Hallo, Deze week geen tijd gehad te reageren. Ben erg moe, moest werken en mijn man heeft avonddienst. Dus moest het hele huishouden en de zorg van de kinderen alleen doen. Kapot dus om 20.00. Lag ook lekker vroeg in bed deze week. @ de echo's: wat een mooie duidelijke echo's!! @buikje. ik had al een buikje maar ben nu 5 kg afgevallen door het niet kunnen eten. Mijn buik is echter gegroeid en van vorm veranderd. Ik heb echt al een aardige buik. Het ontgaat de mensen niet meer. Maarja het is natuurlijk de derde. Hebben jullie ook zoveel moeite met eten? Vandaag MIJN 12 WEKEN DANSJE!!! Wel nog spannend deze week, want dan krijg ik de combinatietest. Bloed is al geprikt alleen nog de nekplooi meten. We hebben we besloten dat mocht ons kindje downsyndroom hebben het net zo welkom is en wij er net zoveel liefde voor hebben dan wanneer het kindje gezond zou zijn. Mijn collega was 4 weken verder en zij had een kindje met triosomie 13 dus dat heeft de angst wel even aangejaagd. Wanneer deze echo goed is zal ik een stuk geruster zijn. En moeten we maar eens beginnen met verbouwen, aangezien er een slaapkamer bij moet.. Ik heb zelf een angel sound en heb ons kleine al meerdere malen gehoord. Dat blijft toch een prachtig geluid. Ik zal later vandaag even terug lezen en nog verder reageren. Ik moet gaan, ga zo appels plukken met mijn kids.
Wat leuk Fleur! Wij zijn net terug van het appels en perenplukken En spannend de combinatietest. maar komt vast goed!
Buikje hier ook al een fameus tonnetje maar ja ookal de 4de he Combitest spannend kolt vast goed Angelsound lijkt me heerlijk de kleine te kunne horen maar hier helaas geen angelsound Hartslag baby , idd ze zeggen meisje hegt een hogere uk hier had 140 vrij laag dus
De chinese had het bij ons de eerste keer fout, de tweede keer klopte het, maar ik geloof er niet in. De nubtheorie had ik ook over gelezen, maar ik kan er op onze echofotos niets van maken. Maar was nog net even voor de 12 weken, dus iets te vroeg. Hartje is ook niet helemaal waar. Bij onze kindjes beiden zelfde hartslag van tussen 145/155 en toch echt een jongen en een meisje. Het gaat dan overigens wel pas om de hartslag na de 26 weken geloof ik, dus nu zegt niets. Ik had zelf heel sterk het gevoel dat dit een meisje was, maar om de een of andere reden ben ik na de echo gaan twijfelen en zegt mn verstand dat het een jongetje is! Ach we gaan het zien, mij maakt het niets uit en mn man ook niet. Laat het maar gezond zijn. Op de echo is bij ons een hele rare bult te zien op het ruggetje en daar maak ik me best zorgen om. Ben erg bang voor een open ruggetje ofzo. De echoscopiste heeft er niets over gezegd, maar ja die heeft uberhaupt niets gezegd. Misschien dat ik toch golgende week even de vk bel om mn zorgen te bespreken. Op de ecbos van mn andere twee kids die rond dezelfde tijd zijn gemaakt zie je nl die bult niet. En hij komt echt terug op alle drie de fotootjes die we nu hebben gehad. Volgende week krijgen wij de uitslag van de combitest! Ook hier is een kindje met down welkom, maar dan kan ik me er geestelijk op voorbereiden. Maar eerst maar eens de kansberekening afwachten. Heb net flink geshopt bij prenatal! Alvast op de groei gekocht, haha! En vooral ook een winterjas, want die zijn vaak in oktober niet meer te vinden. Misschien ook een tip voor jullie dus!
Hoi meiden, hier deze week extreem druk gehad en alles wel gelezen maar mijn hoofd kan zich niet tot onthouden zetten. Sorry! Vind jullie nog wel lief hoor maar beetje te moe. Verder hier alles goed buikje ook echt duidelijk aanwezig maar ja hier ook de derde.
