LaVita: die hadden wij ook voor de trouwkaarten! Ben daar nu idd ook weer aan het kijken. Hopelijk voel je je snel wat beter en gaat dat nare voorgevoel weer weg. En als je klachten erger worden, gewoon aan de bel trekken, hè? Beter een keer te veel dan een keer te laat. Ik doe zo vaak als ik kan een middagdutje, heb ik echt nodig! [edit:] Ahhh, wat een lief groot klein kereltje! <3
Jaatje: gewoon alles op je eigen tijd doen en je niet druk maken dat je nog niet klaar bent. Je hebt nog eventjes en als nog niet alles klaar is, is het toch ook niet een ramp. Truelove: lastige beslissing, maar waarschijnlijk wel een hele wijze. Blijkbaar is het voor je lichaam genoeg geweest, neem je rust. Kattenvrouwtje: hoop dat jullie hem snel vinden, zou hetzelfde hebben gedaan. Prikkeldraad: grappig dat jij ook zin hebt in hardlopen, ik zit er ook al de afgelopen twee dagen aan te denken. Maar inderdaad geen goed idee om er nu weer mee te beginnen. Kelly: beterschap met je zoontje!] Auto: nou ik weet niet of jullie het nog herinneren de problemen met onze auto. Maar we hebben uiteindelijk duidelijkheid. Er is dus een onderdeel van de auto kapot gegaan tijdens onderhoud wat niet zou mogen en nu krijgen we na al die weken wachten een nieuw onderdeel. En het beste we hebben het op de garantie kunnen gooien, wat ook niet gek is aangezien de auto nog geen 1,5 jaar oud is. Dus ik ga donderdag de auto wegbregen en dan mag man hem op gaan halen en alles goed controleren, heb weinig zin om thuis te komen en dan ontdekken dat het nog niet goed gerepareerd is. Hier: lijkt wel winter... het is hier 15 graden en koud!!!! Brrrr, zit met een trui aan en een sjaal om en zou graag een verwarming hebben. Hoe bedoel je gewend aan betere temperaturen.
LaVitaBella: mooi kamertje en wat goed van je zoon dat hij het zo goed doet in zijn nieuwe kamertje. Geniet ervan. Hoop dat onze zoon dat ook binnenkort gaat doen.
@kattenvrouwtje: hè bah.. Hoop dat de kat snel terug komt! @lavita: ik heb dat gevoel ook al een tijdje dat ons mannetje eerder gaat komen maar denk dat ik het teveel koppel aan de harde buiken en bloedverlies. Hopelijk hebben we alle twee ongelijk! Wat een lief kereltje!! @wnsdg: balen van de auto! Hopelijk word het nu gemaakt! En 15 graden daar kunnen wij nu alleen maar van dromen! Haha Ja het was aan de ene kant een lastig besluit maar aan de andere kant weer niet.. Mijn lichaam zegt gewoon stop!
lavitabella, wat een leuk kamertje en wat heb jij een praaaaachtig zoontje.. *smelt*. De kasten vind ik ook zo leuk gedaan. Alle kleuren komen wel ergens in terug. Oh.. we gaan eten. ik moet weer gaan!
Ja erg he, zou ook in Nederland bevriezen. Heb hier ook niet echt winterkleren omdat het niet nodig is. Gelukkig is vandaag het zonnetje doorgekomen die het heerlijk aangenaam maakt. Kattenvrouwtje:al meer nieuws over de kat?
Hier was de controle weer goed! Ons jochie ligt nog niet met zijn koppie naar beneden.. Eerlijk gezegd zegt mijn gevoel dat dit ook niet gaat gebeuren haha.. De hele zwangerschap is al anders verlopen dus zal me niks verbazen als dit ook anders verloopt Ik heb al wel een volgende afspraak staan maar kan zijn dat ie verandert moet worden: 28 jan controle vk Dit omdat wij die dag ook de intake van de kraamzorg hadden gepland maar ik was vergeten Hoelaat.. Dus de tijd is nu wel heel erg krap geworden haha..
