16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Mooie kinderwagen!

Hier vandaag 22 weken dansje en al aardig
    Opgeknapt van de longontsteking! *joepie

2. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @truelove: Mooie kleur zeg!

@dansje: Jippie 22 weken vandaag! *dans dans*

3. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    @wagen: mooie wagen!

@dansjes: 22 weken en 1 dag dansje jeuh! :) ben de 1e 20 weken doorgekomen zonder ook maar iets te kopen, maar ik voel nu steeds zo'n sterke drang om te shoppen hihi. Erg he!

4. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zeker mooie wagen! Wij moeten onze even goed nakijken, ik ben benieuwd of tie nog een hele ronde mee gaat namelijk. Is nu voor twee kindjes gebruikt en heeeeel intensief, mn schoonmoeder liep er kilometers mee als ze oppaste, ze heeft nl geen rijbewijs. En ze vond wandelen fijn.

Hier vandaag ook 22 weken dansje!

Sax, lastig he om niks te kopen! Maar je mag nu toch gewoon wat kopen hoor :) hier tot nu toe alleen een witte omslagdoek van hm gekocht en een muziekmobielknuffeltje voor aan de deur. Verder al wel wat kadootjes gehad, maar nu ik het geslacht weet heb ik eigenlijk ook zin om iets in de juiste kleur aan te schaffen ;)

5. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @derde: Je maakt me wel heel nieuwsgierig ;)

6. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Jaaa, de mooie wagen in de juiste kleur! :D

Kelly: fijn dat het iets beter gaat. Hopelijk heb je snel nergens meer last van!

Kattenvrouwtje: jammer dat je nog niets ziet. Voel je het kindje al wel? Nu ik een beetje een babybuik krijg, voel ik me veel zwangerder. Als ik het kindje ook nog eens ga voelen (en het lijkt erop dat ik haar een beetje voel, maar ik weet het nog niet zeker), voel ik me veel zwangerder. :)

Hier: ben begonnen met inpakken... Nu heb ik er nog energie voor. Helaas hebben we nog geen huis, maar goed: we hebben nog 6 weken om iets te vinden. Dat is me al eerder gelukt! Was wel een beetje pijnlijk om de commode die ik net gevuld had weer leeg te halen.
    Ik heb de luiertas die ik van mijn vriendin had gekregen gevuld met wat kleertjes, luiers, doekjes enzovoort. Dan heb ik dat in ieder geval bij de hand, mochten we tijdelijk het één en ander moeten opslaan. Het is in elk geval een goed moment om allemaal oude zooi weg te gooien! Heb ook al 4 paar schoenen klaar staan voor de zak van Max.

7. roosjedoosje

27 jul 2014
    67
    0
    0
    Amsterdam
    @wagen: mooi inderdaad! Die van ons is inmiddles 2 x aangeboden door DHL maar we waren niet thuis :( nu maandag ophalen bij het opslagcenter, Ben zo benieuwd!

Ik doe vandaag ook 21 weken dans + foto. Ik zal eens kijken of ik die later vandaag hierop krijg.

@shoppen: gaat er iemand naar de imps & elfs sample sale morgen in Amsterdam? Ik wel! Denk dat ik daar wel wat aan kopen ga doen, ik vind alles wat zij hebben zo leuk!

8. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    De longontsteking is gelukkig zo goed als over. Helaas als reactie op de antibiotica heb ik nu een schimmelinfectie waar ik knettergek van word! Gaat lekker hier ;)

Kleine doet het gelukkig goed. Laat zich regelmatig goed voelen.

Jeetje prikkeldraad nog 6 weken om een huis te vinden. Hopelijk vinden jullie snel iets en kun je daar een mooi kamertje maken voor jullie kleine dame!

9. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje prikkeldraad wat blijf je er relaxed onder zeg! Ik zou helemaal knettergek worden, maar bij mij moet alles ook gelijk gebeuren, ik vind het nu al erg dat we pas in januari met de babykamer kunnen beginnen! Maar jullie weten niet eens of je dan al een huisje hebt! Hoop dat jullie snel iets leuks vinden. Heb je dan ook kans dat je naar een andere stad/ dorp moet verhuizen?

Kelly fijn dat de longontsteking over is! Wel balen van de schimmel, weet helaas waar je over praat :(

Vanmiddag sintintocht hopelijk wordt het snel droog...

10. roosjedoosje

27 jul 2014
    67
    0
    0
    Amsterdam
    Buikfoto van vandaag. Geen idee of dit werkt en of een foto te zien is. Eerste keer foto plaatsen :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,7 KB
      Weergaven:
      1
  11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @roosjedoosje: mooi buikje!!

