Truelove wat fijn nu gewoon hopen dat je niks geks meer krijgt. En rn en wat heb je gezien denk je? Heb je er een foto van?
Jaaaaaaaaaaaa Truelove wat ontzettend fijn!! Hoe is het nu met het (oude) bloedverlies? En hoe voel je je verder? Dikke virtuele knuffel weer!! @Kim1988: wat een naar ongelukje van je zoontje, hoe gaat het nu? In elk geval veel beterschap voor hem! @jaatje: fijn dat jullie weer lekker naar jullie kleintje hebben kunnen gluren. Succes met wachten op de testuitslag! @hier: behoorlijk gesloopt na een hele lange werkdag (incl. een hele reeks sollicitanten vanmiddag, dus helemaal sufgeluld!) Eigenlijk is m'n werkdag nu net pas echt ten einde. Ik had niet alles afgekregen en op een gegeven moment MOEST ik m'n dochter gaan ophalen van het KDV. Dus zonet thuis, nadat zij in bed lag, heb ik nog even ingelogd om wat af te maken. Nu WEEKEEEEEEEND!! Even nergens aan denken, heerlijk!
Het oude bloedverlies is er nog steeds.. Leek gister minder dan vandaag.. Maar ik vertrouw op mijn kindje.. Voel het gewoon bewegen! En het geslacht maak ik bekend wanneer ik het echt zeker weet haha dus nog even wachten 😜 Oh en heb fotootjes mee gekregen maar heel onduidelijk..
Dat hoop ik ook echt.. Al zei de gyn vandaag dat de kans aanwezig is dat er nog een bloeding kan komen.. Maar hij zei ook dat hij er veel vertrouwen in heeft dat deze zwangerschap goed af loopt! Ze kunnen nooit garantie geven maar het geeft me wel moed dat ik zie dat mijn kindje niks mankeert!
Zou het een geknapte ader kunnen zijn? Ze konden verder geen oorzaak vinden van het bloeden? Ik zou veel rusten nu, echt. Rust is het beste medicijn. Als de beeb het goed maakt heeft hij geen last van de bloeding denk ik ook... Wens je in elk geval een goede nacht toe!
Het was echt te veel voor een geknapte ader.. Bij mijn eerste heb ik ook veel bloedingen gehad maar lang niet zo erg als deze helaas.. Daarom denk je gelijk game over! Ik probeer ook echt mijn rust te nemen..
Nacht goed doorgekomen.. Durf weer een beetje naar kamertjes enz te kijken.. Hoe willen jullie bevallen? Ik wil heel graag een waterbevalling
Ik heb daarin weinig keuze de keuze hier is vaginaal of keizersnede.. en op dit moment wil ik heel graag die keizersnede
Gelukkig, Truelove! Ik geloof dat ik het liefst zo "gewoon" mogelijk beval, dus vaginaal en op bed. En als ik zo naar bevallingsprogramma's kijk, denk ik dat ik ook wel pijnstilling wil, als dat kan en mag! Ik weet niet hoe dat in België zit, maar in Nederland kun je in de meete ziekenhuizen alleen tijdens kantooruren een ruggenprik krijgen, omdat anders de anaesthesist naar huis is. Nu zijn er natuurlijk meer vormen van pijnstillen, maar daar weet ik nog niet voldoende van af.
Ik heb nu twee keer een gewone bevalling gehad en wil het nu eens in bad proberen.. Hopelijk is die mogelijkheid er
@Truelove fijn dat je de nacht goed door bent gekomen en dat je je wat beter voelt. En ook super dat je je kindje al voelt, in jouw geval is dat natuurlijk helemáál fijn! (Ik zit nog steeds ongeduldig te wachten tot ik ons frummeltje ga voelen!) Doe lekker rustig aan en laat je goed vertroetelen, dat heb je nodig! @bevallen: ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen i.v.m. mijn vorige bevalling (pre-eclampsie). Ik hoop wel weer op een natuurlijke bevalling, als het kan met zo min mogelijk toeters en bellen en dus ook zonder pijnstilling. Uiteraard alleen zolang ik het trek. @Prikkeldraad, ik begrijp dat je bang bent voor de pijn bij de bevalling, maar bedenk dat er ook nadelen kunnen zitten aan pijnbestrijding. Lees dit artikel bijv. maar eens: Pijnbestrijding tijdens de bevalling | GezondheidsNet