@Pippeke, jeeeeeejh, gefeliciteerd met de goede uitslag van de combitest! Wat een opluchting, nu heerlijk genieten van je kleintje in je buik!
Geen idee eigenlijk , ben er nog nooit voor gaan horen , tijdens de zwangerschappen word het erger en erna gaat het iets beter . Bdn wel van plan eens te horen wat de opties zijn , mijn bril word steeds afgetrokken door de kids al 7keer laten make op 3maand tijd , lenzen ka ik absoluut niet verdragen . Dus er moet wel iets op te vinden zijn zit links wel aan -6,5 rechts is iets beter , -5
Wow dat is veel. Ik nog geen -2 maar merk ook tijdens de zwangerschap dat het slechter word. Draag vaker m'n bril en zonnebril met sterkte draag ik ook altijd buiten met mooi weer. Lenzen kan ik niet verdragen al meerdere keren geprobeerd. Wie heeft wel is gehoord van de NUB theorie? Om met 12 weken te kunnen zien wat het geslacht van de baby is. Aan de stand van het geslacht.
Ik hen 1 minuut video van gister maar kan m niet vinden. Denk m nu gevonden te hebben maar twijfel of het t beentje is op de achtergrond
Net termijnecho gehad en ben nu 11weken en een dag, dus weer anders, ben nu dus 26 maart 2015 uitgerekend. Zal een fotootje toevoegen van onze ukkepuk!
Pippeke wat geweldig dat de uitslag van de combinatietest goed was! Nu kan het Grote Genieten beginnen, het is jullie gegund!! Nienes ook super fijn dat jouw echo ook goed was, ook jullie hebben tenslotte het nodige meegemaakt!! Mooi plaatje hoor! Truelove gelukkig geen blaasontsteking, Hopelijk trekken de klachten snel weg!
Gefeliciteerd Nienes, wat een mooi plaatje! En welkom op de 26e, gezellig met Arual (dacht ik) en mij.
Kim, jou echo is wel heel duidelijk met armen en benen! Die van ons lag zo strak tegen m'n baarmoederwand dat we 1 been niet goed zagen. Maar uiteindelijk wisten we hem te traceren haha De NUB theorie ken ik niet.Maar volgens mij is die chinese kalender ook wel vrij betrouwbaar?! Die zegt bij ons een meisje, al houdt ml vol dat het een jongen word hihi....
Ik geloof helemaal niets van die chinese kalender haha. Al klopte het bij mijn zoontje wel. Maar die NUB zou ik ook wel eens wat meer van willen weten! Geen idee hoe dat precies werkt?
Chinese kalender zegt 2 x jongen bij mij en dat klopte. Nu zegt tie weer jongen 😁 Idd een mooie echo was het. Dat is wel heel fijn aan het azm ze hebben met dat soort dingen echt mooie apparatuur. Die laatste foto is een printscreen van het filmpje van 1 minuut. Je ziet de baby met de beentjes kruisend over elkaar en dan zijn armpje strekken en zij. Vingers bij z'n mond erg schattig
Las net op een site dat het gemiddeld 57% van de gevallen klopt en 43% niet. Ach.. we wachten het maar af dan he! Hihi!
Bij mij zei de Chinese kalender de vorige keer een meisje maar ik heb toch echt een kereltje rondlopen. Nu zegt hij weer een meisje...we zullen het zien
Dank jullie voor de verwelkoming! Ik heb volgens de chinese kalender 2x jongen en 1x meisje. Maar de derde is toch ook wel heel zeker een jongen! Nu zegt ie weer een meisje... ben benieuwd. Wij gaan rond 16 weken pas het geslacht weten, als frummel meewerkt toch. Hoe zit het eigenlijk met jullie buikjes? Dit is nr 4 voor mij en loop al echt met een tonnetje rond. vraag me af waar dat vandaan komt
Een collega vertelde me dat je het okk aan de hartslag kunt zien/horen. Nou hebben alle babies een snellere hartslag als wij,maar zij vertelde dat meisjes een snellere hebben als jongens. Die van ons had vandaag een hartslag van 169! Vrij hoog zou je denken haha buikje bij mij zie je nog niks hoor haha.. Alleen de (vet) richel die ik had maar niks meer en niks minder helaas! Het is wel zo dat het bij een 1e altijd later ziet als bij een 4e bijvoorbeeld.