Bedankt voor alle bemoedigende woorden. Wel vreemd om niet bij de familie te zijn op zon dag, maar dat is het risico als je zover weg woont. Het is een mooie dienst en begravenis geweest, die erg druk bezocht werd. Zoon is ook overal bij geweest en heeft zich keurig gedragen. Alleen op de begraafplaats moesten ze hem telkens een koekje geven anders had hij teveel lawaai. Ben trots om mijn kleine mannetje. @Pippeke: gefeliciteerd met je goede uitslag, nu lekker genieten! @Kaaskroketje: vervelend dat je zo slecht ziet. Ook niet ideaal dat de kinderen je bril iedere keer te pakken krijgen. Hier slechte ogen, maar vergeleken met jou is het niets. Gelukkig verdragen mijn ogen hier wel goed lenzen waar ik ze ook erg dankbaar voor ben. Inderdaad tijdens de zwangerschap worden mijn ogen ook slechter en merk dat ik nu ook minder lang mijn lezen in kan houden. Gelukkig heb ik ook een bril en blijft zoon daar gelukkig vanaf. @Echos: wat een mooie plaatjes zie ik voorbij komen. Toch maar eventjes kijken wanneer wij weer een echo gaan laten maken. @Chinese kalender: vorige keer gaf hij aan dat het een meisje zou worden maar zoon is toch echt een jongetje. Dit keer geeft het aan dat het een jongetje gaat worden, we zullen het zien maar moet zeggen dat ik er niet in geloof. @Buikje: begint ook al aardig te ronden. Moet zeggen dat hier mijn buik vanaf het begin al begon op te zetten voordat ik een positieve zwangerschapstest had. Hier kan ik hem ook niet meer inhouden. @Derde: hoop dat de bult niets ernstigs is. Wel vervelend dat de echoscopiste niets vertelde, lijkt wel op vrouw die wij hadden die kon ons nog net begroeten. Hoop dat de vk je meer duidelijkheid kan geven. @Combitest: iedereen die aan het wachten is op de uitslag, veel succes met wachten.
Jony, welkom! Nienes, gezellig erbij op 26 maart Echo's, wat wat een mooie plaatjes. Die 3 onder elkaar ook erg leuk! Nub, vorige keer kunnen doen omdat we toen net voorbij de 12 weken waren maar nu de echo te vroeg gehad daarvoor. Cicey, wij wonen ongeveer 20 minuten van het strand af met de auto als het verkeer mee zit , goed te doen dus. Deze zomer echt vaak even een paar uurtjes geweest met dochter in de ochtend of namiddag, zal volgend jaar wel anders zijn met een klein babietje erbij. Super mooi om te zien de echo's met 2 kindjes! Vandaag bbq gehad en gisteren een bruiloft, ben echt helemaal stuk. Morgenochtend man naar de sport brengen, de competitie begint weer. Daarna bij mijn zusje wat positiekleding ophalen en dan man weer ophalen en naar een verjaardag, helaas geen uitrustdag morgen. Man is nu ook nog naar een verjaardag en even wat drinken dus ik ga zo lekker proberen te slapen. Ik ga aankomende week bellen voor een geslachtsbepaling rond 16 à 17 weken!
Heel vervelend idd maar ja niets aan te doen (mijn ogen he ) Ik woon op 10minuutjes stappen van het strand heel leuk als het goed weer is voor de kids zeker die leven hu, goed uit . egoo , manlief zit in ht gips heeft zen hand gebroken , vorige vrijdag al maar meneer heeft pas donderdag besloten naar het ziekenhuis te gaan na dat ik woensdag achter zen rug om de doker had gebeld . Nu klaagt ie nog meer , jeetje vraag me soms af of er geen mute knop op zit , ht is een schat en hij is heel lief hoor maar op momenten als dit zaagt en klaagt ie en is het erger dan een klein kind . Hij veveelt zich en kan niet veel doen , is dan ook nog is net zen goede hand. En om alles compleet te maken zijn er 2 van de 3 ziek , de jongste zelf 40,5* koorts en ga ik nu slapeloze nacht nr 3 tegemoed , the joy of beiing a wife and mother i think
Oh jeetje, sterkte Arual! Hoop dat de koorts snel zakt. En natuurlijk dat manlief snel weer gebruik kan maken van zijn hand, voor hemzelf én voor jou! Hier steeds vaker 's avonds en 's nachts brandend maagzuur. Toch maar eens Rennies kopen... Oh: en heb voor manlief "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" gekocht. Hij las 'm in 1 ruk uit en zat onophoudelijk te lachen, dus was een goede koop. Voor mezelf had ik "Krijg nou tieten" van Claudia de Breij, daar moest ik ook om lachen.
Zie nu pas dat ik in mijn vorige bericht Arual schreef, terwijl het toch echt om Kaaskroketje ging... Zou de zwangerschapsdementie nu al toeslaan? Het is nu 4:21 en ik ben wakker, bah. Beetje zeurende pijn in mijn onderbuik, niet fijn. Hopen dat ik zo gewoon weer in slaap val. Slapen jullie ook slechter dan voorheen?
