@Kinderwagen Eerlijk gezegd geen zin om foto's te maken , dus heb even foto's geleend van het internet We hebben dus een dubbele reiswieg (zwart) en buggy is antraciet. Zit alleen geen stootbar bij, maar goed we zijn happy.
Mooi hoor cicey!! Ik zal eens een link plaatsen met welke wij hebben gekocht.. Kleur van de binnenkant kunnen we nog bepalen http://m.youtube.com/watch?v=2G7uaGrV38c
@Truelove die is ook erg mooi... tweeling wagens (behalve de bugaboo donkey) zijn niet zo mooi vind ik als alle andere hahaha, maar goed.. ik ga niet zo veel neertellen voor een bugaboo.... LOL die staan op marktplaats 2e hands voor 3x of 4x de prijs als wat we nu betaald hebben.
Ha meiden, heb de laatste dagen weinig tijd gehad om mee te lezen, laat staan te schrijven dus ik ga weer m'n best doen om op zoveel mogelijk dingen te reageren! Allereerst gefeliciteerd met alle goede combi-test uitslagen!!!! Iemand vroeg iets over vermoeidheid, nou daar heb ik ook nog steeds hƩƩl veel last van...pfff!! @wnsdg: zijn je mannen alweer thuis? Wat zal dat heerlijk zijn!! @Ansji, jammer dat je ons gaat verlaten!! Een hele fijne zwangerschap gewenst verder, laat je ons tzt wel weten wanneer je bent bevallen en wat jullie hebben gekregen? @FB: Ik heb besloten om toch niet mee te gaan, ook niet onder een ander account. Veel te veel gedoe! Dus ik hoop dat hier ook echt regelmatig geschreven blijft worden!! @Zally ik hoop echt dat je geen hg hebt, wanneer weet je dat zeker? Fijn dat met jullie beeb alles goed is in elk geval! @Cicey, gefeliciteerd met de wagen, hij is echt mooi!! Balen van die hoofdpijn, Hopelijk zakt ie snel af. @Truelove: jullie wagen is ook echt gaaf! Veel beterschap ook voor jou. @hier: inmiddels zijn wij ons nieuws aan iedereen aan het vertellen, eerst natuurlijk aan onze directe families en goede vrienden en ook op het werk. We krijgen zoveel leuke reacties, echt lief!!! Er is trouwens een afspraak van mij vd lijst gevallen: 3 oktober controle vk. Tot slot: vandaag mag ik mijn 13 weken dans doen!!! @
We weten het inmiddels!! Zo leuk om het nu te weten! Het maakt het meteen veel echter! Was heel duidelijk te zien! Voor mama's die zwanger zijn van hun 2e, 3e, 4e etc.: Hoe hoog zit jullie baarmoeder al? Ik schrok een beetje vanmorgen want kon het al niet vinden dacht ik.. maar blijkt dat hij al tot mn navel zit Geen wonder dat ik het niet lager goed voelde.. Bij de 2e zat ie met 15 weken al tot mn navel nu dus met 13 Mooie kinderwagens hoor!
Ja vanwege de meelezers hier.. Ohja bijna het belangrijkste vergeten te vertellen! Combitest uitslagen waren perfect. Kans 1:5000 bij alle 3 volgens vk
Mooie kinderwagens! @Wondertje: Gefeliciteerd met de goede combinatietest! @Brabomama: Gefeliciteerd met 13 weken! Leuk dat je zulke leuke reacties krijgt. @Baarmoeder: Hier nog laag...
Fijn dat je zon goede combinatietest had! Is het met zon combinatietest ook bekend het geslacht of kijken ze daar dan niet naar
@ baarmoeder: Heb ook het gevoel dat deze al erg hoog zit. Ik heb ook al een poosje een best buikje. @ combinatietest: Fijn dat de uitslagen goed waren!! @13 weken dansje: ik doe vandaag ook mee @ kinderwagens: Mooie wagens!! Wij hebben een mutsy 4 rider. Ik had een xadventure maar deze viel uit elkaar. Dus deze via MP gekocht. Mijn zoontje maakt er nu gebruik van @ moeheid: Ben ook enorm moe. @ Hier: Mijn zoon is gelukkig weer beter. Heb het erg druk en moet ook nog de hele zolder gaan opruimen... We gaan binnenkort beginnen met een kamer maken daar. Wij gaan dan op zolder slapen. Mijn dochter gaat naar onze kamer, en op de kamer van mijn dochter komt de baby. 3 kamers maken dus. En wil het eigenlijk voor 1 jan af hebben. Voelt fijner als alles voor de 27 weken af is. Toen mijn dochter op dat termijn werd geboren hadden we nog niks
Even een ego berichtje. Ik dacht dat bij 12 weken de misselijkheid minder zou worden. Nou hier blijkbaar niet...de hele dag al moe en misselijk. Ik lig de halve dag al op bed...
@Imp: Vervelend he .. Bij mij lijkt het ook alleen maar erger te worden.. ben nu 13 weken maar had gehoopt dat het dan zou afzakken!
lieve dames. Ik ga stoppen met alle clubjes en topics waar ik in mee praat. Ik ben heel erg diep gekwetst door andere mensen die ik via dit forum ken. Dik een jaar lief en leed met elkaar gedeeld via een fb groep en pats boem het is gedonder en over. Ik snap er niets van en ben echt van slag erdoor. Ik heb er een les mee geleerd dat niets is wat het lijkt via internet. Ik zal ook wel te goedgelovig zijn. Dus ik stop met alles, ben gewoon 'bang ' om vriendschappen op te bouwen zo. Jullie kunnen er niets aan doen natuurlijk en ik vergelijk jullie echt niet met de anderen. Het gaat jullie goed dames! ik zal vast af en toe nog komen spieken hoe het jullie vergaat. Misschien maak ik over een tijdje wel een nieuw account aan. Super veel succes met alles! dikke dikke knuf, Patricia
Morgen dames! Ik heb vluchtig bijgelezen, zag al een geslachtsbevestiging uit lommel, cool! Wat een buggy cicey! Wel mooi! Krijg je die makkelijk in de wagen? FB groep, ik wil er graag bij, dan kan ik misschien wat meer volgen nu ik het zo druk heb. Aftellen, nog 2 weekjes dubbel werk. Hier... Donderdag opnieuw echotijd, joepie! Kijk ernaar uit, heb bevestiging nodig dat alles goed gaat.