Hier even bezig met de maxi cosi compleet maken, maar ik heb hierbij een vraagje. Ik ben aan het kijken naar voetenzakken, maar als je een voetenzak gebruikt, heb je dan ook nog een maxi cosi hoes nodig? want het kindje 'raakt' de maxi cosi in principe toch nooit als ze in die voetenzak zit? Ik zit op internet te kijken naar de voetenzakken van Koeka en Baby's Only, en daar zie ik steeds onder de voetenzak ook nog een hoes in de maxi cosi, is dit noodzakelijk?
Wij hebben geen hoes in Maxicosi en twijfel of je wel een voetenzak nodig hebt. Weet het zelf ook nog niet maar misschien is een dekentje voldoende wat denken jullie
Ik ben uitgerekend op 25 maart 2015. Ik heb aangegeven bij mijn VK dat ik thuis wil bevallen maar ik ben stukje bij beetje aan et terugkrabbelen.. Wie heeft er ook zo een last van haar ribben. Mijn kereltje lijkt een favoriete schopplekje te hebben gevonden aan de rechterkant tegen mijn ribben.
Ik heb in de maxi cosi nooit een voetenzak gebruikt, gewoon een lekker warm zacht dekentje. Gisteren wakker geworden met pijn..... Hele dag pijn gehad en dus toch maar gebeld naar de VK. Meteen doorverwezen naar de fysiotherapeut waar ik gelukkig vanmorgen al terecht kon. Nu blijken mijn tussenwervels verschoven te zijn omdat ik zo'n zware buik heb en naar voren draag....die pijn straalt dus door naar mijn benen en bekken.. Heb een buikband gekregen, mijn rug is ingetaped en ik mag vanaf nu geen zwaar huishoudelijkwerk meer doen, niet tillen, teveel bukken, uitkijken met honden uit laten enz... Ik baal als een stekker. Hoe ga ik dat de komende 11 weken nog doen met een mega actief mannetje van 20 maanden en 7 honden, huishouden enz....
@lavita: goed dat je het hebt aangegeven bij je vk. Wellicht krijg je een beetje verlichting van de hulp van de fysio hoor! Het lijkt voor nu onmogelijk maar die 11 weekjes kom je wel door meid!
lavitabella, kun je niet iets inhuren zoals thuiszorg ofzo? Of vragen of iemand je huishouden wilt komen doen? truelove, hoe gaat het met jou? Nog bloedingen? heb je wat meer rust? Hier.. De kat is er nog steeds niet. Ik begin de hoop op een goede afloop echt te verliezen. Mn vader is zo verdrietig. Ik kan er maar moeilijk mee omgaan. Komt misschien ook door mn hormonen. hier gaat het wel oke. Mijn werk gaat prima.. kan het allemaal wel volhouden. thuis heb ik alleen wel vaak even een huilbui. nu ook met de kat.. gewoon zo shit dit. en dan ben ik ook nog opgelicht -denk ik- via mp. had een boxkleed en nog wat andere spullen gekocht via 1 persoon. zou verzonden worden, maar heb na 7 dagen nog niets binnen gekregen
@kattenvrouwtje: staat de advertentie wel op Mp nog? Misschien kunnen we even mee kijken voor je? Wij hebben het laatst ook een keer gehad.. En het vreemde was het kwam niet aan en diegene heeft het geld wel weer terug gestort.. Wat balen dat de kat nog niet terug is het kan nog hoor.. En met mij gaat het wel.. Merk dat ik wat meer rust moet gaan nemen waar ik dus nog een beetje moeite mee heb.. Kan me er niet toe zetten om smiddags te gaan liggen.. Heb mezelf vandaag voorgenomen om het wel te gaan doen! WAnt ben af en toe niet te genieten!
