een guo met 20 weken ivm mijn leeftijd... voel me bijna bejaard vergeleken met jullie Ik had ook graag eerder moeder geworden maar door de mmm heeft het 4 jaar langer geduurd dan de bedoeling was en zijn we natuurlijk blij dat we alsnog ouders hebben mogen worden! @Goede echo's, ik zie hier echt veel goede echo's voorbijkomen! Wat goed! Lekker genieten allemaal. @Brabomama, ik kan ook wat minder hebben van mijn dochter dan normaal, gelukkig vangt mijn man veel op... Ik vind dat heel erg, want ik ben eigenlijk degene van ons twee met het oneindige geduld, maar nu ineens niet meer. Een troost, dat komt echt weer goed na de bevalling. En voor nu, proberen er zoveel mogelijk op te letten en wat meer tot 10 tellen... @Hier, ik heb voor het eerst een paar dagen gehad dat ik tegen misselijkheid aanzat, maar zette niet door. Nu gaat het wel weer. Mijn buik is al echt flink, die groeit veel harder dan bij de eerste! Ik hoop dat morgen mijn baas niet op het werk is, ik wil het hem nog niet vertellen Gelukkig zie ik hem zeer weinig omdat ik thuis werk en maar 1 keer per week op kantoor kom waar hij bijna nooit is... Verder ben ik behoorlijk emo, dat had ik totaal niet bij de eerste! Morgenavond na het werk lekker shoppen voor wat positiekleding
Wat leuk allemaal! Gefeliciteerd met al dit goede nieuws! En wauw kaaskroketje!! Wat leuk dat jullie het al zo snel (denken te) weten!!!!!!!!!!!!!!
Ja heel leuk , ben benieuwd of het over 4weken nog zo is . Maar vermoed wel dat ze weet wat ze ziet en niet te snel roept . We zien het wel
Bedankt voor jullie lieve reactie meiden, doet me goed! Voel me inmiddels gelukkig al wat beter, heb net even lekker in bad gelegen en ben nu wat meer ontspannen. Ik voel me gewoon soms een beetje neerslachtig ook, niet depressief hoor, maar gewoon een onbestemd niet-blij gevoel. Had ik in m'n eerste zwangerschap ook, ik weet dat het gelukkig vanzelf weer over gaat! @lavitabella: geen ervaring met hoofdpijn, sterkte ermee, kunnen goed de hormonen zijn... @kaaskroketje: gefeliciteerd met de goede echo, mooi dat de nekplooi goed leek te zijn en wat gaaf dat ze het geslacht al zo zeker weet!! @ansji, ik hoop voor je dat je baas er morgen niet is hihi! Herkenbaar hoor, het wordt steeds lastiger om een buikje te verbergen... En maak je niet te druk om je leeftijd, je bent 37 toch? Natuurlijk is dat niet meer piepjong maar ik vind het echt wel meevallen (maar ja ik ben zelf dan ook al 34 haha!) Maar logisch dat je wat meer gespannen bent voor de combinatietest. Ik duim voor je!!
Hoi Allemaal, Zou ik nog op de lijst mogen? 18-03-2015 Floortje1, 29 jaar, 1e kindje, ZH, FV Wij hebben inmiddels de combinatietest achter de rug en alles is goed, we waren vanaf september 2012 bezig en dit is ook de eerste keer dat ik een positievetest had dus we waren erg voorzichtig. Inmiddels allebei helemaal gelukkig met de zwangerschap en wat meer ontspannen
@Brabomama, dat vind ik lief van je @Kaaskroketje, een gyn zegt doorgaans idd geen dingen voordat ze het zeker weten, tel daar de flinke dosis ervaring bij op... spannend! Natuurlijk weet je het pas echt 100% zeker bij de geslachtsbepaling, maar heel erg leuk dat ze daar nu al een uitspraak over deed! @Lavitabella, ik heb wel een paar dagen hoofdpijn gehad, maar bij mij was dat een goede migraineaanval compleet met misselijkheid extreme vermoeidheid, sterretjes zien en geen licht kunnen verdragen. Jij had voor de zwangerschap geen problemen met hoofdpijn?
@kaaskroketje: wat leuk dat ze dat nu al kunnen zien.. Heb je zoontjes of dochtertjes? Oooh kan niet wachten totdat wij het weten haha Hier weer een dag van 9-21 gewerkt dus ik ben even op!
