16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Even zonder alles te lezen:

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Knuf!

2. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Hier ook zonder alles te lezen iedereen een gelukkig nieuwjaar

3. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Gelukkig Nieuwjaar!

(ik lees wel braaf mee maar reageren lukt niet sorry)

4. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Gelukkig en gezond 2015 allemaal!
    Ik probeer straks of morgen eens goed bij te lezen. Heb tot nu toe echt genoten van een heerlijke vakantie, alles goed hier.

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Dit word ons jAar!

6. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Gelukkig 2015 allemaal!!!!! Dit wordt inderdaad ons jaar met allemaal prachtige lieve baby's in het voorjaar! :)

En derde nog gefeliciteerd met je dochter!

Hebben jullie allemaal een fijne oud & nieuw gehad? Wij zijn gezellig bij vrienden geweest en zijn daar ook blijven logeren zodat we onze dochter niet midden in de nacht uit bed hoefden te halen. Dus vanochtend hebben we ook nog gezellig met z'n allen zitten ontbijten. Ben wel helemaal gesloopt inmiddels, want ik heb nu al twee nachten op rij niet meer dan 4 uur gslapen pfffffff!:x

Straks nog naar een gezellige nieuwjaarsborrel, daarvoor kan ik mezelf nog wel oppeppen maar vooral omdat er allemaal leuke mensen komen. Daarna héél vroeg onder de wol vanavond!

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Wij lekker rustig met ons gezin dit keer thuis gebleven! Heerlijk :)

8. wnsdg

wnsdg Actief lid

9 sep 2013
    203
    0
    16
    Zuid-Amerika
    Ook vanaf hier, een gelukkig nieuwjaar!
    Wij mochten nog eventjes in 2014 verder gaan terwijl jullie allemaal al in 2015 waren.

Hier ook een rustige jaarwisseling gehad, om 22.00 uur stond man samen met een vriend buiten oliebollen te bakken bij een kampvuur en kaarslicht. Erg gezellig en alle buren kwamen even langs om die vreemde Nederlandse dingen uit te proberen.
    Voor de rest rustig aangedaan, en alle ramen en deuren gesloten om al de geluiden van de feesten op het dorp buiten te laten. Gelukkig zijn we inmiddels zo aan die geluiden gewent dat we om 1.00 uur gewoon door alle herrie in slaap zijn gevallen.
    Vandaag lekker rustig aan doen naast het klussen en opruimen.

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    De beste wensen iedereen!!!

10. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Van mij ook een gelukkig nieuwjaar gewenst! :) wat vonden ze daar bij jullie van de oliebollen wnsdg?

Truelove en roosje, helaas bij de twee andere kindjes ook de balonnentest gedaan, maar het intereseerde ze helemaal niets (we hebben 2 katten). Ook al lagen de ballonnen er drie weken in, zodra ze eruit waren lagen ze allebei in de box :( nat spuiten hielp niet, we hebben echt alles geprobeerd, alleen als de baby er in lag bleven ze uit de buurt, maar zodra wij naar bed gingen lagen ze er in!!! Grrr... Enige wat dus hielp was de box telkens vol leggen of iets eroverheen.
    Een van onze katten had ook de nare eigenschap dat als je een speentje ergens liet liggen, op de kast, tafel of wat dan ook hij er aan ging knagen en kapot beet! We hebben honderden euro's moeten. Uitgeven aan nieuwe spenen! Daar moeten we straks dus ook weer goed op gaan letten. Vind katten best leuk, maar zodra er hier een baby in huis is ben ik ze liever een jaartje kwijt. Maar ja dat gaat ook weer niet natuurlijk.

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @derde dat is wel lastig idd.. Hopelijk hebben de katten het nu afgeleerd!

12. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    Beste wensen allemaal!