Pff slapen.. Breek me de bek niet open. Slaap al nachten slecht !ben ook echt doodmoe. Ik droom ook echt de raarste dingen en word daar ook wakker van.
Wnsdg, ik vergat jou te noemen gisteren. Lijkt me onwijs moeilijk en knap van je zoontje dat hij zo stil is geweest. Zwangerschapsdementie is hier ook al aanwezig, zelfs baar een bruiloft gegaan en het cadeau vergeten dus toen we al voor de deur stonden konden we weer rechtsomkeert. Kaaskroketje, alles even op jouw nek dus. Slecht slapen hier ook en vorige zwangerschap sliep ik echt dramatisch. Heel vervelend kwaaltje, net als de rare dromen.
Wnsdg: wat fijn dat je zoontje zo lief is geweest! Nogmaals sterkte met het verlies. Weet niet meer wie maar las dat iemand zijn man een gebroken hand heeft.. Tja mannen kunnen wat dat betreft erg overdrijven haha.. snap best dat het pijn doet en vervelend is.. Mijn man zou hetzelfde doen als hem denk ik haha Slecht slapen: ik word vaak savonds niet lekker en dan is slapen een drama!! Pff nog even dan weten we wat het word Hebben een mooi kamertje gezien maar twijfelen enorm.. Misschien een persoonlijke vraag maar wat zouden jullie uitgeven aan de meubels van een baby kamer? Hier is het ons laatste kindje dus wil geen 1500 euro aan een kamertje uit geven.. Niet dat we het niet hebben maar toch..
Hier ook heel slecht slapen. Ik word wakker om naar de wc te gaan en kan vervolgens een uur niet mn draai vinden Zwangerschapsdementie ik onthoud echt niks ben een zeef Kinderkamer.. Ik heb een heel mooi bedje en commode gezien maar is 900 ik weet niet of we dat eraan uit gaan geven..
Ik moet snachs ook vaak op om te plassen of van het zuur , wnsdg , wat goed van je zoontje babykamer is geef nu niks uit heb nog veel staan , en we gaan eens kijken om al de kamers te doen , en te voorzien van nieuwe meubeltjes . De baby lrijgt voorlopig geen nieuwe meubels maar persoonlijk 900 of 1000 euro gef ik zoiezo niet aan een babykamer investeer liever in een goede kinderkamer die veeeeeel laner te gebruiken is .
@ Babykamer, daar hebben we in totaal denk ik 900 euro in totaal aan uitgegeven. Maar ons nieuwe kleintje gaat in dezelfde babykamer slapen, dus daar hebben we deze keer geen kosten aan. 2 weken geleden een leuke 2e handse peuterkamer gekocht, heel gaaf, white wash!! Verder ga ik 2 oude kastjes zelfs blauw verven en hebben we wat aankleding gekocht bij de Leenbakker. In totaal zal dit rond de 400 euro uitkomen denk ik. I love marktplaats hahaha!
Lavittabella . Ik ga oon kijken voor 2de hand leuke kasten en ze zelf schilderen of opknappen vi, d het zeer leuk , ik wil volgende zomer een grote houten boot maken waar de kindjes kunnen spelen . Eerst maar de zwangerschap doorkomen
Bij mijn lieve kennis gaan ze vandaag dan (eindelijk voor haar) het kindje (12.5 week)eruithalen onder algehele narcose. Vanaf vrijdagmorgen ligt ze al in het ziekenhuis, veel bloedingen / weeen na het toedienen van de pillen maar nog geen bevalling. Ze heeft zoveel pijn en verdriet, maar gisteravond brak ze. De gynocoloog is net langsgeweest en ze hebben eindelijk besloten dit toch met een opartie te doen. Kindje wil er echt niet it Heb zo met haar te doen.... Heb er zelf gewoon buikpijn van Morgen zelf de 12 weken echo, vind het nu wel extra spannend. Gisteravond wel een fijn momentje gehad, denk echt dat het kleintje heb voelen bewegen, dit waren niet mijn darmen
Jeetje lavitabella wat heftig voor je kennis. Wnsdg nogmaals veel sterkte! Babykamer: wij hebben hem 2 jaar terug voor mijn zoontje via mp gekocht. 100 euro waren we er voor kwijt. Nu gaat deze beeb in die kamer en zoonlief krijgt een nieuw (via mp) bed en nieuwe kast ( van vrienden) de kast gaan we nog schilderen en zijn nieuwe kamer moet gedaan worden. Aan de babykamer doen we niks behalve misschien nieuw beddengoed als het een meisje is.