Jaaaaaa wat fijn Prikkeldraad en Cicey, allebei onwijs gefeliciteerd met de goede echo's!!! wnsdg, als je mijn vliegticket betaalt wil ik best eens overwegen om bij je te komen poetsen hihi! En wat een leuk verhaal over dat toneelstuk waarin je zoontje gefigureerd heeft! Wat zoet dat hij zo goed bleef zitten, echt schattig! Hier ook alweer het 21-wekendansje vandaag!! Hoe gaat het met de andere dames? (het is stil hier vandaag!)
@Prikkeldraad: gefeliciteerd met jullie meisje! @Cicey: gefelicieerd met jullie jongens, zo komen er snel jongens bij! @Brabomama: inderdaad stil geweest hier op ZP. Niet toevallig mooi weer geweest in Nederland dat iedereen daar van heeft genoten? Hier een dagje weg geweest met een mannetje dat niets wilde eten, gelukkig wel drinken. Pas tegen 18.00 uur heeft hij een banaantje gegeten maar hij is tevreden gaan slapen, dus maak ik me geen zorgen. Nu lekker even bankhangen en uitrusten van het vele lopen.
Hoe is het vandaag met je kleine mannetje, wnsdg? Hopelijk is hij niet ziek geworden! Vandaag naar mijn eerste babybeurs ooit geweest! Kelly en Merlijntje waren er ook, leuk om elkaar eens te zien! Ik heb een enorm lief roze shirtje gekocht, een echt meisjesshirt. ❤️ Maat 56, dus hopelijk kan ze het snel (maar niet al te snel) aan! Ik vind het ook stil hier!
♥ 16-31 Maart mama`s 2015 ♥ 15-03: Kim1988, 26 jaar, 3e kindje, ZH, BV 17-03: Wnsdg, 29 jaar, 2e kindje, ZH, BV Elke12345, 29 jaar, 1e kindje, ZH, BV 19-03: Kaaskroketje, 23 jaar, 4e kindje, ZH, BV Sax, 30 jaar, 2e kindje, ZH, KV 20-03: LaVitaBella, 33 jaar, 2e kindje, Thuis, BV Truelove, 27 jaar, 3e kindje, ZH Wondertjenr3, 26 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Kelly1609, 26 jaar, 2e kindje, ZH, FV Derde, 33 jaar, 3e kindje, BV 21-03: Laura1986, 28 jaar, 2e kindje, Thuis, BV Brabomama, 34 jaar, 2e kindje, ZH, BV Merlijntje83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV 23-03: Zally, 33 jaar, 3e kindje, Thuis, BV 26-03: Prikkeldraad, 34 jaar, 1e kindje, ZH, BV Arual83, 31 jaar, 2e kindje, Thuis, BV Nienes, 33 jaar, 1e kindje, ZH, BV 27-03: Cicey, 34 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling!), ZH, BV 28-03: Charmedknorrie, 32 jaar, 3e kindje, Thuis, BV Jony, 32 jaar, 4e kindje, ZH 29-03: Jaatje, 32 jaar, 1e kindje, ZH, BV Imp, 30 jaar, 2e kindje, BV 30-03: Bajou, 28 jaar, 2e kindje, ZH, BV 31-03: Anba, 31 jaar, 3e kindje, Thuis, FV Kattenvrouwtje, 28 jaar, 1e kindje, ZH 01-04: Sizow, 27 jaar, 1e kindje, ZH, BV ஐ Vlindermama's ஐ Heel veel sterkte... ★Victoire ★Innas ★SteffieD 12 meisjes, 8 jongens, 5 verrassingen/geheim 2 nog onbekend Afspraken 10-11: Imp, 20 wkn echo 10-11: Arual83, 20 wkn echo 11-11: Kattenvrouwtje, 20 wkn echo 11-11: Cicey, echo + controle gyn 12-11: Charmedknorrie, 20 wkn echo 13-11: Wondertjenr3, controle vk + suikerwaardes prikken 13-11: Merlijntje83, controle vk 17-11: Anba, 20 