16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merlijntje83

3 aug 2014
    62
    0
    0
    Den Bosch
    De nekplooimeting ging goed en is gemeten op 1,6. We hebben we al een heel eigenwijs kindje want het wou niet goed gaan liggen. We gingen van buik naar vaginaal en weer terug naar buik. Bijkomend was wel dat de mevrouw die de echo deed heel uitgebreid de tijd nam om van alles na te kijken en uit te leggen. Zo hebben we de niertjes, het hartje en de hersentjes van dichtbij bekeken.

Bloedprikken daarna viel ook reuze mee gelukkig, vrouwtje prikte in 1x goed. En dan met mijn diepe aderen, was wel heel fijn haha.

Bijgevoegde bestanden:

2. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Ach, wat een poppetje! Gefeliciteerd met de goede uitslag!

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    #2583 Truelove, 8 sep 2014
    Laatst bewerkt: 8 sep 2014
    @kim: ik deel je gevoel.. Zo zie ik het ook.. Wij hebben dus ook twee jongens en de wens voor een meisje is er nog steeds.. Mocht het toch een jongetje zijn zullen we er idd net zoveel van houden maar het zou zo leuk zijn!!
    Ik dek mezelf ook in door te zeggen het word een jongetje!
    Iedereen om ons heen zegt een meisje maar ik durf er niet op te hopen :)

Ego: wij gaan donderdag naar een kamertje kijken!! Als het wat is willen we hem zaterdag ophalen dus hopen dat dat dan kan..
    En ik heb een super gave luiertas besteld!! Zal zo even een foto plaatsen!!

4. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Gefeliciteerd met de mooie echo's en nekplooimetingen!!

Leuke tas Truelove! En hopelijk bevalt het kamertje en kunnen jullie hem zaterdag ophalen.

Wij gaan vanaf volgend weekend aan de slag met de nieuwe kamer van zoonlief. Dit weekend nog een bruiloft en mijn verjaardag vieren dus geen tijd om te klussen.

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hierbij een foto van het kamertje

6. Merlijntje83

3 aug 2014
    62
    0
    0
    Den Bosch
    @truelove: wat een leuke tas! Ze hebben tegenwoordig echt leuke tassen zeg, dat wordt nog leuk shoppen haha.

7. pippeke

pippeke Niet meer actief

Dames vandaag na 3 weken vakantie weer gewerkt. Ik dacht dat mn misselijkheid over was... maar vandaag had ik er toch veel last van! Had ook wel wat zenuwen of het goed zou gaan , niet over gegeven maar wel dat bleh in mn keel.

Zally balen dat het nog steeds niet super gaat.. wat voor infuus krijg je? Gewoon vocht?

Spannend allemaal wachten op de combitest uitslag!

Dames ik ben best een beetje behoorlijk druk! Ik denk dat ik ietsje rustiger zal zijn hier even..

Morgen 13 weken! Das toch niet normaal!!!

8. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
  9. Merlijntje83

3 aug 2014
    62
    0
    0
    Den Bosch
  10. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Kaaskroketje dat is schrikken.

Truelove die tas heb ik ook voor mijn jongste maar wil nu een andere.

Pippeke krijg zofran intraveneus. En dan nog de nodige dosis gewoon in tablet vorm die ik oplos in vocht.

11. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Vandaag de termijnecho gehad, en wat een opluchting ; alles zag er goed uit!! Ik ben iets teruggezet en vandaag precies 12 weken :) . En weer zo'n beweeglijke hahaha!!

12. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie echo's! <3
    Merlijntje, fijn dat deze zuster wel in 1x goed prikte!

Kaaskroketje, schrikken zeg, pfff!

Truelove, oh mooi kamertje zeg! En hippe tas.

Ik wilde vandaag even bellen voor een geslachtsbepaling rond 16 a 17 weken maar is er bij ingeschoten, morgen nog een keer proberen!
    Ik vergeet trouwens zo veel. Van de week bij een bruiloft het cadeau waardoor we weer naar huis konden, vergat gisteren gewoon 1 iemand te feliciteren op een verjaardag, en vanmorgen vergat ik mijn jas toen ik op visite ging, ging ik mn jas ophalen en loop ik vervolgens weer zonder jas weg. en dan nog niet te spreken over mn sleutels, tas, boodschappen, telefoontjes te plegen. Wordt er soms knettergek van dat ik alles moet opschrijven.
    Ik durf het niet te hard te zeggen maar over het algemeen lijkt de misselijkheid nu minder te worden, jeej!

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ marijntje en wondertje hele mooie echofoto en fijn dat het tot nu toe goed was allemaal. Moesten jullie ook 7 buisjes bloed inleveren?

