Truelove ik heb mijn vorige zw waterpokken gehad is niet fijn tijdens de zw en bovendien gevaarlijk als het goed is weet je vk het of je het gehad hebt. tenminste hier prikken ze erop tijdens de eerste bloedtest.
@zally heb gebeld naar de vk en die zei dat het alleen tot 20 weken een risico vormt.. Mocht ik de klachten wel krijgen moet ik het wel aangeven zodat ze me beter in de gaten kunnen houden. Werk: helaas ben ik vanaf de bloedingen al thuis. Ivm de bekken instabiliteit kan ik ook niet terug keren.. Trek dat gewoon niet Op mijn werk zijn ze meegaand gelukkig. In het begin vond ik het moeilijk maar nu het lopen en slapen ook moeizaam gaat vind ik het wel fijn.
@lavitabella: wat gaaf dat jullie al zo lang een naam hebben, heerlijk dat jullie 'm nu kunnen gaan geven aan jullie meisje! Prachtige buik heb je trouwens!! @roosjedoosje: fijn (en ook verstandig) dat je vanaf 1 januari een dag minder gaat werken. Natuurlijk is dit niet voor iedere fulltime werkende zwangere nodig, maar als je je er beter bij voelt en het wordt geadviseerd moet je er zeker naar luisteren. Als ik een advies mag geven, ga dan op die extra vrije dag in de week echt iets leuks voor jezelf doen, lekker een boek lezen, shoppen of iets met een vriendin doen. En neem je rust, zelf doe ik op mijn vrije dagen ook nog steeds vaak een heerlijk middagslaapje (al zolang ik zwanger ben). @truelove, wat vervelend dat je zoontje waterpokken heeft! Volgens mij is het inderdaad op deze termijn niet meer gevaarlijk voor de baby in je buik. Hopelijk gaat je bekkenband wat verlichting geven. Zelf denk ik er ook aan om een buikband te bestellen, ik had gisteren deze van Carriwell gevonden op internet: Naadloze Zwangerschapsbuikband (zwangerschaps buikband) - Carriwell Heeft iemand toevallig ervaring met deze band? Hij lijkt me namelijk erg fijn zitten als ik de beschrijving lees. En ik wil er nog wel strakke shirtjes overheen kunnen dragen! @Cicey, wat vervelend van die CTS! Inderdaad een veelgehoorde klacht bij zwangeren. Hopelijk helpt de spalk! @derde: wat rot dat je je niet lekker voelt. Hoe is het gisteravond gegaan toen je alles in je eentje moest doen? @Prikkeldraad: goed bezig!! Het is nu even doorbikkelen maar het resultaat wordt straks vast prachtig! @Kattenvrouwtje: die beenklachten heb ik zelf niet, maar ik hoor het wel vaker van zwangeren om me heen. Ik denk dat de maatregelen die je neemt al heel goed zijn. Sterkte ermee in elk geval! Oh en mooi dat ik doorga voor de wasmachine woehoe!!! Ik zit nu m'n hersens te pijnigen wat de naam zou kunnen zijn... Minder werken doe ik nog niet. Aan de ene kant zou ik er het liefst morgen al mee ophouden, maar aan de andere kant heb ik juist het gevoel dat ik nog LANG niet klaar ben voor m'n verlof omdat ik echt in m'n maag zit met het overdragen van m'n werk. Maar ik ben wel bezig met een plan, samen met m'n leidinggevende, dus uiteindelijk komt het vast wel goed. Ik heb wel besloten dat ik waarschijnlijk met 35 weken met verlof ga, dit moet ik trouwens nog wel doorgeven op m'n werk. @hier: vandaag gelukkig minder last van m'n banden dan de afgelopen 2 dagen...pfff! Ik kon de laatste dagen soms bijna niet rechtop lopen omdat het zo pijnlijk trok! En verder heb ik vandaag een mooie nieuwe mijlpaal bereikt: nog 100 dagen te gaan! Voelt toch een beetje raar, alsof het aftellen nu echt is begonnen...
Hier ook even geen tijd en energie gehad om te reageren. Momenteel een ziek zoontje op schoot dus dat schiet ook niet op. Was al een aantal dagen niet helemaal fit, maar afgelopen nacht echt aan het spoken geweest. Heeft hij een ooronsteking en luchtweginfectie, arm mannetje. Ga weer even verder met knuffelen, lees later wel weer bij!