wkn echo 17-11: Derde, controle vk 17-11: Jaatje, 20 wkn echo + controle vk 28-11: Brabomama, controle vk 11-12: Wondertjenr3, controle vk 20-12: Wondertjenr3, 3D/4D echo 28-01: Brabomama, groeiecho Wil je ook op de lijst of heb je aanvullingen? Laat het mij ( wondertjenr3 ) even weten, zet het aub in een kleur in je bericht, dan zet ik je/het erop Als het niet in kleur staat wordt er overheen gelezen!! UPDATE: Plaatsen in de lijst wordt pas na regelmatige activiteit gedaan
Wnsdg, wat kan het dan ineens anders lopen met dat toneelstuk! Hoe is het nu met hem? Dames die naar de beurs zijn gegaan, leuk dat jullie een mini-meet hadden! Hier best wel de zenuwen voor morgen, de 20-wekenecho! Mogen al heel vroeg dus dat is fijn, weet niet of ik meteen tijd heb hier iets te melden dus geen zorgen als er niet direct iets verschijnt . Vandaag heerlijk met dochter en hond naar het strand gegaan, even m'n hoofd leeg laten waaien en dochter is lekker moe geworden. Daarna nog even de kerstversiering bekeken in het tuincentrum en naar de sportclub van man geweest. Ik stap even onder de douche, en dan naar bed! Om 9.15 de echo maar moet er bijtijds uit want moeten dochter nog even wegbrengen.
@Prikkeldraad: leuk dat je iets hebt kunnen kopen en een mini-meeting hebt gehad. Hier helaas geen baby-beursen in het land, wat misschien ook wel beter is voor de inhoud van mijn portemonee. @Arual: hoop dat je je slaap hebt kunnen pakken. Wel lekker dat je de echo zo vroeg hebt, dan hoeft je niet zo lang in de zenuwen te zitten. Veel plezier en ik denk aan je. Hier: Zoon is niet echt ziek maar ook nog steeds niet lekker. Gelukkig geen koorts maar hij eet ook nog niet veel voor zijn doen, slaapt veel, soms heel hangerig maar andere momenten lekker vrolijk en heerlijk aan het spelen. Hij zal wel tegen het ziek zijn aanzitten, hoop dat het morgen overgewaaid is. Inderdaad rustig hier, hoef niet veel bij te lezen. Is iedereen naar FB overgestapt of is het daar ook rustig? Nou hier ook bijna bed tijd, dus duik er zo lekker in.
Jammer dat het hier zo rustig is! Ik ben gister naar een babyshowershow geweest was super leuk! Voor de rest gaat het wel hier..
Ik vind het wel lekker dat het rustig is (geweest) hier, want ik heb amper tijd gehad om bij te lezen of te reageren! Het aantal jongetjes lijkt inderdaad iets meer in de buurt te komen van de meisjes, als alle verrassingen jongetjes zijn zou het ongeveer gelijk uitkomen. Wie weet! Hier nog steeds gedulding aan het afwachten op de 20w echo, nog 1 week wachten... Buikje groeit langzaam maar zeker, maar is nog steeds bescheiden voor 20w geloof ik. De kinderkamer is gekocht, kraamzorg al een tijd geleden geregeld. Denk dat de kinderwagen de volgende grote aanschaf wordt. En binnenkort toch ook eens gaan informeren of er nog wachtlijsten zijn voor opvang, daar hebben we ons nog niet echt op georienteerd.
