16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Ook ik wil me graag aanmelden! Ik ben 28 en heb een kindje van 10 maanden. We waren eigenlijk nog niet echt bezig voor een tweede, maar zaten er al wel over te fantaseren! Telkens condoom gebruikt, maar afgelopen maand (op vakantie) vergeten mee te nemen. Was echt net ongesteld geweest, dus kon een beetje inschatten wanneer eisprong was. Daar een beetje om heen gewerkt. Maar werd toch wel misselijk, borst deed pijn en had gewoon het gevoel dat ik zwanger was. Bij de eerste had ik dat ook en was ook in ronde 1 zwanger. Dus vanochtend test gedaan en een heeeeel mooi cadeautje ontvangen: zwanger van de tweede!

Ik ben waarschijnlijk rond 20 maart uitgerekend, maar omdat cyclus niet helemaal regelmatig is, kan dit nog wijzigen. Wil weer in ZH bevallen en gaat flesvoeding worden (bv lukt bij mij niet).

Morgen nog even een CB met indicator doen om te zien hoe ver ik ben, geen idee namelijk. En dan de VK bellen!

Moet nog erg wennen aan het idee. Ben ontzettend blij, maar het is zo'n verrassing!!

2. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Gefeliciteerd Anna!!! Net is iemand van mvm langs geweest. Ik ga 10 weken lang urine opvangen :)

3. muisje89

muisje89 Lid

6 jul 2014
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd

leuk he als de test van mvm knalt :-D

contact gehad met vk en krijg maandag 11 augustus ook de echo :-D scheelt gelukkig weer met wachten

4. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Leuk dat we met zo veel zijn.. gezellig!

5. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi meiden, wat een drukte hier! Even een kleine update van mijn kant..Verlies dagelijks nu 6 dagen licht roze tot lichtbruin bij het afvegen. 2 keer al met de VK gesproken en het is afwachten. Kan 2 kanten uitgaan. Een echo heeft nog totaal geen zin dus moet geduld hebben. Pfff en dat heb ik niet meer! ieder toiletbezoek is een drama en er gaat heeeel wat wc papier doorheen. Ik hoop gewoon dat het allemaal de goede kant uitgaat en ik met 7 weken een goede echo mag gaan zien. En hopelijk wat kan gaan genieten want dat heb ik nu totaal niet ;(
    Mss een beetje off topic maar wil de vraag toch stellen;
    Ik zie genoeg meiden voorbij komen die al een MK hebben gehad of meerdere zelfs, hoe verliep dat bij jullie?

6. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    #246 wondertjenr3, 21 jul 2014
    Laatst bewerkt: 21 jul 2014
    ♥ 16-31 Maart mama`s 2015 ♥

16-03: Anneke86, 28 jaar, 1e kindje
    17-03: Victoire, 37 jaar, 2e kindje, ZH
    17-03: Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV
    17-03: Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV
    18-03: Pippeke, 31 jaar, 1e kindje
    18-03: Little feet, ?? jaar, 4e kindje
    18-03: Lizz1981, 32 jaar, 1e kindje, ZH
    19-03: Muisje89, 24 jaar, 1e kindje, ZH, FV
    19-03: Truelove, 27 jaar, 3e kindje, ZH
    19-03: Wondertjenr3, 25 jaar, 3e kindje, Thuis, BV
    20-03: SteffieD, 26 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    20-03: Sax, 29 jaar, 2e kindje, ZH
    20-03: Anna8, 28 jaar, 2e kindje, ZH, FV
    20-03: Maris87, 27 jaar, 2e kindje, Thuis
    20-03: LaVitaBella, 33 jaar, 2e kindje, Thuis, BV
    21-03: Laura1986, 28 jaar, 2e kindje, Thuis, BV
    22-03: Mamavlinder, 34 jaar, 2e kindje, ZH, BV
    23-03: Zally, 33 jaar, 3e kindje, Thuis, BV
    23-03: Bregt, 32 jaar, 2e kindje, ZH
    24-03: Imp, 30 jaar, 2e kindje, BV
    25-03:
    26-03: Charmedknorrie, 32 jaar, 3e kindje, Thuis, BV
    27-03: Cicey, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    28-03: Speranza83, 30 jaar, 1e kindje, Zh, BV
    29-03:
    30-03:
    31-03:

