16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Ik moet wel vaak plassen ja...
    Kan goed dat je buikpijn/rugpijn van een blaasontsteking komen. Vanmiddag even overleggen met je verloskundige lijkt me. Of gelijk even in een potje plassen en naar de huisarts brengen.

2. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Blaasontsteking zorgt vaak voor harde buiken of krampen! Dus zou het indd even laten testen. Ik hoef niet vaak te plassen.. tenzij ik lig.
    Hoop dat die ellende snel ophoudt voor je, dit is toch vreselijk steeds...

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Kan het zo langsbrengen dus hopen op het beste.. Aan de ene kant hoop ik dat dat het is..
    Andere kant niet want dat is ook niet goed voor zwangerschap..
    Maar dan kan ik het wel uitsluiten

Hoop dat de tijd van genieten nog mag komen.. Kom helemaal niet op de babykamer momenteel.. Durf niet zo goed

4. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ja maar een blaasontsteking is wel makkelijk te verhelpen als je er op tijd bij bent! Hoop dat dat het is...

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Dat hoop ik ook..
    Heb de vk gesproken en straks weer langs..
    Ze vond het goed dat ik mijn urine heb weggebracht.

6. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Potverdikkie Truelove, wat gun ik je een beetje rust in je hoofd en lijf! Hopelijk is het inderdaad "gewoon" een blaasontsteking en ben je er met een kuurtje weer vanaf. Ik kan me voorstellen dat je niet goed met de babykamer verder durft te gaan, met al die terugslagen!

Ik plaste gisteravond iedere keer als mijn man ging roken, echt extreem veel! Nou drink en plas ik altijd veel, dus voor mij is het niet zo raar.

Hopelijk krijg je snel bericht. En je zeurt niet, je deelt je zorgen met ons en daar zijn we voor!

Dikke knuffel!

7. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Jippie! Heb mn 20 weken echo een weekje eerder! 25 okt ipv 1 nov. Zo fijn, hoop dat ik gerustgesteld kan worden!

8. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @wondertje fijn dat je hem eerder hebt.. :)

Voel me echt een zeikerd.. :( en dat wil ik juist niet had me voorgenomen omdat dit mijn laatste zwangerschap zou zijn om echt te genieten maar tot nu toe is er nog niks van gekomen..

Met dit aantal weken kan je toch echt nog geen oefenweeen ofzo hebben? Mocht dat het wel zijn dan ga ik wel extreem vroeg bevallen straks

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Het is geen blaasontsteking..

10. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Je bent echt geen zeikerd hoor!

Geen blaasontsteking dus....Ben benieuwd wat de verloskundige zegt straks. Het lijkt me niet goed om nu al weeën te hebben.

11. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Oh verdorie meid, nu maak je je vast nog meer zorgen. Ik zeg het gewoon nog een keertje: je zeurt niet!!! Je hebt gewoon pech en we leven allemaal met je mee. Niemand vindt hier dat je zeurt, echt niet. Ik wou dat je er gewoon van kon genieten, maar je lijf zit gewoon niet mee op dit moment. Hopelijk mag je snel naar de verloskundige.
    Hou je taai en nog een dikke knuffel!

12. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Echt supervervelend voor je Truelove! En je zeurt inderdaad helemaal niet. Zou juist willen dat we hier op het forum wat meer konden doen dan alleen luisteren en meeleven, maar helaas...

@doppler: bij mijn laatste controle bij de VK had de doppler heel veel ruis, en toen vroeg ze of ik iets (creme of bodylotion) zelf op mn buik had gesmeerd. Had ik niet, maar ze zei dat dat juist ook vaak ruis kon opleveren. Dus dames die het zelf thuis proberen: je schijnt echt die speciale gel te moeten gebruiken en niet gewone creme. Ik deel de tip maar gewoon.

@hier: even wat updates. 17 nov de 20-weken echo en dan ook meteen de 'gewone' controle bij de VK. Ook maar besloten dat ik liefst in ZH (eigenlijk speciaal geboortehuis) wil bevallen en dat ik BV ga proberen te geven. Laatste aanpassing voor de lijst: ondertussen ben ik geen 31 meer, maar (al?) 32! Verder is de misselijkheid een stuk minder, de moeheid ook gelukkig. Afspraak bij de gemeente gemaakt voor erkenning door mn vriend. En dan ook maar eens op zoek naar meubeltjes en kinderwagens etc. :D Maar nog wel steeds druk met werk trouwens, dus ik reageer nog steeds niet vaak, maar lees altijd braaf alles!

13. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Truelove: Je bent geen zeikerd hoor! Mijn duimen draaien voor je!!

@Jaatje: Mijn doppler werkt perfect met bodylotion ofzo hoor haha.
    Maar denk dat de meeste vk een andere doppler hebben waarbij je alleen de gel kan gebruiken. Die van thuis zijn veel anders.

Ik zet je aanpassing even in kleur anders lees ik erover heen.

Jaatje 17 nov 20 weken echo + controle vk, ZH, BV, 32 jaar

14. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Mag om 15.15... Hoop dat ze me wat meer kunnen vertellen..
    Ik ben wel rustig maar de angst dat het nog fout afloopt wilt gewoon niet weg doordat er elke keer weet wat gebeurt..

15. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Heel veel succes!

16. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Truelove ... Je bent geen zeikerd !! Wil je een virtuele knuffel geven ! Succes straks !

17. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    Wauw Truelove het zit jou ook niet mee, veel succes!

18. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    En...? Wat zei ze?

19. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ze maken zich echt geen zorgen voor nu.. Het bloedverlies kan bij laagliggende placenta horen.. Baarmoeder zelf ligt momenteel al wel hoog..
    Bloeddruk ook goed..
    Laagliggende placenta verhoogd niet de kans op loslating..
    Dus moet het weer even gaan loslaten..

20. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Truelove maar wat zeggen ze dan over de krampen? Moet je niet voor de zekerheid aan de ctg?

@Jaatje: Sorry zie nu pas dat je het wel in kleur had, maar of het ligt aan mn ogen of aan de pc maar zag het echt niet haha

Deel Deze Pagina