16 - 31 maart 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wondertjenr3, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Bregt dat is ook lastig dan inderdaad om ze aan de lijn te krijgen.

@Zally wanneer is jouw eerste afspraak ?

@Elke hoop dat gewoon vals alarm is, ik ken je gevoel. Maar er zijn veel vrouwen die bruin of helder rood bloed hebben verloren of alleen bij het afvegen die een pracht wonder op de wereld hebben staan.

@imp goed dat je mee gaat doen met MVM

Vandaag de verloskundige maar gebeld dat ik er twee in mijn buik heb rond zwemmen... Moet even de echo over 2 weken afwachten. Als daar twee hartjes op kloppen heb ik een medische indicatie en kan ik niet naar de verloskundige maar moet ik op controle naar een gynaecoloog in het ziekenhuis. Schijnt normaal te zijn bij een tweeling zwangerschap. Moet ook zeggen dat ik het niet erg zal vinden om extra onder controle te staan.

2. pippeke

pippeke Niet meer actief

Omg kermis in de stad... en nou heb ik me toch bedacht dat ik wel zin heb in een suikerspin emmer zeg..... ooohhh maar heb er geen zin om de deur uit te gaan, en parkeren ff snel in de buurt is ook niet handig (die de grootste kermis van nl)....
    Oh maar nu zit het in mn hoofd he... tss ik lijk wel zwanger haha!

3. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Leuk pippeke ben van de week ook naar roze maandag geweest vind suikerspin ook zo lekker maar niet genomen want was al misselijk van 3D atractie ;)

Wauw cicey gewoon 2 kindjes leuk!

Vandaag eens inspiratie op wezen doen bij babywinkels en niets gekocht.. Knap van mijzelf..

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Cicey, waw! Wat een goed nieuws, het zit goed en dan nog maal 2!

5. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Cicey klopt is normaal controle gyn bij een meerling zw.
    Is wel fijn meer echo's.
    Ik moet mijn afspraak nog maken ga maandag bellen.
    Ben nu in het buitenland dus wacht wel even.
    Ga er wel vanuit dat ik dan binnen 14 dagen mag komen.

6. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Hoe gaat het met jullie allemaal dames?

Hier een beetje bekomen van het nieuws van gister, maar blijft bizar ... dat dit mij zou overkomen hahaha ... Ben natuurlijk er wel erg gelukkig mee, maar twee wondertjes in mijn buik is wel een wonder ;)

Zit net mijn buik te bekijken, en ja ... die groeit al, heb zelfs als last van striae had niet gedacht dat dat zo vroeg al kan zijn...

Vandaag hier een lekker rustig dagje , trouwens dat doen we in het weekend altijd, we zijn beide ondernemers en werken doordeweeks zo veel mogelijk en in het weekend dus lekker rustig aan.

Jullie nog plannen vandaag ?

7. pippeke

pippeke Niet meer actief

We gaan naar hardcore xl in nuland..... mijn hemel waarom heb ik toen ja gezegd tegen mn man toen hij vroeg of ik een keertje meeging...
    Rijden er ook nog gozerts mee. Is helemaal lastig om te zeggen als ik naar huis wil en die gasten hebben het naar hun zin.

Fijn weekend!

8. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    hahaa Harcore ... das lang geleden dat ik naar een hardcore party ben geweest. Laatste keer was masters of hardcore in Eindhoven denk dat dat in 2001 is geweest hahaha... Ben die muziek beetje ontgroeid... soms heel soms zetten we het weer eens aan .. hahaha

9. pippeke

pippeke Niet meer actief

Nou wij herleven onze jeugd lijkt het wel. Toen we jong waren deden we dit soort dingen helemaal niet.

10. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Dames weten jullie hoe het zit ik ben vandaag of morgen 5 weken zit in dan in de 5e week of 6e want heb dagboek gekocht maar lijkt wel alsof ik een week achter loop met wat er staat.. In week 5 heb .. Heb je een test gedaan? Ja vorige week toch al? En nou had ik me aangemeld voor wij jonge ouders en kreeg ik mail over week 6?

11. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Tja daar zit ik zelf ook mee te hannessen ;)

Kom er ook niet zo goed uit eerlijk gezegd ... hahaha

12. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ja ik snap het niet zo goed ben 5 weken en zit in de 6e week?
    Snap niet echt .. Ff opgezocht

Week 5 -Berichtje uit je Buik

Leuke site trouwens

13. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ohja aan wie moest ik door geven ?

Brttdnny - 25 jaar - 1e kindje

14. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Als je 5 welen zwanger bent heb je er al 5 weken opzitten en zit je dus in je 6e week ;)

15. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @Kelly is inderdaad erg logisch ;)

16. shaann

shaann Actief lid

3 jan 2014
    256
    2
    18
    Ik voeg me lekker toe;)

Voor mij zou het 27maart zijn :)

17. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ja, 5+1 is week zes.

4+1 is week vijf bijvoorbeeld, zo gaat dat.

18. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Joehoe dan zit ik al in mijn 7e week :):)

19. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Hoi lieve meiden
    Ik ben zooooo beroerd !!!
    @ cicey gaaf een tweeling !!! Had ik vorige keer ook maar helaas maar 1geboren .
    Mijn man denkt nu trouwens dat het terug een 2ling word we aullen zien woensdag

@weken , idd vanaf 5 zit je in weekn6 , vanaf 6 in week 7 , etc ik nu ook al in de 7de week woep woep !!! Mannetje heeft verlof gekregen en heb opvang voor de oudste 2 voor woensdag dus we kunnen lekker samen de eerse echo doen en nadien doen we nog even de winkels voor we de oudste 2 ophalen even een ons momentje ;)

20. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Trouwens iemand een idee die mee wil denken ,
    5juni laatse ms , cyclus 39a41 dagen . Nod 14juli , 6juli lichte test , 7juli test even donker als bij men dochtjertje op 4weken , 10juli cb 2-3 , 14juli bloed 1230 .
    Hoever ben ik nu als ik mijn laatte ms ingeef overal kom ik op 7+2 , maar gezien mijn cyclussen en testen denk ik dat de eeste test op 3+5 was en zou ik nu dus 6+4 zijn

Deel Deze Pagina