Spannende dag/week vandaag voor veel dames met veel nekplooimetingen!!! Succes allemaal en hopelijk voor iedereen goed nieuws straks! Ik heb zonet de vk gebeld, ik mag vanmiddag even langskomen om het hartje van mini-me te horen. Dat lijkt me zo fijn!! Ik heb het nog geen enkele keer gehoord, en het is toch weer even een bevestiging dat alles goed is. Want ook al lijkt alles helemaal in orde te zijn en hebben we het inmiddels aan bijna iedereen verteld, ik blijf het toch nog erg spannend vinden! Hierbij trouwens nog onze aankondiging, waarin ik onze namen nu even heb weggehaald in het kader van de anonimiteit. Deze gaan we waarschijnlijk komend weekend op FB zetten, spannend!! (met de tekst: "Coming soon in a theatre near you. Release date: March 21st, 2015"
@brabomama: wat leuk dat je even naar het hartje mag gaan luisteren! En super leuke aankondiging! Hier gaat het weer iets beter!
net terug van de nekplooimeting .... wat was dat spannend zeg..... Baby A : 1.8 Baby B : 2.0 wat waren jullie metingen als ik mag vragen ?
Thanks truelove! En fijn dat het weer iets beter gaat met je ziekenboeg daar... @Cicey: spannend hè die nekplooimeting! Volgens mij zijn die van jullie kindjes in principe prima in orde, ik geloof dat alles onder de 3 mm in principe OK is. Die van ons kindje was 0,9 of 1,9 mm (dat weet ik niet meer precies, demente doos...) @hier: ik werd vanochtend al snel teruggebeld door de VK dat ze meteen wel even ruimte had, dus ik kon direct komen. Het was even spannend, want ze kon het hartje van de kleine in eerste instantie niet vinden. Zelf bleef ze er heel rustig onder ("Hij is waarschijnlijk helemaal achterin je baarmoeder gekropen, dat komt heel vaak voor") maar ik was natuurlijk meteen helemaal geschrokken. Gelukkig mocht ik meteen naar één van de verloskamers voor een echo om me gerust te stellen. En dat is gebeurd want ons kleintje doet het goed en nu was het hartje wèl goed te horen!! Hij/zij was alweer veel meer een klein mensje dan de vorige keer. Heel mooi om te zien!
@brabomama wat fijn om te horen dat je gelijk ook even een echo mocht! dat lucht op! @kinderwagens... is iedereen hier al druk mee bezig zeg... Volgens mij moet ik ook maar een dingen gaan regelen ik heb nog niet eens kraamzorg geregeld. @combitesten, fijn dat het bij iedereen so far goed is! @moeheid, ja ook nog steeds wel, maar ik merk dat al mijn klachten steeds minder worden! GELUkkIG! Deze week druk weekje op werk, goede afleiding want donderdag moet ik voor de combitest, best wel een beetje zenuwachtig.. je weet het nooit natuurlijk. En ik heb trouwens GEEEN idee wat het gaat worden... mn vriend denkt een jongen... laten we afwachten. Hebben jullie trouwens ook smorgens last van je buik, onder, maar ook vooral aan de zijkant? Ik ga dan plassen en als ik even heb gelopen is het ook weer weg, maar het is echt ELKE ochtend en ik vraag me af of het normaal is... Liefs!
Hee meiden! Even een kort berichtje van mij. Zag dat ik al van de lijst ben gehaald, helemaal goed, want daarvoor plaats ik nu dit bericht. Ik merk dat ik me verplicht voel(de) om iets te plaatsen en zo betrokken te blijven. Ik wens jullie allemaal een hele fijne, gezonde zwangerschap toe met een geweldig eindresultaat!!
Ha Anna, je verplicht voelen is nooit goed, inderdaad! Jij ook heel veel succes en vooral plezier met je zwangerschap! Brabomama: gave aankondiging en wat fijn dat alles gewoon goed is. Gelukkig!
@brabomama: gelukkig was alles goed! Sizow: denk dat het bandenpijn is Hier gaat het gelukkig ook weer wat beter.. Begin echt spanning te krijgen voor de echo volgende week
Controle was goed, voor het eerst het hartje gehoord <3. Op advies van de verloskundige toch maar even langs de huisarts ivm de misselijkheid. Ben benieuwd wat die er voor geeft. Nieuwe controle op 16 oktober. En 7 oktober de geslachtsbepaling. Morgen voor het eerst in 6 maanden weer 4 uurtjes werken. Vind het best wel spannend! De komende weken wordt dat langzaam weer opgebouwd tot 32 uur. En tegen de tijd dat ik mn draai weer heb gevonden kan ik met verlof haha.
Anna, succes verder! Brabomama, fijn dat alles goed was! Sizow, klinkt voor mij ook als bandenpijn. Vandaag met een vriendin afgesproken, kom ik aan (openbare plek aan het water, uitzicht op de boten) hangen er slingers in de boom en heeft ze allemaal lekkere dingen meegenomen om de zwangerschap te vieren. Echt zo lief! Voelde ook zo bijzonder!
Hai dames, wat bijzonder dat jullie al iets voelen... Ik voel nog niks hoor, word er wat onzeker van. Ook al weet ik dat het gewoon nog vroeg is.
Het is echt heel normaal om nog niets te voelen. Ik voelde het al wel voor het eerst met exact 12 weken maar krijg juist verbaasde reacties dat ik al wat voel.
Arual wat lief van je vriendin!!! Hier hoop ik stiekem op een babyshower over heel wat weken! Lijkt me zo leuk om een keer mee te maken.. Heb ik nog nooit gehad
Ja, maar sowieso fijn voor je! Het geeft toch bevestiging he Edit: ik ben vergeten dansen gisteren! Jeej...
Helaas was onze combitest uitslag niet zo rooskleurig. Down 1:123 dus gaan nu de NIPT test doen. Ben behoorlijk van slag maar zal positief moeten blijven want het is zo'n kleine kans dat het écht mis is.....
Dat is spannend Nienes....ik ga dimen dat het allemaal goed is! Hier bijna een weke hoofdpijnvrij geweest, op gisteren na, toen was deze weer in alle hevigheid terug.. Verder gaat het hier goed Ben erg moe, maar zodra mijn kleine man s morgens in bed ligt ga ik ook een uurtje de bank op zodat ik smiddags gewoon goed kan gaan werken. Nog een paar dagen en dan weten we wat het wordt.....zo'n zin in! Mijn voorgevoel zegt nog steeds een meisje, maar het is allebei zo welkom!!
Dikke knuf Nienes! De kans is nog steeds klein maar natuurlijk wel extra onzekerheid. Weet je al wanneer de nipt zal plaatsvinden?