Klinkt als leuke oud&nieuw avonden bij jullie.
    Hier dacht ik een avondje alleen met manlief te zijn, maar plots stond onze beste vriend op de stoep (had zichzelf buitengesloten en is toen maar naar ons komen lopen vanuit een dorp 15 km verder!). En een paar uur later stond mijn broertje er ook nog.
    Zo gezellig.. Echt een topavond.
    Niet verwacht van te voren en misschien daarom juist zo leuk.
    Morgen is mn man jarig. Ben een beetje nerveus. De box staat natuurlijk al in de woonkamer en daar zullen we wel weer commentaar op krijgen.. nouja.. niks van aantrekken.. dat weet ik allemaal wel, maar poeh.. blijft lastig al die opmerkingen.

Haha.. katten die spenen opkauwen. Ik hoop niet dat het hier gaat gebeuren. Ik heb 5 katten!
    En ze lopen nu wel de box in en uit. Ze liggen liever zacht (krabpaal of de bank) dus ik maak me niet zo druk.

13. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hier vandaag de laatste spulletjes gekocht voor onze kleine man..
    Op luiers en billendoekjes na :)
    Dat geeft me weer een beetje rust!

Wanneer bestellen jullie de geboortekaartjes? Wij doen het eind van deze maand.. Ook bestellen we dan bedankjes..

Moet zeggen dat het allemaal steeds echter begint te worden..
    Al kan je nu echt niet meer om mijn buik heen!!

14. Prikkeldraad

Prikkeldraad Actief lid

3 aug 2014
    297
    0
    0
    Wij hebben vandaag de box in de woonkamer gezet. Plantenspuit paraat, want vooral onze Colette is enorm nieuwsgierig en ze houdt van hoogtes. Kater Claus ligt liever laag en is redelijk bang uitgevallen, dus die gedraagt zich voorlopig wel.
    Verder flink aan het nestelen: vandaag eindelijk de muur van de babykamer opnieuw geschilderd, dus nu kan ik inrichten!!! Jeej!

Kattenvrouwtje: klinkt als een erg leuke jaarwisseling! En die vriend: 15 km lopen, wow!
    Waarom verwacht je commentaar over de box?

Truelove: ik heb eindelijk ook een zwangere buik! Geniet er echt van dat het nu zo duidelijk zichtbaar is. :D

Komende woensdag groeiecho; ik ben benieuwd hoe groot ze is! De afgelopen weken heb ik heel veel hoge bloedsuikers gehad, omdat mijn lijf meer insuline nodig heeft dan eerst. De hoge bloedsuikers kunnen zorgen voor een (te) zwaar kindje, dus ik duim dat het meevalt.

15. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    @meiden met katten: wat lijkt me dat lastig als ze de hele tijd in de box willen springen! :x Heb zelf geen katten (ben helaas allergisch) dus geen ervaring mee. Hopelijk valt het uiteindelijk mee of leren ze af om in de box te springen!

@kattenvrouwtje: wat een grappig verhaal van jullie oudjaarsavond! Klinkt inderdaad als een gezellig spontaan feestje. Ik ben ook benieuwd wat voor opmerkingen je verwacht over de box? Het is toch vrij normaal als je alvast de box in de kamer hebt staan als je binnen afzienbare tijd een baby verwacht?

@truelove: wat heerlijk dat jullie alles al hebben voor jullie mannetje, ik ben wel een beetje jaloers hoor... Over de geboortekaartjes zijn wij het nog niet helemaal eens, wel over de stijl maar we worden het niet eens over welke het dan precies moet worden...best lastig!

@prikkeldraad: goed bezig met de babykamer! Fijn dat je nu kunt gaan inrichten :) En alvast succes met de groeiecho!

Weet iemand trouwens waar wondertje is gebleven? Voor mijn gevoel heeft ze hier al heel lang niets meer gepost, of is ze wel actief op Facebook? De link naar de afsprakenlijst die in haar handtekening staat doet het ook niet meer...zou jammer zijn als die lijst helemaal niet meer bijgewerkt wordt toch?

