Baby-apk weer gehad! Hartje klopte goed! Bloeddruk iets verhoogd maar misschien had ik niet mijn halve huis moeten poetsen voordat ze kwam... Gave foto's van jullie buiken! Hier heb ik het nog niet onder de knie hoe ik een foto moet plaatsen. Nieuwe afspraak: 28 okt: controle vk
Ik zal morgen eens mijn man aan de oren trekken dat hij weer eens een buikfoto moet maken.. Mensen om mij heen zeggen dat mijn buik nu wel heel hard groeit..
Truelove en Nienes, knufff!!! Buikjes, mooi!!! Hier binnenkort ook maar weer eens 1 maken . Imp, fijn dat alles goed was! Wij mogen om 17.00 naar de vk voor controle en echo. Vanmorgen even de stad in geweest, daar een vriendin met haar dochter tegengekomen dus gezellig wat gaan drinken en de meiden gespeeld. Terwijl dochter ligt te slapen heb ik net een ovenschotel gemaakt zodat ik na de vk niet meer uitgebreid in de keuken hoef te staan. Zin om ons ukje weer te zien! Misselijkheid is hier grotendeels weg. Vermoeidheid nog wel aanwezig dus ga 's avonds vroeg in bed liggen (al slaap ik dan niet meteen, hopelijk rust ik dan toch).
Wij hebben trouwens van de week wel de moed verzamelt en hebben een kamertje!! Hij is super leuk.. Heel stom maar wil het kamertje toch binnenkort in delen af gaan maken.. Gewoon om weer positief te worden
Wow wat een mooie buikjes al! Ik vergeet echt om foto's te maken, laatste is alweer 5 weken geleden!!! Oeps, ben gewoon veel te druk. Vanavond maar gelijk doen dan! Nienes en truelove, kan me goed voorstellen dat jullie je soms zo rot voelen. T is ook niet niks! Hopelijk stoppen de bloedingen snel truelove, maar ik ken ook iemand die dr hele zwangerschap bloedingen had en gelukkig toch een gezond kindje kreeg. Maar lijkt me erg onzeker elke keer. En nienes voor jou gaan we heel hard duimen, nog een week voor je de uitslag krijgt? Vandaag eindelijk het hartje gehoord! Jippie, klopte goed stevig, niet heel snel dus denk ik gelijk aan een jongen, hihi, maar zegt natuurlijk helemaal niks. Zeker nu nog niet. Verder was alles goed, bloeddruk etc. Morgen bellen voor de 20 wk echo.
@imp mijn god stik zowat in mijn drinken met de term Baby-APK hahahaha geweldig !!!! @Nienes en truelove ik leef ook met jullie mee, en egoïstisch is dat helemaal niet. Hoop dat jullie snel kunnen gaan genieten.
truelove, mag ik vragen waarom je steeds oud bloed verliest? Is dat normaal? sterkte ! lijkt me echt stressvol. nienes, wat gaat er bij jou niet lekker dat je jezelf af en toe het zielepietje voelt? Zoals ik de reacties lees van de andere dames ben je juist een hele sterke persoonlijkheid dus klopt dat beeld van een zielepietje helemaal niet! Ook voor jou heel veel sterkte. @hartje horen Fijn he.. Mijn schoonmoeder heeft het steeds over een galopperend paardje. Zelf dacht ik alleen maar.. ik ben zwanger. het is echt.. dit is mijn kind wat ik nu hoor! heel bijzonder. volgende week dinsdag hopelijk weer @brabomama Oh wat krijg je al een mooie buik! blijf maar lekker foto's maken hoor! Des te leuker voor later. Zo zie je jezelf tenminste goed veranderen. @wondertjenr3, WOW! wat heb jij al een volle buik. Oh wat mooi joh!
Nee helaas niet normaal maar kunnen de oorzaak niet vinden. Ik heb voor twee weken terug een ernstige bloeding gehad en sindsdien heb k elke keer een terug val..