De waterpokken zijn bij mijn zoontje helaas nog erger geworden.. Wat een drama haha.. Ik doe vandaag mijn 26 weken dansje!!! Vanavond 3D-4d echo 😁
Veel plezier truelove! En ook gelijk echte zekerheid over het geslacht wel balen van de waterpokken bij je zoontje, mijn zoon heeft het ook heel erg gehad, die heeft helaas blijvende littekens eraan overgehouden. Gelukkig alleen op zn buik en rug en een enkele op zn hoofd, daar zit nu geen haar, heel gek, maar gelukkig maar kleine rondjes. Hier ook 26 weken dansje, whoopie!!! Ik had gister voor het eerst echt een gedachte over dat ik straks met ons kleine rondloop, pas echt voor het eerst het besef dat ik straks weer een baby heb! Ben er toch alweer vier jaar uit en dit is ook de laatste, dus extra van genieten. Nu ben ik zo gefocussed op het kluswerk en opruimen etc in huis dat ik mn zwangerschap soms bij a vergeet. En ik zou dit keer juist extra gaan genieten. Haha maar ja heb het gewoon te druk met de andere kids etc.
Hier ook 26 weken dansje en heerlijk aan het genieten van onze vakantie op Gran Canaria vandaar weinig aanwezig
Wnsdg en Truelove: beterschap voor de jongens! Sneu als ze zo ziek zijn, dus ook voor de mama's een knuffel. Kelly: wat heerlijk voor jullie! En het is hier echt rotweet, dus nóg fijner voor jullie om weg te zijn. 26 weken-dansjes: gefeliciteerd! Gaaf he? Hier: we gaan zondag over en dat is best heftig. Het behang op de babykamer hebben we er weer af moeten halen, want het liet los en was gaan krimpen. Zag er echt niet uit! Maar goed, erg jammer, want dat was extra werk en geld. Nu druk aan het pakken, maar heb zo veel pijn links bij mijn middenrif (net onder mijn ribben, alsof ik steken in mijn zij heb) dat ik veel rust moet nemen. Herkent iemand pijn op die plek? Toen ik de stad in was om cadeautjes te kopen, moest ik een stuk langzamer lopen vanwege de pijn. Niet leuk! Ik denk dat mijn lijf aangeeft dat ik het rustier aan moet doen, dat doe ik zoveel mogelijk. Als die verhuizing maar achter de rug is, kan ik ook weer ontspannen. Iedereen een fijn en rustig weekend gewenst!
Zeker een mooie foto Truelove! Prikkeldraad, Herken die pijn niet minderwaardig maar even rustig aan gaan dioen. Fijn dat je bijna over bent. Zal je vast een hoop rust geven Hier stond net de brandweer in de straat. Loos alarm. Wat een pokke herrie en nu ben ik weer klaar wakker. zucht.
Truelove mooie foto! Vind 3d foto's altijd een beetje eng, maar dit is wel een hele mooie waar het gezichtje goed in beeld is! Leuk zeker om de kleine weer even te zien he! Prikkeldraad succes met de verhuizing, probeer de zware spullen sowieso aan anderen over te laten, maar ook als je merkt dat je teveel pijn hebt of te veel harde buiken even rust nemen hoor. Wel balen van het behang, hadden jullie de verkeerde lijm gebruikt oid? Blijft zonde van het geld en het werk. Wij hebben inmiddels al zo vaak behangen dat we nu wel weten dat we nooit meer papierbehang nemen, dat gaat zo snel bobbelen en loslaten. En je ziet vaak elke oneffenheid. Dan maar ietsje duurder behang. In de kerstvakantie gaan we de zolder doen, wordt nog wel een klus, want schuin dak en hoekjes etc. Nou hier maar weer aan de opruim. Maandag komen de nieuwe dakramen en de hele studeerkamer moet nog leeg/opgeruimd. Er ligt bijv ook een stapel post van ruim een jaar wat nog in mappen moet, goede reden om dat eens uit te zoeken. Is echt een taakje waar ik een gruwel aan heb en het daarom altijd zo lang uit stel Fijn weekend iedereen!
Kattenvrouwtje: hopelijk slaap je vannacht weer door. Het lijkt nu nog vervelender om slecht te slapen. Gelukkig is het weekend. Derde: het was inderdaad papierbehang. Vrij goedkoop, maar we vonden dat het leukste behang. De lijm was geschikt voor dit soort behang en we hebben het ook goed geplakt (en eerst de muur goed schoongemaakt), maar het is gaan wijken en loslaten. Ik denk dat het door de (slechte) kwaliteit kwam. Jij sterkte met leegruimen!
Lekker, Prikkeldraad! Ook geluk gehad met het weer? Bij ons was het het weekend prima weer, maar nu weer herfst . Zou geen fijn verhuisweer zijn vandaag! Zijn jullie ook zo toe aan vakantie? Ik heb gelukkig 2 volle weken. 1 weekendje gaan we nog weg met zn 2tjes, en de rest van de vakantie willen we ook gebruiken om het kamertje af te maken en nog veel van die kleine spulletjes te kopen. En deze week gaan we ook op pad om een kinderdagverblijf te regelen. Zoveel mogelijk dit jaar nog regelen, dan kan ik relaxed 2015 beginnen Fijne week iedereen!