@ kelly hopelijk heb je geen blaasontsteking

@ truelove ja precies het is gewoon een soort hoop en je weet als het zo is zou dat zo anders en spannend zijn en de ideeen van een meisje..
    Bij een jongen denk ik qua kleren niet wauw nu mag ik gaan shoppen of ik moet alles blauw hebben haha. Het zal wel goedkoper zijn want bij een meisje wil ik zoveel haha. Maar we zullen zien.
    Mannenhuis heb ik toch al. Heb een golden retriever pup gekocht vorig jaar. Teefje natuurlijk. Dacht dan is er nog iets vrouwelijks hier haga

14. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Kim: idd ik heb precies hetzelfde en de mensen om mij heen geven me nog meer hoop....

Een jongetje zal ik ook super vinden hoor! Haha het word hoe dan ook 1 van die 2 ;)
    Het is spannend!!

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ truelove mooi kamertje

@ wondertje zag dat bij nub al een aantal meisje hadden gezegd bij jou. Hier neeste niks kunnen zien. 1 heeft meisje gezegd en bij skull ook 2 x meisje maar daar had ik voor zondag nig nooit van gehoord haha

@ kaaskroketje wat schrikken. Hier drinken ze ook wel is uit een glas.
    Nog nooit mee gemaakt zoiets

@ arual heel frustrerend die vergeetheid. Ken het. En is bij mij ook nooit meer helemaal goed gekomen &#128513;

@ lavitabella ook een mooie echo heel fijn om te horen.

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ truelove wat ik nog wou zeggen is dat hier ook hetzelfde wbt andere die je hoop geven. Mijn 2 zoontjes zeggen beide een meisje. Oudste zegt het is een zusje ik weet het zeker. Heb m wel al verteld kan iok een jongen zijn en of die dat ook nog steeds leuk vind. Gelukkig wel
    Hij gaat morgen ook mee. Jongste blijft thuis met opa

17. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Heel veel plezier kim

18. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Heel veel plezier Kim. Ben benieuwd of je blauw kleurt of roze. Ik ga vandaag maar eens bellen voor afspraak.

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Ik moet nog tot 7 uur wachten. Ben wel zenuwachtig. VAnacht vanaf 3 uur niet veel meer geslapen

20. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @Merlijntje fijn dat de echo en nekplooi goed was! (en dat het prikken nu in één keer goed ging haha!) Wel balen dat je misselijkheid nu juist erger lijkt te worden. Hou vol, het wordt vast binnenkort minder!

@derde: balen van dat bloed in je urine! Ik hoop voor je dat het toch 'gewoon' een blaasontsteking is!

@Arual: beterschap voor je dochtertje! Oh en die vergeetachtigheid heb ik ook héél erg! Normaal gesproken ben ik al verstrooid, nu is het helemáál erg! Gewoon de hormonen de schuld geven haha!

@Nienes: leuk dat je je kraamverzorgster nog van vroeger kent, lekker vertrouwd!! Wij gaan zeker weer vragen om dezelfde kraamverzorgster die we bij onze dochter had, dat was echt een hele fijne en lieve vrouw! En ook wel een pittige, ze nam vanaf de eerste seconde eigenlijk het hele huishouden over!

@Sizow, wat grappig dat je droomt dat iemand van binnen op je buik klopt haha! Over een week of wat voel je het ècht!

@wondertje: fijn dat de nekplooi goed was, en mooie echo hoor!!

@Zally ik sta inderdaad niet aan het bed, heb niet eens een witte jas aan op m'n werk. Ik ben echt een bureaumedewerker! :) Succes trouwens met bloedprikken en donderdag weer met het infuus. En hopelijk gaat de bekkentherapie helpen! Je hebt genoeg te verduren dus het mag wel wat minder worden lijkt me!!

@Truelove: schattig kamertje!!

@kaaskroketje: dat is inderdaad schrikken zeg, wat raar dat dat gebeurt en dan daarna ook nog bij je man! Maar ga het niet op jezelf betrekken en je zéker niet schuldig voelen, het is helemaal niet gek als een kind van 2,5 wel eens uit een glas drinkt. Die van mij doet het ook wel eens (wel altijd met één van ons er vlak naast) en dat gaat prima! Die glazen zijn gewoon niet goed geweest, moet je echt mee terug gaan!!

@LaVitaBella: jij ook gefeliciteerd met de goede termijnecho! En leuk dat je kleintje zo beweeglijk is!

@kim1988: veel plezier met de geslachtsbepaling vandaag, ik ben heel benieuwd!!

@hier: vannacht een rare droom gehad dat we weliswaar een brief van het ziekenhuis kregen over de uitslag van de combinatietest, maar ik kon er geen kaas van maken. Het was in heel gebrekkig Nederlands geschreven en het enige wat ik eruit kon opmaken was dat de nekplooimeting óf het bloedprikken opnieuw moest... (hoezo, ik ben er veel mee bezig???)

Verder hebben wij gisteren besloten om toch een geslachtsbepaling te gaan doen bij een week of 15. Dus zodra we een goede uitslag van de combinatietest hebben gaan we daar ook maar eens een afspraak voor maken voor eind september! :)

Deel Deze Pagina