Leuk hoor cicey, twee jongens, fijna dat alles goed was, kunnen ze al zien of het eeneiig of twee-eiig is? Prikkeldraard ook gefeli met de goede echo! Arual hoop dat alles goed was? Verder heb ik hoop terug moeten lezen, maar weet even niet meer waarop te reageren. Ben een weekendje weg geweest met een zus, lekker even wat anders. Maar wel vermoeiend want veel te veel gedaan en vooral veeeeeel te veel geld uitgegeven. Kwam langs een noppies store in Nijmegen. En tja mijn zus vond alles leuk staan en vond dat ik het moest nemen, oeps.... Nou ja, mag mezelf wel lekker verwennen vind ik Leuk zo'n minibeurs. Zijn er al die weten dat ze naar de negenmaandenbeurs gaan? Ik twijfel een beetje, zal de laatste keer zijn dat ik 'kan', maar vind het altijd zo druk en we lopen dan natuurlijk al bijna op het eindje. Ik zie het bij die tijd wel, wie weet kan ik nauwelijks nog lopen ofzo, haha... Hier ineens enorme nesteldrang, nu we het geslacht weten (althans, ik vond het wel erg snel gaan en heb het zelf niet eens gezien! De echoscopiste zei het wordt een ..., maar ik heb dus echt niets gezien, hoop echt dat ze er niet naast zit ofzo, toch nog maar een extra echo denk over paar weekjes). Maar ik kan dus niet aan de nesteldrang toegeven, want het kamertje zal op zn vroegst eind januari, begin februari af zijn, ahhhhh, word er nu al gek van als ik eraan denk! Ik wil zo graag lekker het kamertje inrichten etc maar eerst de zolder, helaas komen ze pas 15 dec de nieuwe dakramen doen en tot die tijd kunnen we dus niks
Negenmaandenbeurs: ik ga niet.. Het is een stukje rijden voor mij en vind het toch een beetje eng zo op het laatst.. Ben met de andere te vroeg bevallen dus ik durf het niet aan
Alles is goed met ons jongetje!!! Dankbaar!!! Zo gezellig bakkie doen in de stad met een vriendin en de kids om het te vieren! Negenmaandenbeurs, nee ga niet. Ben een paar jaar geleden al geweest.
@negenmaandenbeurs: nope, ook ik ga niet. Heb niet zo'n behoefte aan de drukte als ik op ontploffen sta haha. @hier: laaste dagen wat meer last van harde buiken. Werd vanochtend zelfs wakker met een harde klomp in mn buik :s. En ik doe toch echt bij na niets. Maar even in de gaten houden en donderdag met verloskundige bespreken. Deze week juist weer een extra halve dag gaan werken.
Ik wil eigenlijk wel gaan maar denk dat ik dat qua lopen niet trek. Daarbij ben ik dan ook echt op het laatst... en is een behoorlijke afstand dus niet zo veilig haha
Negenmaandenbeurs: hier ook niet, maar dat zal jullie niet verbazen. @Aural: lekker dat alles goed is met jullie mannetje, geniet van je bakkie. @Merlijntje: oei dat is niet fijn. Hoopt dat het snel stopt. Hier: Onder het mom je moet flexibel zijn om hier te leven, hier nog zo'n moment. Onverwachts een ochtend thuis met ons mannetje, blijkt er geen school te zijn. Een of andere feestdag van de provincie, waar we nog nooit van gehoord hebben. De buren kwamen ons waarschuwen dat er geen school zou zijn, voor de zekerheid even gecheckt en inderdaad hij is vrij vandaag. Maar gezellig hoor, zo onverwachts eventjes samen zijn.
Ik ga ook niet naar de negenmaandsnbeurs. Maastricht-amsterdam is niet ff en ben dan al 36 weken dus als mn water breekt kan het zijn dat de kleine binnen n uur er is 🙈😁
Wie heeft trouwens ervaring met de nuby borstkolf? Ik heb nu een enkele medela kolf maar vind m niet krachtig genoeg en maakt veel herrie Zag voor 50 een handmatige. Ik geef 95% life bv dus elektrisch is niet perse nodig en vraag me dus af of nuby wat is?? Had ookal de fles van nuby bij de 2e. Enige wAt hij accepteerde
Ik twijfel heel erg wat ik moet doen borstvoeding of flesvoeding.. Gaat er hier ook iemand fulltime kolven??
Negenmaandenbeurs: Denk het niet, ik ben zo slecht in grote druktes! Nu al, dat wordt vast nog erger. Kolven: Ik begreep dat het een probleem kan worden als je borstvoeding combineert met de fles, vanwege het aanleggen of zo. Heb dus nog niet verder gekeken dan borstvoeding! Hier: Na de beurs gisteren overdag en een cd-presentatie van vrienden gisteravond was ik vandaag helemaal uitgeput! Gelukkig hoefde ik niks. Heb lekker rustig opgeruimd en huisgehouden.