2 fotos bagere kwaliteit gtrokken met tablet maar ben zooo fier op ons wondertje Ik heb een meisje een jongen en een meisje dus nu nog een jongen zou wel leuk zijn
Floortje: welkom en gefeliciteerd! Ansji: ik ben ook 34 en dit is mijn eerste, ook ouder dus! Kaaskroketje: wauw, gefeliciteerd! LaVita: jeetje, vervelend zeg! Ik heb ook vaker hoofdpijn dan eerst, maar gelukkig niet zo vaak. Kan idd vochttekort zijn, maar ja, het kan ook veel andere dingen zijn. Ik lig nu met een kruikje in mijn nek, dat wil nog wel eens helpen. Truelove: poeh, zware dag! Nu lekker slapen! Truste allemaal!
Ja, ben naar het strand gegaan samen met dochter. Was heerlijk!!! Wel een flink stuk gelopen en flink last van m'n heup/been/bekken (??? Iets daar in de buurt). Van de week gaat er even een fysio naar kijken want heb met bukken en tillen ook flink last en dat had ik niet zo bij de eerste zwangerschap en misschien dat ik er iets mee kan. Zally, mocht je Facebook hebben, er zijn ook borstvoedingsgroepen en ik weet dat er een aantal moeders tussen zitten die hun tweeling voeden. Hier geen twijfel mbt borstvoeding, ben alleen benieuwd of dochter door blijft drinken heel de zwangerschap en of ik er straks misschien 2 aan de borst heb. Lavitabella, wat rot van je hoofdpijn. Ik heb ook weer veel hoofdpijn. Vorige zwangerschap had ik dit nog meer, hier echt een zwangerschapskwaaltje. Brabomama, knuf, die hormonen ook. Hier ook een korter lontje. Nog niet echt naar dochter maar wel naar man. Morgen weer een nieuwe dag. Kelly, hopelijk ben je snel van je blaasontsteking af!
@Oma: helaas is ze overleden en zaterdag wordt ze begraven. We zijn dankbaar dat mijn man nog afscheid kunnen nemen en bij de begravenis aanwezig kan zijn. Blij dat hij er eventjes voor zijn opa, ouders en rest van de familie kan zijn. Wel jammer dat ik het allemaal van een afstand moet meemaken, maar gelukkig houdt iedereen me op de hoogte en voel ik me er een beetje bij. @Brabomama: herken dat helemaal dat je lekker eventjes kan slapen maar dat je er niet altijd beter op wordt. Denk altijd maar, als ik niet was gaan slapen voelde ik me vast nog braker. Wat betreft het ongeduldiger zijn dat gebeurd hier ook regelmatig. Probeer altijd eerst rustig te blijven en tot 10 te tellen maar door de hormonen lijkt dat soms wel extra moeilijk. Gewoon blijven proberen en ze zal het je heus niet kwalijk nemen. Hoop dat het snel beter en makkelijker zal gaan. @Wondertje: dank je voor het bijhouden van de lijst. Geniet van je weekend weg. @Kelly: geniet van je weekend en van de tijd met je zoon. @LaVitaBella: herken hoofdpijn niet in die mate. Merk het wel bij mezelf als ik te weinig vocht binnen heb gekregen en zeker nu ik zwanger ben. @Kaaskroketje: wauw dat is lekker vroeg om te weten. Hopen dat de gyn gelijk heeft dus eventjes afwachten tot de volgende echo. @Ansji: ik herken het wel dat ik nu allerlei dingen heb die ik niet bij de vorige zwangerschap had. Dus het klopt wel dat elke zwangerschap anders kan zijn. Grote kans dus dat je je baas niet ziet, en misschien valt het hem niet eens op als hij je toch niet zo vaak ziet. @Floortje: welkom @Araul: wauw jij geeft nog steeds borstvoeding. Mooi hoor, hier besloot zoon met 8 maanden dat hij genoeg had en weigerde nog verder te drinken. Ben benieuwd hoe het tijdens de verdere zwangerschap gaat. @Hier: vandaag mijn dag niet gehad, super misselijk en hou echt niets binnen. Begin me nu af te vragen of dit alsnog een zwangerschapskwaal is of dat er iets anders aan de hand is. Vorige zwangerschap ben ik echt een aantal weken zo geweest wat geleidelijk over ging naar ochtend tot geen misselijkheid meer. Maar dat waren echt de begin weken en zit nu al over de 12 wekengrens heen. Meer mensen die dit op deze manier hebben gehad? Nou vanavond maar vroeg me bed in, hopen dat ik lekker kan slapen en dat ik morgen een betere dag heb.
Jeej 12 weken dansje <3 Vervend wnsdg die misselijkheid. Geen ervaring mee, bij mij is het alweer een tijdje weg. Ik geloof dat ik maar eens op zoek ga naar een leuk babyboek nu ik 12 weken ben durf ik dat wel.
Wnsdg gecondoleerd, sterkte. Lijkt me moeilijk om op zulke momenten dat er een afstand is. Wat vervelend van de misselijkheid.