Grrrr... Ik moet even mn frustratie kwijt!!! De man die vandaag de dakramen zou plaatsen belde vanmorgen af ivm ziekte!!!! Hele planning naar de filistijnen ik zit er al maanden op te wachten en we kunnen maar niet verder zolang die dakramen niet klaar zijn. Mn man had een dag vrij genomen ervoor en nu belt die vent vanmorgen om 7 uur af!! Ik heb gevraagd of mn man heeft gezegd dat het nogal haast heeft, maar die is daar veel te makkelijk in! Ik ga echt eisen dat het voor de Kerst gebeurd moet zijn, want we hebben ook vrij genomen in de kerstvakantie om te gaan klussen, ohhhh, ben echt zo boos... En raak weer helemaal in de stress, ik liep zo lang uit te kijken naar vandaag, omdat we dan eindelijk verder konden en nu wordt het weer uitgesteld Sorry dames moest het even kwijt.... Prikkeldraad fijn dat je over bent! Nu even rustig aan doen hoor en geniet van je nieuwe huisje! Is het nog goed gekomen met de nieuwe behang?
Prikkeldraad: Yeeah je hebt het overleeft! Fijn dat jullie over zijn. Lekker uitrusten nu en succes met het verdere uitpak/inricht werk dat er nog is. @Derde: dat is flink balen! Hoop dat ze heel snel toch nog komen, want zo schiet het zeker niet op zeker niet als je overal op gerekend hebt. Vakantie: daar zijn we hier ook echt aan toe, de afgelopen maanden zijn hectisch en druk geweest. Helaas zal uitrusten niet erg lukken, aangezien we de babykamer gaan klaarmaken maar daar eerst alle andere kamers moeten verwisselen. Kortom genoeg te doen, maar toch ook lekker vrij. Hier: zoon gaat al een stuk beter mee, alleen nog last van een verkoudheidje die hopelijk snel weer over is. Verder is het hier de afgelopen dagen zo warm dat er bijna niets uit mijn handen komt. Heel lastig als je nog zoveel moet doen, maar zelfs de lokale bevolking roept dat he zo warm is. Dus een goede reden om het dan maar een stapje rustiger aan te doen. Goede nacht alvast, ik ga hier nog eventjes snel wat doen voordat zoon wakker wordt van zijn middagdut!
@wnsdg: fijn dat het beter gaat met je zoontje. Die hitte waar jullie in zitten lijkt me ook geen pretje, al vind ik het hier ook wel érg koud... @truelove hoe is het met jouw kleintje die de waterpokken heeft? En wat lief dat het mannetje in je buik zo'n mooie grimas trekt op de 3D-echo! Hij heeft er duidelijk zin in, dat heeft ie al bewezen, kleine volhouder!! @prikkeldraad, lekker dat jullie verhuizing in 1 dag gelukt is. Al een beetje dozen uitgepakt of doen jullie het rustig aan? @derde: wat irritant dat die man van de dakramen ineens niet kwam!! Is er al duidelijkheid over wanneer hij nu alsnog komt? Zo vervelend als je hele planning in de war loopt! Zeker wanneer je zwanger bent kun je zulke dingen er echt niet bij hebben! @vakantie: ik werk de komende 2 weken alleen op maandag, da's wel heel fijn. Manlief is op dezelfde dagen vrij en dochterlief gaat gewoon haar vaste dagen naar het KDV, dus we hebben dan ook wat tijd met z'n tweetjes. Hopelijk lukt het dan om tijd te maken om een nieuwe kamer voor onze oudste uit te zoeken en dat soort dingen!
derde, is het een eenmansbedrijf? Zo ja; weinig aan te doen dan. Die man had het vast niet gepland om op jullie dag ziek te worden. Relativeer he Zo niet; kunnen ze geen vervanger regelen? @ prikkeldraad Heerlijk. eindelijk over! Geniet van je nieuwe thuis! hier gaat het even niet zo goed. zit er helemaal doorheen. de laatste tijd veel te veel hooi op mijn vork genomen en dat kwam er de laatste dagen even flink uit. mn wangen zijn gewoon schraal van het huilen. bah. morgen weer werken -anders ga ik niet meer- en dan na vrijdag de lang naar uitgekeken kerstvakantie. ik ben echt op! zzzzzzz
@brabomama: ze drogen gelukkig in.. gelukkig is hij twee dagen maar een beetje hangerig geweest.. Voor de rest had hij nergens last van. @kattenvrouwtje: ik herken dat gevoel.. Af en toe heb ik ook zon gevoel en weet ik niet waar ik het zoeken moet.. Ik ben vanaf de bloedingen thuis.. Nu met bekkeninstabiliteit is het niet verstandig om nog te werken.. Ik moet veel staan en lopen op mijn werk. Nu is de bedrijfsarts het daar niet mee eens.. De rest allemaal wel.. Maar ik moet dus nu weer aan het werk... Echt krom!!!!!!