Vandaag erg druk geweest, zijn naar het dolfinarium geweest. Was wel leuk, maar erg druk! Hier voor het lijstje: 31 jaar, derde kindje, waarschijnlijk thuis bevallen en het wordt weer flesvoeding. 2 oktober controle bij de vk 8 oktober geslachtsbepaling echo 17 november 20 weken echo
Anba: leuk, het Dolfinarium, en lekker weer! Hoe oud zijn je kinderen? Hier: Net een mail gestuurd naar de stichting waar we de hond geadopteerd hebben. We vinden het te gevaarlijk om haar te houden als er straks een kleintje rondloopt. Bah, moeilijk hoor! Je adopteert geen hond om er vervolgens weer afstand van te doen. En we hebben best wel wat ervaring met lastige honden, maar dit gaat ons boven de pet en wordt voor de kleine en voor mij gevaarlijk. Ik ben voor de rest weinig emotioneel, maar als het hierover gaat, hou ik het niet droog. Verder, wellicht wat onsmakelijk, maar ik ben zo blij dat mijn verstoppingen een beetje over zijn! Ik kan al de hele week weer gewoon poepen, wat een genot! (sorry )
@prikkeldraad: dat is idd een lastig besluit.. Maar soms kan je helaas niet anders.. Dikke knuffel! En kan me voorstellen van naar het wc gaan.. Hier is het hetzelfde probleem
Wil het toch even melden: Ik ben klaar met moeders voor moeders!!! Heb het bij alle drie gedaan en ben er nu wel klaar mee.. Deed het met liefde maar na tien weken heb je het wel gezien haha
Oh, wat heerlijk! Ik heb nog 2 weken te gaan, maar verheug me ook al op de dag dat er geen nieuwe flessen meer klaar staan!
Uitslag van de combinatietest is binnen; allemaal heel lage kansen. Ben ik toch wel opgelucht door Ik mag ook nog 2 weken mvm, dat red ik nog wel, vind het niet zo vervelend eigenlijk.
Fijn nieuws Jaatje! Ohw prikkeldraad, wat vervelend zeg is ie agressief ? Ik mag dansen! Tsjoelala, tsjoelala! *houdt buik vast*
Prikkeldraad, mijn jongens zijn bijna vier en 20 maanden oud. Wat vervelend met de hond. Dat is inderdaad geen makkelijke beslissing, maar goed dat jullie toch actie ondernemen. Het moet wel goed blijven voelen en veilig blijven. Ik doe niet mee aan mvm.
Jaatje: wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Bajou: op zich niet, maar ze is heel bang voor sommige andere honden. Als die te dichtbij komen en ze kan geen kant op, dan bijt ze het dichtstbijzijnde... En dat ben ik dus. Anba: inderdaad, je moet er niet aan denken wat er geneurt als niet ik, maar ons kleine hummeltje het dichtstbijzijnde is. Vanavond hebben we het een en ander met twee trainers van onze hondensportvereniging besproken, die zijn het allebei met onze beslissing eens. Dat stelt me wel gerust. De ene is iemand die veel traint met zogenaamde probleemhonden en die zei ook dat we gerust zijn gegevens door mochten geven aan de stichting, als dat nodig zou zijn. Erg prettig in zo'n verdrietige situatie. Dan iets leuks: ik hoorde vandaag van een oud-collegaatje dat zij kort na mij is uitgerekend!! Zo leuk! En het is ook nog eens een heel lief iemand die ik het enorm gun om een ukje te krijgen, dus ben er helemaal enthousiast over!
Wij roepen steeds heel hard dat het weer een jongen is, maar een klein stemmetje in mij fluistert steeds zachtjes dat het een meisje is, maar daar wil ik niet naar luisteren, want dat hoop ik te hard. Voor de jongens lijkt nog een jongen me erg leuk, maar ik hoop al sinds ik zelf nog een kind was al op een klein meisje. Kortom, beide is helemaal prima, alleen als het weer een jongen is dan zal ik afscheid moeten nemen van mijn grote jeugddroom en dat zal wel even pittig zijn. Maar dat heeft niets met dit kindje te maken, maar met de totale situatie. Dit kindje mag er komen zoals het is, hopelijk helemaal gezond.
Dat had mijn vriendin ook, maar ze is nu ook dolgelukkig met haar 3 mannen. Ik kan het me goed voorstellen hoor! Hier roept manlief steeds dat hij een zoon wil en ik dat ik een dochter wil, maar uiteraard hou ik er net zo veel van als het een jongen wordt.
