16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Egopost: onze 20 wekenecho was helemaal super, alles was goed en gemiddeld, alles zit erop en eraan en het is gelukkig nog steeds een meisje!:D

2. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Gefeliciteerd Brabomama!

Kamertje: ik ben vooral nog aan het leeghalen; we hadden heel veel troep in het kamertje staan! We hebben wel een commode gekocht, maar nog niet uitgepakt. Ook eventueel schilderen of behangen moet nog. Lastig is dat we antikraak wonen, dus we willen er niet al te veel geld aan uitgeven; straks moeten we al verhuizen voordat het kindje er is!

Derde en Arual: wauw, zo veel ook weer afgevallen! Hulde!

Derde: succes en vooral plezier morgen!

Hier: vandaag gyn voor standaard controle en alles is goed, moet alleen aan de staalpillen. Nuja, dat heb ik er wel voor over! Heb het gevierd door 2 positiejurkjes te kopen. :) En een voedingsbh; mijn lief krijgt er waarschijnlijk nachtmerries van, die had er nig nooit van gehoord, laat staan gezien, haha!

3. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hier gisteravond weer even schrikken.. Dacht dat ik vruchtwater verloor en kreeg krampen.. Vk geweest gelukkig niks aan de hand..
    Heb er onrustig van geslapen! Nachtmerries enz..

Nog twee dagen tot de echo!

4. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Oh Truelove, het zit je maar niet mee he? Zo zonde als je niet met een gerust hart kunt genieten. Ik hoop echt dat er verder niks raars en verontrustends meer gaat gebeuren bij je.
    En nog steeds volop door met al die goede controles en echo's, wow!
    Onze kinderkamer is nog helemaal niet leeggehaald, maar als het goed is komen ze binnenkort wel het kamertje afleveren, even kijken waar we dat zolang neerzetten. Het kamertje is wel ongeveer het enige dat we al gekocht hebben. Denk dat we in de kerstvakantie flink moeten gaan shoppen voor alle andere dingetjes :)

5. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh wat ben ik zenuwachtig, over drie kwartier de echo!!!

Kinderkamer, nou hopelijk gaan we daar eens aan beginnen in januari ofzo. De dakramen op zolder zijn nog steeds niet ingepland en tot die tijd kunnenw e dus niets anders doen dan opruimen op zolder. Daarna nog verven, nieuwe behang en vloer, kamer opbouwen voor mn zoon, zoontje verhuizene n dan kunnen we eindelijk beginnen aan de babykamer, krijg er de kriebels van. Gelukkig hoeven we bijna niets meer aan te schaffen, omdat we bijna alles nog hebben.

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Succes met de echo!!

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Vraagje aan iedereen: gaan jullie nog een 3D/4d echo laten maken?

8. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Succes @derde!

@Truelove: He bah wat schrikken weer. Gelukkig loos alarm!

Wij hebben 20 dec een afspraak staan voor een 3D/4D echo

9. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

@ Brabomamma; wat fijn! Gefeliciteerd :)

@ Truelove; vervelend zeg... gelukkig dat alles goed is maar ik snap dat de schrik er even in zit!

@ Hier; 21-weken dansje la la la la

10. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jippie alles zager goed uit! Ben zo opgelucht!
    Heb wel een hele beurse buik, het deed echt pijn af en toe, dat was bij de andere kids niet. Maar de uk draaide of werkte vaak niet mee, dus daarom moest het denk? Hoe dan ook die beurse buik is morgen vast over, nu heb ik het idee dat ik echt mag gaan genieten! :) geslacht is ook bekend, maar ik blijf op paars, dus nog een week of 20 geduld ;)

Truelove, gelukkig was alles goed! Wij doen denk geen echo meer, hebben we bij de andere ook niet gedaan, dus nu denk ook niet. Het geslacht weten we nu ook zeker, dus daar is ook geen reden meer voor. Maar wie weet denk ik er over een paar weken anders over.

Elke gefeliciteerd met het 21 weken dansje! Volgens mij ben jij een van de eerste met het dansje toch?