Ik dans met je mee Truelove!! Wow 30 weken alweer! Gaat zo snel, ik moet nu echt gaan proberen meer te genieten want ben alleen maar aan het stressen over de kamers etc. Maar de zolder is nu af! Vanmiddag ga ik wat spullen verhuizen van mn zoon en zn nieuwe bed opmaken en dan kan hij vanavond over! En dan dus snel gaan beginnen aan de babykamer! Ik heb als deadline 8 feb voor mn man gegeven, dan gaat hij namelijk een week naar Amerika en wil ik dat alles maar dan ook echt alles af is! Kattenvrouwtje, wat naar voor jullie van de kat. Probeer toch nog hoop te houden! Wie weet! Onze kat kwam ook na 4 dagen ineens weer aangelopen, die blijft ook nooit zo lang weg. Maar het blijft lastig. Hebben ze hem al als vermist opgegeven bij amivedi etc? Hoop dat je pakketje toch nog komt. Heb j al gemaild wanneer ze hem verstuurd heeft? Je kan ook het track en tracenr aan haar vragen. Soms blijft helaas bij de post lang liggen. Lavitabella hopelijk kun je hulp vragen aan familie etc? Lijkt me zwaar als je nog zo lang pijn moet hebben inderdaad. Truelove jij was toch gestopt met werkne nu? Goed van je hoor! Soms lopen dingen anders dan je zou willen. Probeer je rust te pakken! Voetenzak, ik heb er bij mn andere kinderen ook nooit een gebruikt, maar had wel een lodger shelter, die kan er ook in. Maar dat waren beiden winterbaby's en ik twijfel nu dus ook of ik er eentje ga kopen of niet. Vind die van Koeka wel erg mooi, maar ook erg duur. Alleen zeker in de zomer is een dekentje inderdaad voldoende, dus ik wacht het nog even af. Een hoes voor om de maxicosi heb ik ook nooit gebruikt. Wel voor de autostoel die hierna komt. Die was wel heel fijn en het stoeltje is nu nog als nieuw. Verder hier weinig nieuws, ben wel erg moe, maar doe gewoon veel te veel. Ben wel mn werk echt zat, nog maar 4 weekjes! Nog even volhouden dus! We zijn nog steeds niet uit over welk geboortekaartje we nemen, er zijn er nog twee, maar ik merk toch dat 'het' kaartje er niet bij zit. Ik vind het zelf ontwerpen alleen zo moeilijk!
@derde: ben inderdaad gestopt! En het bevalt me prima! Heb nog wel veel pijn maar dat zal ik houden denk ik.. Voetenzak van koeka vind ik ook heel erg mooi!! Maar echt duur.. Misschien tweedehands aanschaffen? Kaartjes: wij hebben nog steeds niks ermee gedaan 😳 word wel tijd denk ik.. Maar manlief zegt eind van de maand..
Even snel mbt kaartjes: Ik heb overigens de kaartjes van gupje.com. Heel lang gezocht en daar vond ik HET kaartje. Wel erg duur. Zijn voor 35 kaartjes 125 euro kwijt. (incl bezorgen naar ons eigen adres).
sooow die gupje is wel erg duur met zijn prijzen, mijn hemel........ Vraag me af wat voor papier ze gebruiken met goud erin of zo en of het digitaal of echt gedrukt wordt... voor dat geld mag je hopen dat ze idd gedrukt worden en niet digitaal geprint...... Trouwens ook vreemd , bestel je daar kaartjes met etiketjes erbij, die je normaal overal er gratis bij krijgt, moet je bij hun ook nog eens extra voor betalen... Vanavond voor de gein vriendlief eens naar die prijzen laten kijken, wellicht kan hij zin prijzen op die manier ook opschroeven hahaha , geintje natuurlijk.... Ze hebben wel mooie kaartjes .... maar vind hun echt veel te duur....