16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Even de lijst aangepast.
    Als er aanpassingen zijn graag in kleur in je bericht zetten, dit maakt het wat makkelijker:) (meeste doen dit wel, maar voor degene die dit nog niet doen ;) )

Uitgebreid reageren doe ik morgen even, ben jarig vandaag en zometeen komt het eerste bezoek :)
    Morgenmiddag trouwens MvM, dus dan kan ik ook een test showen;)

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

3. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @wondertjenr3 Van harte gefeliciteerd !!!

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Gefeliciteerd

5. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Pfoe, sterkte Anneke!

Van harte met je verjaardag wondertjenr3

6. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

#326 Elke12345, 23 jul 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2014
    Ik zie dat ik nog niet op alle vragen antwoord heb gegeven voor de lijst, dus hierbij:
    29 jaar, eerste kindje, ZH, BV, het geslacht blijft een verrassing

Ik kom uit Leiden, een van de weinige niet-Brabanders zo te zien ;).

@ Cicey, misschien staat het wel ergens, maar is er al bekend of je eerste echo de 25e is?
    @ Mamavlinder, tegelijk de eerste echo zo te zien, spannend he!
    @ Wondertje, gefeliciteerd!

7. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Net even de huisarts gebeld voor uitslag van HCP bloedprikken van gister.

Het is lekker hoog namelijk 1163 !! YAY !!!!

Weet eigenlijk niet wat het gemiddelde is in deze periode, maar goed, mijn dag kan niet meer stuk !

8. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Wat fijn Cicey!!

9. Elke12345

Goed nieuws Cicey!

10. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Elke12345 het is nog niet helemaal zeker of ik de 25e echt een echo krijg. Dat bepaald de arts op dat moment. Moet er namelijk toch heen voor een recept, dus dacht dan maar ook meteen voor een echo ;) Maar gezien mijn verleden daar denk ik dat ze het geen probleem vind. De arts bij wie ik normaal mijn afspraken plan is met vakantie.

Ze geven namelijk aan dat het nog te vroeg kan zijn om iets te zien, maar goed vorige keer bij 5.3 dagen had ik een mooie echo, dus denk dat er echt wel wat te zien is ;) Ben vrijdag als ik uitga van punctie datum precies 5 weken.

11. Elke12345

Volgens mij ben ik je ook al op een ander topic tegen gekomen, dus ik heb een beetje van je achtergrond meegekregen :). Lijkt me wel dat ze het doen in die kliniek, ik hoop het in ieder geval wel voor je! Zal voor je duimen, want het zal een fijne geruststelling zijn.

12. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hoi meiden allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Ik ben 28/29 maart uitgerekend 18 aug de eerste echo!!

Vind het zo spannend!

13. Elke12345

@Brttdnny Gefeliciteerd, ook bij de eerste keer IVF zie ik, dan sta je wel even te kijken he! Het is zeker heel spannend, maar probeer te genieten!

14. Sizow

Sizow Lid

22 jul 2014
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hola!

Ik sluit me ook aan bij deze groep! ik ben 27, 1ste x zwanger en op 31 maart zou de babs moeten komen aldus de calculator.

vooralsnog alleen wat moeheid en voel me eigenlijk prima heb besloten om volgende week even de huisarts te bellen ivm met vakantie vanaf 2 tot 17 augustus... just in case dat ik alvast een afspraak moet plannen!

Heel erg gefeli iedereen en ik kijk er naar uit om verhalen uit te wisselen!

15. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Leuk zo dicht bij elkaar allemaal en over tijdje buiken foto's uitwisselen ! Leuk!

Ja ik stond echt te trillen.. Het kon niet waar zijn heb afgelopen dagen. 8 testen ofzo gedaan haha maar gister de clear bleu dus nu doe ik het niet meer! En nu genieten

16. pippeke

pippeke Niet meer actief

Heeeey brtt maar aangemeld hier?? Leuk! Ik zit er ook!!

Wondertje gefeliciteerd!

Ik ben gebeld door de verloskundige 12 aug de 2 e echo, eerste bij hun en daarna de intake. Kai leuk allemaal!!

Eeeeh nou je ziet... het lukt me niet echt in kleur op d tablet.. sorry!! Hopelijk valt het wel op door dit gekke bericht!

Oh je ziet de color dingen niet zie ik. Dan is het bericht toch niet zo gek

17. pippeke

pippeke Niet meer actief

ho wacht, nu doet tie het wel.
    12 aug echo verloskundige (=2e echo in totaal) en daarna de intake. Zkh bevalling en bv proberen.

18. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ja tuurlijk ben ik ook hier!! Ik ben blij dat ik ook ergens anders kan schrijven ;)

19. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ik vind het leuk dat je hier bent! Hoe voel je je?

20. lizz1981

lizz1981 Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden hier ben ik weer! Na 2 heftige buikpijn aanvallen dacht ik echt het is afgelopen helemaal in combi met dat bruin roze verlies. Moest gelijk bij de vk komen en die dacht aan een bbz en ze zag een lege vruchtzak. Doordat er zeer veel activiteit waar te nemen was bij mij. Eileiders dacht ze dus aan bbz maar konden ook mijn darmen zijn (heb pds) dus moest vanmiddag nog gelijk met spoed door nd gyn. Daar zagen ze gelijk een zwangerschapsring wat dus betekent dat de bevruchting in de baarmoeder heeft plaatsgevonden..Yesssss gelukkig geen bbz! Vervolgens ging ze verder en zag ze het hartje kloppen!!!! Ooo my goddd !! Mega mega blij want had dit nooit gedacht. Over dat bruinverlies moest ik me totaal niet druk maken! Dusss het waren darmkolieken wat ik had!! Pfff bizar he!

Deel Deze Pagina