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @derde: gister legde mijn vk uit dat als je meerdere kindjes al hebt en je dan weer zwanger bent dat dan alles veel gevoeliger is.. Mijn buik doet vaak ook pijn met de echo's.. Dus ik kan dit wel plaatsen.. Misschien is dit bij jou ook het geval?
    Komt omdat alles al een paar keer gerekt is zeg maar..

Fijn dat je echo goed was!!

12. Elke12345

@ derde; yaaaaay goed nieuws gefeliciteerd!!! Vind je dat niet heel moeilijk om het wel te weten maar niet te vertellen? Wij weten het zelf ook niet, dus dan is het niet zo moeilijk om geheim te houden :).

Inderdaad een van de eersten met het 21 weken dansje, samen met wnsdag! En Kim is nog eerder! Wel bizar hoor hoe snel het eigenlijk gaat... Nu al over de helft! Gelukkig is het nu niet meer zo spannend en eng als aan het begin :)

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Wat fijn al die goede echo's heel fijn
    Ik vandaag alweer 21,2 gaat snel nu.

Dat beurse gevoel heb ik nu ook veel meer met het duwen van de echo

Hier nog niet begonnen aan de babykamer. Hopelijk snel.

14. roosjedoosje

27 jul 2014
    67
    0
    0
    Amsterdam
    @Brabomama & @Derde - gefeliciteerd met de goede echos! Fijn gevoel.

Hier vandaag ook een goede 20 weken gehad. Was in het ziekenhuis ivm hartafwijking in de familie. de arts heeft alles goed bekeken en was tevreden. kindje groeit goed, iets bovengemiddeld, maar we zijn zelf ook beiden lang, dus ik had niks anders verwacht :) Toch wel enigszins opgelucht, maar had er wel een goed gevoel over, en dat lijkt te kloppen :) Hoera!

15. Elke12345

Fijn roosjedoosje dat je echo goed was! Zelfs als het goed voelt is het vast nog spannend! Gefeliciteerd

16. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    @Arual: nee niet vanwege allerheiligen, al valt ook op 1 november. Maar hier vieren ze Dias de Muertos (de dag van de doden) een typische Zuid-Amerikaans feest. Al wordt er door veel mensen niet echt actief meer iets mee gedaan, maar iedereen houdt toch van een extra vrije dag!
    Stuiterend mannetje is uiteindelijk een rustig mannetje geworden en we hebben samen er een gezellig dag van gemaakt.

@Brabomama, Derde en roosjedoosje: gefeliciteerd met de goede echo’s. Geniet er lekker van.

@Truelove: balen dat je steeds zoiets vervelends overkomt. Hoop dat het nu eens een keer over is en je echt mag gaan genieten.

@3D-echo: nog niet over nagedacht. Ga eens met man overleggen.

17. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    Oja, ik dans met je mee Elke met het 21-weken-dansje! Blijf me verbazen hoe snel de tijd vliegt!

18. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Sorry dames, ben even stil.
    Een moeder van een leerling van mij,26 weken zwanger, heeft vannacht een miskraam gehad en het greep me zo aan!
    Met dat meisje heb ik al sinds moeders 14e week zwangerschap veel gesprekken gehad (moeilijke thuissituatie). Dit kindje was zo gewenst!
    Oh, m'n hart breekt elke keer weer wanneer ik eraan denk.
    Wat een verdriet.
    Dus even stilte vanaf hier

19. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Kattenvrouwtje: Jeetje, ik kan me voorstellen dat dat je aangrijpt. Het komt nu ook nog eens veel dichterbij, je scheelt zo weinig... Een extra virtuele knuffel.

Truelove: dat had ik vrijdagnacht dus ook! Poeh, ik heb er echt een paar grijze haren bij, dat moet bij jou wel helemaal zo zijn. Iedere keer die schrik en die angst. Gelukkig was het loos alarm!

Goede echo's: wat een opluchting, gefeliciteerd!

20. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Met 26 weken heb je geen miskraam meer hoor, dan moet je bevallen van een doodgeboren kindje....Maakt het niet minder erg natuurlijk...

Deel Deze Pagina