16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Dankjewel prikkeldraad! De huisarts-assistente belde net, ik heb geen blaasontsteking. Ze had het zelfs even onder de microscoop bekeken maar ze kon niets vinden. Dus het waren waarschijnlijk toch m'n banden en nu heb ik het advies gekregen om vandaag even rustig aan te doen en vooral goed te blijven drinken.

Toch vind ik het moeilijk te geloven dat m'n banden alleen me zoveel pijn hebben bezorgd (tot huilen aan toe vanmorgen!) In elk geval gaat het nu een stuk beter!

2. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Vervelend zeg Brabomama! En is het dan logisch dat het juist met plassen zo'n steken oplevert, als het bandenpijn is? Ik hoop dat de pijn wegtrekt en wegblijft!

3. Elke12345

Elke12345 Niet meer actief

Beterschap Brabomamma!

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Wat vervelend brabomama! Hopen dat het snel beter gaat

5. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Het gaat inmiddels alweer een stuk beter. Ik heb net heerlijk een uurtje in een warm bad gelegen en ik voelde de pijn meteen wegtrekken toen ik erin ging, zo fijn!!

@Jaatje het plassen zelf deed geen pijn, maar daarna voelde ik steeds wat trekken. Ik denk nu dat dat dus komt doordat er dan meer ruimte komt in m'n onderbuik omdat m'n blaas leeg is en die banden dan gaan opspelen ofzo...

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hebben er nog mensen mijn kamertje bekeken 😁

7. Elke12345

Truelove ik wil graag kijken maar ik weet niet hoe??

8. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Elke ik heb je uitgenodigd om vrienden te worden en dan kan je in mijn album kijken :)

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Truove ik zie alleen een album met echo fotos.

10. Elke12345

Wat een prachtige kamer Truelove, en wat een mooie kleur! Het ziet er heerlijk rustgevend uit, heel fijn kamertje voor jullie mannetje!

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @kim nu niet meer als het goed is :)

12. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @truelove voeg me even toe als vriendin dan kan ik het ook zien ;)

13. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Truelove ik kan m ook niet zien, en ik had je een paar dagen geleden een vriendschapsverzoek gestuurd, heb je die niet ontvangen? Kun je mij anders ook uitnodigen? Ben ook benieuwd...

14. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    @Brabomama: dat klinkt niet lekker. Gelukkig geen blaasonsteking, maar fijn dat een warm bad je zoveel beter laat voelen.

@Truelove: ben benieuwd, voeg me maar toe.

Hier: koud!!! We zijn voor een aantal dagen weg uit tropisch gebied en zitten nu midden in de bergen en geen zon. Vergeleken met Nederland zal het nog wel warm zijn, maar geef mij liever een zonnetje.

15. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    @Brabomama: inderdaad hier soms ook lastig met zoon tillen. Gelukkig lijkt zoon het te begrijpen dat mama hem niet altijd meer kan tillen. Zeg altijd dat mama het niet kan omdat de baby ook in mama's buik zit en dan krijgt mijn buik een knuffeltje. Helaas soms moet het wel gebeuren.
    Hulp vragen doe ik ook niet zo snel, voordeel is dat ik niet veel in het huishouden hoeft te doen omdat we daar iemand voor hebben.
    En anders toch hulp vragen, zelfs als het lastig is.

16. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Truelove: wat een snoepig kamertje! ❤️

Brabomama: jeetje, wat naar zeg. Natuurlijk is het prettig dat het geen blaasontsteking is, maar als het bandenpijn is, is de kans aanzienlijk dat het nog een keer gebeurt. Gelukkig ging de pijn met een bad wel weg.

17. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Jullie zijn al vriendjes 😊

18. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @truelove WOW wat ziet het er mooi uit ;) Hier zijn nog we nog bezig... Moeten nog 1 bedje en de commode verven en dan kan inrichten beginnen.

Wij hebben trouwens zelf onze raamfolie ontworpen en geproduceerd afgelopen zondag ;)

Bijgevoegde bestanden:

19. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @cicey wat een leuke raamfolie!! Echt super schattig

20. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Truelove super leuk kamertje, stoer en toch lief! Leuk thema ook!:D

Cicey heel gaaf die raamfolie, wauw!! Ik ben gek op uiltjes :)

Wnsdg sterkte in de (relatieve) kou!;) Wat je vertelt over hoe je zoontje reageert op je buik en op het feit dat je hem minder vaak optilt herken ik wel. Mijn dochtertje begrijpt ook best goed waarom ik haar minder optil en ze gaat nu bijv. al uit zichzelf zelfstandig de trap af, terwijl ze voordat ik zwanger was bovenaan de trap vaak zei: "mama tillen!" Het lastigste vind ik de momenten waarop ik haar wel MOET tillen terwijl ik het liever niet zou doen.

Gisteren kreeg ik trouwens een mailtje dat mijn cursus zwangerschapsyoga definitief doorgaat, volgende week begint hij, zin in!!

Deel Deze Pagina