@prikkeldraad: ik was allang in paniek geraakt!! 6 weken zijn zo om!!

@kelly: fijn dat je longontsteking weg is.. Balen van die schimmelinfectie! Kan je idd ook goed last van hebben

Af en toe als ik in bed lig ofzo dan voel ik gewoon waar de baby ligt.. Gewoon een harde plek in mijn buik echt een bolletje!
    Kan hem dan bijna vastpakken haha
    En dan heb ik niet eens een harde buik..

12. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Roosje,
    Prachtige buik!

Truelove,
    Wow! Wat is je kinderwagen moooooooi!
    Wat is het er voor eentje?

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ja ik
    Voel haar (zwijmel) nu wel in m'n buik. Zelfs op het moment van schrijven!
    Vandaag heb ik m'n eerste grote baby aankoop gedaan. Heb via mp een mooie mutsy evo gekocht incl maxi cosi en speelkleed en andere handige dingen. Heel leuk.
    Kwam pas om 22 uur thuis omdat ik nog naar een verjaardag moest.
    Bij thuiskomst nog even de wagen in en uit elkaar en nu zag en voelde ik opeens dat de duwstang niet waterpas te krijgen is :(.
    Heb ik weer. Wil niet klagen bij de verkoper want ik heb al zo'n goede deal gemaakt, maar baal er enorm van!
    Hormonen.. Hormonen.. Hopelijk blijkt het morgen mee te vallen ;)

Leuk al die 22 en 21 weken dansjes. Hopelijk groeien jullie buiken net zo mooi als die van roosje!

13. Kattenvrouwtje

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Prikkeldraad,
    Wat ben jij toch weerbarstig! Net als de andere dames had ik allang gillend gek geworden. Ik hoop dat er snel een prachtig huisje voor je vrijkomt waar je je snel thuis zult voelen.

En wie was er nou ziek? Je had een longontsteking.. Moest vandaag nog aan je denken toen ik moest niezen. Voelde et helemaal in m'n onderbuik zeer doen. Moest toen denken aan hoe het voor jou moet zijn met hoesten.. Amai.. Beterschap!
    ** oh je longontsteking is over. Super! Hopelijk ben je weer snel lekker fit!

14. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @kattenvrouwtje: wij hebben een Chicco urban gekocht :) ben er ook heel blij mee!
    En balen van je kinderwagen! Hebben die mensen dat niet opgemerkt?

Hier: gister hadden we even visite en mijn visite blijft volhouden dat ik een meisje in mijn buik heb... Je draagt veel te rond zegt ze...

15. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Truelove, mooie wagen!

Prikkeldraad, heftig hoor zo snel ineens eruit moeten en wat anders moeten zoeken!

Kattenvrouwtje, nog gelukt met de wagen? Anders informeren bij de verkoper of ze dit ook hadden en of zij er een oplossing voor hebben gevonden om hem wel waterpas te krijgen?

Hier van de ene verkoudheid de volgende ingerold, heb echt enorme keelpijn weer en zit ineens helemaal dicht. Dochter heeft in de nacht ook een heel vervelend hoestje.
    Vanmiddag een borrel met een groep vrienden en de kinderen, ik ga zo snel man naar de sport brengen en nog even de keuken in voor de laatste voorbereidingen.
    Gisteren nog 2 pakjes besteld voor uk en heb wat hydrofielen gekocht dus de eerste dingen zijn hier ook binnen. Zal eens een lijstje maken met wat we eigenlijk nog allemaal nodig hebben, kan ik de aanbiedingen in de gaten houden. Komende week even met m'n moeder de babykamer af voor de blije doos en voor een cadeautje namens hen (knuffel voor in het bedje), misschien dat ik dan nog wat kleertjes zie! Zal ook alles van dochter even uitzoeken (rompers).
    Buikje groeit flink, gisteren enorm druk in de weer geweest en weer veel harde buiken, moet er wel aan wennen dat ik goed naar m'n lijf blijf luisteren.

16. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! (OK, wnsdg nog goedenacht?)

Afgelopen week heb ik héél weinig gepost hier, elke keer was ik het van plan maar kwam het er niet van...daarom is het nu teveel geworden om overal op te reageren!

In elk geval fijn om te horen dat het met de meesten goed gaat, en Kelly fijn dat je longontsteking over is! (al is zo'n schimmelinfectie ook geen pretje, heb ik ook weleens gehad, niks aan!)

Mooi buikje Roosjedoosje!!