0 meisjes, 0 jongens, 2 verrassingen/geheim

Afspraken

25-07: Cicey, 1e echo fert. kliniek
    29-07: Pippeke, 1e echo fert. kliniek
    29-07: Truelove, 1e echo (echopraktijk)
    29-07: Victoire, 1e echo fert. kliniek
    30-07: Kaaskroketje, 1e echo + intake gyn 10:45
    31-07: Kelly1609, 1e echo
    31-07: Wondertjenr3, 1e echo 20:45
    04-08: Kelly1609, intake
    04-08: Mamavlinder, 1e echo
    07-08: Maris87, 1e echo
    08-08: Truelove, 1e echo gyn
    08-08: Lizz1981, 1e echo + intake
    11-08: Muisje89, 1e echo + intake
    12-08: Anneke86, 1e echo
    12-08: LaVitaBella, 1e echo
    18-08: Anneke86, intake
    19-08: Mamavlinder, intake
    19-08: Cicey, intake
    21-08: Wondertjenr3 2e echo + intake 20:00

Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het aub in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop :)

7. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Welkom nieuwe mama's! En gefeliciteerd!!

@Lizz1981: Verschrikkelijk die onzekerheid. Hoop zo dat het onschuldig is!
    Mijn mk begon met bruin bloedverlies tijdens het afvegen 's ochtends.
    Begin van de avond ineens heel veel helder bloedverlies, toen kwamen de krampen ook pas.
    Dus bij mij heeft het die dag wel nog doorgezet.
    Jou verhaal klink voor mij hoopvol omdat er nog geen helder rood bloedverlies is en krampen toch? Sterkte!!

8. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Ik blijf voor je duimen Lizz! Ik kan geen zinnig woord zeggen over een miskraam want heb er gelukkig geen ervaring mee.

Hebben jullie ook zo'n last van jullie darmen? Ik en vandaag echt veel
    Last van mijn buik en gelukkig zijn het mijn darmen maar het maakt me wel ongerust.

9. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik duim ook voor je Lizz!

Ja ik heb ook last van buik. Behoorlijk aan het rommelen. Ook de hele dag door misselijk. Bij de eerste zwangerschap niet gehad.. Dus wel even wennen!

10. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Lizz1981: Ik ken die onzekerheid etc.. Dat had ik de vorige keer ook. Ik had de vorige keer op precies 5 weken licht roze bij afvegen, dat bleef wat roze en soms wat bruin. Na aandringen van mij heb ik op 5.3 week een echo gehad in de fert. kliniek. Op de echo was niets raars te zien, wel een zwangerschapsring met een vruchtje. Alles leek in orde .. maar ik bleef wat bloed verlies houden en werd steeds iets erger. Op Maandag 5 mei op precies 6 weken kwam de miskraam echt op gang, veel bloed verlies en laat in de avond erg veel kramp.... op 6.2 dagen heeft het vruchtje mijn lichaam verlaten.

Ik zou willen met alle wil van de wereld dat ik je gerust kan stellen, maar ik weet zelf ook dat niemand dat kan. Probeer je toch niet al te gek te maken, het kan ook niks te betekenen hebben. Heb ook veel gelezen van vrouwen die roze en bruine afscheiding hadden en bloed verlies die nu een prachtig wonder hebben rond lopen.

11. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    mijn afspraken :

25 juli echo Fert. Kliniek
    19 augustus intake VK

12. pippeke

pippeke Niet meer actief

Dat is vroeg! Hoe ver ben je dan? Kiele kiel qua kloppend hartje denk ik toch? Maar je zal vast iets zien. De fert kliniek wilde pas vanaf 7 weken. Maar das op vrijdag. Echt zo'n rotdag om vrij te regelen.de week erop vond ik te laat dus nu met 6w5d . Ben benieuwd. Is volgende week al!!!!

13. pippeke

pippeke Niet meer actief

Nou eeehhh. Ik heb dus gister getest... en hij gaf nog 2-3 aan... hmmm
    Nou moet ik zeggen dat dat djng natuurlijk een indicator is en een indicatie is en het wel vaker fout heeft. Maar ook heb ik zaterdag ivm de hitte veel gedronken. Ik heb zondag veel geplaatst! En door de mvm bak zag ik dat de plas helemaal niet goed geel was. Dan is het natuurlijk minder geconcentreerd natuurlijk.. maar geen test meer voor mij...

14. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ik ben best slank en boven mn broekriem een klein rolletje. Nou begint het boven mn schaambeen wat boller te worden. Vind het zo leuk! Zou dit al kunnen?

15. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    @pippeke, ja hoor maar dat zijn nog je darmen ;)

16. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Dat kan @pippeke maar dat zijn nog je darmen. Vanaf 12 weken ong komt de baarmoeder voorzichtig boven het schaambot uit, dus vanaf dan gaat je 'babybuik' ook echt groeien.
    En qua test.. daarom wil ik er dus geen meer doen, ben zo bang voor zo'n uitslag. Zou me super onzeker maken.

17. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hier ook veel last van darmen. Nu heb ik sinds mijn 1e zwangerschap al last van obstipatie enz....dus ik ben er wel een beetje aan gewend.

Vandaag veel gedaan en nu enorm moe...Moet nog spullen in de auto zetten want morgen gaan mijn kleine mannetje en ik voor een paar dagen naar de camping waar mijn ouders staan, maar heb er niet de energie meer voor haha.

Afgelopen vrijdag mijn beste vriendin het goede nieuws verteld, zij reageerde weer heel enthousiast :)
    Zaterdag zijn ze komen zwemmen en ze schrokken van de grote van mijn buik, overduidelijk zwanger zeiden ze ;)

Aangezien ik met 30 graden lekker wil gaan zwemmen met onze mannetje op de camping, hebben we besloten het toch al te gaan vertellen morgen ipv net na de echo.
    Ik kan er nu al niet meer omheen......
    Leve de wijde rokken :)

18. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @lizz1981: mijn twee miskramen + missed abortion verliepen allemaal anders, maar in elk geval werd bij mij het bruin-/roze bloedverlies steeds al snel helderrood en heftiger. Daarom heb ik echt nog hoop voor jou, al snap ik als geen ander dat het héél spannend is als je bloed verliest. Ieder lichaam en iedere zwangerschap is anders, dus ook ik kan er helaas geen zinnig woord over zeggen hoe het zal aflopen met jouw zwangerschap. Er is in elk geval geen reden om te wanhopen!
    @pippeke: tja da’s ook weer zo, een zwangerschapstest geeft slechts een indicatie. Misschien moet ik toch maar niet opnieuw testen maar vooral blij zijn dat het al zo snel weer raak is en gewoon de 1e echo afwachen…
    @wondertjenr3, weer voor de lijst: onze intake-afspraak bij de VK is weer verplaatst, nu naar 20 augustus. Mijn man bleek de 19e toch niet te kunnen en die wil ik er echt bij hebben!

19. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hoi Dames,

Vandaag MVM gesproken en die komen vrijdag! Leuk! Vandaag een druk huishoudelijk dagje aangezien de temperaturen nu even wat minder waren kon dat. En vanavond even gesport, maar nu is mijn buik toch wel erg van slag dus maar even rustig op de bank. Morgen dagje dierentuin met kids en schoonzus dus ook weer druk. Ik merk wel dat mijn buik nu al gaat opzetten dat is best snel ben nog niet eens 5 weken…..

20. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Pippeke, het is inderdaad zeer vroeg voor een echo ik ben dan 5 weken... Maar ik moet toch naar de fert. kliniek aangezien ik niet genoeg Utrogestan bolletjes heb ( die heb ik maar tot zondag ) en deze moet ik gebruiken tot week 12. Dus heb ik gevraagd of er dan maar meteen een echo gemaakt kan worden. Ook voor mezelf om me wat minder stress te geven. ik weet nog niet 100 % zeker of ik die echo krijg, maar gezien mijn verleden lijkt me dat geen enkel probleem.

Hier beginnen mijn darmen ook al op te spelen, totaal geen problemen mee ;) Hier weten alleen mijn schoonbroers en zussen het, en mijn moeder.

Mijn afspraak van MVM is van woensdag verzet naar morgen, dus kan morgen avond ook een test posten ;)

Deel Deze Pagina