Hallo aanstaande mama's! Hier eindelijk weer even een berichtje van mij. Lang geleden, maar ik heb het zo ontzettend druk en ben 's avonds vaak te moe om nog achter de pc te kruipen.. Overdag doe ik nog wel eens een poging, maar onze man van 17 maanden is mega actief en de laatste dagen erg 'stout'. Doet allerlei dingen die niet mogen, dus ben daar vooral s'morgens erg druk mee. Hier gaat het eigenlijk wel goed, ondanks de vermoeidheid. Druk op het werk en thuis ook nog. Even pittig nu, mannetje die aan het uitproberen is, daarna nog een huishouden, 6 honden, een vriend en een baan van 30 uur... Maar als ik savonds braaf voor 22.00 bed lig, dan komt het goed. Gisteren last van harde buiken gehad, vorige zwangerschap zelden gehad, maar na 2 echt overdreven drukke dagen was ik lichamelijk gewoon op en dat resulteerde in die hard buik, heel erg pijnlijk! Verder bezig met leuke meisjeskleertjes uitzoeken, heerlijk als ontspanning. Ook de dagboeken probeer ik goed bij te houden. Over 4 weken ben ik een week vrij en wil de kamer van onze zoon gaan klaar maken. Kastjes schilderen enz, zodat hij daar kan gaan slapen. Ben benieuwd of dat allemaal goed gaat. Volgende week maandag hoor ik voor het eerst het hartje van ons meisje, heb er zin in! Daarna dagje sauna......wauw wat kijk ik daar naar uit. Een dagje niet opletten, poetsen, werken....gewoon genieten, uitrusten en lekker eten
Truelove en nienes, sterkte. Ik hoop ook voor jullie beide het allerbeste! Morgenochtend naar de vk. Hartje weer luisteren!! En ik krijg de uitslag van het bloedprikken. Ik hoop zo dat mijn vitamine D goed is, wil niet weer van die ranzige poederdrankjes!! Nu moe en met hoofdpijn in bed.
@kattenvrouwtje: we hebben een verhoogde kans op een kindje met syndroom van down. Dit kwam uit de combinatietest. Nu bloed laten prikken en aan het wachten op de uitslag. Inmiddels ben ik er wel achter dat ik sterk ben na zoveel jaren ellende maar het zou fijn zijn als het eens zou stoppen.... #eindegeklaag
Hier ook alles weer goedgekeurd . Ons kleintje goed kunnen bekijken, hartje gehoord. Alles was goed. Mag morgen gaan bellen voor de 20 wekenecho en dan maak ik meteen voor zo snel mogelijk een afspraak voor een geslachtsecho. Over 4 weekjes weer terug 29 okt controle vk Onze dochter ook helemaal blij, die wist de pot met ballonnen nog te vinden bij de vk binnen.
Imp fijn dat je beebje weer is goedgekeurd! Derde, leuk hè om het hartje te horen! Lavitabella denk je wel aan jezelf? Harde buiken zijn bij deze termijn echt een teken dat je het rustiger aan moet doen. Luister naar je lichaam, dat huishouden kan ook wel wat minder perfect! Of met de Franse slag, zoals hier de laatste maanden... Wel echt lekker dat je naar de sauna gaat, ik heb er vorige week echt van genoten! Houd er rekening mee dat je absoluut NIET in de infrarood-sauna mag als zwangere! Veel plezier! Anba, hoe was het bij de vk? Alles goed, en ook de bloeduitslagen? Arual jij ook gefeliciteerd met de goede controle!! Truelove oh nee het houdt echt niet op met dat ellendige bloedverlies hè? Ben je al terug gebeld? Veel sterkte weer!! Hier vandaag nogal een lamme dag, ik kom naar niet op gang, bleh! Ach ja ik probeer er maar gewoon even van te genieten dat ik niks hoef!
Moet er om 11.50 uur zijn.. Geen echo maar even luisteren en gaan misschien kijken waar het vandaan komt.. Ben gewoon bang dat ik dit de hele zwangerschap houdt.. Dat vind ik niet erg als alles maar goed gaat met onze boef
Truelove, hoe was het? Knuf! Lavitabella, rutig aan meid. Wij hebben 22 okt geslachtsbepaling, 29 oktober controle en 10 november 20-wekenecho Ohja en ik doe mijn 15 wekendansje vandaag!
Hartje klopt goed en buik groeit goed.. Worden wel weer even doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ze gaan beter kijken waar het vandaan kan komen..