@hier: gisteren met manlief naar IKEA geweest, dat bleek niet zo'n goed idee op 2 januari want we konden er bijna over de hoofden lopen...en laat manlief daar nou héél slecht tegen kunnen (hij houdt sowieso niet van shoppen, zeker niet als het druk is)! Dus hij werd hoe langer hoe humeuriger en het enige tastbare dat we voor de kamer van dochterlief weer mee naar huis namen was een leuk kussentje. Wel hebben we een nieuw bed voor haar besteld dat volgende week wordt geleverd. En we hebben bij de bouwmarkt een pot mooie verf gekocht voor haar kamertje. Maar voordat haar kamer daadwerkelijk klaar is zijn we wel even verder, want er moet dus nog geverfd worden, er moeten nog meer meubeltjes en assecoires bij en het traphekje moet ook nog terug op z'n plek en dat kan alleen m'n schoonvader doen die heel vaak geen tijd heeft...het frustreert me dus enorm dat het waarschijnlijk nog wel een week of wat zal duren voordat onze oudste eindelijk kan gaan wennen aan haar nieuwe kamertje...ik hoop maar dat het allemaal nog op tijd lukt voordat de baby komt! :(

PS: ik doe vandaag mijn 29-wekendansje! Volgende week gewoon alweer 30 weken, woehoe!!

16. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @brabomama: wij hebben nog niet eens gekeken haha ;)
    Dat doen wij dus eind van de maand en dan maar bestellen :)

17. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Net naar gooise vrouwen geweest met mn zus, echt leuke film. Daarvoor even lekker hapje gegeten. Ben echt blij dat ik even weg ben geweest, want voor mn gevoel bestond deze kerstvakantie alleen maar uit klussen, verplichte feestdagen met bijbehorende familiebezoekjes en vooral niets leuks voor mezelf. Had heel graag nog met mn man wat leuks gedaan, maar daar hebben we helemaal geen tijd voor gehad :( voordeel is wel dat de zolder nu echt bijna klaar is, morgen laatste klusjes en dan komt maandag de vloerbedekking. Donderdag komende meubels en dan kan ik vrijdag alles spullen verhuizen en kan onze zoon er s avonds in!!! En dan aan debabykamer beginnen!! Hehe eindelijk, krijg echt de kriebels!

Ik heb can de week dus van die boeken met geboortekaarten gehaald, heb ik toch het idee dat ik ergens mee verder kan. Maar het komt er nu op neer dat ik een selectie heb gemaakt met leuke kaartjes, maar mn man heeft er al dagen iet ingekeken. Dus schiet nog niet echt op. Maandag moeten de boeken terug, dus hij MOET morgen eentje uitkiezen met me. Dannatuurlijk nog tekst etc gaan verzinnen, vind dat ook best lastig, zeker het gedichtje.

Oeh brabomama, ikea is inderdaad in deze weken een plek om beter te mijden. Mijn man wil nooit meer mee. Gek idee he volgende week alweer 30 weken!! Ik hoop dat jullie ook snel met de babykamer kunnen beginnen, ik herken je gevoel helemaal...

Prikkeldraad ben ook benieuw naar je groeiecho, verwachten ze te groot? Ook op basis van je buik of is het voor dezekerheid door de insuline?

Truelove, wow al helemaal klaar dus met spullen? Ben ook wel beetje jaloers. Lijkt mezo rustgevend, ik heb echt het idee dat ik achter de feiten aan loop al een paar weken. Ook al wee ik dat ik nog wel 2,5 maand heb, maar toch. Als ik weer met 37 weken beval is het nog geen 8 weekjes meer!!! Wow, dat klinkt dan echt ineens heeeeeel dichtbij. Hier dus wel begonnen met de kaartjes, maar verwacht. Eigenlijk dat we die ook pas begin februari gaan bestellen/ proefdruk laten maken. Grootste probleem is hier de adreslijst. Onze laptop is zomer 2014 gecrasht en daar stond de lijst met adressen op, moet dus alles weer gaan opzoeken. Gaat nog wel even tijd kosten.

Wij gaan trouwens dinsdagavond naar een infoavond in het zkh. Dan mag je de verloskamers zien etc. Vind dat toch wel prettig, ben er nog nooit geweest.
    Ik ga snel slapen, sorry als ik iemand vergeet!

18. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Sorry dames,

Kom morgen even weer bijkletsen, lees nog steeds braaf mee iedere dag.
    Aanvullingen/wijzigingen voor de lijst dus even in kleur in een berichtje zetten dan kan ik alles bijwerken :D

19. Kattenvrouwtje

Kattenvrouwtje Actief lid

22 jan 2014
    462
    0
    0
    Vmbo Docent art&design
    Zuid Holland
    #4059 Kattenvrouwtje, 4 jan 2015
    Laatst bewerkt: 4 jan 2015
    truelove,

wat heerlijk dat jullie al zo goed als klaar zijn met alles!
    Zelfs de kaartjes al..
    Wij twijfelen nog.
    We vinden dit kaartje wel leuk van Hallmark, maar dan met de blauwe achtergrond met hartjes. Ben alleen bang dat het dan weer te jongensachtig is?
    Wat denken jullie? Blijft een superzoet kaartje dus zou moeten kunnen... toch?
    Deze
    De mooiste geboortekaartjes, trouwkaarten en uitnodigingen maak je bij Hallmark.nl

Maar ik zou het ook erg leuk vinden om zelf een kaartje te maken dus ik ga daar volgende week eens mee beginnen. Als ik daar mee klaar ben zal ik hem even uploaden :)
    Wil dan onze stad gebruiken in een soort geschilderde prentenboeken stijl. Ooievaartje erbij. Naam in gouden letters..

prikkeldraad,
    wat hebben jullie leuke namen voor de katten. heerlijk statig.
    Hier hebben ze 0.0 interesse in de box.
    Veel plezier met de groeiecho! altijd leuk om je kleintje weer even te zien :)

brabomama,
    geen idee waar wondertje is. heb sowieso het idee dat er steeds minder mensen overblijven. ik heb geen weet van fb dus zal ook wel een hoop missen. jammer, maar helaas.
    #ikea.
    Ik ben stapelgek op ikea. denk dat ik daar ook een ledikantje ga halen voor wanneer ze uit de wieg is gegroeid. kwaliteit is daar gewoon goed.
    Onze commode komt daar ook vandaan. de hemnes met 8 laden.
    Fijn dat jullie toch nog goed geslaagd zijn.
    wat voor kleur wordt de muur in de kamer?

derde,
    ik wil ook zo graag naar gooische vrouwen, maar heb geen vriendinnen die dat leuk vinden. Echt jammer.
    Ook jammer dat je zo weinig quality time met je man hebt kunnen delen in de vakantie. Hopelijk komt dat snel weer.
    En dat je man niet in de boeken kijkt.. ik denk dat dat overal zo is. mijn man zal ook echt niet uit zichzelf zoiets bekijken. dan moet ik er echt naast zitten haha.
    Wat fijn dat het ziekenhuis zulke avonden heeft zeg. ik ga eens informeren of dat hier ook is!

wondertje!
    je bent er toch nog :D
    Gaat alles goed met je? kus!

Hier gaat alles prima.
    Gisteren een hartstikke leuke verjaardag gehad met man en diens familie. Geen gekke opmerkingen gehad over de box. Ik dacht dat iedereen het raar zou vinden dat hij er nu al stond, maar niet dus :). was blijkbaar ook een goede gespreksopener, want daarna vroeg iedereen of ik al een loopauto/kleertjes/draagdoek/etc..etc.. had.
    Zelf ben ik ook flink verwend.
    Een voedingskussen +hoes, luieremmer, hele leuke badcape van blond amsterdam + washandje gehad.
    Zo blij mee!
    Oh en dan vergeet ik nog te zeggen dat manlief de verjaardag helemaal onder controle had. Heb echt een heerlijke dag gehad. We lagen pas 04:00 in bed, maar wat een lol!
    Snachts zat man in mn buik te prikken en wat denk je? Port de baby terug! Ik werd er gewoon een beetje emotioneel van. ZO'n mooi cadeautje op zijn verjaardag.. normaal is ze gelijk stil wanneer hij zijn hand erop legt.

20. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    @kattenvrouwtje: hebben nog geen kaartje hoor! Heb al wel de tekst gevonden :)

Hier net weer oud bloedverlies.. Snap er niks van

Deel Deze Pagina