16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    #2721 wondertjenr3, 12 sep 2014
    Laatst bewerkt: 12 sep 2014
    Mijn voorgevoel is 100% een meisje!
    Heb 0,0 voorkeur maar zou wel verbaasd zijn als ze zegt een jongen. Want weet het gewoon zelf echt zeker vanaf dag 1 haha.

Maar heb het in het begin altijd fout, dus zal wel een jongen zijn:)

2. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Vandaag doe ik het 12 weken dansje !!! YAY !!!

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Mijn gevoel twijfelde elke keer heel erg..

Ik heb de zout-urine test gedaan en er komt een jongetje uit..
    En eerlijk gezegd denk ik ook dat wij een derde jongetje krijgen..

In het begin dacht ik een meisje maar door die test denk ik dat ik de knop om heb gezet.

Ook omdat wij altijd te horen hebben gekregen dat het een jongetje was zal het nu heel raar zijn als dit een meisje zou zijn..

Eerlijk gezegd zou dat een droom zijn die uitkomt.. Ben ik heel eerlijk in.. Maar ik denk zelf een jochie en daar ben ik ook blij mee :)

Oooooh kan niet meer wachten

4. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Die test is echt 100% onzin hoor!! ;)
    Zou in jou geval wel uitgaan van een jongetje.. om misschien 'teleurgestelde' gevoelens tegen te gaan, of iig minder.
    Kan me voorstellen dat je na 2 jongens erg op een meisje hoopt!
    En anders heb je een mooi mannengezin, ook mooi :)

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Bij mijn tweede zoontje was ik ervan overtuigd dat het een meisje werd.. Haha helemaal verkeerd dus!!

Ja zou het echt onzin zijn?

6. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Ik geloof ook niet in al die tests hoor... Denk dat het toeval is als ze blijken te kloppen... Zelfs de echo heeft het soms fout!

Wondertje: goed plan om het bij de echo's e.d. te houden. Gewone meet- en weeg-afspraken zijn denk ik ook niet zo spannend voor de meesten. Of heb ik je nou verkeerd begrepen?

Wij gaan zo een weekendje kamperen! Heb er veel zin in, want we gaan ook een feestje vieren omdat mijn ouders 39 jaar getrouwd zijn. We hebben lekker ons eigen caravannetje mee, dan zit ik in een vertrouwde omgeving. Vind ik een fijn idee. :) Ik twijfel alleen of ik mijn MvM-flessen mee ga nemen...

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Wij zijn bijna 2 jaar getrouwd en ook mijn man is bijna jarig.. Geen idee wat ik voor hem moet halen..maar kan hier wel stiekem verklappen dat wij op mijn man zijn verjaardag de geslachtsbepaling doen ;)

8. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Truelove: Tuurlijk is het onzin anders zou iedereen dat toch doen en geen geslachtsbepalingecho's meer bestaan ;)
    Heeft gewoon met de zuurgraad van je plas te maken.
    Bij heel veel mensen is het overigens ook fout.
    Ennuuhhh wanneer is de verjaardag van je man? hihi

@Prikkeldraad: De controle's schrijf ik wel op.
    Maar meer de uitslagen combi test afspraken of andere medicijn afspraken enz niet..
    Veel plezier met kamperen, ik heb vorig weekend gewoon lekker op de wc geplast zonder gedoe met kannetjes ;)

9. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    @Truelove: Gefeliciteerd met 13 weken!

@Fleur: Gefeliciteerd met de goede combinatietest!

@Wondertje: Wow vandaag al geslachtsbepaling! Vet spannend! Heel veel plezier!

Werk doet moeilijk door me ineens een extra lesuur te geven. Zonder overleg. Terwijl ik al extra taken heb en al aangegeven heb dat ik bepaalde taken niet meer kan doen omdat ik zo moe ben. :)

@Cicey: Gefeliciteerd met de 12 weken!

@Prikkeldraad: veel plezier met kamperen. Ik zou de flessen thuislaten, even geen gedoe ;) En in zo'n caravan is het vaak al wat krap.

10. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    23 september 😁speciaal voor jou wondertje haha

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ wondertje spannend hoor. Ik ben benieuwd. Wij waren binnen 10 minuten weer buiten maar dat maakte me geen val uit. Was zo blij
    Ik denk ook n meisje bij jou

@ truelove ik had de zouttest ook voor de gijn gedaan en kwam meisje uit maar hoor ook verhalen van vrouwen die het 2 x gedaan hebben en 2 verschillende uitkomsten..
    Wanneer is jou geslachtsbepalingsecho?

Ik voelde gister echt al 2 ploppen in m'n buik. Meer dan alleen dat gekietel
    Was echt n minischopje (voelde het aan de binnenkant niet de buitenkant)
    Mijn man voelde het bij de eerste met 17 w aan de buitekant. Ondanks mijn placenta altijd vooraan ligt

12. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @vroege geslachtsbepaling Ik zelf vind het niet nodig om nu of over een week het geslacht al te weten.. Heb liever wat later met meer zekerheid... Ik ken mensen die te horen hadden gekregen dat het een meisje zou worden... en dat een aantal keren toe ( en ja ook bij bepaling op 13 weken ) maar toen het geboren was, was het toch echt een zoon.. Alles was roze... Ik weet niet vind het gewoon ook erg vroeg bij 13 of 14 weken etc ... Maar goed iedereen is er anders in natuurlijk...

Vanochtend bloed laten prikken, viel reuze mee. Ik kreeg geen drankje wat ik moest drinken. Maar moest gewoon na de eerste keer prikken wat eten en drinken en een uur later weer prikken. Maar de eerste keer prikken moesten ze iets van 7 buisjes hebben ... bah en dat op een nuchtere maag.. Maar we hebben het overleefd ;)

Vanavond kijken naar een Urban Jungle Duo bij mensen, ben benieuwd...

13. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden

Die zekerheid heb je vaak ook na de 20 weken echo niet...
    Hoor vooral bij een meisje vaak dat het toch een jongen is dus denk dat termijn niet echt uitmaakt.
    Maar begrijp het wel.
    Ben heel benieuwd wat het geslacht van jullie 2 moppies is!!

14. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    oh nou nee idd heb je die zekerheid niet maar toch ;)

En ik ben ook zo benieuwd, gister had iemand tegen vriend gezegd dat ze zeker weet dat we twee gezonde jongens krijgen. Ze voelde het .... Toch apart, want ze heeft me nog niet gezien hahaha Maar heb gezegd als ze gelijk heeft, ga ik een bloemetje brengen hahaha.

ik hoop nergens op, wil gewoon een goede bevalling met gezonde kindjes.. ik heb totaal geen voorkeur, maar zoals ik al eerder zei lijkt een jongen én een meisje mij erg leuk.

15. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Jongen en meisje zou indd super leuk zijn!
    Maar ach alles is leuk! Als je indd maar 2 gezonde kindjes krijgt.

Al denk ik bij jou overigens ook aan 2 jongens!;)

16. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    @cicey oh zonder drankje dat valt idd mee. En tja geslacht ik wil het graag weten en helaas heb je nooit zekerheid. We zullen zien hihi. Denk bij jou ook 2 jongens

@kim leuk mini schopjes.

Ehm de rest is niet blijven hangen excuus. Vandaag totaal geen energie in wat dan ook.

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik heb je even weer opgespoord ;) N.a.v. je topic 'zwanger van de 5e'. Ik heb ook vier meiden, dus dit is blijven hangen. Wat leuk dat je de baby al voelt! Fijne zwangerschap...enne...ik ben zo benieuwd naar het geslacht;)

18. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    En wondertje :):)

19. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Allemaal een goede morgen !

Gister zijn we de kinderwagen op wezen halen YAY !!!!! Maar wat een gevaarte hahahaaha , maar ben er super blij mee. Zal er straks foto's van maken.

Ging gisteravond naar bed met hoofdpijn en heb het nog steeds bah, lekker rustig aan deze ochtend.

20. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @cicey ben benieuwd naar je wagen!!

Hier vannacht niet lekker.. Vandaag heel erg last van buik en rug :( bah... Hopen dat het niks is..
    Met doptone gister hartje nog geluisterd

Deel Deze Pagina