♥ 16-31 Maart mama`s 2015 ♥ 15-03: Kim1988, 26 jaar, 3e kindje, ZH, BV 17-03: Wnsdg, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV Elke12345, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV 18-03: Floortje1, 29 jaar, 1e kindje, ZH, FV 19-03: Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV Sax, 30 jaar, 2e kindje, ZH 20-03: LaVitaBella, 33 jaar, 2e kindje, Thuis, BV Truelove, 27 jaar, 3e kindje, ZH Wondertjenr3, 26 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV Derde, 33 jaar, 3e kindje, BV 21-03: Laura1986, 28 jaar, 2e kindje, Thuis, BV Brabomama, 34 jaar, 2e kindje, ZH, BV Fleur24, 30 jaar, 3e kindje, FV Merlijntje83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 23-03: Zally, 33 jaar, 3e kindje, Thuis, BV 24-03: Mysa, 30 jaar, 1e kindje 25-03: 4Meidenmama, 33 jaar, 5e kindje, ZH, FV 26-03: Prikkeldraad, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV Arual83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV Nienes, 33 jaar, 1e kindje, ZH, BV 27-03: Cicey, 34 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling!), ZH, BV 28-03: Charmedknorrie, 32 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Jony, 32 jaar, 4e kindje, ZH 29-03: Jaatje, 31 jaar, 1e kindje Imp, 30 jaar, 2e kindje, BV 30-03: Bajou, 28 jaar, 2e kindje, ZH, BV 31-03: Anba, 31 jaar, 1e kindje, Thuis, FV 01-04: Kim008, 26 jaar, 1e kindje Sizow, 27 jaar, 1e kindje ஐ Vlindermama's ஐ Heel veel sterkte... ★Victoire ★Innas ★SteffieD 3 meisjes, 1 jongens, 3 verrassingen/geheim Afspraken 30-09: Charmedknorrie, controle vk 01-10: Arual83, controle vk 01-10: Imp, controle vk 01-10: Derde, controle vk 02-10: Kaaskroketje, echo+ controle gyn 02-10: Zally, geslachtsbepaling 02-10: Anba, controle vk 03-10: Brabomama, controle vk 04-10: Brabomama, geslachtsbepaling 06-10: Prikkeldraad, controle gyn 07-10: Merlijntje83, geslachtsbepaling 08-10: Anba, geslachtsbepaling 09-10: Zally, controle vk 13-10: Cicey, echo + controle vk zkh 15-10: Wondertjenr3, controle vk 16-10: Nienes, controle vk 16-10: Merlijntje83, controle vk 16-10: Bajou, geslachtsbepaling 21-10: Imp, geslachtsbepaling 22-10: Truelove, controle vk 22-10: Kelly1609, controle vk 27-10: Kim1988, 20 wkn echo 30-10: Kelly1609, gesprek gyn + groeiecho 31-10: Kelly1609, 20 wkn echo 01-11: Wondertjenr3, 20 wkn echo 03-11: Brabomama, 20 wkn echo 05-11: Mysa, 20 wkn echo 06-11: Nienes, 20 wkn echo 07-11: Cicey, 20 wkn echo 12-11: Truelove, 20 wkn echo 17-11: Anba, 20 wkn echo Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het aub in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop Als het niet in kleur staat wordt er overheen gelezen!!!
Sorry, even heel snel.. @Hond wegdoen: Wat lijkt me dat moeilijk zeg, heel veel sterkte! @MvM: Jippie, gisteren ook geen nieuwe kannen gekregen, ben blij dat ik klaar ben! @Jaatje: Gefeliciteerd met de goede uitslag!! @Misselijkheid: Nog steeds erg misselijk hier.. wel minder vaak maar niet minder erg...
@prikkeldraad: wat een moeilijke, maar knappe beslissing die jullie hebben genomen over jullie hond! Wat zullen jullie hem gaan missen...maar veiligheid gaat boven alles! En een ander beestje (hond of niet) kun je altijd nog een keer nemen. Knuffel voor jou! @verstopping: bij mij was het een paar weken wat minder maar momenteel is het juist weer terug...:x @MvM: ik nog ruim een week, wat mogen jullie allemaal vroeg ophouden zeg! Is toch tot (ruim) 16 weken? In elk geval ben ik er ook wel klaar mee...pfff! @jaatje: gefeliciteerd met de goede combinatietest-uitslag! Dat lucht op hè? @anba: heel begrijpelijk dat je nu stiekem iets liever een meisje wil hoor, ook al zou je zowel van een jongen als van een meisje houden! Ik ben erg benieuwd wat jullie gaan krijgen! @wondertjenr3: wat vervelend van die aanhoudende misselijkheid! Ook al is het niet meer zo vaak, het kan knap lastig zijn! @geslacht van ons kindje: mijn man en ik denken allebei nog steeds dat we weer een meisje krijgen, maar als ik aan onze dochter vraag wat zij denkt dat er in mama's buik zit zegt ze steevast: "Broertje!" We zullen zaterdag zien wie er gelijk krijgt hihi! Spannend... @lijst: ik mis kattenvrouwtje op de lijst, zij was toch ook 31 maart uitgerekend?