Hier alles goed, heb afgelopen weekend ook mijn 22-wekendansje gedaan en op wat bandenpijn na mag ik absoluut niet klagen! Gisteren lekker met dochterlief (voor het eerst!) naar de plaatselijke Sinterklaasintocht geweest, chocomel gedronken, paar pepernootjes gegeten en meegedanst op de sinterklaasliedjes, ze vond het allemaal heel interessant maar ik had niet de indruk dat ze het al echt begrijpt. Gisteravond mocht ze ook voor het eerst haar schoen zetten waar vanochtend een klein kadootje in zat (stickertjes), maar ik geloof niet dat ze echt de link legt met dat kadootje en Sinterklaas...ach dat komt vanzelf een keer! :)

Fijne dag allemaal!

17. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mmm... Ik heb even een vraagje, hoe hoog ligt jullie baarnoeder op dit moment? Ik heb vanmorgen de controle gehad bij de vk en mn baarmoeder ligt nu precies bi mn navel. Ik ben vandaag 22+3 en het is mn derde dus had eigenlijk wel verwacht dat het hoger zou moeten liggen. Ik zit nu zelfs onder het gemiddelde met deze termijn. Ze zei dat het goed was, het zal dus wel, maar ik ben benieuwd hoe het bij de volgende controle zal zijn! Ik had helaas weer de vk van vorige keer, toen vertelde ze ook al zo weinig en nu wist ze op mijn vragen meestal geen antwoord of gaf het verkeerde! Ook moet ik een urinekweek doen met 24 weken en ze wist niet eens hoe dat in zn werk ging, dus andere vk erbij gehaald. Ook mocht ik van haar morgen geen rontgenfoto van mn gebit laten maken en zegt die andere vk dat dat helemaal geen kwaad kan? Lekker hoor van die dubbele info! Kom ik thuis heeft ze me het labformulier van een andere vrouw (incl. Alle gegevens van die vrouw!) meegegeven! Kan ik dus weer terug voor mn eigen formulier! Ik hoop echt dat zij niet bij mn bevalling gaat zijn hoor, ik denk ook eigenlijk dat ik dat ga zeggen volgende keer. Misschien beetje lullig, maar ik heb totaal geen goed gevoel bij haar! Het is ook niet zo dat ze pas nieuw is, ze werkt er al best lang.
    Verder hebben we toch nog een extra geslachtsbepalingecho ingepland op 5 december! Mijn man wil zekerheid voor we los gaan met alles in bepaalde kleur kopen! Ons kindje beweegde erg bij de 20 wekenecho en ondanks dat de echoscopiste zei dat ze het geslacht zeker wist willen we het met eigen ogen zien, ze heeft het namelijk maar heel even in beeld laten zien.

Sorry voor de egoreactie vandaag!

18. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hier ligt ie op ong 4 vingers boven de navel Op n hoogte wat je normaal bij 29 weken hebt... Veel te hoog dus maar had ik bij overige 2 zwangerschappen ook dus.
    Krijg wel volgende keer een groeiecho maar daar verwachten we dus niets van.

Sorry dat ik zo weinig hier nog schrijf maar vind het erg moeilijk bij te houden icm facebook. Lees wel mee steeds haha. Zal deze week proberen om even uitgebreider weer te reageren en dan werk ik meteen de lijst bij dus als jullie nog aanvullingen hebben... even in kleur zetten dan komt het goed :)

19. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    Hehehe, ik ben ook weer online en dit keer letterlijk.
    We hebben een week zonder internet gezeten omdat tijdens een tropisch buitje met aardig wat onweer de bliksem is ingeslagen in het internet dus veel routers in dorp waren knock-out gegaan. Dus de ict-mannetjes hadden het afgelopen week druk, daarbij waren wij zelf voor twee dagen weg om ons jubileum te vieren dus daardoor werden wij zo ongeveer als laaste huis geholpen.
    Maar nu weer online, en achterstallig werk inhalen.
    Ga zo maar eens lezen wat jullie allemaal geschreven hebben.

20. Kattenvrouwtje

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Derde,
    Ik begrijp je helemaal. Ik zou ook een klacht indienen. Zou me ook niet op m'n gemak voelen bij haar. Succes.

Slim dat je nog een geslachtsecho erbij doet. Dan heb je inderdaad meer zekerheid. Veel plezier!

Wnsdg,
    Welkom terug in het digitale land der levenden!
    Klinkt wel heftig. Hebben jullie geen schade?

Brabomama,
    Wat lijkt me dat leuk om te delen met je eigen kind. Zo bijzonder.
    Hoop dat jullie een hele leuke intocht hebben gehad. Zo te lezen wel!

@harde buiken
    Lees jullie er wel vaker over, maar wat is dat eigenlijk? Hoe voelt het?

Morgen m'n 21 weken dansje , maar ik doe hem lekker nu!

Deel Deze Pagina